|
|
Autor |
Wiadomość |
dish
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:24, 31 Lip 2008 |
|
Malarug napisał: |
Wy tu gadu-gadu a online sobie rosnie |
Status: UP
Graczy: 1
Czas w grze: 10:22
Pora roku: zima
UPTime:
0d 11h 48m 39 s
I to jak rosnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:41, 31 Lip 2008 |
|
Cytat: |
Status: UP
Graczy: 1
Czas w grze: 10:22
Pora roku: zima
UPTime:
0d 11h 48m 39 s
I to jak rosnie Laughing
|
Wysłany: Czw 7:24, 31 Lip 2008
Gratz... po prostu genialne.
I to, że zegar sie o godzine spóźnia też niewiele zmienia.... o 8 to ludzie sie budzą i jedzą śniadania albo lecą do pracy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nobono dnia Czw 7:43, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:02, 31 Lip 2008 |
|
na cl:r o 7:24 jest 80 online!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 8:30, 31 Lip 2008 |
|
bo na clr graja ludzie mlodzi, zeby nie powiedziec malolaty lub tacy co jeszcze studiuja a na cl graja ludzie ktorzy pracuja. wiec online u nas rosnie dopiero po 15:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dish
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:32, 31 Lip 2008 |
|
crowd o 15 jest taki sam online jak i o 10
zreszta nvm
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dish dnia Czw 8:33, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 8:37, 31 Lip 2008 |
|
wczoraj pogralem okolo 17 godz i online byl 2x i w sumie ciekawie sie gralo bo wreszcie mialem z kim pogadac;) nie mowie ze jest wielki online ale 2x jest lepsze niz 0x:) mysle ze jak zaczniemy cos dzilac wiecej to ten online moze wzrosnac.
trzeba poprostu zaczac dzilac w tym kierunku. zabrac sie za kilka sporych niedociagniec, ale te zmiany powinny byc przemyslane i mysle, ze zanim je wprowadzimy ekipa powinna poznac zdanie graczy. serwer istnieje dzieki graczom a jest nadzorowany przez ekipe a nie na odwrot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 9:04, 31 Lip 2008 |
|
CrowD napisał: |
trzeba poprostu zaczac dzilac w tym kierunku. zabrac sie za kilka sporych niedociagniec, ale te zmiany powinny byc przemyslane i mysle, ze zanim je wprowadzimy ekipa powinna poznac zdanie graczy. serwer istnieje dzieki graczom a jest nadzorowany przez ekipe a nie na odwrot. |
No i ku... brawo.
W koncu po 6 stronach pitolenia o tym jak to komus zle bo go taki a inny olal a to lub to zostalo uwalone i pozostal niesmak i ogolnie dlaczego mam uraz bo KIEDYS sie cos krzywdzacego zdarzylo i ogolnie o d..pie Maryni dochodzimy do konkretow...
Moze zaczne.
Bugi z niewidzialna sciana na mapie (sam odkrylem na Lupis Skarr 3 takie).
Srednio ciekawe spawny typu 2 Zniwiarzy w obrebie 1 ekranu.
Czarujace mobki, nawet te najslabsze laduja zakleciami po 15-60hp jak z automatu, w efekcie 3-4 goblinow magow to dla single woja potrafi sie zrobic problem. (a ciezko znalesc kompana na wyprawe w tym momencie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 9:18, 31 Lip 2008 |
|
ja oferuje swoje pomoc w testach czy zmienach. wystarczy zlapac mnie na mirc albo PW wyslac i sie umowimy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:01, 31 Lip 2008 |
|
Qler napisał: |
Czarujace mobki, nawet te najslabsze laduja zakleciami po 15-60hp jak z automatu, w efekcie 3-4 goblinow magow to dla single woja potrafi sie zrobic problem. (a ciezko znalesc kompana na wyprawe w tym momencie) |
Sory, ale dla mnie wlasnie na tym ma to polegac. Samotne wejscie miedzy 3-4 moby ma sie konczyc smiercia! Zeby nie bylo jak na 95, ze wpadasz miedzy grupe mobow i idziesz po herbe/kawe/piwo.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Czw 10:01, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 10:15, 31 Lip 2008 |
|
no tak ale moim zdaniem nie powinno to dotyczyc goblinow, jaszczurek, banitow czy innych mobow tego poziomu. rozumiem wbiegniecie do walki miedzy 2-3 licze czy 2 przepatrywacze stare a nie w 4 gobliny. silniejsze powinny byc odmiany tych mobow jak np. wodz golinski, wielki mag goblinski. te slabe moby, ktore defakto nie sa slabe:) powinny sprawiac problem postacia na poziomie 5x/5x/5x i ze skilami w granicach 70-80 % a nie postacia ktore maja duzo wiecej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 11:38, 31 Lip 2008 |
|
Tu sie musze zgodzic z Crowdem. Sa pewne podstawowe moby ktore wystepuja w grupach i powinny byc znacznie latwiejsze niz obecnie. Z zalozenia rozne orki, szczury, jaszczurki, banici, szkielety czy gobliny sa mobami dla noobow. W tej chwili jest tak ze maja one sporo pary w lapie, wpadniesz na jednego to goni cie odrazu 5, a jak przyplacze sie jakis czarujacy to juz kaplica. Znacznie to ogranicza rozwoj postaci. Moby te nie maja nawet tyle zlota zeby usprawiedliwic ich hp i dmg. Druga sprawa - ustawianie prostych mobow obok silnych - przykladem jest zamek przy bagnach. Nie dosyc ze jest w nim od zatrzesienia wojownikow to jeszcze tuz przy wejsciu laza magowie tak ze jest praktycznie mob na mobie. Ja rozumiem ze moze dla koxa to zaden problem ale zwykla postac padnie tam w kilka sekund. I nie, nie sa to moby ktore powinny usprawiedliwiac organizowanie wypraw bo to sie poprostu nie oplaca - ani staty/skile na nich szybko nie rosna ani zlota sie nie nazbiera. Pamietajmy ze to jest gra a to jest stresujace e gdziekolwiek sie nie pojdzie to masz 30 mobow na glowie i kazdy zadajacy po 10-30 dmg na sekunde (czarujace sraja jeszcze wiekszym dmg). Nie kazdy chce/moze lazic w plytowce ktora rowniez nie daje jakiejs super ochrony.
To trzeba by zmienic na poczatek zeby nie odstraszac nowych osob.
Po drugie uwazam, ze nalezy przywrocic necro ich konie i uniemozliwic mieszanie necro z magia. To samo z druidami. Najlepiej zeby jakis necro uczciwie pomogl przy balansowaniu. Wampirom (ktorych obecnie wogole chyba ne ma) cofnac czesc uwalen, ale w zamian w dzien powinni byc mocno oslabieni. Mamy chyba najlepiej oskryptowane wampiry ze wszystkich shardow a przez kilka bzdur sa oni niegrywalni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:51, 31 Lip 2008 |
|
co znow w wampiryzmie jest nie tak, toz sami go takim chcieliscie...
pewnie chodzi wam o zjadanie staminy....
to bylo mowione... albo dam zjadanie staminy (bo nie many) albo zjadanie ziolek...
ja nie wtryniam sie w komunikacje miedzy wami... chcieliscie (lub reprezentant wasz) wampira jako nie dodatek do skili ale jako oddzielny grywalny skill... taki zatem go napisalem....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:53, 31 Lip 2008 |
|
Heh, lubie kiedy wypowiadacie sie na tematy polaczen miedzy klasami, nie majac o tym zadnego pojecia. Jakos nie widze zatrzesienia druidomagow, mimo, ze kamien byl publiczny przez dluzszy czas.
Co do mobow, to uwazam, ze nawet wbiegniecie w grupe 3-4 goblinow magow ma byc samobojstwem. Wlasnie na tych "slabych" stworach, ktore mozna bylo zabijac rownoczesnie parzac sobie kawe mozna bylo zarobic miliony.
