 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 16:46, 31 Lip 2008 |
 |
Skoro gadacie już o tych multiklasach to ja się tez wypowiem
Co do wampira Coltain niech jak w WOD zjada krew, mamy zwykłą i smocza (te znalazłem). można by kilka innych rodzajów dodać. np demona, zaschniętą krew umarłego itp itd.
Co do wieloklasowiczów, wypowiem się na temat który akurat znam.
Nie rozumiem dlaczego Tamer Woj ma minusy.
Tamer Mag ich niema, Tamer Druid tez nie (to akurat rozumiem , to dlaczego Wojownik ma mieć gorzej. Z założenia już ma słabiej bo musi rezygnować z kilku umiejek na rzecz weterynarii i Animal Lore do Tego Taming to już trzy skile. Nie ma gdzie pomieścić reszty jak Parry czy Resista. Wyjaśni mi to ktoś kiedyś ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 16:55, 31 Lip 2008 |
 |
Fir napisał: |
Tymmo napisał: |
Ostatnio dodawane są nowe/stare wyspy można zrobić z jednej lokacje startowa dla NB a lasy zapełnić typowo treningowymi potworkami. |
Occlo, najpowazniejszy agresywny przeciwnik na powierzchni to ogromny szczur. Oprocz tego mozna tez probowac ptaszki/orly/zajace/wiewiorki/jelenie/wilki/niedzwiedzie. Jeden (na razie) loch w ktorym sa szkielety i zombie oraz jedna mumia (celowo zamknieta - jak ktos chce sprawdzic poziom wykoksania to se ja moze wypuscic) |
Super tylko na takiej wyspie dac spawn NB
Bo okolice Mistas to ciężka lokacja (grożne stworki i uprzejmi redzi)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 17:00, 31 Lip 2008 |
 |
Ghola napisał: |
Co do wieloklasowiczów, wypowiem się na temat który akurat znam.
Nie rozumiem dlaczego Tamer Woj ma minusy.
|
Chodziło o klasy czarujące, w sumie miło że więcej ludzi zauważa problem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
zomoblue
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:04, 31 Lip 2008 |
 |
Cytat: |
Ostatnio tez jeden z forumowiczow narzekal, ze po 2 miesiacach nie moze zabic niedzwiedzia czy innego jaszczuroczleka i co sie okazalo? Ze jak zmienil sprzet z vendorowych zbroi i mieczy to nagle jest luzik. |
Po to powinny być vendorowe zbroje i miecze, żeby noobek kupił je (bo są najtańsze, 3000 gp na wstępie to nie tak dużo), był w stanie skoxać trochę bojówkę/zarobić co nieco na słabych mobach a potem kupić sobie za to minimalnie lepszy sprzęt od jakiegoś gracza. Z pomocą tego sprzętu dałby radę lepszym mobom, zarobiłby więcej, znowu poszedł do playera nabyć lepszy ekwipunek i tak dalej... Tymczasem ten złom od płatnerzy i zbrojmistrzów nie nadaje się nawet do ubicia wiewiórki, co jest moim zdaniem chore i bez sensu, bo zmusza gracza do żebrania na ircu o broń, żeby mógł w ogóle myśleć o zabiciu czegokolwiek...
Cytat: |
Fir, a daloby sie takie podstawowe info na temat nowych wysp wrzucic na strone/przykleic gdzies na forum? Ze dwa zdania o poziomie trudnosci danej lokacji. Napewno by sie to graczom przydalo. |
Dobry pomysł
Z drugiej strony nowy gracz zaczyna przygodę w Mistas, więc dlaczego okoliczne moby są tak mocne (dla newbie)? Czemu ma to służyć? Noobek już na początku może zniechęcić się do gry, gdy padnie na pierwszym z brzegu magu/jaszczuroczłeku, a co mocniejsi gracze i tak do przemieszczania się używają run, portali itp., więc te mobki są im zupełnie obojętne.
Natomiast nowicjusz w celu rozpoczęcia koxu musi kupować portal aż do Occlo, w którym brak podstawowych kupców, innych graczy też prawie nigdy nie spotka, a i do najbliższego dungeona jest niezbyt blisko - tym bardziej że trzeba obiec wokół palisadę z powodu braku bramy w jej wschodniej części (chyba że posiada wierzchowca, ale z kolei nie ma takowego w Occlo czym karmić, bo rolnika niet)...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 18:03, 31 Lip 2008 |
 |
Havok napisał: |
Ghola napisał: |
Co do wieloklasowiczów, wypowiem się na temat który akurat znam.
Nie rozumiem dlaczego Tamer Woj ma minusy.
|
Chodziło o klasy czarujące, w sumie miło że więcej ludzi zauważa problem |
Hmmm nie rozumiem twojej wypowiedzi, dlaczego niby dyskusja ma dotyczyć tylko klas czarujących ? Jeśli jakaś inna multiklasa ma gorzej to ja zostawić i nie poruszać tematu ? No tak trochę mi sie to nie podoba.
