Autor |
Wiadomość |
Silvestris
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:26, 22 Wrz 2007 |
|
Co ekipa i gracze sadza o wprowadzeniu Linkantropii?
Potocznie mowiac wilkołaków na serwerek ? Na niekoryc serwerkach istnieje taka klasa postaci, wiec moze warto ja wrowadzic na nasza Clke? Nie widze w nim nic co moglo zachwiac by rownowaga, bo ekipa napewno dolozy staran by tak sie nie stalo.
A jak wy widzicie ten skill? (o ile go widzicie na CL ;P)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 19:44, 22 Wrz 2007 |
|
Khem... jakby to powiedzieć... "lubię" podejście "ja coś zaproponuję, a ekipa niech wymyśla, jakby to zrealizować". Jak podajecie propozycje, to proszę o dokładne szczegóły, gdyż nie tylko przyspieszy to wprowadzenie propozycji w życie, a bez podania szczegółów tylko "a może wilkołaczka, a ekipa niech wymysli, na jakich zasadach", to raczej szanse są maaarne
Z mojej strony: dużo zachodu ze skryptowaniem, gracze nie radzą sobie z odgrywaniem tego, co już teraz mamy, a jeszcze im nowe kombinacje wymyślać, a potem biedny GM musi się z takimi męczyć Ogólnie jest mi to dosc obojetne z ukierunkowanie na lekkie przeciw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 19:45, 22 Wrz 2007 |
|
Pomysl nie jest zly, tylko ciezko powiedziec "tak" kiedy nie zna sie szczegolow.
Napisz jak to dokladnie widzisz, umiejetnosci, przemiana, wzrost skilla wzgledem czego, plusy i minusy klasy, cooperacje i wykluczanie miedzy likantropia a innymi skillami postaci, stosunek rasowy do klasy, flagi.. i wszystko co Ci tylko przyjdzie na mysl. Opisz to :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:00, 22 Wrz 2007 |
|
no i jak napiszesz to znajdz kogos kto to napisze, ja osobiscie czekam na paczke, jak bedzie profesjonalnie napisana to.. czemu nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Silvestris
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:05, 22 Wrz 2007 |
|
Zarazamy sie choroba od wcieklego wilka/innego wilkolaka na wlasna zgode.
Przez dzien (ultimowy) mamy emote *jestes zarazony wscieklizna* i jakis ubytek hp, oczywiscie maly nie taki jak kiedys przy sarsie:D
Po uplywie dnia stajemy sie wilkolakiem (otrzymujemy wartosc progowa skilla). Skill rosl by na przemianie w wilka , uzywaniu jego umiejetnosci.
Stworzenia ktore mogly by wybrac go jako skill 1szo i 2go rzedny to Ludzie, Elfy, Drowy(?)
Osoba bedaca wilkolakiem w dzien jest zwyczajnym smiertelnikiem, niczym nie rozniacym sie od reszty.
W nocy po wpisaniu odpowiedniej komendy np .wilk dostajemmy poli wilkolaka/wilka, a wraz z nim:
1. Ar slabej plyty/kolczej (zaleznie od skilla) 100% - 70 ar (10% - 7 ar)
2. slaby bless na ktory naklada sie bles maga ale i dzialaja klatwy
(35 razy 0.XX skill'a np przy 95 skill'a mamay 0.95 razy 35)
3. walka wrecz (skill) skacze odpowiednio do najwyzszego skila bojowego jaki posiadamy + co 1 za kazde 3% skila wilkolaczego
4. mamy crima do czasu odmiany
5. nie mozemy czarowac i walczyc bronia
6. nie bija nas stworzenia lesne
7 zywimy sie zwyklym surowym miechem
6. dostajemy mozliwosci specjalne
8. jestesmy bardziej podatni na strebro +20% do obrazen od broni ze srebra.
9 po zmianie w czlowieka przez pweien czas (ultimowa godzine) jestesmy oslabieni (np -10 do statystyk postaci)
Mozliwosci specjalne:
Woń człowieka - Ten Dar pozwala nam wydzielać silne, ludzki zapach, co sprawia, że zwierzęta czują się nieswojo i są podenerwowane.