Jestescie przyzwyczajeni do 95 i mimo tego, ze 96 stoi juz ponad rok, wciaz nie mozecie zrozumiec, ze walka to nie 2klik i najazd? Ze trzeba, wyciagac pojedynczo, wycofywac sie kiedy napiera za duzo przeciwnikow?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Czw 11:57, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 12:04, 31 Lip 2008 |
|
Coltain napisał: |
co znow w wampiryzmie jest nie tak, toz sami go takim chcieliscie...
pewnie chodzi wam o zjadanie staminy....
to bylo mowione... albo dam zjadanie staminy (bo nie many) albo zjadanie ziolek...
ja nie wtryniam sie w komunikacje miedzy wami... chcieliscie (lub reprezentant wasz) wampira jako nie dodatek do skili ale jako oddzielny grywalny skill... taki zatem go napisalem.... |
przedstawiciel, ktory to wybieral to chyba juz dawno nie gra;)
co do wampiryzmu to jako oddzielny skill to jetsm jak najbardziej za. no ale cos za cos. tzreba to obgadac jeszcze raz i nie trzeba gadac tylko z pzredstawicielem wampiryzmu ale w wiekszym gronie nawet z tymi co nigdy nie maja byc wampirami, bo oni tez to jakos widza jak beda grali z/przeciw wampirom.
co do tych slabych mobow to dalej uwazam ze jak dla mnie to wchodzac w takie moby powinienem wlasnie sobie isc kawe robic, bo moja postac jest 'wykoxana' ale dla mlodej postaci nie powinno to byc latwy mob. oczywiscie jezeli to ma byc latwy mob dla dobrych postaci to powinien miec on malo zlota w sobie. cos za cos. nieraz mysle sobie ze takie slabe moby nie powinny miec nawet zlota, no ale te nooby tez musze na czyms zarabiac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 12:31, 31 Lip 2008 |
|
Saloth, ja gram BMem i poniewaz lacze walke z magia mam jedno i drugie udupione (ale jest imo ok). Z tego co sie orientuje to ani nekro ani druid nie ma od magii minusow. To ze nie ma wysypu jeszcze nic nie znaczy, chodzi o to zeby i nekro i druid byli grywalni bez magery, a jak chca miec od niej dopal to niech maja i tez jakies minusy. Nie jest to na zasadzie "ja nie mam to niech inni nie maja" bo jakos sobie BMem radze, tylko o to zeby w koncu poszczegolne "klasy" mialy jakis charakter, a tak mamy homo-niewiadomo. Sam widzisz ze jak jest za duzo dozwolone to wychodzi wielka kupa. Trzeba pewne kwestie jasno okreslic i wtedy czesc placzy umilknie.
Colt, mysle ze zjadanie ziolek byloby lepsze. Moze nawet wampir powinien potrzebowac ziol mieszanych zwyklych+nekro. Nie wiem jak wygladaja jego odpornosci ale imho powinien miec obnizona znacznie odpornosc na ogien a podwyzszona na reszte zywiolow. Dac dopal tu, uwalic w innym miejscu i wampir da rade.
I kolejna propozycja - moze wartoby ulatwic dostep do takich skili jak paladynizm i wampiryzm? Oczywiscie nadzor musi byc ale te dwie klasy znacznie urozmaicaja swiat CL a w tej chwili praktycznie nikt nimi nie gra :/
Cytat: |
Jestescie przyzwyczajeni do 95 i mimo tego, ze 96 stoi juz ponad rok, wciaz nie mozecie zrozumiec, ze walka to nie 2klik i najazd? Ze trzeba, wyciagac pojedynczo, wycofywac sie kiedy napiera za duzo przeciwnikow?
|
Jak moby stoja jeden przy drugim nie da sie ich wyciagnac pojedynczo, a 2 moby czarujace to zgon w 2 sekundy. Jak cos wystepuje w grupach powinno byc slabsze niz moby wystepujace pojedynczo.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drako dnia Czw 12:35, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |