Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Skrypt - Górnictwo i Drwalstwo Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 3:32, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Another: Nie potrafi. Smile

Mam takie eksperymentalne makro, jeszcze muszę je dotestować... Jakoś na dniach je wrzucę. Tylko bida będzie że inni kopacze będą mi rozkopywać skałki nad Mistas. Razz Liczę na upusty jeśli będę u nich kupował rudę! Very Happy

Co do postu Korgana... Powiewa żałością i popieram Mala. Nie przeszkadza mi, że są ludzie, którym nie chce sie uczyć EasyUO. Nie zamierzam też ukrywać efektów swojej pracy i mieć z tego tytułu jakiejś przewagi nad innymi. Po co szyderstwa? I czego właściwie Another miałby na tych goglach szukać? Dokumentacji EasyUO? Gotowego skryptu? Powodzenia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 10:00, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Poprostu smieszy mnie jak coraz bardziej wszystko wyglada jak cl:r.

Moze pamietasz firek ze na forum CLTE jak bys postnal takiego skrypta to dlugo by tam nie pozostal.

Ale widac przyzwyczajenia z dzialu Makra na forum cl:r pozostaja ....

Keep up the good work .... a niebawem podejdzie sie do gornika czy inego craftera i bedzie on jedynie reagowal na .zyjesz .


Malarug ..... jak dla mnie to forum jest po to zebym mogl wypowiedziec swoje zdanie ..... nie podoba sie , nie czytaj , daruj sobie , bla bla bla ... naprawde.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 10:24, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Korg chyba trochę przesadzasz. Jakbym miał niektóre skile robić ręcznie, zwłaszcza te co wymagają wpisania ilości wykonywanych przedmiotów to bym się pochlastał. Jak górnik nie reaguje na zapytanie zawsze możesz go stuknąć. Chyba że to makro w takim przypadku woła GM i zakłada na forum topik z płaczem "wzmocnić straż w kopalni, bo mnie biją" Wink wtedy sprawa nieco się komplikuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:07, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Na serwie, na którym nikt nie woła niżej jak "exp z adamantytu" nie wyobrażam sobie górnika bez makra. Wink No cóż, podniosłem ceny rud od gneissu w górę, może będzie święty spokój... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:33, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Update: Wrzuciłem najnowszą wersję makra. Będzie kopać na różnych wysokościach i na skałkach.

[edit] I kilka drobnych poprawek...[/edit]


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Czw 11:40, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Another



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:16, 25 Sty 2008 Powrót do góry

Niedziala mi to macro na gornictwo, ustawilem wszystko tak jak pisalo i nic. Niemam pojecia co zrobilem zle wszystko robilem wedlug zalecen.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Another dnia Pią 12:17, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 13:28, 25 Sty 2008 Powrót do góry

Another pewnie masz spolszczenia Coltainowe :p, tez mialem taki problem(gdy Firek napisal tutaj pierwszy skrypt na gornictwo), teraz gram bez spolszczen i all dziala jak nalezy(chociaz nowych skryptow nie probowalem wiec moge sie mylic)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Pią 13:30, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:47, 25 Sty 2008 Powrót do góry

Nowe są już pisane pod spolszczenia. Wink

Another zerknij w PW. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
estib



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:21, 03 Maj 2008 Powrót do góry

Niestety skrypt na górnictwo robi ponad 50 poleceń na sekunde, przez co strasznie flooduje i negatywnie działa na serwer. Przydał by się jakiś delay pomiędzy tymi różnymi komendami. Dowiedziałem się tego od GM'a lub Admina. Nie chce zamulać serwa tak więc proszę o jakiś inny skrypt na górnictwo Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez estib dnia Sob 10:22, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:40, 03 Maj 2008 Powrót do góry

acha! czy to sabotaż! FIREK! JAK MOGŁEŚ!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:34, 03 Maj 2008 Powrót do góry

Ech. Mam focha na UO ale do jutra machnę zupgrade'owaną wersję... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:14, 03 Maj 2008 Powrót do góry

Jeszcze nie testowałem, ale jeśli w ogóle będzie działać, to nie powinno tak agresywnie używać Use Skill, Last Action i Last Target. Jeśli dalej będzie floodować serwer to sam nie wiem w jaki sposób... Ale myślę, że chodziło o powyższe 3 makra.
Teraz makro będzie próbować ponownie użyć danego polecenia po sekundzie, nie napierdzielać nim do skutku. Szkoda że wcześniej nikt nie dał mi znać, że dla serwera jest to męczarnia... Razz

