Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Siła czarów - kalkulator Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 13:29, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak by ktoś chciał się pobawić

Testowałem 110 evala 95 inta i wskazywany dmg flama to max dmg jaki udało mi się uzyskać w postać bez res (gołą) - więc obliczenia są zbliżone

więc miłej zabawy z przeliczeniami ;D

110 evala opłaca się bardziej niż 100 skryby ;D (te dodatkowe 10 evala)

Fajna kalkulacja:

100int, 105eval, 100skryba < 79int, 110eval, 100skryba

Wpływ Inta jak widzimy na sile czarów jest Very Happy niewielki.
Najlepsza kombinacja to 100int, 110eval i 100 skryba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 13:44, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:35, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Bo inskrypcja nigdy nie miala byc do czarow ofensywnych ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 13:44, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Korgan - inskrypcja dodaje TYLKO do czarów ofensywnych 10%

5 evala daje tyle co mniej więcej 20 inta ;D

Oczywiście według tej strony.

Ja uważam ze na Clu jest podobnie.
moja kombinacja to 100int/105/eval/110skryba = do niej dążę
ale bede miał o 2 - 3 mniejszy dmg niż przy odwrotnej kombinacji.
(110 skryby nic nie daje tylko możliwość wbijania run - do dmg liczy się tylko GM) - według statistika = wątpię by u nas ktoś tak głęboko grzebał w mechanice, no i przeprowadzone testy wskazują na to, iż tak to jest i u nas.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 13:57, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:12, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Cytat:
inskrypcja dodaje TYLKO do czarów ofensywnych 10%


Toz ci psikus bo inskrypcja ma dodawac do blessow / protow / reactiva itp .... a od ofensywnych miala sie trzymac daleko ....
Choc z tego co pamietam placze magow to costam bylo mieszane ..... whatever .....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:23, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Pikuś ma mało inta i mało evala jak ja miałem 110 evala i 95 inta miał gorsze czary niż ja (wszystko blesy jak i dmg) - na stronie jest tez opisane jak działa zwiększenie reactiva i innych - nie wiem czy było coś mieszane to tylko Coltain wie Wink

Inscription adds 10% bonus damage to the following spells at Grandmaster level:

* Magic Arrow
* Harm
* Fireball
* Lightning
* Energy Bolt
* Explosion
* Chain Lightning
* Flamestrike
* Meteor Swarm

The potency of the following spells mainly depends on the caster's inscription skill:

* Reactive Armor: Increases caster's Physical Resistance by ((Inscription / 20) + 15) points, decreases caster's Fire, Cold, Energy and Poison Resistance by 5 points each.
Lasts until cast again.
* Protection: Allows you to cast spells without being interrupted. Lowers physical resistance and resist magic skill, increases spell casting delay. Excellent for mages that like to use Harm or Poison since those spells are more potent if you stand next to your victim. Also allows you to cast Greater Heals without the need to run away first.
Lasts until cast again.
* Magic Reflect: Decreases caster's Physical Resistance by (25 - (Inscription / 20)) points, increases caster's Fire, Cold, Energy and Poison Resistance by 10 points each. Almost opposite of Reactive Armor spell.
Lasts until cast again.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 14:25, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:56, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Ja bym się za bardzo tym nie sugerowal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:12, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Ja bym sie tym calkowicie nie sugerowal :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:46, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Ja to bym tego nawet nie czytal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 16:12, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Oj może po prostu spytajmy Coltaina jak to się ma do mechaniki CLa ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ghola



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:53, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

I na pewno ci raczy szczerze odpowiedzieć wmyśl tak zwanej "Jawnej Mechaniki" Very Happy

Ubawiłem się przednio Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 16:56, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

To nie trzeba Coltaina, ja powiem jak sie ma - nijak. Mialo moze nieco jak CL4 startowalo, ale teraz? Chyba z nazwy tylko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 16:57, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:32, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Fir: kiedyś colt mówił ze w mechanikę za bardzo nie ingerował ... a oblodzenia (max czarów przy podanych kryteriów z testami co robiłem się zgadzają) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Algaron



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 22:17, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Mi osobiście na polimce +50 do inta obrażenia od Corp Pora wzrosły średnio o 10 punktów. Z 60 na 70.
Może komuś przyda się przy ewentualnych wyliczeniach.

Za to na uo.stratics jest chyba podane, że 10 inta to 1% siły czaru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)