Autor |
Wiadomość |
Armil D'raven
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:18, 06 Lis 2007 |
|
szukam skryptu na gornictwo dzialajacego na 096, ma ktos?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:22, 06 Lis 2007 |
|
Był już taki temat kiedyś i odpowiedzieli że najwyżej dadzą Last object Last target czy jakoś tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Armil D'raven
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:32, 06 Lis 2007 |
|
wielkie dzieki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kaczo
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 22:30, 06 Lis 2007 |
|
Jestem z dziwiony ale zarazem dziekuje;) skopiuje se zanim to usuna;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 23:16, 06 Lis 2007 |
|
Usunąć to tu trzeba coś innego... a raczej kogoś...
|
Post został pochwalony 2 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 0:07, 07 Lis 2007 |
|
Popieram Zasoov
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:02, 26 Lis 2007 |
|
Skasowałem stare posty.
Skrypt umożliwia równoległy koks Arms Lore lub EvalINT (w zależności od wartości zmiennej %koks).
W zależności od ustawionej wartości zmiennej %JUCZNIAK można:
- wrzucać rudę i kamyki do juczniaka (potrzebny jest osobny pojemnik na granit wewnątrz juków, by ich nie zaśmiecać)
- zostawiać rudę i granit w plecaku
- zostawiać rudę w plecaku a granit chować do osobnego pojemnika w plecaku
- upuszczać na ziemię (dla kopaczy siły i nie tylko ).
- używać golema (z osobnym pojemnikiem na rudę - żeby się nie rozsypywała po "golem zamiana")
Poniżej zamieszczam nową wersję, wymagającą spolszczonego pliku cliloc.enu (do pobrania z [link widoczny dla zalogowanych]). W odróżnieniu od poprzedniego jest kompletnie idiotoodporny tj. nie trzeba ustawiać żadnych IDków.
Jeśli złamie się nam kilof wkładamy do rąk nowy. Skrypt powinien normalnie wrócić do pracy.
Jeśli mamy kilof w dłoni a postać przestała kopać, powinno wystarczyć użycie kilofa (makro LastObject lub dwuklik na kilofie). Jeśli to jeszcze nie "ożywiło" skryptu, klikamy "celownikiem" na ziemi nieopodal postaci. Jeśli i to nie pomoże niestety trzeba wyłączyć makro i włączyć ponownie.
Jeśli makro przestanie reagować po kliknięciu juczniaka, może pomóc:
1) Kliknięcie grafiki otworzonego plecaka (juków lub "ładowni" golema)
2) Ustawienie w opcjach Ultimy (menu z myszką - prawy górny róg) następujących rzeczy:
- Zaznaczyć "Disable the Menu Bar"
- Odznaczyć "Display Item Properties Icon" (trzeba zjechać suwakiem na dół - przedostatnia opcja).
A oto i sam skrypt:
Kod: |
; Kopactwo by Firek.
initevents
tile init
set %reakcja 2 ; Reakcja na wykopanie zywiolaka.
; 0 = brak reakcji.
; 1 = pijemy niewidke.
; 2 = makro zatrzymuje sie.
set %koks 2 ; 0 = nic nie koksamy - samo kopanie
; 1 = koks Arms Lore (na kilofie)
; 2 = koks EvalINT (na juczniaku/golemie)
set %JUCZNIAK 3 ; 0 = ruda ląduje w plecaku
; 1 = używamy juczniaka
; 2 = ruda ląduje w plecaku, a granit
; w osobnym pojemniku
; 3 = używamy golema (do którego wkładamy
; pojemnik na rudę oraz osobny na granit)
; -1 = ruda jąduje NA ZIEMI
; Have fun i pamietajcie by pilnowac swego makra! :)
; Dokładne instrukcje znajdziecie na forum:
; http://www.clairslair.fora.pl/offtopic,3/skrypt,861.html#9552
; W razie błędów itp. proszę je opisywać własnie tam (proszę o
; info przy jakim powiadomieniu w Journalu makro się zawiesiło).
set %licz 6
set %sukcesy 0
set %TEMP 666
set #sysmsgcol 15
if %koks = 2
{
if %juczniak = 0 || %juczniak = 2 || %juczniak = -1
{
event sysmessage Brak juczniaka - koks EvalINT niemozliwy.
set %koks 0
}
}
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
{
event sysmessage Kliknij juczniaka.
