Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Alchemia - robienie kegow... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Zmiany w alchemii?

Tak
84%
 84%  [ 11 ]
Nie - argumenty?
15%
 15%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 13


Autor Wiadomość
Alomir



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:33, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

Salomon 104 skilla to malo jak dla Ciebie? Bo aktualnie tyle go mam. Ty jako badz co badz ekipant powinienes wiedziec ze ograniczenie wagowe na plecak zostalo zdjete juz dawno. Poza tym wszystkie kegi waza tyle samo (i w przeciwienstwie do Ciebie zanim sie wypowiadam to sprawdzam co mowie). Te miksy ktore Coltain powiedzial nie daja sie nawet recznie wsadzic do kega - po prostu pusty keg uwaza ze to nie jest mikstura i koniec - mysle ze to gdzies w kegu trzeba dodac ich numerek i tyle. A te ktore wymienilem skrypt twierdzi ze nie potrafie tego zrobic tak jakbym nie mial przepisu. Ten sam komunikat jest w przypadku proby tworzenia Duzej Many (ktora nie powinna sie znalezc w ogole w menu wagi) jak i w przypadku Many czy Inta. Skoro nie zabiera regow to nie znaczy to ze mi sie nie udalo. Poza tym powtarzam mam 104 alchemii aktualnie.
Salomon prosze Cie zanim sie tu jeszcze raz wypowiesz SPRAWDZ to co mowie ok? Bo tak to zachowujesz sie jak pewien uzytkownik tego forum ktorego nie bede wymienial bo i tak kazdy wie o kim mowie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:37, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

Mniej prywatnych opinii na temat innych userów proszę Sal i Alomir, postarajcie się dyskutować bez wytykania sobie braków. Proponuje suche dowody ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 10:50, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja równiez zauważyłem, że w menu wagi jest kilka mikstur nie będących w naszym zasięgu wykonania oraz, że kilku nie da sie zrobić. Mikstura drewnianej do kegu nie wchodzi, również potwierdzone. Ja jestem za poprawieniem wagi, żeby jakiekolwiek urozmaicenie było, od raz zaznaczam, żem alchemik, ale mając wage, trzeba coś zrobić, żeby mieć keg, a nie bawić sie jednym narzędziem.


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:47, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

hmmm... a może zamiast wagi wprowadzić na zasadzie miecha dla kowala stół alchemika (wiem że jest takie coś), i na przykład kegi robiłoby się stojąc przy stole alchemika, a jak sie przy nim nie stoi (odległość 1 kratki, czyli przy stole stać) to sie robi pojedyncze butelki ? Albo aby stół alchemika działał jak krajzega (znaczy był narzędziem ZAMIAST wagi, i już bez wywalania na podłogę rzeczy Smile - przecież to nie klocki lego aby sie tym na podłodze bawić Smile )

I popieram Nobono - Sal - mniej agresji... już wystarczy że wredny w UO jesteś ;D A tak na poważnie - ochłoń - byłeś ponad 2 miesiące nieobecny, a my tu w miejscu nie staliśmy Smile Jest wiele zmian, powolutku i zapoznaj sie z nimi, możliwe że nawet coś przy okazji sie pozmieniało i to wpłynęło na wytwarzanie mixów od czasu testów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Wto 12:27, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

Badger Alomir mi zglaszal juz na poczatku 096 te problemy z waga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:09, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

dodalem "numerek", po tym powinno sie dac wlac drewniana skore do kega

po restarcie oczywiscie

wiecej zmian nie bedzie w najblizszym czasie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Wto 14:18, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

A moja mala propozycja odnosnie alchemii - co tez wplynie na I czy II rzednosc tego skilla, exp w nim itd.

Prosta sprawa:
Exp mikstury.
Zolta - odnawia wiecej HP
Dopakowania i skorka - dopakowuja wiecej i/lub zdejmuja klatwe z danego stata (tzn jak masz klatwe to zrzuca ja i dopiero daje bonus) i/lub trwaja dluzej
Truty - mocniej truja
Wybuchy - wieksze obrazenia i/lub zasieg
Mana - szybciej i/lub wiecej regeneruje
Niewidka - dluzej trwa
Czerwone - nie mam pomyslu

Chyba tyle, nie wiem czy sa tam jakies jeszcze mikstury, jak tak to pewnie da sie wymyslic dla nich "expowosc".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:27, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

heh, kiedys wam napisze o (jak to napisac po Polsku) "enchantowaniu" mikstow (wiem ze jest a nie wiem jak dziala )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 14:30, 11 Wrz 2007 Powrót do góry

moderacja - Coltain


przypominam o zakazie szydzenia, ostrzezenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)