Autor |
Wiadomość |
Arvorien
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 10:16, 20 Wrz 2007 |
|
Tak jak w sądzie. Wypowiadajcie sie na ten temat. Mi KR nie działa. Nie chce sie nawet odpalić gra, tylko wyskakuje błąd windowsowy. W większości nowych gier które wychodzą mam tak. Najprawdopodobniej mam za mało RAM. Reszta powinna uciągnąć.
Ale czy warto wprowadzać KR i odmawiać sobie tworzenia grafik na ML, gdyz spadnie liczba Online z powodu jego PC'ta?. Zobaczmy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:21, 20 Wrz 2007 |
|
jak juz mowilem, po raz setny powtorze, nie zamierzamy ochodzic supportem od ML, KR jesli juz to bedzie dla tych co chca,
a grafik sobie nie zalujemy, z tego co wiem to Nob dziala pelną parą, ja wierzchy juz w sumie skonczylem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:22, 20 Wrz 2007 |
|
Będzie mi działać na pewno, jednak jestem za ML nie licząc faktu że sprawne KR ma szanse pojawić się nie wcześniej jak za pół roku. Także wszelkie zmiany w ML są względnie proste, grafika 2D. w KR jest to już wektorowa 3D nie muszę chyba wyjaśniać różnic w złożoności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 10:30, 20 Wrz 2007 |
|
A nie da sie tak tego przystosowac ze ktos chce grac na KR bedzie gral na KR a kto na ML ten na ML ?? Przeciez to od servera zalezy co mam na sobie i wogole...a to jak wyglada to u poszczegolnych graczy to chyba nie ma roznicy...
ja z checia posmigam sobie w KR bo jestem fanem dopracowania graficznego czego w UO ewidentnie brakuje...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arvorien
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 10:31, 20 Wrz 2007 |
|
Coltain ja mówie tu o tworzeniu "nowych" grafik a nie o ich podmienianiu : ).
Mam duzo pomysłów na nowe gumpy, tylko juz kilka razy słyszałem ze: nie będzie nowych grafik bo wchodzi KR. A wtedy przez klienta KR ich nie widać ;/. O to mi chodziło. Nob sie stara. Mysli mysli i nawet fajnie to wygląda. To co on zrobi to sobie zaraz podmieniam bo dla mnie to nowośc tak jak i dla innych. Ja bym chciał wprowadzić cos czego jeszcze nie ma w UO, z nową nazwą i nową skórką, pod nowe skrypty. Tylko ze ja sie na skryptach nie znam ;/ Ktoś by mógł mnie zapoznać. Kilka programików juz mam do wyciągania grafik np. Ale skrypty to czarna magia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:34, 20 Wrz 2007 |
|
Pójdzie na pewno, ba, już chodzi. Nie będę grał na KR - stosunek wymagania/jakość oraz wymagania/modyfikowalność jest dla mnie po prostu śmieszny.
P.S. Zupełnie nowe rzeczy też są w drodze - tyle że będzie to na troszke innych niż zwykle zasadach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 10:43, 20 Wrz 2007 |
|
Witam, proponuje uwaznie, ale to uwaznie przeczytac post Coltaina. Dokladnie napisal - bedziesz chcial grac na ML to bedziesz gral, bedziesz chcial grac na KR, to bedziesz gral.
Co wiecej, zanim zostanie wlaczone KR do ogolnego uzytku troche czasu minie, wiec nie ma co sie spinac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 10:47, 20 Wrz 2007 |
|
ale slusznie zauwazyl Arv... ze jesli chcemy tworzyc unikalny shard ze swoimi itemami... to wprowadzenie KR wszytsko zniweczy... Chyba ze ktos bedzie umial wpakowac nowe grafy tez do KR w co watpie ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:56, 20 Wrz 2007 |
|
kixar, widze że nie znasz ekipantow... grafiki... nie chcemy dawac tych, co piecdziesiat innych shardow ma, graficznie ekipanci sa uzdolnieni i sie tym bawią
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:00, 20 Wrz 2007 |
|
Wpakowanie samo to nie będzie AŻ taki problem, chociaż będzie zdecydowanie trudniejsze. Największym problemem będzie ich odpowiednie tworzenie. Ale zanim do customów się dojdzie w KR, to najpierw trzeba sprawić żeby "czysty" oryginał chodził bez problemów - a do tego etapu jeszcze daleko. To co robie na razie jest nieoficjalnym patchem który nie jest konieczny do gry na CL i taki był zamiar - jeśli dodam nowe zupełnie moby dla przykładu (co nie jest problemem - 10 minut i macie) to ludzie bez patcha mogą natknąć się na sytuację w której "coś" ich tłucze ale nie wiedzą co - bo patcha nie mają. Także do chwili uoficjalnienia tego nic zupełnie nowego raczej nie dam, chociaż nie ukrywam, może jeszcze dziś pojawią się zupełnie nowe mobki dla posiadaczy patcha które dla ludzi bez niego będą wyglądać jak inna wersja starych ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 13:09, 20 Wrz 2007 |
|
[X]Kingdom Reborn - mi sie grafika podoba + to jedyny sposob na sciagniecie graczy z "zewnatrz".
@Arvorien mozesz zrobic screen bledu i podac jaki masz procek/ram/grafa ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arvorien
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 18:53, 20 Wrz 2007 |
|
@Garth
AMD Athlon XP +2000
DDR 256
GF FX 5200 128
Windows XP SP2
Bląd systemowy polega na wyskoczeniu okienka systemowego i musisz wybrac "wysyłaj" lub "nie wysyłaj". Znacie go na pewno.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 19:59, 20 Wrz 2007 |
|
No to raczej na pewno nie wina sprzetowa...bo praktycznie kazdy z wymogow spelniasz nawet z nawiazka...poza RAM'em.
Zeby nie bylo ja to samo mialem(wysyp KR podczas odpalania) i w sumie zniknelo to po a)zainstalowaniu full wersji ze stronki EA i odpaleniu KR poprzez pewne cacko ktore narazie jest dostepny tylko dla ekipy.
Jak cos wymagania KR:
Operating System: Windows XP or Windows Vista
CPU: Intel Pentium III 1000 MHz or AMD Athlon 1000 MHz
RAM: 512 MB or more
Video: 64 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as NVIDIA® GeForce™ 3 class card or above (Note: Systems with video cards that only meet the minimum requirements are only supported in 800x600
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 6:53, 21 Wrz 2007 |
|
Ciekaw jestem jednej rzeczy, ktorej na razie nie sprawdzimy - zakladajac mocnego kompa, ktory uciagnie KR spokojnie ciekawe gdzie bedzie wiekszy lag i tniecie przy powiedzmy duzym natloku budynkow. KR -> zupelnie nowy klient, ciekawe czy poprawili ten aspekt wydajnosciowo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 11:09, 21 Wrz 2007 |
|
No wydaje mi sie ze powinno sie cos polepszyc.
Bo o ile ML i wstecz wykorzystywany byl mocno proc i ram(bo grafa praktycznie nie pracowala) to tutaj rozklada sie tez w mocnym stopniu na grafe(co nie znaczy ze trzeba miec super szybka) co daje jakies tam podstawy do myslenia ze powinno byc lepiej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|