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %lama #ltargetid
set #lobjectid %lama
event macro 17 0
wait 1s
repeat
wait 1
until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
set %plecakjuk #contid
if %JUCZNIAK = 3
{
wait 10
event sysmessage Kliknij plecak na rude
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %plecakjuk #ltargetid
set #lobjectid %plecakjuk
wait 10
event Macro 17 0
wait 5
}
}
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
{
event sysmessage Kliknij plecak do przechowania granitu.
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %plecaknakamyki #ltargetid
}
gosub Start
sub Start
gosub Pauza
set %kop 0
set %jrnl #jindex
gosub Main
return
sub Main
set %jrnl #jindex
set #ltargetz #charposz
if %kop = 8 || %kop = 17 || %kop = 18 || %kop = 19 || %kop = 20
set #ltargetx #charposx - 2
if %kop = 2 || %kop = 7 || %kop = 9 || %kop = 16 || %kop = 21
set #ltargetx #charposx - 1
if %kop = 0 || %kop = 1 || %kop = 3 || %kop = 6 || %kop = 10
set #ltargetx #charposx
if %kop = 4 || %kop = 5 || %kop = 11 || %kop = 15 || %kop = 22
set #ltargetx #charposx + 1
if %kop = 12 || %kop = 13 || %kop = 14 || %kop = 23 || %kop = 24
set #ltargetx #charposx + 2
if %kop = 10 || %kop = 20 || %kop = 21 || %kop = 22 || %kop = 23
set #ltargety #charposy - 2
if %kop = 3 || %kop = 9 || %kop = 11 || %kop = 19 || %kop = 24
set #ltargety #charposy - 1
if %kop = 0 || %kop = 2 || %kop = 4 || %kop = 8 || %kop = 12
set #ltargety #charposy
if %kop = 1 || %kop = 5 || %kop = 7 || %kop = 13 || %kop = 18
set #ltargety #charposy + 1
if %kop = 6 || %kop = 14 || %kop = 15 || %kop = 16 || %kop = 17
set #ltargety #charposy + 2
tile cnt #ltargetx #ltargety ;#curskind
set %int 1
set %stop #tileCnt
repeat
tile get #ltargetx #ltargety %int #curskind
set %int %int + 1
set %ok 0
if #tiletype = 117 || #tiletype = 222 || #tiletype = 223 || #tiletype = 471 || #tiletype = 473 || #tiletype = 474 || ( #tiletype >= 226 && #tiletype <= 231 ) || ( #tiletype >= 243 && #tiletype <= 247 ) || ( #tiletype >= 260 && #tiletype <= 263 ) || ( #tiletype >= 272 && #tiletype <= 275 ) || ( #tiletype >= 290 && #tiletype <= 293 ) || ( #tiletype >= 467 && #tiletype <= 174 ) || ( #tiletype >= 543 && #tiletype <= 560 ) || ( #tiletype >= 562 && #tiletype <= 571 ) || ( #tiletype >= 581 && #tiletype <= 585 ) || ( #tiletype >= 1741 && #tiletype <= 1745 ) || ( #tiletype >= 1754 && #tiletype <= 1757 ) || ( #tiletype >= 1771 && #tiletype <= 1778 ) || ( #tiletype >= 1787 && #tiletype <= 1788 ) || ( #tiletype >= 1805 && #tiletype <= 1812 ) || ( #tiletype >= 1821 && #tiletype <= 1824 ) || ( #tiletype >= 1835 && #tiletype <= 1842 ) || ( #tiletype >= 1851 && #tiletype <= 1854 ) || ( #tiletype >= 1865 && #tiletype <= 1867 ) || ( #tiletype >= 1869 && #tiletype <= 1872 ) || ( #tiletype >= 1881 && #tiletype <= 1884 ) ||
set %ok 1
if %ok = 1
{
set #ltargetz #tilez
set #ltargettile #tiletype
set #ltargetkind 2
set %int %stop + 666
}
until %int > %stop
if %ok = 0
{
set %kop %kop + 1
if %kop = 25
{
set %kop 0
event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
sound
gosub Start
}
gosub Main
}
if %kop = 25
{
event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
set %kop 0
sound
gosub Start
}
else
event sysmessage Kopie w %kop
gosub Kopacz
return
sub Kopacz
if %reakcja > 0
{
finditem ED G_5
if #findkind <> -1
{
if %reakcja = 1
{
finditem MUF C_
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
event macro 17 0
}
else
event sysmessage NIE MA NIEWIDEK!
