Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Skrypt - Górnictwo i Drwalstwo Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Armil D'raven



Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:18, 06 Lis 2007 Powrót do góry

szukam skryptu na gornictwo dzialajacego na 096, ma ktos?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:22, 06 Lis 2007 Powrót do góry

Był już taki temat kiedyś i odpowiedzieli że najwyżej dadzą Last object Last target czy jakoś tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Armil D'raven



Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:32, 06 Lis 2007 Powrót do góry

wielkie dzieki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kaczo



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 22:30, 06 Lis 2007 Powrót do góry

Jestem z dziwiony ale zarazem dziekuje;) skopiuje se zanim to usuna;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 23:16, 06 Lis 2007 Powrót do góry

Usunąć to tu trzeba coś innego... a raczej kogoś...


Post został pochwalony 2 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:07, 07 Lis 2007 Powrót do góry

Popieram Zasoov


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:02, 26 Lis 2007 Powrót do góry

Skasowałem stare posty.

Skrypt umożliwia równoległy koks Arms Lore lub EvalINT (w zależności od wartości zmiennej %koks).

W zależności od ustawionej wartości zmiennej %JUCZNIAK można:
- wrzucać rudę i kamyki do juczniaka (potrzebny jest osobny pojemnik na granit wewnątrz juków, by ich nie zaśmiecać)
- zostawiać rudę i granit w plecaku
- zostawiać rudę w plecaku a granit chować do osobnego pojemnika w plecaku
- upuszczać na ziemię (dla kopaczy siły i nie tylko Razz ).
- używać golema (z osobnym pojemnikiem na rudę - żeby się nie rozsypywała po "golem zamiana")

Poniżej zamieszczam nową wersję, wymagającą spolszczonego pliku cliloc.enu (do pobrania z [link widoczny dla zalogowanych]). W odróżnieniu od poprzedniego jest kompletnie idiotoodporny Wink tj. nie trzeba ustawiać żadnych IDków.

Jeśli złamie się nam kilof wkładamy do rąk nowy. Skrypt powinien normalnie wrócić do pracy.

Jeśli mamy kilof w dłoni a postać przestała kopać, powinno wystarczyć użycie kilofa (makro LastObject lub dwuklik na kilofie). Jeśli to jeszcze nie "ożywiło" skryptu, klikamy "celownikiem" na ziemi nieopodal postaci. Jeśli i to nie pomoże niestety trzeba wyłączyć makro i włączyć ponownie.

Jeśli makro przestanie reagować po kliknięciu juczniaka, może pomóc:
1) Kliknięcie grafiki otworzonego plecaka (juków lub "ładowni" golema)
2) Ustawienie w opcjach Ultimy (menu z myszką - prawy górny róg) następujących rzeczy:
- Zaznaczyć "Disable the Menu Bar"
- Odznaczyć "Display Item Properties Icon" (trzeba zjechać suwakiem na dół - przedostatnia opcja).

A oto i sam skrypt:
Kod:
; Kopactwo by Firek.

initevents
tile init
set %reakcja   2             ; Reakcja na wykopanie zywiolaka.
                             ; 0 = brak reakcji.
                             ; 1 = pijemy niewidke.
                             ; 2 = makro zatrzymuje sie.
set %koks      2             ; 0 = nic nie koksamy - samo kopanie
                             ; 1 = koks Arms Lore (na kilofie)
                             ; 2 = koks EvalINT (na juczniaku/golemie)
set %JUCZNIAK  3             ; 0  = ruda ląduje w plecaku
                             ; 1  = używamy juczniaka
                             ; 2  = ruda ląduje w plecaku, a granit
                             ;      w osobnym pojemniku
                             ; 3  = używamy golema (do którego wkładamy
                             ;      pojemnik na rudę oraz osobny na granit)
                             ; -1 = ruda jąduje NA ZIEMI

