|
|
Autor |
Wiadomość |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:42, 24 Lip 2008 |
|
pupeq napisał: |
Bo wolno wszystko - to dlatego serwer jest w stanie jakim jest : d
Oby tak dalej, ja bynajmniej z samymi nekro grać nie mam zamiaru a już nie napewno z tymi fajnymi erpegowcami, kto wogóle przemienił takie cholerstwo ! ? : /
ehuehuheuheu, server truposzy - nawet pasuje ;f
zal.br |
Dalej nie widzisz, że wysyp nekro był spowodowany ujebaniem maga? Salomon, mch czy kto tam jeszcze wcześniej grali magami i wcale się nie dziwię, że się przestawili. Ale Coltain wie lepiej no to masz efekt 6 online, a na clr , które wprawdzie skryptowo jest i będzie 100 lat za murzynami 80...
Co z tego, że Coltain jest dobrym skrypterem ( i imo zrobił naprawdę dużo dla tego serwera) skoro jego wizja ROZMINELA się z oczekiwaniami graczy co widać po online.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 10:43, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Czw 11:12, 24 Lip 2008 |
|
Havok napisał: |
pupeq napisał: |
Bo wolno wszystko - to dlatego serwer jest w stanie jakim jest : d
Oby tak dalej, ja bynajmniej z samymi nekro grać nie mam zamiaru a już nie napewno z tymi fajnymi erpegowcami, kto wogóle przemienił takie cholerstwo ! ? : /
ehuehuheuheu, server truposzy - nawet pasuje ;f
zal.br |
Dalej nie widzisz, że wysyp nekro był spowodowany ujebaniem maga? Salomon, mch czy kto tam jeszcze wcześniej grali magami i wcale się nie dziwię, że się przestawili. Ale Coltain wie lepiej no to masz efekt 6 online, a na clr , które wprawdzie skryptowo jest i będzie 100 lat za murzynami 80...
Co z tego, że Coltain jest dobrym skrypterem ( i imo zrobił naprawdę dużo dla tego serwera) skoro jego wizja ROZMINELA się z oczekiwaniami graczy co widać po online. |
Nie, mag jest spoko szczególnie teraz(wof 70 dmg, meteror jeszcze wiecej)
Tych wszystkich magów kusi dodatkowy dopal od nekro dzieki czemu są prawie jak one man army. Dobrze grajacego nekro-maga nie idzie zabic zreszto jak dobrze grajacego nerko ale to już inna bajka ; P
Nie powinno być nekro-magów a jeśli tak to wypadałoby zwiększyć niekorzystny wpływ nekro na magerke lub na odwrót w zależności którego skila ma sie więcej. Sam nerko lub sam mag to jest już dużo a kombo nekro i mag jest zbyt owerpowered.
Ale ja i tak cały czas trąbie że nie wolno pozwalać na samowolkę !
Muszą byś jakieś od górne zalożenia które każda z tych rpg(wamp, nekr, pal, dru) klas musi przestrzegać. Przybrać sie do dupy, pojechać po skilach. Od nekrusić od paladynować. Zastanowi sie na 2 raz zanim zachce mu się tego i tamtego...
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:57, 24 Lip 2008 |
|
Ale jak powstawał hybrydy mag nie był spoko, co dziennie nefr, za to nekro sam rozwalał w tym czasie demony itp. to się dziwisz? Sam bym zrobił nekro tylko mi się nie chciało koxać.
Obecnie mag może być tylko przydały by się zmiany w paraliżu, bo obecnie ten czar jest bezużyteczny.
Swego czasu pisałem, że nie powinno być hybryd albo mag, albo nekro albo druid, ale widać była inna wizja to teraz masz to co masz...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 12:15, 24 Lip 2008 |
|
na serwerze nic sie nie dzieje ~10 online a w przeciagach 20 to nie jest zadowalajace z tych 20 10 stai w domku. balans jest masakryczny, dla przykladu:
- postac 83str 83 dex skile na 100 do tego 7x expa przy skilach, zbroja mithril plyta z tarcza. podbiegam do mag adept sadzi mi czar explo za 36 hp, dostaje hita, jeszcze dycha sadzi mi flama za 45 hp i zabijam go. zabral mi 81 hp 2 czarami ze 103 hp. ide dalej kolejny mag adept a zanim pedzi mag. dotaje strzalke za 2x od adepta, flama za ~50 hp od maga, trafiam adepta, zabijam. mag sadzi mi explo za 4x i padam. trawalo to tyle ze od 1 hita zaczalem sie leczyc bandazem i nie zdazylem nic uleczyc do 3 czaru i padlem. i teraz moje pytanie, co daje mi 100 resa z 70 expa? to ze nie dostaje flama za 100 hp? a jesli tak to jakie szanse ma postac ktora wychodzi z 50 hp poza miasto i nie ma resa?
