Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Skrypty Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
cienki90
CLFE-Seer Team


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 17:15, 24 Sty 2010 Powrót do góry

Ma ktoś jakieś skrypty do easyuo? Może się nimi podzielić, zatem jeśli wam się chce piszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 11:50, 25 Sty 2010 Powrót do góry

ja w kopalni jade na tym:
Kod:

; Kopactwo by Firek,
; na podstawie skryptu Trollicy Mloteczki,
; na podstawie skryptu nGz. :)

initevents
set %AL        0             ; 1 = koks Arms Lore, 0 = samo kopanie.
                             ; Koks ten odbywa sie na kilofie.
set %JUCZNIAK  1             ; 1  = używamy juczniaka
                             ; 0  = ruda ląduje w plecaku
                             ; -1 = ruda jąduje NA ZIEMI
set %plecakjuk JUBSOZD       ; ID plecaka w juczniaku/golemie
set %plecaknakamyki MSNARZD  ; ID plecaka w juczniaku, do ktorego
                             ; bedziemy wrzucac kamienie (granit).
                             ; Umieszczamy do w plecaku na rude.
set %kilofek 0

; Jesli makro sie zatnie (nie bedzie nic robic) zwykle wystarczy
; kliknac LastObject lub dwuklik na kilofie. Czasem bedzie tez trzeba
; kliknac miejsce na ziemi w kopalni.
; I tyle. Have fun i pamietajcie by pilnowac swego makra! :)

set %licz 6
set %sukcesy 0
set #sysmsgcol 35

if %JUCZNIAK = 1
{
   event sysmessage Kliknij juczniaka.
   set #targcurs 1
   target 50s
   repeat
       wait 1
   until #targcurs = 0
   set %lama #ltargetid
   set #lobjectid %lama
   event macro 17 0
   wait 1s
   repeat
       wait 1
   until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
   set %plecakjuk #contid
   event sysmessage Kliknij plecak do przechowania granitu.
   set #targcurs 1
   target 50s
   repeat
       wait 1
   until #targcurs = 0
   set %plecaknakamyki #ltargetid
}
event sysmessage Wcisnij F10 by uruchomic makro.
gosub Pauza

sub Main
    set %jrnl #jindex
    set #ltargetz #charposz
    if %kop = 8  || %kop = 17 || %kop = 18 || %kop = 19 || %kop = 20
       set #ltargetx #charposx - 2
    if %kop = 2  || %kop = 7  || %kop = 9  || %kop = 16 || %kop = 21
       set #ltargetx #charposx - 1
    if %kop = 0  || %kop = 1  || %kop = 3  || %kop = 6  || %kop = 10
       set #ltargetx #charposx
    if %kop = 4  || %kop = 5  || %kop = 11 || %kop = 15 || %kop = 22
       set #ltargetx #charposx + 1
    if %kop = 12 || %kop = 13 || %kop = 14 || %kop = 23 || %kop = 24
       set #ltargetx #charposx + 2
    if %kop = 10 || %kop = 20 || %kop = 21 || %kop = 22 || %kop = 23
       set #ltargety #charposy - 2
    if %kop = 3  || %kop = 9  || %kop = 11 || %kop = 19 || %kop = 24
       set #ltargety #charposy - 1
    if %kop = 0  || %kop = 2  || %kop = 4  || %kop = 8  || %kop = 12
       set #ltargety #charposy
    if %kop = 1  || %kop = 5  || %kop = 7  || %kop = 13 || %kop = 18
       set #ltargety #charposy + 1
    if %kop = 6  || %kop = 14 || %kop = 15 || %kop = 16 || %kop = 17
       set #ltargety #charposy + 2
    if %kop = 25
    {
       event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce i wcisnij F10.
       set %kop 0
       gosub Pauza
    }
    else
       event sysmessage Kopie w %kop
    gosub Kopacz
return

sub Kopacz
    finditem NPF C_ , #charid
    if #findkind <> -1
    {
       set #lobjectid #findid
       set %kilofek #findid
    }
    else
    {
       repeat
           wait 1s
           finditem NPF C_ , #charid
       until #findkind <> -1
       set %kilofek #findid
    }
    if %AL = 1
    {
       set %licz %licz + 1
       if %juczniak = 1
       {
          if %licz > 3
             gosub ArmsLore
       }
       else
       {
          if %licz > 4
             gosub ArmsLore
       }
    }
    set #lobjectid %kilofek
    event macro 17 0
    repeat
        wait 1
    until #targcurs = 1
    set #ltargetkind 2
    target 1s
    event macro 22 0
    repeat
        wait 1
    until #targcurs = 0
    wait 20
    gosub Input
return