Kod:
; Kopactwo by Firek

initevents
tile init
set %koks          -1        ;  0 - skill bez podania celu, np. Hiding
                             ;  1 - koksanie na itemie (kilof)
                             ;  2 - koks na mobie (juczniaku/golemie)
                             ;  3 - koks na samym sobie (np. Detect Hidden)
                             ; -1 - nie koksamy niczego
set %skill          4        ; Skill który mamy koksać, czyli Param 2 ze strony:
                             ; http://wiki.easyuo.com/index.php/Event_Macro#Use_Skills
set %delay         10        ; Delay skilla w sekundach (zwykle 10) - dobrze dac 1s za duzo.
set %odloz          3        ;  0 - ruda ląduje w plecaku
                             ;  1 - używamy juczniaka
                             ;  2 - ruda ląduje w plecaku, a granit w osobnym pojemniku
                             ;  3 - używamy golema (do którego wkładamy pojemnik na rudę
                             ;      oraz osobny na granit)
                             ; -1 - ruda jąduje NA ZIEMI
set %klejnoty       1        ;  0 - kamyczki zostaja w plecaku
                             ;  1 - klejnociki przenoszone sa do osobnego pojemnika w
                             ;      juczniaku/golemie
set %config         0        ;  1 - makro na poczatku pyta nas o golema, plecaki itp
                             ;  0 - IDki podajemy samemu (ponizej), makro od razu kopie
set %tragarz                 QPEJF
set %plecaknarude            GAPCPDE
set %plecaknakamienie        XJSCPDE
set %plecaknaklejnoty        GGETCDE
goto config

start:
     gosub SzukajZiemniakow ;)
     gosub UstawXY
     repeat
         gosub Koksaj
         gosub Kop
         gosub Odloz
         gosub Input
     until %koniec = 1
goto start

sub UstawXY
    repeat
        set %kop %kop + 1
        if %kop > 24
        {
           gosub Odloz
           event SysMessage Przenies sie w inne miejsce i wcisnij F10.
           gosub Pauza
           set %kop 0
        }
        if %kop = 8  || %kop = 17 || %kop = 18 || %kop = 19 || %kop = 20
           set #ltargetx #charposx - 2
        if %kop = 2  || %kop = 7  || %kop = 9  || %kop = 16 || %kop = 21
           set #ltargetx #charposx - 1
        if %kop = 0  || %kop = 1  || %kop = 3  || %kop = 6  || %kop = 10
           set #ltargetx #charposx
        if %kop = 4  || %kop = 5  || %kop = 11 || %kop = 15 || %kop = 22
           set #ltargetx #charposx + 1
        if %kop = 12 || %kop = 13 || %kop = 14 || %kop = 23 || %kop = 24
           set #ltargetx #charposx + 2
        if %kop = 10 || %kop = 20 || %kop = 21 || %kop = 22 || %kop = 23
           set #ltargety #charposy - 2
        if %kop = 3  || %kop = 9  || %kop = 11 || %kop = 19 || %kop = 24
           set #ltargety #charposy - 1
        if %kop = 0  || %kop = 2  || %kop = 4  || %kop = 8  || %kop = 12
           set #ltargety #charposy
        if %kop = 1  || %kop = 5  || %kop = 7  || %kop = 13 || %kop = 18
           set #ltargety #charposy + 1
        if %kop = 6  || %kop = 14 || %kop = 15 || %kop = 16 || %kop = 17
           set #ltargety #charposy + 2
        tile cnt #ltargetx #ltargety
        for %i 1 #tilecnt
        {
           tile get #ltargetx #ltargety %i
           set %ok 0
           if #tiletype = 117 || #tiletype = 222 || #tiletype = 223 || #tiletype = 471 || #tiletype = 473 || #tiletype = 474 || ( #tiletype >= 226 && #tiletype <= 231 ) || ( #tiletype >= 243 && #tiletype <= 247 ) || ( #tiletype >= 260 && #tiletype <= 263 ) || ( #tiletype >= 272 && #tiletype <= 275 ) || ( #tiletype >= 290 && #tiletype <= 293 ) || ( #tiletype >= 467 && #tiletype <= 174 ) || ( #tiletype >= 543 && #tiletype <= 560 ) || ( #tiletype >= 562 && #tiletype <= 571 ) || ( #tiletype >= 581 && #tiletype <= 585 ) || ( #tiletype >= 1741 && #tiletype <= 1745 ) || ( #tiletype >= 1754 && #tiletype <= 1757 ) || ( #tiletype >= 1771 && #tiletype <= 1778 ) || ( #tiletype >= 1787 && #tiletype <= 1788 ) || ( #tiletype >= 1805 && #tiletype <= 1812 ) || ( #tiletype >= 1821 && #tiletype <= 1824 ) || ( #tiletype >= 1835 && #tiletype <= 1842 ) || ( #tiletype >= 1851 && #tiletype <= 1854 ) || ( #tiletype >= 1865 && #tiletype <= 1867 ) || ( #tiletype >= 1869 && #tiletype <= 1872 ) || ( #tiletype >= 1881 && #tiletype <= 1884 )   set %ok 1
           {
               set %ok 1
           }
           if %ok = 1
           {
              set #ltargetz #tilez
              set #ltargettile #tiletype
              set #ltargetkind 2
              event SysMessage Kopie w %kop
              break
           }
        }
    until %ok = 1
    set %koniec 0
    set %sukcesy 0
return