niechce mi sie rozpisywac o innych pierdulkach ktore sie robi. jak pieknie napisal Korg, ze zajmujac sie wstawianiem do rolnicta jakis kaktusow zamiast zajac sie rzeczami ktore naprawde psuja gre na tym serwerze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:20, 24 Lip 2008 |
|
co wy zescie sie tak uczepili tego rolnictwa? Bylo mowione i bylo wrecz pisane, ze zajmowali sie tym gracze! To oni siedzieli wymyslajac wszystko co trzeba, a nie ekipa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 12:24, 24 Lip 2008 |
|
no to wprowadzenia nowych mobow, to tez moglo poczekac. po co nowy mob skoro balans jest do dupy.
bron 2 reczna jest slabsza od 1 recznej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:28, 24 Lip 2008 |
|
no ale sory, wedlug Ciebie pvm jest ciezkie, bo sa niezbalansowane czary/skille/staty, natomiast wedlug innych (np. Korg) pvm jest nudne. Jednym ze sposobow walki z nuda jest urozmaicanie poprzez dodawanie nowych elementow czyt. mobow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 12:36, 24 Lip 2008 |
|
Fakt ze samo pvm jest niezbalansowane ominolem bo jest to gra mmo i przy wiekszym online mozna chodzic grupa .... co powoduje ze niezbalansowane pvm nie jest tak widoczne.
Niemniej przy aktualnym online nie dziwie sie ze jest tyle nkrosow bo jezeli nie bylo nic zmieniane w temacie balansu pvm od momentu co jeszcze gralem to wyglada on nastepujaco
Sa mobki ktore latwo sie bije wojem a trudno magiem.
Sa mobki ktore trudno sie bije wojem a latwo magiem.
No i trzecia alternatywa zrob necro i soluj demona.
Co do druidow/tamerow ... slyszalem ze moga pojedynkowac sie z nawet twardszymi mobkami niz necro :>
( taka byla sytuacja kilka miechow temu )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:55, 24 Lip 2008 |
|
Jesli tak faktycznie by bylo to nie widze nic zlego w balansie pvm dla magow i wojow. Jedynie nekro, druid i tammer w takiej sytuacji byliby do dostosowania, natomiast CrowD pisze, ze niezbalansowane jest pvm wojem.
Nie wiem jak sie gra innymi postaciami, ale magiem (i to slabym) dobrze mi sie gra, ale z drugiej strony ja sie nie porywam na demony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:18, 24 Lip 2008 |
|
Bo mag nawet słaby ma lustro i mag adept (czy inne podobne) nie są dla niego tak groźne. Natomiast dla woja przejście przez kilku takich magów to zgon. Być może rezist (skill) powinien więcej dawać w pvm?
Z 2 strony są stworki typu mechaniczne do których magiem strach podchodzić bo człowiek zabija się własnymi czarami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 13:24, 24 Lip 2008 |
|
no i to wszytko co piszecie to wlasnie nic innego jak brak balansu.
a pisanie ze zmien klase jest smieszne. bo kazdy gra tym co lubi a nie tym co akurat jest modne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:35, 24 Lip 2008 |
|
Ale dla mnie wlasnie to balans. Czesc mobkow jest dla maga, czesc dla woja. Zabic driade/adepta jest latwiej magowi, natomiast mechanicznego wojowi. Z kolei inne stwory mozna juz zabic tylko ramie w ramie.
Przynajmniej ja tak rozumiem balans... nie jako kazdy umie to samo, ale na odpowiednym rozlozeniu skali trudnosci pomiedzy wszystkie "klasy".
Co innego nekro, druid, tammer - nie wiem jak sie nimi gra, czy i jak bardzo sa przegieci, wiec wole sie na ich temat nie wypowiadac.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Czw 13:37, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 13:41, 24 Lip 2008 |
|
Fakt faktem. Tamerem z koszmarem demony to nuda :F 1-2min i nie ma demona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 14:03, 24 Lip 2008 |
|
no wlasnie i to nie jest balans.
woj czy mag czy lucznik czy tamer powinni w takim samym stopniu sobie radzic z mobami. bo z tego co piszesz ja jako woj moge chodzic tylko na jednego typu moby. wiec powiem ci to ze chodzenie na 1 typu moby znudzi mi sie po jakis 2 tygodniach, a padanie na obach czarujacych po jakims tygodniu, potem z tydzien posiedze sobie w kopalni albo na .afk i skonczy sie moja kolejna przygoda z serwerem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 14:26, 24 Lip 2008 |
|
widze ze wreszcie ktos zauwazyl moj koks nekro w domku w mistas. Dla sprostowania nie jest to taki zwyczajny koks tylko pobudzenie zabawy i co fakt udalo mi sie majac ostatnio wizyte burmistrza w domku takze kolego pumpek czy jak ci tam od mojego klimatu to ty sie odpimpaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |