Autor |
Wiadomość |
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Sob 7:57, 25 Wrz 2010 |
|
Mam skrypt na kopanie, który w zasadzie nie działa... Dojechałem do MInoc, tam niby działa ale strasznie szybko się kończy. W Lupis to w ogóle nawet nie zaczyna kopać, tak jakby coś było pochrzanione z tilami ;/...
Oto skrypt który posiadam:
; Kopactwo by Firek.
initevents
tile init
set %reakcja 2 ; Reakcja na wykopanie zywiolaka.
; 0 = brak reakcji.
; 1 = pijemy niewidke.
; 2 = makro zatrzymuje sie.
set %koks 0 ; 0 = nic nie koksamy - samo kopanie
; 1 = koks Arms Lore (na kilofie)
; 2 = koks EvalINT (na juczniaku/golemie)
set %JUCZNIAK 0 ; 0 = ruda ląduje w plecaku
; 1 = używamy juczniaka
; 2 = ruda ląduje w plecaku, a granit
; w osobnym pojemniku
; 3 = używamy golema (do którego wkładamy
; pojemnik na rudę oraz osobny na granit)
; -1 = ruda jąduje NA ZIEMI
; Have fun i pamietajcie by pilnowac swego makra!
; Dokładne instrukcje znajdziecie na forum:
; http://www.clairslair.fora.pl/offtopic,3/skrypt,861.html#9552
; W razie błędów itp. proszę je opisywać własnie tam (proszę o
; info przy jakim powiadomieniu w Journalu makro się zawiesiło).
set %licz 6
set %sukcesy 0
set %TEMP 666
set #sysmsgcol 15
if %koks = 2
{
if %juczniak = 0 || %juczniak = 2 || %juczniak = -1
{
event sysmessage Brak juczniaka - koks EvalINT niemozliwy.
set %koks 0
}
}
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
{
event sysmessage Kliknij juczniaka.
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %lama #ltargetid
set #lobjectid %lama
event macro 17 0
wait 1s
repeat
wait 1
until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
set %plecakjuk #contid
if %JUCZNIAK = 3
{
wait 10
event sysmessage Kliknij plecak na rude
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %plecakjuk #ltargetid
set #lobjectid %plecakjuk
wait 10
event Macro 17 0
wait 5
}
}
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
{
event sysmessage Kliknij plecak do przechowania granitu.
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %plecaknakamyki #ltargetid
}
gosub Start
sub Start
gosub Pauza
set %kop 0
set %jrnl #jindex
gosub Main
return
sub Main
set %jrnl #jindex
set #ltargetz #charposz
if %kop = 8 || %kop = 17 || %kop = 18 || %kop = 19 || %kop = 20
set #ltargetx #charposx - 2
if %kop = 2 || %kop = 7 || %kop = 9 || %kop = 16 || %kop = 21
set #ltargetx #charposx - 1
if %kop = 0 || %kop = 1 || %kop = 3 || %kop = 6 || %kop = 10
set #ltargetx #charposx
if %kop = 4 || %kop = 5 || %kop = 11 || %kop = 15 || %kop = 22
set #ltargetx #charposx + 1
if %kop = 12 || %kop = 13 || %kop = 14 || %kop = 23 || %kop = 24
set #ltargetx #charposx + 2
if %kop = 10 || %kop = 20 || %kop = 21 || %kop = 22 || %kop = 23
set #ltargety #charposy - 2
if %kop = 3 || %kop = 9 || %kop = 11 || %kop = 19 || %kop = 24
set #ltargety #charposy - 1
if %kop = 0 || %kop = 2 || %kop = 4 || %kop = 8 || %kop = 12
set #ltargety #charposy
if %kop = 1 || %kop = 5 || %kop = 7 || %kop = 13 || %kop = 18
set #ltargety #charposy + 1
if %kop = 6 || %kop = 14 || %kop = 15 || %kop = 16 || %kop = 17
set #ltargety #charposy + 2
tile cnt #ltargetx #ltargety ;#curskind
set %int 1
set %stop #tileCnt
repeat
tile get #ltargetx #ltargety %int #curskind
set %int %int + 1
set %ok 0
if #tiletype = 117 || #tiletype = 222 || #tiletype = 223 || #tiletype = 471 || #tiletype = 473 || #tiletype = 474 || ( #tiletype >= 226 && #tiletype <= 231 ) || ( #tiletype >= 243 && #tiletype <= 247 ) || ( #tiletype >= 260 && #tiletype <= 263 ) || ( #tiletype >= 272 && #tiletype <= 275 ) || ( #tiletype >= 290 && #tiletype <= 293 ) || ( #tiletype >= 467 && #tiletype <= 174 ) || ( #tiletype >= 543 && #tiletype <= 560 ) || ( #tiletype >= 562 && #tiletype <= 571 ) || ( #tiletype >= 581 && #tiletype <= 585 ) || ( #tiletype >= 1741 && #tiletype <= 1745 ) || ( #tiletype >= 1754 && #tiletype <= 1757 ) || ( #tiletype >= 1771 && #tiletype <= 1778 ) || ( #tiletype >= 1787 && #tiletype <= 1788 ) || ( #tiletype >= 1805 && #tiletype <= 1812 ) || ( #tiletype >= 1821 && #tiletype <= 1824 ) || ( #tiletype >= 1835 && #tiletype <= 1842 ) || ( #tiletype >= 1851 && #tiletype <= 1854 ) || ( #tiletype >= 1865 && #tiletype <= 1867 ) || ( #tiletype >= 1869 && #tiletype <= 1872 ) || ( #tiletype >= 1881 && #tiletype <= 1884 ) ||