sub ArmsLore
    repeat
        event Macro 13 4
        wait 10
    until #targcurs = 1
    target 1s
    set %licz 0
    set #ltargetkind 1
    set #ltargetid %kilofek
    repeat
        event macro 22 0
        wait 5
    until #targcurs = 0
    wait 5
    set #targcurs 0
    wait 5
    gosub Kopacz
return

sub Input
    if #jindex > %jrnl
    {
       set %jrnl %jrnl + 1
       scanjournal %jrnl
       if ameba in #journal || zywiolak in #journal
       {
          sound
       }
       if Wykopujesz in #journal
       {
          set %sukcesy %sukcesy + 1
          if %sukcesy = 3
          {
             gosub Odloz
          }
          gosub Kopacz
       }
       if before in #journal
          gosub Kopacz
       if Rozbijasz in #journal || #journal = Nie_widzisz_tego! || mine_there in #journal || mozesz_tutaj_kopac in #journal
       {
          set %sukcesy 0
          gosub Odloz
       }
       gosub Input
    }
    gosub Input
return

sub Odloz
    set %kop %kop + 1
    set %sukcesy 0
    if %JUCZNIAK = 0
    {
       gosub Main
    }
    repeat
        finditem DWJ C_ , #BACKPACKID
        exevent drag #findid #findstack
        wait 5
        if %JUCZNIAK = 1
        {
           exevent dropc %plecakjuk
        }
        if %JUCZNIAK = -1
        {
           exevent dropg #charposx #charposy #charposz
        }
        wait 5
        if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
        {
           set #sysmsgcol 1080
           event sysmessage Plecak jest juz pelny
           halt
        }
    until #findkind = -1
    repeat
        finditem EVI C_ , #BACKPACKID
        exevent drag #findid #findstack
        wait 5

        if %JUCZNIAK = 1
        {
           exevent dropc %plecaknakamyki
        }
        if %JUCZNIAK = -1
        {
           exevent dropg #charposx #charposy #charposz
        }
        wait 5
        if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
        {
           set #sysmsgcol 1080
           event sysmessage Plecak jest juz pelny
           halt
        }
    until #findkind = -1
    gosub Main
return

sub Pauza
    onHotKey F10
    {
        set %kop 0
        set %jrnl #jindex
        gosub Main
    }
    gosub Pauza
return



Skrypt napisany jak widac przez stara dobra trolcie i modyfikowany przez rownie starego fira nie mylic z firem Smile


Na skoksanie magerki proponuje:
Kod:

; ======================================================================
; = Magery by _del                                                     =
; = Cel : Castowanie strzalek (ponizej 30hp leczenie - w zaleznosci od =
; =      skilla magery. +statystyki. W razie skonczenia sie ziol na    =
; =      kox / leczenie wlaczony zostaje tryb .afk -> pojawia sie okno =
; =      informujace czego brakuje, nastepnie skrypt zostaje zatyrzmany=
; ======================================================================

chooseskill mage
set %magery_start #skill
set %magery_teraz #skill
chooseskill eval
set %eval_start #skill
set %eval_teraz #skill
chooseskill resist
set %resist_start #skill
set %resist_teraz #skill
chooseskill medit
set %medit_start #skill
set %medit_teraz #skill

gosub showstatistics

gosub choosebag

loop:
gosub checkspell
gosub cast
goto loop:

sub checkspell
    set %spell 4          ; 4 Magic Arrow
    set %manatocast 5
    set %castdelay 2

    set %healspell 28     ; 28 In Vas Mani
    set %healmcost 11

   if %currentskill < 50
   {
    set %healspell 3      ; 3 In Mani
    set %healmcost 5
   }
return

sub cast
  gosub checkreagents
  gosub checkhealth
  gosub checkmana %manatocast
  event macro 15 %spell
  target 3s
  event macro 23 0
  gosub checkskill
  wait %castdelay
return

sub checkhealth
  if #hits = #maxhits
     return
  if #hits < 30
  {
     gosub checkmana %healmcost
     event macro 15 %healspell
     target 3s
     event macro 23 0
     wait 1s
     goto checkhealth
  }
return

sub checkmana
 if #mana < %1
 {
  medit:
      scanjournal 1
      if You_must_wait_to in #journal
      { wait 1s
      goto medit
      }
      event macro 13 46
      set %medstart #scnt
      wait 5s
      if #mana < #maxmana
  goto medit
 }
return

sub checkreagents
 set %healregs RZF_MZF_JZF_KZF
 finditem SZF C
 if #findkind = -1
  {
   sound
   msg .afk$
   display Skonczyly sie ziola [Siarka].
   halt
  }
  finditem %healregs C
  if #findkind = -1
  {
   sound
   msg .afk$
   display Skonczyly sie ziola [Mandra\Czosnek\Pajeczyna\Zen-Szen].
   halt
  }
return