Zmrożenie wzrokiem - Patrząc człowiekowi lub zwierzęciu prosto w oczy, możemy zmusić je do panicznej ucieczki, inny gracz staje, zamiast uciekać (paraliz).
Kokon - okrywamy się grubą, nieprzezroczystą, skórzastą osłoną. Jest w niej mniej wrażliwy na zimno, głód, zadraśniecia itp.
Osłona nocy - pod slona nocy mozemy stac sie niwidzialni dla zwyklych smiertelnikow lecz nie mozemy sie skradac
/edit Jak bym umial bym napisal skrypt na to ale checi duzo umiejetnosci 0 wiec wybaczcie moja niemoc w tej sprawie:) Nawet gdybym cos sklecil na pewno jakosciowo by nie przypadlo do gustu:]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Silvestris dnia Wto 21:29, 25 Wrz 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 11:08, 23 Wrz 2007 |
|
To ja dodam jeszcze taki udupiacz: postac ze skillem ponizej 50% ma niespodziewana szanse na to, ze w nocy bez zadnej komendy zamieni sie w wilkolaka "od tak sobie"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 11:18, 23 Wrz 2007 |
|
O, podoba mi się pomysł qoeepiego Z tym, że ja bym wolała, żeby się zmieniał "oT tak sobie", ale to tylko takie moje wrodzone czepialstwo, nie denerwujcie sie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Nie 16:27, 23 Wrz 2007 |
|
Pomysl ciekawy, do rozwiniecia, proponuje usiasc do podrecznika od gry Wilkolak: Apokalipsa, duzo z tamtych pomyslow mozna zaimplementowac tutaj. Jednak... Silvestris umiesz moze programowac? Bo jakbys to napisal to wejdzie w zycie szybciej niz za rok... Colt i tak ma duzo roboty, ja w rzadkich, wolnych chwilach dlubie w Custom Housingu, ktorego jeszcze mi sporo zostalo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:44, 23 Wrz 2007 |
|
Male udupienie - Wilkolactwo nie wspolgra za dobrze ani z druidyzmem ani z tamingiem, spore bym tu udupienia dal... zwierzaki boja sie tego wynaturzenia, moze nie powinien moc uzywac wierzchow nawet bez formy wilka (albo moze tylko niektore - np szalone osty)
Jako ze to wrest to tak czy inaczej zbyt silny to by nie byl w tej formie wiec bylbym za wprowadzeniem kilku "speciali" wilkolaka - Jak np Atak Szponami, Gwaltowny Atak, Rozrywanie... Ich uzytek bym uzaleznial nie od many a od nowego "stata" Punktow Szalu - narastaja w czasie walki z kazdym zadanym i przyjetym ciosem ale wygasaja po jakims czasie, np po dwoch minutach (nie mozna sobie zmagazynowac, uzywamy wlasciwie tylko przeciw aktualnemu przeciwnikowi/grupie przeciwnikow)
Atak Szponami - Wilkolak zadaje serie ciosow lapami - przez krotki czas atakuje z predkoscia od 1.5 do 3 razy szybciej. (zalezne od skilla i skilla pomocniczego - weterynaria? )
Gwaltowny Atak - Wilkolak rzuca sie na przeciwnika - Dodatkowe obrazenia + niewielka, zalezna od skilla (rowniez pomocniczego) szansa na nastepujace efekty - rozbrojenie, zrzucenie z wierzchowca (tu wieksza szansa), przewrocenie - jeden efekt naraz.
Rozrywanie - Potezny atak szczekami - wilkolak wgryza sie w przeciwnika - dodatkowe obrazenia + krwawienie.
Doswiadczony wilkolak moze przybrac te forme w dzien jezeli chce... natomiast niedoswiadczonemu zdarza sie zmienic w wilkolaka rowniez w dzien ale niezaleznie od woli - gdy narosnie mu krytyczna ilosc punktow szalu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 18:46, 23 Wrz 2007 |
|
Ja chce wpierw zobaczyc jak ktos odgrywa to..potem mozna kombinowac z oskryptowaniem.
Tak bylo z wampiryzmem i wyszlo calkiem ok - gracze sie starali ekipa zauwazyla i nie bylo syfu takiego jak ludzie nie majacych pojecia o grze taka postacia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|