set %ok 1
if %ok = 1
{
set #ltargetz #tilez
set #ltargettile #tiletype
set #ltargetkind 2
set %int %stop + 666
}
until %int > %stop
if %ok = 0
{
set %kop %kop + 1
if %kop = 25
{
set %kop 0
event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
sound
gosub Start
}
gosub Main
}
if %kop = 25
{
event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
set %kop 0
sound
gosub Start
}
else
event sysmessage Kopie w %kop
gosub Kopacz
return
sub Kopacz
if %reakcja > 0
{
finditem ED G_5
if #findkind <> -1
{
if %reakcja = 1
{
finditem MUF C_
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
event macro 17 0
}
else
event sysmessage NIE MA NIEWIDEK!
}
gosub Pauza
}
}
finditem NPF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
}
else
{
event sysmessage Wez kilof do rency
repeat
wait 1s
finditem NPF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #lobjectid #findid
}
if %koks > 0
{
set %licz %licz + 1
if %juczniak = 1 || %juczniak = 3
{
if %licz > 3
gosub Koksaj
}
else
{
if %licz > 4
gosub Koksaj
}
}
set %temp 0
event macro 17 0
repeat
wait 1
set %temp %temp + 1
if %temp = 20
{
set %temp 0
event Macro 17 0
}
until #targcurs = 1
set #ltargetkind 2
target 1s
event macro 22 0
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
gosub Input
return
sub Koksaj
repeat
if %koks = 1
event Macro 13 4
if %koks = 2
event Macro 13 16
wait 10
until #targcurs = 1
target 1s
set %licz 0
set #ltargetkind 1
finditem NPF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
if %koks = 1
set #ltargetid #findid
if %koks = 2
set #ltargetid %lama
}
else
{
event sysmessage Wez kilof do rency
repeat
wait 1s
finditem NPF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #ltargetid #findid
}
repeat
event macro 22 0
wait 5
until #targcurs = 0
wait 5
set #targcurs 0
wait 5
gosub Kopacz
return
sub Input
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
gosub Pauza
}
if #jindex > %jrnl
{
set %jrnl %jrnl + 1
scanjournal %jrnl
if ameba in #journal || zywiolak in #journal
{
sound
}
if Wykopujesz in #journal
{
set %sukcesy %sukcesy + 1
if %sukcesy = 3
{
gosub Odloz
}
gosub Kopacz
}
if before in #journal
gosub Kopacz
if Rozbijasz in #journal
{
set %sukcesy 0
gosub Odloz
}
if #journal = Nie_widzisz_tego! || mine_there in #journal || mozesz_tutaj_kopac in #journal || Nie_mozna in #journal || daleko in #journal
{
set %licz %licz - 1
set %sukcesy 0
gosub Odloz
}
}
until %start = 666
return
sub Odloz
set %kop %kop + 1
set %sukcesy 0
if %JUCZNIAK = 0
{
gosub Main
}
if %JUCZNIAK <> 2
{
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
pause
}
finditem DWJ C_ , #BACKPACKID
if #findkind <> -1
{
if #findid = %temp
{
set #lobjectid %lama
event Macro 17 0
wait 10
}
else
set %TEMP #findid
exevent drag #findid #findstack
wait 5
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
{
exevent dropc %plecakjuk
}
if %JUCZNIAK = -1
{
exevent dropg #charposx #charposy #charposz
}
wait 5
if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
{
event sysmessage Plecak jest juz pelny
halt
}
}
until #findkind = -1
}
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
pause
}
finditem EVI C_ , #BACKPACKID
if #findkind <> -1
{
exevent drag #findid #findstack
wait 5
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
{
exevent dropc %plecaknakamyki
}
wait 5
if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
{
event sysmessage Plecak jest juz pelny
halt
}
}
until #findkind = -1
gosub Main
return
sub Pauza
set %start 0
event sysmessage Wcisnij F10 by kontynuowac.