sub checkskill
  chooseskill mage
  if #skill > %magery_teraz
  {
    set %magery_teraz #skill
    str len %magery_teraz
    str ins %magery_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskill
    menu text currentskill 68 10 #strRes
    set %totalgains %magery_teraz - %magery_start
    str len %totalgains
    str ins %totalgains #dot #strRes
    menu delete totalgains
    menu text totalgains 68 25 #strRes
  }
  chooseskill eval
  if #skill > %eval_teraz
  {
    set %eval_teraz #skill
    str len %eval_teraz
    str ins %eval_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskille
    menu text currentskille 68 40 #strRes
    set %totalgainse %eval_teraz - %eval_start
    str len %totalgainse
    str ins %totalgainse #dot #strRes
    menu delete totalgainse
    menu text totalgainse 68 55 #strRes
  }
  chooseskill resist
  if #skill > %resist_teraz
  {
    set %resist_teraz #skill
    str len %resist_teraz
    str ins %resist_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskillr
    menu text currentskillr 68 70 #strRes
    set %totalgainsr %resist_teraz - %resist_start
    str len %totalgainsr
    str ins %totalgainsr #dot #strRes
    menu delete totalgainsr
    menu text totalgainsr 68 85 #strRes
  }
  chooseskill medit
  if #skill > %medit_teraz
  {
    set %medit_teraz #skill
    str len %medit_teraz
    str ins %medit_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskillm
    menu text currentskillm 68 100 #strRes
    set %totalgainsm %medit_teraz - %medit_start
    str len %totalgainsm
    str ins %totalgainsm #dot #strRes
    menu delete totalgainsm
    menu text totalgainsm 68 115 #strRes
  }
return

sub showstatistics
  menu clear
  menu window title Makro Magery
  menu window size 180 140
  menu window color white
  menu font bgcolor white
  menu font size 8
  menu font color black
  menu text mageryskill 5 10 Magery:
  menu text gains 5 25 Mage gains:
  menu font color green
    str len %magery_teraz
    str ins %magery_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskill
    menu text currentskill 68 10 #strRes
    set %totalgains %magery_teraz - %magery_start
    str len %totalgains
    str ins %totalgains #dot #strRes
    menu delete totalgains
    menu text totalgains 68 25 #strRes

  menu font color black
  menu text evalskill 5 40 Eval:
  menu text gainse 5 55 Eval gains:
  menu font color green
    str len %eval_teraz
    str ins %eval_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskille
    menu text currentskille 68 40 #strRes
    set %totalgainse %eval_teraz - %eval_start
    str len %totalgainse
    str ins %totalgainse #dot #strRes
    menu delete totalgainse
    menu text totalgainse 68 55 #strRes

  menu font color black
  menu text resistskill 5 70 Resist:
  menu text gainsr 5 85 Resist gains:
  menu font color green
    str len %resist_teraz
    str ins %resist_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskillr
    menu text currentskillr 68 70 #strRes
    set %totalgainsr %resist_teraz - %resist_start
    str len %totalgainsr
    str ins %totalgainsr #dot #strRes
    menu delete totalgainsr
    menu text totalgainsr 68 85 #strRes

  menu font color black
  menu text meditskill 5 100 Medit:
  menu text gainsm 5 115 Medit gains:
  menu font color green
    str len %medit_teraz
    str ins %medit_teraz #dot #strRes
    menu delete currentskillm
    menu text currentskillm 68 100 #strRes
    set %totalgainm %medit_teraz - %medit_start
    str len %totalgainm
    str ins %totalgainm #dot #strRes
    menu delete totalgainm
    menu text totalgainm 68 115 #strRes
  menu show
return

sub choosebag
event sysmessage Kliknij torbe/pudelko z ziolami.
   set #targcurs 1
   target 50s
   repeat
       wait 1
   until #targcurs = 0
   set %torba #ltargetid
   set #lobjectid %torba
   event macro 17 0
   wait 1s
   set #lobjectid %torba
   event Macro 17 0
   wait 10
return


Ten oto skrypt napisal _del Smile


Ten skrypt pomagal w przelewaniu butli do kega (wiem jest razor ale co tam)
Kod:

event sysmessage Przeciagnij odpowiednia butelke i wcisnij F10
set %stop 0
repeat
    onHotKey F10
        set %stop 1
until %stop = 1
set %butelki #lliftedtype
event sysmessage Kliknij keg
set #targcurs 1
target 50s
repeat
    wait 1
until #targcurs = 0
set %keg #ltargetid
wait 1s
gosub Main

sub Main
    finditem %butelki C_ , #backpackid
    if #findkind <> -1
    {
       exevent drag #findid #findstack
       wait 5
       exevent dropc %keg
       wait 5
       if will_not_hold in #sysmsg
       {
          event sysmessage Plecak jest juz pelny
          halt
       }
    }
    gosub Main
return

