Autor |
Wiadomość |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 13:29, 20 Kwi 2009 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak by ktoś chciał się pobawić
Testowałem 110 evala 95 inta i wskazywany dmg flama to max dmg jaki udało mi się uzyskać w postać bez res (gołą) - więc obliczenia są zbliżone
więc miłej zabawy z przeliczeniami ;D
110 evala opłaca się bardziej niż 100 skryby ;D (te dodatkowe 10 evala)
Fajna kalkulacja:
100int, 105eval, 100skryba < 79int, 110eval, 100skryba
Wpływ Inta jak widzimy na sile czarów jest niewielki.
Najlepsza kombinacja to 100int, 110eval i 100 skryba.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 13:44, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:35, 20 Kwi 2009 |
|
Bo inskrypcja nigdy nie miala byc do czarow ofensywnych ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 13:44, 20 Kwi 2009 |
|
Korgan - inskrypcja dodaje TYLKO do czarów ofensywnych 10%
5 evala daje tyle co mniej więcej 20 inta ;D
Oczywiście według tej strony.
Ja uważam ze na Clu jest podobnie.
moja kombinacja to 100int/105/eval/110skryba = do niej dążę
ale bede miał o 2 - 3 mniejszy dmg niż przy odwrotnej kombinacji.
(110 skryby nic nie daje tylko możliwość wbijania run - do dmg liczy się tylko GM) - według statistika = wątpię by u nas ktoś tak głęboko grzebał w mechanice, no i przeprowadzone testy wskazują na to, iż tak to jest i u nas.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 13:57, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:12, 20 Kwi 2009 |
|
Cytat: |
inskrypcja dodaje TYLKO do czarów ofensywnych 10% |
Toz ci psikus bo inskrypcja ma dodawac do blessow / protow / reactiva itp .... a od ofensywnych miala sie trzymac daleko ....
Choc z tego co pamietam placze magow to costam bylo mieszane ..... whatever .....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:23, 20 Kwi 2009 |
|
Pikuś ma mało inta i mało evala jak ja miałem 110 evala i 95 inta miał gorsze czary niż ja (wszystko blesy jak i dmg) - na stronie jest tez opisane jak działa zwiększenie reactiva i innych - nie wiem czy było coś mieszane to tylko Coltain wie
Inscription adds 10% bonus damage to the following spells at Grandmaster level:
* Magic Arrow
* Harm
* Fireball
* Lightning
* Energy Bolt
* Explosion
* Chain Lightning
* Flamestrike
* Meteor Swarm
The potency of the following spells mainly depends on the caster's inscription skill:
* Reactive Armor: Increases caster's Physical Resistance by ((Inscription / 20) + 15) points, decreases caster's Fire, Cold, Energy and Poison Resistance by 5 points each.
Lasts until cast again.
* Protection: Allows you to cast spells without being interrupted. Lowers physical resistance and resist magic skill, increases spell casting delay. Excellent for mages that like to use Harm or Poison since those spells are more potent if you stand next to your victim. Also allows you to cast Greater Heals without the need to run away first.
Lasts until cast again.
* Magic Reflect: Decreases caster's Physical Resistance by (25 - (Inscription / 20)) points, increases caster's Fire, Cold, Energy and Poison Resistance by 10 points each. Almost opposite of Reactive Armor spell.
Lasts until cast again.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 14:25, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:56, 20 Kwi 2009 |
|
Ja bym się za bardzo tym nie sugerowal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:12, 20 Kwi 2009 |
|
Ja bym sie tym calkowicie nie sugerowal :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:46, 20 Kwi 2009 |
|
Ja to bym tego nawet nie czytal
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:12, 20 Kwi 2009 |
|
Oj może po prostu spytajmy Coltaina jak to się ma do mechaniki CLa ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 16:53, 20 Kwi 2009 |
|
I na pewno ci raczy szczerze odpowiedzieć wmyśl tak zwanej "Jawnej Mechaniki"
Ubawiłem się przednio
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 16:56, 20 Kwi 2009 |
|
To nie trzeba Coltaina, ja powiem jak sie ma - nijak. Mialo moze nieco jak CL4 startowalo, ale teraz? Chyba z nazwy tylko.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 16:57, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 17:32, 20 Kwi 2009 |
|
Fir: kiedyś colt mówił ze w mechanikę za bardzo nie ingerował ... a oblodzenia (max czarów przy podanych kryteriów z testami co robiłem się zgadzają)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 22:17, 20 Kwi 2009 |
|
Mi osobiście na polimce +50 do inta obrażenia od Corp Pora wzrosły średnio o 10 punktów. Z 60 na 70.
Może komuś przyda się przy ewentualnych wyliczeniach.
Za to na uo.stratics jest chyba podane, że 10 inta to 1% siły czaru.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|