; Have fun i pamietajcie by pilnowac swego makra! :)
; Dokładne instrukcje znajdziecie na forum:
; http://www.clairslair.fora.pl/offtopic,3/skrypt,861.html#9552
; W razie błędów itp. proszę je opisywać własnie tam (proszę o
; info przy jakim powiadomieniu w Journalu makro się zawiesiło).

set %licz 6
set %sukcesy 0
set %TEMP 666
set #sysmsgcol 15

if %koks = 2
{
   if %juczniak = 0 || %juczniak = 2 || %juczniak = -1
   {
      event sysmessage Brak juczniaka - koks EvalINT niemozliwy.
      set %koks 0
   }
}

if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
{
   event sysmessage Kliknij juczniaka.
   set #targcurs 1
   target 50s
   repeat
       wait 1
   until #targcurs = 0
   set %lama #ltargetid
   set #lobjectid %lama
   event macro 17 0
   wait 1s
   repeat
       wait 1
   until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
   set %plecakjuk #contid
   if %JUCZNIAK = 3
   {
      wait 10
      event sysmessage Kliknij plecak na rude
      set #targcurs 1
      target 50s
      repeat
          wait 1
      until #targcurs = 0
      set %plecakjuk #ltargetid
      set #lobjectid %plecakjuk
      wait 10
      event Macro 17 0
      wait 5
   }
}
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
{
   event sysmessage Kliknij plecak do przechowania granitu.
   set #targcurs 1
   target 50s
   repeat
       wait 1
   until #targcurs = 0
   set %plecaknakamyki #ltargetid
}

gosub Start

sub Start
    gosub Pauza
    set %kop 0
    set %jrnl #jindex
    gosub Main
return

sub Main
    set %jrnl #jindex
    set #ltargetz #charposz
    if %kop = 8  || %kop = 17 || %kop = 18 || %kop = 19 || %kop = 20
       set #ltargetx #charposx - 2
    if %kop = 2  || %kop = 7  || %kop = 9  || %kop = 16 || %kop = 21
       set #ltargetx #charposx - 1
    if %kop = 0  || %kop = 1  || %kop = 3  || %kop = 6  || %kop = 10
       set #ltargetx #charposx
    if %kop = 4  || %kop = 5  || %kop = 11 || %kop = 15 || %kop = 22
       set #ltargetx #charposx + 1
    if %kop = 12 || %kop = 13 || %kop = 14 || %kop = 23 || %kop = 24
       set #ltargetx #charposx + 2
    if %kop = 10 || %kop = 20 || %kop = 21 || %kop = 22 || %kop = 23
       set #ltargety #charposy - 2
    if %kop = 3  || %kop = 9  || %kop = 11 || %kop = 19 || %kop = 24
       set #ltargety #charposy - 1
    if %kop = 0  || %kop = 2  || %kop = 4  || %kop = 8  || %kop = 12
       set #ltargety #charposy
    if %kop = 1  || %kop = 5  || %kop = 7  || %kop = 13 || %kop = 18
       set #ltargety #charposy + 1
    if %kop = 6  || %kop = 14 || %kop = 15 || %kop = 16 || %kop = 17
       set #ltargety #charposy + 2
    tile cnt #ltargetx #ltargety ;#curskind
    set %int 1
    set %stop #tileCnt
    repeat
       tile get #ltargetx #ltargety %int #curskind
       set %int %int + 1
       set %ok 0
       if #tiletype = 117 || #tiletype = 222 || #tiletype = 223 || #tiletype = 471 || #tiletype = 473 || #tiletype = 474 || ( #tiletype >= 226 && #tiletype <= 231 ) || ( #tiletype >= 243 && #tiletype <= 247 ) || ( #tiletype >= 260 && #tiletype <= 263 ) || ( #tiletype >= 272 && #tiletype <= 275 ) || ( #tiletype >= 290 && #tiletype <= 293 ) || ( #tiletype >= 467 && #tiletype <= 174 ) || ( #tiletype >= 543 && #tiletype <= 560 ) || ( #tiletype >= 562 && #tiletype <= 571 ) || ( #tiletype >= 581 && #tiletype <= 585 ) || ( #tiletype >= 1741 && #tiletype <= 1745 ) || ( #tiletype >= 1754 && #tiletype <= 1757 ) || ( #tiletype >= 1771 && #tiletype <= 1778 ) || ( #tiletype >= 1787 && #tiletype <= 1788 ) || ( #tiletype >= 1805 && #tiletype <= 1812 ) || ( #tiletype >= 1821 && #tiletype <= 1824 ) || ( #tiletype >= 1835 && #tiletype <= 1842 ) || ( #tiletype >= 1851 && #tiletype <= 1854 ) || ( #tiletype >= 1865 && #tiletype <= 1867 ) || ( #tiletype >= 1869 && #tiletype <= 1872 ) || ( #tiletype >= 1881 && #tiletype <= 1884 ) ||
       set %ok 1
       if %ok = 1
       {
          set #ltargetz #tilez
          set #ltargettile #tiletype
          set #ltargetkind 2
          set %int %stop + 666
       }
    until %int > %stop
    if %ok = 0
    {
       set %kop %kop + 1
       if %kop = 25
       {
          set %kop 0
          event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
          sound
          gosub Start
       }
       gosub Main
    }
    if %kop = 25
    {
       event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
       set %kop 0
       sound
       gosub Start
    }
    else
       event sysmessage Kopie w %kop
    gosub Kopacz
return