Chyba tez autorstwa firka

I cos jesio dla hidownikow i stelfownikow Smile
Kod:

initevents
set %max_krokow 10
set %krok 0
start:
set %czas 201
set %rand #random % 5
set %czas %czas + %rand

event Macro 13 21
wait 20
if H in #charStatus
{
   goto stealth
}
wait %czas
goto start

stealth:
wait %czas + 20
event Macro 13 47
wait 20
if H in #charStatus
{
   goto walk
}
wait %czas
goto start
walk:
if #CharDir = 0
{
   if %krok <= %max_krokow
   {
      key PGUP
      set %krok %krok + 1
   }
   else
   {
      key END
      set %krok 0
   }
}
if #CharDir = 6
{
   if %krok <= %max_krokow
   {
      key HOME
      set %krok %krok + 1
   }
   else
   {
      key PGDN
      set %krok 0
   }
}
if #CharDir = 4
{
   if %krok <= %max_krokow
   {
      key END
      set %krok %krok + 1
   }
   else
   {
      key PGUP
      set %krok 0
   }
}
if #CharDir = 2
{
   if %krok <= %max_krokow
   {
      key PGDN
      set %krok %krok + 1
   }
   else
   {
      key HOME
      set %krok 0
   }
}
goto stealth

ale kto napisal pojecia brak Smile

good luck Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Pon 12:32, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Wto 16:27, 26 Sty 2010 Powrót do góry

Cos dla skryby by Deathek :*
Kod:
;=========== Power Scroll Writer ===========
; Written by: Deathek (Deathek@gmail.com)
; "Deathek" at irc.ircnet.pl or GG: 1710169
; Any problems - feel free to write me
;===========================================

;===========================================
; If you want to run configuration, because
; you would like to change some coordinates
; or mana amounts, set this to #true
;===========================================
set %config #false
;===========================================
; If script is running NOT for the first
; time, set this value to #true if you want
; to use the last used bagsub
;===========================================
set %lastUsedBag #false
;===========================================
; If you want to write the whole spellbook
; Set this value to #true
;===========================================
set %FullSpellBook #true
;===========================================
; If you are NOT playing on the OSI server
; and you need to point blank scrolls every
; time after using the ink, set this value
; to #true, and write down messages, which
; you get afer success or failure
;===========================================
set %InkTarget #true
set %success Stworzyles_zwoj_i_wlozyles_go_do_plecaka.
set %failure Nie_udalo_Ci_sie_i_zniszczyles_zwoj.
;===========================================
; Set Circle and Spell you want to write
; (e.g. Circle 1 spell 5 it's Magic Arrow)
; Set amount of scrolls you want to do
; (-1 = infinitive)
;===========================================
set %circle 7
set %spell 3
set %Amount -1
;===========================================
; This is the end of configuration.
; Happy writing and fast gains :)
;===========================================

if %config = #true
 set *firstPSWrun 0
if *firstPSWrun = 0 || *firstPSWrun = N/A
{
 set *firstPSWrun -1
 gosub configuration
 menu window title Mana
 menu window size 200 235
 menu window color black
 menu font size 8
 menu font color lime
 menu Font BGColor black
 menu font align left
 menu text info 5 2 Set amount of mana needed to write
 menu text info2 5 15 a scroll from the specific circle:
 menu text text1 40 33 1st Circle
 menu text text2 40 55 2nd Circle
 menu text text3 40 77 3rd Circle
 menu text text4 40 99 4th Circle
 menu text text5 40 121 5th Circle
 menu text text6 40 143 6th Circle
 menu text text7 40 165 7th Circle
 menu text text8 40 187 8th Circle
 menu edit edit1 5 30 30 *k1
 menu edit edit2 5 52 30 *k2
 menu edit edit3 5 74 30 *k3
 menu edit edit4 5 96 30 *k4
 menu edit edit5 5 118 30 *k5
 menu edit edit6 5 140 30 *k6
 menu edit edit7 5 162 30 *k7
 menu edit edit8 5 184 30 *k8
 menu font color black
 menu font bgcolor lime
 menu button done 150 210 45 22 DONE
 menu show
 repeat
  wait 10
 until #menubutton = done
 for %t 1 8
 {
  menu get edit , %t
  set *k . %t #menuRes
 }
 menu hide
}

sub configuration
 for %i 1 8
 {
  event sysmessage Point the %i , #dot circle button and hit enter
  hotk:
  onhotkey ENTER
   goto circle
  goto hotk
  circle:
  set *kx . %i #cursorx
  set *ky . %i #cursory
  wait 5
 }
 for %j 1 8
 {
  event sysmessage Point the %j , #dot spell button and hit enter
  hotc:
  onhotkey ENTER
   goto spell
  goto hotc
  spell:
  set *cx . %j #cursorx
  set *cy . %j #cursory
  wait 5
 }
 event sysmessage Point the CloseMenu button and hit enter
 hotclose:
 onhotkey ENTER
  goto close
 goto hotclose
 close:
 set *closex #cursorx
 set *closey #cursory
 wait 5

 event sysmessage Point the DoLast button and hit enter
 hotlast:
 onhotkey ENTER
  goto last
 goto hotlast
 last:
 set *lastx #cursorx
 set *lasty #cursory
 wait 5

 event sysmessage Open the inscription gump menu, make it active (on top) and hit enter
 hotmenu:
 onhotkey ENTER
  goto menu
 goto hotmenu
 menu:
 set *size #contsize
 wait 5
return

for %h 1 8
{
 namespace local xy , %h
 set !kx *kx . %h
 set !ky *ky . %h
 set !cx *cx . %h
 set !cy *cy . %h
}

set %CloseButtonx *closex
set %CloseButtony *closey
set %DoLastButtonx *lastx
set %DoLastButtony *lasty

;===========================================
; Spell itemtypes. I suggest do not change
; anything in this section.
;===========================================
set %_1 QXL ;Clumsy
set %_2 PXL_NXL ;Create Food
set %_3 AYL ;Feeblemind
set %_4 ZXL ;Heal
set %_5 CYL ;Magic Arrow
set %_6 BYL ;Night Sight
set %_7 NXL ;Reactive Armor
set %_8 WXL_WXL ;Weaken
set %_9 VXL ;Agility
set %_10 YXL ;Cunning
set %_11 XXL ;Cure
set %_12 IYL ;Harm
set %_13 HYL ;Magic Trap
set %_14 KYL ;Magic Untrap
set %_15 JYL ;Protection
set %_16 EYL ;Strenght
set %_17 DYL ;Bless
set %_18 GYL ;Fireball
set %_19 FYL ;Magic Lock
set %_20 STL ;Posion
set %_21 RTL ;Telekinesis
set %_22 UTL ;Teleport
set %_23 TTL ;Magic Unlock
set %_24 OTL ;Wall of Stone
set %_25 NTL ;Archcure
set %_26 QTL ;Archprotecion
set %_27 PTL ;Curse
set %_28 AUL ;Fire Field
set %_29 ZTL ;Greater Heal
set %_30 CUL ;Lighting
set %_31 BUL ;Manadrain
set %_32 WTL ;Recall
set %_33 VTL ;Blade Spirit
set %_34 YTL ;Dispel Field
set %_35 XTL ;Incognito
set %_36 IUL ;Magic Reflection
set %_37 HUL ;Mind Blast
set %_38 KUL ;Paralyze
set %_39 JUL ;Poison Field
set %_40 EUL ;Summon Creature
set %_41 DUL ;Dispel
set %_42 GUL ;Energy Bolt
set %_43 FUL ;Explosion
set %_44 QUL ;Invisibility
set %_45 PUL ;Mark
set %_46 SUL ;Mass Curse
set %_47 RUL ;Paralyze Field
set %_48 MUL ;Reveal
set %_49 LUL ;Chain Lighting
set %_50 OUL ;Energy Field
set %_51 NUL ;Flamestrike
set %_52 YUL ;Gate Travel
set %_53 XUL ;Mana Vampire
set %_54 AVL ;Mass Dispel
set %_55 ZUL ;Meteor Swarm
set %_56 UUL ;Polymorph
set %_57 TUL ;Easrthquake
set %_58 WUL ;Energy Vortex
set %_59 VUL ;Resurrectiom
set %_60 GVL ;Summon Air Elemental
set %_61 FVL ;Summon Daemon
set %_62 IVL ;Summon Earth Elemental
set %_63 HVL ;Summon Fire Elemental
set %_64 CVL ;Summon Water Elemental


sub bag
 if %lastUsedBag = #true
 {
  set %bag *LastBag
  goto retbag
 }
 set #targcurs 1
 event sysmessage Target the bag with scrolls, pens etc.
 repeat
 wait 10
 until #targcurs = 0
 set %bag #ltargetid
 set *LastBag %bag
 retbag:
return