}
gosub Pauza
}
}
finditem NPF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
}
else
{
event sysmessage Wez kilof do rency
repeat
wait 1s
finditem NPF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #lobjectid #findid
}
if %koks > 0
{
set %licz %licz + 1
if %juczniak = 1 || %juczniak = 3
{
if %licz > 3
gosub Koksaj
}
else
{
if %licz > 4
gosub Koksaj
}
}
set %temp 0
event macro 17 0
repeat
wait 1
set %temp %temp + 1
if %temp = 20
{
set %temp 0
event Macro 17 0
}
until #targcurs = 1
set #ltargetkind 2
target 1s
event macro 22 0
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
gosub Input
return
sub Koksaj
repeat
if %koks = 1
event Macro 13 4
if %koks = 2
event Macro 13 16
wait 10
until #targcurs = 1
target 1s
set %licz 0
set #ltargetkind 1
finditem NPF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
if %koks = 1
set #ltargetid #findid
if %koks = 2
set #ltargetid %lama
}
else
{
event sysmessage Wez kilof do rency
repeat
wait 1s
finditem NPF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #ltargetid #findid
}
repeat
event macro 22 0
wait 5
until #targcurs = 0
wait 5
set #targcurs 0
wait 5
gosub Kopacz
return
sub Input
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
gosub Pauza
}
if #jindex > %jrnl
{
set %jrnl %jrnl + 1
scanjournal %jrnl
if ameba in #journal || zywiolak in #journal
{
sound
}
if Wykopujesz in #journal
{
set %sukcesy %sukcesy + 1
if %sukcesy = 3
{
gosub Odloz
}
gosub Kopacz
}
if before in #journal
gosub Kopacz
if Rozbijasz in #journal
{
set %sukcesy 0
gosub Odloz
}
if #journal = Nie_widzisz_tego! || mine_there in #journal || mozesz_tutaj_kopac in #journal || Nie_mozna in #journal || daleko in #journal
{
set %licz %licz - 1
set %sukcesy 0
gosub Odloz
}
}
until %start = 666
return
sub Odloz
set %kop %kop + 1
set %sukcesy 0
if %JUCZNIAK = 0
{
gosub Main
}
if %JUCZNIAK <> 2
{
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
pause
}
finditem DWJ C_ , #BACKPACKID
if #findkind <> -1
{
if #findid = %temp
{
set #lobjectid %lama
event Macro 17 0
wait 10
}
else
set %TEMP #findid
exevent drag #findid #findstack
wait 5
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
{
exevent dropc %plecakjuk
}
if %JUCZNIAK = -1
{
exevent dropg #charposx #charposy #charposz
}
wait 5
if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
{
event sysmessage Plecak jest juz pelny
halt
}
}
until #findkind = -1
}
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
pause
}
finditem EVI C_ , #BACKPACKID
if #findkind <> -1
{
exevent drag #findid #findstack
wait 5
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
{
exevent dropc %plecaknakamyki
}
wait 5
if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
{
event sysmessage Plecak jest juz pelny
halt
}
}
until #findkind = -1
gosub Main
return
sub Pauza
set %start 0
event sysmessage Wcisnij F10 by kontynuowac.
repeat
onHotKey F10
set %start 1
until %start = 1
return |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Czw 11:38, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 19 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:07, 26 Lis 2007 |
|
Cytat: |
(...) lub upuszczać na ziemię (...) |
Nie polecam ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:15, 26 Lis 2007 |
|
Hmm? Że zaśmiecanie serwera czy że nie wolno bo to jawny koks a to niedobre? Tak wrzuciłem bo to kilka linijek w może się komu przyda...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:37, 26 Lis 2007 |
|
Głównie za zaśmiecanie ;]
Ale są też inne powody ;]
Nie żebym był ivil czy coś.... ale Barczar... no wiecie jak to jest... ;]]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 0:14, 10 Gru 2007 |
|
Bump oraz wprowadziłem kilka poprawek:
- Uzywanie Arms Lore powinno działać bez problemów.
- Kopanie bez juczniaka/golema powinno działać bez problemów.