sub Kopacz
    if %reakcja > 0
    {
       finditem ED G_5
       if #findkind <> -1
       {
          if %reakcja = 1
          {
             finditem MUF C_
             if #findkind <> -1
             {
                set #lobjectid #findid
                event macro 17 0
             }
             else
                event sysmessage NIE MA NIEWIDEK!
          }
          gosub Pauza
       }
    }
    finditem NPF C_ , #charid
    if #findkind <> -1
    {
       set #lobjectid #findid
    }
    else
    {
       event sysmessage Wez kilof do rency
       repeat
           wait 1s
           finditem NPF C_ , #charid
       until #findkind <> -1
       set #lobjectid #findid
    }
    if %koks > 0
    {
       set %licz %licz + 1
       if %juczniak = 1 || %juczniak = 3
       {
          if %licz > 3
             gosub Koksaj
       }
       else
       {
          if %licz > 4
             gosub Koksaj
       }
    }
    set %temp 0
    event macro 17 0
    repeat
        wait 1
        set %temp %temp + 1
        if %temp = 20
        {
           set %temp 0
           event Macro 17 0
        }
    until #targcurs = 1
    set #ltargetkind 2
    target 1s
    event macro 22 0
    repeat
        wait 1
    until #targcurs = 0
    gosub Input
return

sub Koksaj
    repeat
        if %koks = 1
           event Macro 13 4
        if %koks = 2
           event Macro 13 16
        wait 10
    until #targcurs = 1
    target 1s
    set %licz 0
    set #ltargetkind 1
    finditem NPF C_ , #charid
    if #findkind <> -1
    {
       if %koks = 1
          set #ltargetid #findid
       if %koks = 2
          set #ltargetid %lama
    }
    else
    {
       event sysmessage Wez kilof do rency
       repeat
           wait 1s
           finditem NPF C_ , #charid
       until #findkind <> -1
       set #ltargetid #findid
    }
    repeat
        event macro 22 0
        wait 5
    until #targcurs = 0
    wait 5
    set #targcurs 0
    wait 5
    gosub Kopacz
return

sub Input
    repeat
        onhotkey esc
        {
           event sysmessage PAUZA
           gosub Pauza
        }
        if #jindex > %jrnl
        {
           set %jrnl %jrnl + 1
           scanjournal %jrnl
           if ameba in #journal || zywiolak in #journal
           {
              sound
           }
           if Wykopujesz in #journal
           {
              set %sukcesy %sukcesy + 1
              if %sukcesy = 3
              {
                 gosub Odloz
              }
              gosub Kopacz
           }
           if before in #journal
              gosub Kopacz
           if Rozbijasz in #journal
           {
              set %sukcesy 0
              gosub Odloz
           }
           if #journal = Nie_widzisz_tego! || mine_there in #journal || mozesz_tutaj_kopac in #journal || Nie_mozna in #journal || daleko in #journal
           {
              set %licz %licz - 1
              set %sukcesy 0
              gosub Odloz
           }
        }
    until %start = 666
return