sub FullSpellBook
 gosub scrolle fullbook
 startfull:
 gosub pen
 if #contsize <> *size
  goto startfull
 for %i 1 8
 {
  for %j 1 8
  {
   spell:
   if #mana < *k . %i
   {
    click %CloseButtonx %CloseButtony
    gosub medit
   }
   if %InkTarget = #true && #contsize <> *size
   {
    repeat
     gosub pen
    until #contsize = *size
   }
   namespace local xy , %i
   click !kx !ky
   set %scnt #scnt
   repeat
    wait 10
   until #contsize = *size || #scnt - %scnt >= 5
   if #scnt - %scnt >= 5
    goto spell
   namespace local xy , %j
   click !cx !cy
   repeat
    wait 1
   until #contsize = *size || #sysmsg = %failure || #sysmsg = %success
   set %f ( ( %i - 1 ) * 8 ) + %j
   finditem %_ . %f C_ , #backpackid
   if #findkind = -1
   {
    finditem %_ . %f C_ , %bag
    if #findkind = -1
     goto spell
   }
  }
 }
return

sub medit
 med:
 event macro 13 46
 set %scnt #scnt
 repeat
 {
  wait 20
 }
 until  #mana = #maxmana || perform in #sysmsg || #scnt - %scnt >= 15
 if #mana < #maxmana
  goto med
 if %InkTarget = #true
  goto retmed
 gosub pen
 retmed:
return

sub pen
 finditem CXF_PBG_ C_ , %bag
 if #findkind = -1
 {
  display ok Out of pens.
  halt
 }
 set #lobjectid #findid
 set %ink #findid
 event macro 17
 if %InkTarget = #true
 {
  set %scnt #scnt
  set #ltargetkind 1
  set #ltargetid %scrolle
  repeat
  wait 10
  until #targcurs = 1 || #scnt - %scnt >= 5
  event macro 22
 }
 set %scnt #scnt
 repeat
 wait 10
 until #CONTSIZE = *size || #scnt - %scnt >= 5
return

sub do_once
 gosub scrolle doonce
 startonce:
 gosub pen
 if #contsize <> *size
  goto startonce
 spellonce:
 if #mana < *k . %1
 {
  click %CloseButtonx %CloseButtony
  gosub medit
 }
 namespace local xy , %circle
 click !kx !ky
 set %scnt #scnt
 repeat
  wait 10
 until #contsize = *size || #scnt - %scnt >= 5
 if #scnt - %scnt >= 5
  goto spellonce
 namespace local xy , %spell
 click !cx !cy
 repeat
  wait 1
 until #contsize = *size || tool in #sysmsg || #sysmsg = %failure || #sysmsg = %success
return

sub do_last
 repeat
 {
  gosub scrolle
  if #mana < *k . %1
  {
   click %CloseButtonx %CloseButtony
   gosub medit
  }
  if %InkTarget = #true
  {
   repeat
    gosub pen
   until #contsize = *size
  }
  click %DoLastButtonx %DoLastButtony
  set %scnt #scnt
  repeat
   wait 1
  until #contsize = *size || #sysmsg = %failure || #sysmsg = %success
  finditem %ink
  if #findkind = -1
   gosub pen
  set %f ( ( %1 - 1 ) * 8 ) + %2
  finditem %_ . %f C_ , #backpackid
  if #findkind = -1
  {
   finditem %_ . %f C_ , %bag
   set %stack #findstack
  }
  else
  {
   set %stack #findstack
  }
 }
 until %stack = %Amount
return

sub scrolle
 finditem MMF C_ , %bag
 set %scrolle #findid

 if #findstack = 0
 {
  event sysmessage You have ran out of blank scrolls.
  wait 10
  event sysmessage Script stopped.
  halt
 }
 if %1 = doonce
 {
  if #findstack < %Amount
  {
   event sysmessage You haven't got enough scrolls!
   wait 10
   event sysmessage You should have at least %Amount blank scrolls.
   wait 10
   event sysmessage Script stopped.
   halt
  }
 }
return
;============================================

gosub bag
if %FullSpellBook = #true
{
 gosub FullSpellBook
}
else
{
 gosub do_once
 gosub do_last %circle %spell
}
halt




Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:27, 17 Maj 2010 Powrót do góry

NOWOŚĆ !! - SKRYPT NA ZIELARSTWO

Mam tutaj dla was (przez niektórych długo oczekiwany) skrypt na zielarstwo. Naszło mnie ostatnio coś na skryptowanie i pozwoliłem sobie przerobić skrypt na górnictwo(od Firka) na skrypt na zielarstwo. Nie dodałem jeszcze kilku ID'ków ziół, których nie zdołałem wykopać (z racji tego, że mam mało skilla), ale z czasem będę aktualizował ten post wklejając je do skryptu.