- Wprowadziłem zmienną %otwierajjuczniaka, opis kilka ekranów wyżej, nad kodem skryptu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:02, 10 Gru 2007 |
|
Doszlifowałem trochę mój skromny skrypt na Lumberjacking. Jedyne co robi to używa siekiery i czeka, aż klikniemy celowniczkiem drzewo. Następnie wycina je do końca (10 udanych uderzeń lub do komunikatu że nie ma więcej drewna) i wrzuca drewno do juczniaka (czy innego golema). Na koniec znów używa siekierki i czeka aż klikniemy następne drzewo. I tak w kółko.
Nie jakaś tam burżujska full automatyzacja z podchodzeniem do drzewka, przynajmniej macie motywację, żeby pilnować makra. Więc włączcie sobie Always on Top w Media Playerze i klikajcie aż wam paluchy spuchną.
Parametry i rozwiązywanie problemów (zepsute narzędzie, zwis skryptu itp) podobnie jak w Kopactwie (patrz kilka ekranów wyżej).
Kod: |
; Lumberka by Firek
initevents
set %sukcesy 0
set #sysmsgcol 35
set %JUCZNIAK 1 ; 1 = używamy juczniaka
; 0 = drewno trafia do plecaka
; -1 = drewmo jąduje NA ZIEMI
set %otwierajjuczniaka 1 ; 1 = skrypt sam otwiera juczniaka
; 0 = skrypt nie otwiera juczniaka
if %JUCZNIAK = 1
{
event sysmessage Kliknij juczniaka.
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %lama #ltargetid
set #lobjectid %lama
event macro 17 0
wait 1s
repeat
wait 1
until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
set %plecakjuk #contid
}
event sysmessage Wcisnij F10 by wlaczyc skrypt.
gosub Pauza
sub Wybierz
set %jrnl #jindex
finditem FSF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
}
else
{
event sysmessage Wez siekierke do rency
repeat
wait 1s
finditem FSF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #lobjectid #findid
}
event macro 17 0
repeat
wait 1
until #targcurs = 1
gosub Input
return
sub Ciach
finditem FSF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
}
else
{
event sysmessage Wez siekierke do rency
repeat
wait 1s
finditem FSF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #lobjectid #findid
}
event macro 17 0
repeat
wait 1
until #targcurs = 1
target 1s
event macro 22 0
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
gosub Input
return
sub Input
if #jindex > %jrnl
{
set %jrnl %jrnl + 1
scanjournal %jrnl
if Wrzucasz_nieco_drewna in #journal
{
set %sukcesy %sukcesy + 1
if %sukcesy = 10
{
gosub Odloz
}
gosub Ciach
}
if Za_daleko in #journal
gosub Odloz
if before in #journal || nadawalo in #journal
{
gosub Ciach
}
if ilosci_drewna in #journal || #journal = You_can't_see_that. || worn in #journal || #journal = Nie_widzisz_tego!
{
gosub Odloz
}
gosub Input
}
gosub Input
return
sub Odloz
set %sukcesy 0
if %JUCZNIAK = 0
{
gosub Main
}
if %otwierajjuczniaka = 1
{
set #lobjectid %lama
event Macro 17 0
wait 10
}
repeat
finditem ZLK C_ , #BACKPACKID
exevent drag #findid #findstack
wait 5
if %JUCZNIAK = 1
{
exevent dropc %plecakjuk
}
if %JUCZNIAK = -1
{
exevent dropg #charposx #charposy #charposz
}
wait 5
if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
{
set #sysmsgcol 1080
event sysmessage Plecak jest juz pelny
halt
}
until #findkind = -1
wait 5
gosub Wybierz
return
sub Pauza
onHotKey F10
{
set %jrnl #jindex
gosub Wybierz
}
gosub Pauza
return |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Another
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:22, 22 Sty 2008 |
|
A propo gornictwa, to ja poszukuje takiego macra ktore potrafi kopac na skalce, chyba ze tamto poprzednie tez to potrafi? Z gory dziekuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 0:54, 23 Sty 2008 |
|
Ahahaha wez firek spakuj all do raru i wystaw na ftp ...... napewno pomoze to ludzikom ktorzy nie potrafia poszukac w google ... poczytac troche ... i uzupelnic scrypta :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 3:19, 23 Sty 2008 |
|
Korg po co te szyderstwa? Nie podoba Ci sie/nie pasuje ze ktos komus pomaga? Nie czytaj. Daruj sobie. Naprawde.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|