sub Koksaj
    if %koks = -1
       return
    if #time >= ( %tempczas + %delay )
    {
       if %koks = 0
          event Macro 13 %skill
       else
           gosub Macro 15 %skill 1
           target 60s
           set #ltargetkind 1
           if %koks = 2
           {
              set #LTARGETID %tragarz
              set #ltargetkind 1
           }
           else
           {
              finditem NPF C_ , #charid
              if #FINDKIND <> -1
              {
                 if %koks = 1
                    set #LTARGETID #FINDID
              }
              else
              {
                 event SysMessage Wez kilof do rency
                 repeat
                     finditem NPF C_ , #charid
                     wait 1s
                 until #FINDKIND <> -1
                 set #LTARGETID #FINDID
              }
           }
           if %koks <> 3
              gosub Macro 22 0 0
           else
              gosub Macro 23 0 0
           wait 5
           wait 5
           set #targcurs 0
           wait 5
           set %tempczas #time
       }
    }
return

sub Kop
    finditem NPF C_ , #charid
    if #FINDKIND <> -1
    {
       set #LOBJECTID #FINDID
    }
    else
    {
       event SysMessage Wez kilof do rency
       repeat
           finditem NPF C_ , #charid
           wait 1s
       until #FINDKIND <> -1
       set #LOBJECTID #FINDID
    }
    gosub Macro 17 0 1
    set %jrnl #jindex
    set #ltargetkind 2
    target 1s
    gosub Macro 22 0 0
return

sub Odloz
    if %odloz = 0
    {
       return
    }
    if %odloz <> 2
    {
       repeat
           onhotkey esc
           {
               event SysMessage PAUZA - wcisnij F10 by kontynuowac
               gosub Pauza
           }
           finditem DWJ C_ , #BACKPACKID
           if #FINDKIND <> -1
           {
              if #FINDID = %temp
              {
                 set #LOBJECTID %tragarz
                 event Macro 17 0
                 wait 10
              }
              else
                 set %TEMP #FINDID
              exevent drag #FINDID #findstack
              wait 5
              if %odloz = 1 || %odloz = 3
              {
                 exevent dropc %plecaknarude
              }
              if %odloz = -1
              {
                 exevent dropg #CHARPOSX #CHARPOSY #charposz
              }
              wait 5
              if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
              {
                 event SysMessage Plecak jest juz pelny
                 halt
              }
           }
       until #FINDKIND = -1
    }
    repeat
        onhotkey esc
        {
            event SysMessage PAUZA - wcisnij F10 by kontynuowac
            gosub Pauza
        }
        finditem EVI C_ , #BACKPACKID
        if #FINDKIND <> -1
        {
           exevent drag #FINDID #findstack
           wait 5
           if %odloz = 1 || %odloz = 2 || %odloz = 3
           {
              exevent dropc %plecaknakamienie
           }
           wait 5
           if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
           {
              event SysMessage Plecak jest juz pelny
              halt
           }
        }
    until #FINDKIND = -1
    if %klejnoty = 1
    {
       repeat
           finditem YVF_DWF_IVF_GWF_AXS_GXS_VWS_MVF_JVF_VUF_OVF_LVF_TVF_HVF_FVF_BVF_KVF_WVF_XVF_PVF_NVF_QVF_DVF_EVF_EWF_MWF_RVF_UVF_GVF_CVF_SVF_AWF_ZVF_VVF_FWF_BWF_CWF_UWS_ZWS_WWS_FXS_TWS C_ , #backpackid
           {
              if #FINDKIND <> -1
              {
                 exevent drag #FINDID #findstack
                 wait 5
                 exevent dropc %plecaknaklejnoty
                 wait 5
              }
           }
       until #FINDKIND = -1
    }
return