Większość uwag dot. skryptu jest w nim już zawarta, tak więc wystarczy przeczytać początek ze zrozumieniem i odpalić Wink. Dodam tylko, że z początku trudno będzie wam coś wykopać(nigdzie nie będziecie mogli znaleść ziół), więc trochę się nawciskacie F9 i F10. Smile Z początku kopcie na zielonej trawie(z czasem przerzucajcie się na inne tereny). Polecam kopanie na otwartych przestrzeniach, gdzie nie ma żadnych budynków.

Mój skrypt być może będzie zachętą dla ludzi, którzy chcieli kiedyś być zielarzami, ale zabrakło im siły i samozaparcia do koxu tak bardzo opornego skilla. Wbrew obiegowej opinii, zielarstwo jest bardzo dochodowym źródłem zarobku na naszym serwerze (szczególnie dla młodych postaci), bo zioła możecie sprzedać do NPC zielarzy po bardzo przyzwoitej cenie, a także możecie wykopać zioła, które są dziś tak bardzo potrzebne i trudne do zdobycia (m.in. żeń-szeń do kegów leczenia).

Poniżej macie skrypt, miłej lektury:
Kod:
;skrypt na zielarkę (przerobiony ze skryptu Firka na mining) by merq


initevents

tile init
set %odloz          1        ;  1 - używamy juczniaka lub golema (do których wkładamy plecak na zioła)
                             ;  2 - nie używamy juków, a zioła po wykopaniu zostają w naszym glównym plecaku
                             ;  3 - nie używamy juków, a zioła po wykopaniu lądują w plecaku włożonym do głównego plecaka
                             
set %config         0        ;  1 - makro na początku pyta nas o golema, plecaki itp
                             ;  0 - IDki podajemy samemu (poniżej), makro od razu zaczyna wydobywać zioła(POLECAM!)

set %tragarz                 RKFAM
set %plecaknaziola           UHYDYHE
goto config

; Jesli po wcisnieciu F10 wyskoczy wam w journalu "Nie mozesz tu niczego znalesc"
; to znaczy, ze w tym miejscu nie ma zadnych ziol. W tym momencie musisz
; wcisnac F10, by zakonczyc dzialanie skryptu, przeniesc sie w inne miejsce
; i wcisnac F9 by ponownie go uruchomic.

start:
     gosub UstawXY
     repeat
       gosub Kop
       gosub Odloz
       gosub Input
     until %koniec = 1
       goto start

sub UstawXY
    repeat
        set %kop %kop + 1
        if %kop > 24
        {
           gosub Odloz
           event SysMessage Przenies sie w inne miejsce i wcisnij F9.
           gosub Pauza
           set %kop 0
        }
        if %kop = 8  || %kop = 17 || %kop = 18 || %kop = 19 || %kop = 20
           set #ltargetx #charposx - 2
        if %kop = 2  || %kop = 7  || %kop = 9  || %kop = 16 || %kop = 21
           set #ltargetx #charposx - 1
        if %kop = 0  || %kop = 1  || %kop = 3  || %kop = 6  || %kop = 10
           set #ltargetx #charposx
        if %kop = 4  || %kop = 5  || %kop = 11 || %kop = 15 || %kop = 22
           set #ltargetx #charposx + 1
        if %kop = 12 || %kop = 13 || %kop = 14 || %kop = 23 || %kop = 24
           set #ltargetx #charposx + 2
        if %kop = 10 || %kop = 20 || %kop = 21 || %kop = 22 || %kop = 23
           set #ltargety #charposy - 2
        if %kop = 3  || %kop = 9  || %kop = 11 || %kop = 19 || %kop = 24
           set #ltargety #charposy - 1
        if %kop = 0  || %kop = 2  || %kop = 4  || %kop = 8  || %kop = 12
           set #ltargety #charposy
        if %kop = 1  || %kop = 5  || %kop = 7  || %kop = 13 || %kop = 18
           set #ltargety #charposy + 1
        if %kop = 6  || %kop = 14 || %kop = 15 || %kop = 16 || %kop = 17
           set #ltargety #charposy + 2
        tile cnt #ltargetx #ltargety
        for %i 1 #tilecnt
        {
           tile get #ltargetx #ltargety %i
           set %ok 0
            )   set %ok 1
           {
               set %ok 1
           }
           if %ok = 1
           {
              set #ltargetz #tilez
              set #ltargettile #tiletype
              set #ltargetkind 2
              event SysMessage Szukam ziol w %kop
              break
           }
        }
    until %ok = 1
    set %koniec 0
    set %sukcesy 0
return