sub Odloz
    set %kop %kop + 1
    set %sukcesy 0
    if %JUCZNIAK = 0
    {
       gosub Main
    }
    if %JUCZNIAK <> 2
    {
       repeat
           onhotkey esc
           {
               event sysmessage PAUZA
               pause
           }
           finditem DWJ C_ , #BACKPACKID
           if #findkind <> -1
           {
              if #findid = %temp
              {
                 set #lobjectid %lama
                 event Macro 17 0
                 wait 10
              }
              else
                 set %TEMP #findid
              exevent drag #findid #findstack
              wait 5
              if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
              {
                 exevent dropc %plecakjuk
              }
              if %JUCZNIAK = -1
              {
                 exevent dropg #charposx #charposy #charposz
              }
              wait 5
              if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
              {
                 event sysmessage Plecak jest juz pelny
                 halt
              }
           }
       until #findkind = -1
    }
    repeat
        onhotkey esc
        {
            event sysmessage PAUZA
            pause
        }
        finditem EVI C_ , #BACKPACKID
        if #findkind <> -1
        {
           exevent drag #findid #findstack
           wait 5
           if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
           {
              exevent dropc %plecaknakamyki
           }
           wait 5
           if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
           {
              event sysmessage Plecak jest juz pelny
              halt
           }
        }
    until #findkind = -1
    gosub Main
return

sub Pauza
    set %start 0
    event sysmessage Wcisnij F10 by kontynuowac.
    repeat
        onHotKey F10
            set %start 1
    until %start = 1
return


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Czw 11:38, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 19 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:07, 26 Lis 2007 Powrót do góry

Cytat:
(...) lub upuszczać na ziemię (...)


Nie polecam ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:15, 26 Lis 2007 Powrót do góry

Hmm? Że zaśmiecanie serwera czy że nie wolno bo to jawny koks a to niedobre? Smile Tak wrzuciłem bo to kilka linijek w może się komu przyda... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:37, 26 Lis 2007 Powrót do góry

Głównie za zaśmiecanie ;]

Ale są też inne powody ;]

Nie żebym był ivil czy coś.... ale Barczar... no wiecie jak to jest... ;]]]]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:14, 10 Gru 2007 Powrót do góry

Bump oraz wprowadziłem kilka poprawek:
- Uzywanie Arms Lore powinno działać bez problemów.
- Kopanie bez juczniaka/golema powinno działać bez problemów.
- Wprowadziłem zmienną %otwierajjuczniaka, opis kilka ekranów wyżej, nad kodem skryptu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:02, 10 Gru 2007 Powrót do góry

Doszlifowałem trochę mój skromny skrypt na Lumberjacking. Jedyne co robi to używa siekiery i czeka, aż klikniemy celowniczkiem drzewo. Następnie wycina je do końca (10 udanych uderzeń lub do komunikatu że nie ma więcej drewna) i wrzuca drewno do juczniaka (czy innego golema). Na koniec znów używa siekierki i czeka aż klikniemy następne drzewo. I tak w kółko. Smile
Nie jakaś tam burżujska full automatyzacja z podchodzeniem do drzewka, przynajmniej macie motywację, żeby pilnować makra. Razz Więc włączcie sobie Always on Top w Media Playerze i klikajcie aż wam paluchy spuchną. Razz

Parametry i rozwiązywanie problemów (zepsute narzędzie, zwis skryptu itp) podobnie jak w Kopactwie (patrz kilka ekranów wyżej).