repeat
onHotKey F10
set %start 1
until %start = 1
return
Może wie ktoś co z nim zrobić, żeby kopał w Lupis. A może ktoś ma lepszy który zadziała i w Lupis i w Minoc. Proszę o pomoc, bo sam nie potrafię napisać skryptu, zwyczajnie się na tym nie znam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Sob 8:42, 25 Wrz 2010 |
|
Dzięki Merq ; ]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
c23chu
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:09, 25 Wrz 2010 |
|
Witam a macie jakieś na przetapianie tego co się wykuło?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Sob 11:15, 25 Wrz 2010 |
|
Bodajże z tego co pamiętam to działało to tak że po użyciu szczypiec klikało się na pojemnik z itemami do przetopu. Albo coś podobnego... Dokładnie nie pamiętam kowalke koxałem ze 2.5 roku temu ;}. Albo .przetop wszystko. No nie pamiętam dokładnie w każdym bądź razie. Ewentualnie makro w razorze i zmiana w opcjach "item by type"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Sob 16:30, 25 Wrz 2010 |
|
Darqs napisał: |
Dzięki Merq ; ]]] |
A że zapytam to o co kurde biega?? Mam ten sam problem, a ręcznie mi się kopać nie chce
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ast
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:41, 26 Wrz 2010 |
|
Dolaczam sie do zapytania o to makro. Bedzie mozna go uzywac czy nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 10:26, 26 Wrz 2010 |
|
po prostu wystarczy usunąć jedną linijkę w skrypcie:) łapcie poprawny skrypt :>
Kod: |
; Kopactwo by Firek.
initevents
tile init
set %reakcja 2 ; Reakcja na wykopanie zywiolaka.
; 0 = brak reakcji.
; 1 = pijemy niewidke.
; 2 = makro zatrzymuje sie.
set %koks 0 ; 0 = nic nie koksamy - samo kopanie
; 1 = koks Arms Lore (na kilofie)
; 2 = koks EvalINT (na juczniaku/golemie)
set %JUCZNIAK 0 ; 0 = ruda ląduje w plecaku
; 1 = używamy juczniaka
; 2 = ruda ląduje w plecaku, a granit
; w osobnym pojemniku
; 3 = używamy golema (do którego wkładamy
; pojemnik na rudę oraz osobny na granit)
; -1 = ruda jąduje NA ZIEMI
; Have fun i pamietajcie by pilnowac swego makra! Smile
; Dokładne instrukcje znajdziecie na forum:
; http://www.clairslair.fora.pl/offtopic,3/skrypt,861.html#9552
; W razie błędów itp. proszę je opisywać własnie tam (proszę o
; info przy jakim powiadomieniu w Journalu makro się zawiesiło).
set %licz 6
set %sukcesy 0
set %TEMP 666
set #sysmsgcol 15
if %koks = 2
{
if %juczniak = 0 || %juczniak = 2 || %juczniak = -1
{
event sysmessage Brak juczniaka - koks EvalINT niemozliwy.
set %koks 0
}
}
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
{
event sysmessage Kliknij juczniaka.