sub Kop
    finditem WSF C_ , #backpackID
    if #FINDKIND <> -1
    {
       set #LOBJECTID #FINDID
    }
    else
    {
       event SysMessage Wloz nozyk zielarski do glownego plecaka.
       repeat
           finditem WSF C_ , #backpackID
           wait 1s
       until #FINDKIND <> -1
       set #LOBJECTID #FINDID
    }
    gosub Macro 17 0 1
    set %jrnl #jindex
    set #ltargetkind 2
    target 1s
    gosub Macro 22 0 0
return

sub Macro
    set %tempmacro 0
    repeat
        event Macro %1 %2
        repeat
            set %tempmacro %tempmacro + 1
            wait 1
           
            onHotKey F10
            goto config
           
            if %tempmacro = 20
            {
               set %tempmacro 0
               event macro %1 0
            }
        until #targcurs = %3
    until #targcurs = %3
return

sub WskazItem
    set #targcurs 1
    target 50s
    repeat
       wait 1
    until #targcurs = 0
    wait 10
return

sub Odloz
    if %odloz = 2
    {
       return
    }
   
    if %odloz = 3
    {
       finditem HUF_NZF_JUF_RZF_SZF_XZF C_ , #BACKPACKID
       if #FINDKIND <> -1
       {
              set %TEMP #FINDID
              wait 1
              exevent drag #FINDID #findstack
              wait 5
       }
       exevent dropc %plecaknaziola
    }
       
    if %odloz = 1
    {
       repeat
           finditem HUF_NZF_JUF_RZF_SZF_XZF C_ , #BACKPACKID
           if #FINDKIND <> -1
           {
              if #FINDID = %temp
              {
                 set #LOBJECTID %tragarz
                 event Macro 17 0
                 wait 10
              }
              else
                 set %TEMP #FINDID
              wait 1
              exevent drag #FINDID #findstack
              wait 5
              if %odloz = 1
              {
                 exevent dropc %plecaknaziola
              }
               wait 5
              if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
              {
                 event SysMessage Plecak jest juz pelny.
                 halt
              }
           }
       until #FINDKIND = -1
    }
    repeat
        finditem EVI C_ , #BACKPACKID
    if #FINDKIND <> -1
    until #FINDKIND = -1
    return

sub Input
    set %koniec 0
    repeat
        if #JINDEX > %jrnl
        {
           set %jrnl %jrnl + 1
           scanjournal %jrnl

           if Zakonczono_prace in #JOURNAL || Nie_udalo_ci_sie_zebrac_nic_pozytecznego in #JOURNAL
           {
              set %koniec 0
              set %sukcesy %sukcesy + 1
              break
           }
           
           if #JOURNAL = Nie_mozesz_dosiegnac || Nie_ma_tu_nic_pozytecznego in #JOURNAL || Nie_znaleziono_niczego_przydatnego in #JOURNAL
           {
              set %koniec 1
              break
           }
        }
    until 0 = 1
return

sub Pauza
    repeat
         onHotKey F9
              break
    until 0 = 1
return

config:
if %config = 0 || %config = 1
{
           event SysMessage Wcisnij F9 by wlaczyc skrypt. Wcisniecie F10 spowoduje zatrzymanie sktyptu.
           gosub Pauza
}

if %config = 1
{
    if %odloz = 3
    {
     event SysMessage Wskaz plecak na ziola.
          gosub WskazItem
          set %plecaknaziola #LTARGETID
          set #LOBJECTID %plecaknaziola
          wait 10
          event Macro 17 0
          wait 5
     }
     
    if %odloz = 1
    {
       event SysMessage Wskaz juczniaka lub golema.
       gosub WskazItem
       set %tragarz #LTARGETID
       set #LOBJECTID %tragarz
       event Macro 17 0
       wait 1s
       repeat
           wait 1
       until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
       set %plecaknaziola #contid
    if %odloz = 1
       {
          wait 10
          event SysMessage Wskaz plecak na ziola.
          gosub WskazItem
          set %plecaknaziola #LTARGETID
          set #LOBJECTID %plecaknaziola
          wait 10
          event Macro 17 0
          wait 5
       }
    }
}
set %sukcesy 0
set %TEMP 666
set #sysmsgcol 15
set %jrnl #JINDEX
set %tempx -3
set %tempy -2
set %tempczas 0
set %koniec 1
set %tempczas #time + 10
set %kop 0
goto start


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Nie 16:32, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 7 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Pon 20:02, 17 Maj 2010 Powrót do góry

Merq Razz Trzeba było jeszcze dodać, że to skrypt dla wszystkich zielarzy na serwerze Very Happy

(sory za offtop, nie mogłem się powstrzymać)

;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)