Kod:
; Lumberka by Firek

initevents
set %sukcesy 0
set #sysmsgcol 35

set %JUCZNIAK 1              ; 1  = używamy juczniaka
                             ; 0  = drewno trafia do plecaka
                             ; -1 = drewmo jąduje NA ZIEMI
set %otwierajjuczniaka 1     ; 1 = skrypt sam otwiera juczniaka
                             ; 0 = skrypt nie otwiera juczniaka

if %JUCZNIAK = 1
{
   event sysmessage Kliknij juczniaka.
   set #targcurs 1
   target 50s
   repeat
       wait 1
   until #targcurs = 0
   set %lama #ltargetid
   set #lobjectid %lama
   event macro 17 0
   wait 1s
   repeat
       wait 1
   until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
   set %plecakjuk #contid
}
event sysmessage Wcisnij F10 by wlaczyc skrypt.
gosub Pauza

sub Wybierz
    set %jrnl #jindex
    finditem FSF C_ , #charid
    if #findkind <> -1
    {
       set #lobjectid #findid
    }
    else
    {
       event sysmessage Wez siekierke do rency
       repeat
           wait 1s
           finditem FSF C_ , #charid
       until #findkind <> -1
       set #lobjectid #findid
    }
    event macro 17 0
    repeat
        wait 1
    until #targcurs = 1
    gosub Input
return

sub Ciach
    finditem FSF C_ , #charid
    if #findkind <> -1
    {
       set #lobjectid #findid
    }
    else
    {
       event sysmessage Wez siekierke do rency
       repeat
           wait 1s
           finditem FSF C_ , #charid
       until #findkind <> -1
       set #lobjectid #findid
    }
    event macro 17 0
    repeat
        wait 1
    until #targcurs = 1
    target 1s
    event macro 22 0
    repeat
        wait 1
    until #targcurs = 0
    gosub Input
return

sub Input
    if #jindex > %jrnl
    {
       set %jrnl %jrnl + 1
       scanjournal %jrnl
       if Wrzucasz_nieco_drewna in #journal
       {
          set %sukcesy %sukcesy + 1
          if %sukcesy = 10
          {
             gosub Odloz
          }
          gosub Ciach
       }
       if Za_daleko in #journal
          gosub Odloz
       if before in #journal || nadawalo in #journal
       {
          gosub Ciach
       }
       if ilosci_drewna in #journal || #journal = You_can't_see_that. || worn in #journal || #journal = Nie_widzisz_tego!
       {
          gosub Odloz
       }
       gosub Input
    }
    gosub Input
return

sub Odloz
    set %sukcesy 0
    if %JUCZNIAK = 0
    {
       gosub Main
    }
    if %otwierajjuczniaka = 1
    {
       set #lobjectid %lama
       event Macro 17 0
       wait 10
    }
    repeat
        finditem ZLK C_ , #BACKPACKID
        exevent drag #findid #findstack
        wait 5
        if %JUCZNIAK = 1
        {
           exevent dropc %plecakjuk
        }
        if %JUCZNIAK = -1
        {
           exevent dropg #charposx #charposy #charposz
        }
        wait 5
        if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
        {
           set #sysmsgcol 1080
           event sysmessage Plecak jest juz pelny
           halt
        }
    until #findkind = -1
    wait 5
    gosub Wybierz
return

sub Pauza
    onHotKey F10
    {
        set %jrnl #jindex
        gosub Wybierz
    }
    gosub Pauza
return


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Another



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:22, 22 Sty 2008 Powrót do góry

A propo gornictwa, to ja poszukuje takiego macra ktore potrafi kopac na skalce, chyba ze tamto poprzednie tez to potrafi? Z gory dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 0:54, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Ahahaha wez firek spakuj all do raru i wystaw na ftp ...... napewno pomoze to ludzikom ktorzy nie potrafia poszukac w google ... poczytac troche ... i uzupelnic scrypta :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 3:19, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Korg po co te szyderstwa? Nie podoba Ci sie/nie pasuje ze ktos komus pomaga? Nie czytaj. Daruj sobie. Naprawde.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)