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %lama #ltargetid
set #lobjectid %lama
event macro 17 0
wait 1s
repeat
wait 1
until #conttype = ZJF && #contid <> #backpackid
set %plecakjuk #contid
if %JUCZNIAK = 3
{
wait 10
event sysmessage Kliknij plecak na rude
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %plecakjuk #ltargetid
set #lobjectid %plecakjuk
wait 10
event Macro 17 0
wait 5
}
}
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
{
event sysmessage Kliknij plecak do przechowania granitu.
set #targcurs 1
target 50s
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
set %plecaknakamyki #ltargetid
}
gosub Start
sub Start
gosub Pauza
set %kop 0
set %jrnl #jindex
gosub Main
return
sub Main
set %jrnl #jindex
set #ltargetz #charposz
if %kop = 8 || %kop = 17 || %kop = 18 || %kop = 19 || %kop = 20
set #ltargetx #charposx - 2
if %kop = 2 || %kop = 7 || %kop = 9 || %kop = 16 || %kop = 21
set #ltargetx #charposx - 1
if %kop = 0 || %kop = 1 || %kop = 3 || %kop = 6 || %kop = 10
set #ltargetx #charposx
if %kop = 4 || %kop = 5 || %kop = 11 || %kop = 15 || %kop = 22
set #ltargetx #charposx + 1
if %kop = 12 || %kop = 13 || %kop = 14 || %kop = 23 || %kop = 24
set #ltargetx #charposx + 2
if %kop = 10 || %kop = 20 || %kop = 21 || %kop = 22 || %kop = 23
set #ltargety #charposy - 2
if %kop = 3 || %kop = 9 || %kop = 11 || %kop = 19 || %kop = 24
set #ltargety #charposy - 1
if %kop = 0 || %kop = 2 || %kop = 4 || %kop = 8 || %kop = 12
set #ltargety #charposy
if %kop = 1 || %kop = 5 || %kop = 7 || %kop = 13 || %kop = 18
set #ltargety #charposy + 1
if %kop = 6 || %kop = 14 || %kop = 15 || %kop = 16 || %kop = 17
set #ltargety #charposy + 2
tile cnt #ltargetx #ltargety ;#curskind
set %int 1
set %stop #tileCnt
repeat
tile get #ltargetx #ltargety %int #curskind
set %int %int + 1
set %ok 0
set %ok 1
if %ok = 1
{
set #ltargetz #tilez
set #ltargettile #tiletype
set #ltargetkind 2
set %int %stop + 666
}
until %int > %stop
if %ok = 0
{
set %kop %kop + 1
if %kop = 25
{
set %kop 0
event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
sound
gosub Start
}
gosub Main
}
if %kop = 25
{
event sysmessage Koncze kopac. Przenies sie w inne miejsce.
set %kop 0
sound
gosub Start
}
else
event sysmessage Kopie w %kop
gosub Kopacz
return
sub Kopacz
if %reakcja > 0
{
finditem ED G_5
if #findkind <> -1
{
if %reakcja = 1
{
finditem MUF C_
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
event macro 17 0
}
else
event sysmessage NIE MA NIEWIDEK!
}
gosub Pauza
}
}
finditem NPF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
set #lobjectid #findid
}
else
{
event sysmessage Wez kilof do rency
repeat
wait 1s
finditem NPF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #lobjectid #findid
}
if %koks > 0
{
set %licz %licz + 1
if %juczniak = 1 || %juczniak = 3
{
if %licz > 3
gosub Koksaj
}
else
{
if %licz > 4
gosub Koksaj
}
}
set %temp 0
event macro 17 0
repeat
wait 1
set %temp %temp + 1
if %temp = 20
{
set %temp 0
event Macro 17 0
}
until #targcurs = 1
set #ltargetkind 2
target 1s
event macro 22 0
repeat
wait 1
until #targcurs = 0
gosub Input
return
sub Koksaj
repeat
if %koks = 1
event Macro 13 4
if %koks = 2
event Macro 13 16
wait 10
until #targcurs = 1
target 1s
set %licz 0
set #ltargetkind 1
finditem NPF C_ , #charid
if #findkind <> -1
{
if %koks = 1
set #ltargetid #findid
if %koks = 2
set #ltargetid %lama
}
else
{
event sysmessage Wez kilof do rency
repeat
wait 1s
finditem NPF C_ , #charid
until #findkind <> -1
set #ltargetid #findid
}
repeat
event macro 22 0
wait 5
until #targcurs = 0
wait 5
set #targcurs 0
wait 5
gosub Kopacz
return
sub Input
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
gosub Pauza
}
if #jindex > %jrnl
{
set %jrnl %jrnl + 1
scanjournal %jrnl
if ameba in #journal || zywiolak in #journal
{