sub Input
    set %koniec 0
    repeat
        onhotkey esc
        {
           event SysMessage PAUZA - wcisnij F10, by kontynuowac
           gosub Pauza
        }
        if #JINDEX > %jrnl
        {
           set %jrnl %jrnl + 1
           scanjournal %jrnl
           if ameba in #JOURNAL || zywiolak in #JOURNAL
           {
              sound
           }
           if Wykopujesz in #JOURNAL || before in #JOURNAL
           {
              set %koniec 0
              set %sukcesy %sukcesy + 1
              if %sukcesy > 2
                 set %koniec 1
              break
           }
           if #JOURNAL = Nie_widzisz_tego! || mine_there in #JOURNAL || mozesz_tutaj_kopac in #JOURNAL || Nie_mozna in #JOURNAL || daleko in #JOURNAL || Rozbijasz in #JOURNAL
           {
              set %koniec 1
              break
           }
        }
    until 0 = 1
return

sub Pauza
    repeat
         onHotKey F10
              break
    until 0 = 1
return

sub WskazItem
    set #targcurs 1
    target 50s
    repeat
       wait 1
    until #targcurs = 0
    wait 10
return

sub SzukajZiemniakow
    set %x #CHARPOSX
    set %y #CHARPOSY
    finditem ED G_5
    if #FINDKIND <> -1
    {
       set %mob #FINDID
       event SysMessage Ziemniak w poblizu - pauzuje makro az mob zniknie a postac wroci na miejsce.
       repeat
          finditem ED G_5
       until #FINDKIND = -1
       event SysMessage Mobek zniknal.
       repeat
          wait 5
          if #CHARPOSX = %x && #CHARPOSY = %y
             break
       until 0 = 1
    }
return

sub Macro
    set %tempmacro 0
    repeat
        event Macro %1 %2
        repeat
            set %tempmacro %tempmacro + 1
            wait 1
            if %tempmacro = 20
            {
               set %tempmacro 0
               event macro %1 0
            }
        until #targcurs = %3
    until #targcurs = %3
return

config:
if %koks = 2
{
   if %odloz = 0 || %odloz = 2 || %odloz = -1
   {
      event SysMessage Brak juczniaka - koks niemozliwy.
      set %koks -1
   }
}
if %config = 1
{
    if %odloz = 1 || %odloz = 3
    {
       event SysMessage Kliknij juczniaka.
       gosub WskazItem
       set %tragarz #LTARGETID
       set #LOBJECTID %tragarz
       event Macro 17 0
       wait 1s
       repeat
           wait 1
       until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
       set %plecaknarude #contid
       if %odloz = 3
       {
          wait 10
          event SysMessage Kliknij plecak na rude
          gosub WskazItem
          set %plecaknarude #LTARGETID
          set #LOBJECTID %plecaknarude
          wait 10
          event Macro 17 0
          wait 5
       }
    }
    if %odloz = 1 || %odloz = 2 || %odloz = 3
    {
       event SysMessage Kliknij plecak do przechowania granitu.
       gosub WskazItem
       set %plecaknakamienie #LTARGETID
    }
    if %klejnoty = 1
    {
       event SysMessage Wskaz plecak na klejnoty
       gosub WskazItem
       set %plecaknaklejnoty #LTARGETID
    }
}
set %sukcesy 0
set %TEMP 666
set #sysmsgcol 15
set %jrnl #JINDEX
set %tempx -3
set %tempy -2
set %tempczas 0
set %koniec 1
set %tempczas #time + 10
set %kop 0
goto start


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 16:58, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
estib



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:52, 03 Maj 2008 Powrót do góry

Dzieki wielkie za skrypt;). Działa dobrze, a czy zamula to nie wiem:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dish



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:27, 19 Maj 2008 Powrót do góry

firek jak ci sie chce i znajdziesz chwile to mozesz jeszcze do bowcrafta napisac bo chyba nie ma bardziej zmudnego skilla od tego chyba nawet zielarka wymieka ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pon 14:05, 19 Maj 2008 Powrót do góry

dish a jak chcesz bowcrafta koxac ?? ;] bo tam sie chyba nic nie wydobywa Razz
Nagraj sobie makro w razorze na last item i do tego w euoxie:

Kod:
scanjournal 1
if przedmiotow_chcesz_wykonac in #journal
   {
   wait 1s
   msg 5$
   deletejournal
   }


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)