sound
}
if Wykopujesz in #journal
{
set %sukcesy %sukcesy + 1
if %sukcesy = 3
{
gosub Odloz
}
gosub Kopacz
}
if before in #journal
gosub Kopacz
if Rozbijasz in #journal
{
set %sukcesy 0
gosub Odloz
}
if #journal = Nie_widzisz_tego! || mine_there in #journal || mozesz_tutaj_kopac in #journal || Nie_mozna in #journal || daleko in #journal
{
set %licz %licz - 1
set %sukcesy 0
gosub Odloz
}
}
until %start = 666
return
sub Odloz
set %kop %kop + 1
set %sukcesy 0
if %JUCZNIAK = 0
{
gosub Main
}
if %JUCZNIAK <> 2
{
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
pause
}
finditem DWJ C_ , #BACKPACKID
if #findkind <> -1
{
if #findid = %temp
{
set #lobjectid %lama
event Macro 17 0
wait 10
}
else
set %TEMP #findid
exevent drag #findid #findstack
wait 5
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 3
{
exevent dropc %plecakjuk
}
if %JUCZNIAK = -1
{
exevent dropg #charposx #charposy #charposz
}
wait 5
if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
{
event sysmessage Plecak jest juz pelny
halt
}
}
until #findkind = -1
}
repeat
onhotkey esc
{
event sysmessage PAUZA
pause
}
finditem EVI C_ , #BACKPACKID
if #findkind <> -1
{
exevent drag #findid #findstack
wait 5
if %JUCZNIAK = 1 || %JUCZNIAK = 2 || %JUCZNIAK = 3
{
exevent dropc %plecaknakamyki
}
wait 5
if That_item_is_too_heavy in #sysmsg
{
event sysmessage Plecak jest juz pelny
halt
}
}
until #findkind = -1
gosub Main
return
sub Pauza
set %start 0
event sysmessage Wcisnij F10 by kontynuowac.
repeat
onHotKey F10
set %start 1
until %start = 1
return |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Nie 12:34, 26 Wrz 2010 |
|
No i nie działa , raz kopnie i koniec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Nie 19:21, 26 Wrz 2010 |
|
zassaj euox wersje 152 i bedzie smigac
btw. Merq nie działa ten skrypt juz w kopalni minoc bo sprawdzalem, nie wiem od czego to zalezy, jak masz czas i ochote to looknij ocb ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Pon 7:23, 27 Wrz 2010 |
|
Po krótkich kombinacjach z makrem, tudzież przekopaniu się przez forum (tam jest wytłumaczone co i jak) stwierdzam iż: makro śmiga jak złoto i w Lupus i w Minoc, to pierwsze z lekką przeróbką, natomiast zacinanie się i powoduje brak pliku spolszczenia. Po podmianie w/w wszystkie opisane powyżej usterki znikają samoistnie. Jak znajde czas to wrzuce na serwer wszystkie pliki.
Część plików ze "zbiorów" własnych, część "wykopana" na forum, spolszczenie i 2 wersje EUOX wrzucę w najbliższym czasie. Jeżeli ktoś coś ma ciekawego, a zechce się tym z innymi podzielić, proszę o kontakt.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Antoni dnia Pią 8:35, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wing
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:26, 06 Paź 2010 |
|
Skrypt nie działa za miastem. Jest komunikat "nie widzisz tego" o co kaman ?
edit: juz rozkminilem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wing dnia Śro 19:11, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Śro 19:11, 06 Paź 2010 |
|
Bo makro "kopie" dookoła, a można tylko w skale.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ast
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:20, 06 Paź 2010 |
|
A mi nadal nie dziala to makro. W Minoc w ogole a w Lupis po jednym uderzeniu kilofa przestaje kopac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Śro 20:22, 06 Paź 2010 |
|
Są dwa makra, osobne w Lupis, lekko zmodyfikowane, a osobne do Minoc. To działa również na skałkach, a żeby oba działały potrzebny jest plik spolszczenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ast
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:27, 06 Paź 2010 |
|
O ja cie... A mozesz zapodac skrypt do Lupis + spolszczenie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|