Newbie pojawiają sie w Mistas bo aktualnie to jedno z najczęściej uczęszczanych miast na serwerze. Fakt faktem ze potworki obok miasta są troszkę za mocne. Occlo jest fajne ale tam u nikogo nic nie kupisz Poza tym uprzejmi redzi i nie tylko oni wpadają tam na kosteczki od zombiaczków i szkielecików Proponuje zmienić te mobki aby nie kusiło, kości drogie są
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 18:25, 31 Lip 2008 |
 |
No właśnie chodzi o to że multiklasy miały lepeiej (głównie mag-nekro) i ludzie robili takie postacie bo akurat były silne. Gdyby nie uwalano kiedyś maga nie byłoby tego i tyle w temacie. Byłoby najlepiej gdyby wszystkie klasy miały zbliżone możliwości ale widać były inne koncepcje. Obecnie nie wiem jak wygląda balans i nie wnikam
Ps. Każdy temat warto poruszać i ile ktokolwiek jest w stanie wyciągnąć z niego wnioski.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 18:25, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 18:30, 31 Lip 2008 |
 |
Cytat: |
a daloby sie takie podstawowe info na temat nowych wysp wrzucic na strone/przykleic gdzies na forum? Ze dwa zdania o poziomie trudnosci danej lokacji. Napewno by sie to graczom przydalo |
Takie informacje beda zawarte w plikach automapy ktore tworze dla CLki.
Occlo jest bardzo fajnym miejscem dla noobow ale :
- nie ma sprzedawcow ( beda moze kiedys?)
- noob tam nie startuje ( a powinien moim zdaniem )
- przydaloby sie wiecej wyjsc w palisadzie.
- moze daloby sie zrobic brame Mistas - Occlo?
Moim skromnym zdaniem nalezaloby :
- oslabic slabe moby ( jaszczurki itp - mozna im zmniejszyc loot )
- naspawnowac wiecej slabych mobow wokol "startowych" miast.
- przesunac twardsze mobki dalej od miast i na konce dungeonow.
- zabrac orkom szamanom IVP. Ogolnie "slabym" mobom czarujacym obnizyc sile czarow.
Na poczatek tyle.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
 |
 |
zomoblue
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:40, 31 Lip 2008 |
 |
O tym właśnie pisałem.
BTW najlepiej by było zamieścić to jeszcze raz, w dziale propozycje, bo wkrótce utonie to w morzu narzekań na balans i łączenie klas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 19:31, 31 Lip 2008 |
 |
Automapa, automapa, ale opis na stronie byc powinien. Ktos nowy bedzie widzial nie tylko gdzie ma isc jako noob, ale tez odrazu zobaczy ile mamy nowych lokacji. To moze tylko ludzi zachecic do stworzenia postaci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 22:05, 31 Lip 2008 |
 |
merq napisał: |
Saloth napisał: |
Owszem, z tego co pamietam, Ty byles zwolennikem seryjnego mieszania klas. mag->druid->nekro>palek->nekro - taka byla kolejnosc?
Sa osoby, ktore koncepcyjnie chca mieszac klasy, w przeciwienstwie wlasnie do osob typu merq, a wy chcecie im uwalac gre juz calkowicie, bo "cos". Wlasnie nie wiem czym jest to "cos", bo najwyrazniej nie wiecie, ze te postacie juz sa uwalone. |
Tak, byłem hybrydą i to nie raz, ale tylko dlatego, że hybrydy były "dobre", niestety zostały później skutecznie uwalone. Mimo wszystko zawsze byłem zwolennikiem nie mieszania klas(ograniczyć skryptowo tak, żeby nie można było być jednocześnie magiem - nekro czy co kto woli).
Nie rozumiem także co masz do zmiany skilli/koncepcji? Nie wytykaj innym różnych rzeczy i nie sugeruj co mają robić tylko sam puknij się w czoło i zastanów się nad sobą.
Ps. Zła kolejność... |
nie mam co sie nad soba zastanawiac, to nie ja uznawalem ze raz chce byc palkiem, potem nekro, innym razem druidem, potem jednak nekro;] To jest koncepcja postaci!! woohoo!
Co mam do tego? To, ze jestes jedna z tych osob, ktore nie maja pojecia kim i po co chca grac, tylko w danym momencie bierzesz to co jest fajne i to dokladnie przez Ciebie np. kamien druidow jest wywalony, by nie dopchaly sie typy jak Ty. W sumie, moze powiniem Ci za to podziekowac
Ps. Oh, przepraszam, ze zle pamietalem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 23:59, 31 Lip 2008 |
 |
Hej, czy ja nie mowilem czegos o wrzucaniu sobie? Chcecie sie napierdalac to zrobcie ustawke na pw i po sprawie. Nie potrzeba tu wiekszego burdelu niz jest. Zmiany koncepcji zostaly juz praktycznie uwalone wiec temat jest nieaktualny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 7:36, 01 Sie 2008 |
 |
Saloth napisał: |
przez Ciebie np. kamien druidow jest wywalony, by nie dopchaly sie typy jak Ty. W sumie, moze powiniem Ci za to podziekowac
Ps. Oh, przepraszam, ze zle pamietalem. |
Przeze mnie kamień wywalony? A to nowinka. Fajnie wiedzieć...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:11, 01 Sie 2008 |
 |
merq napisał: |
Saloth napisał: |
przez Ciebie np. kamien druidow jest wywalony, by nie dopchaly sie typy jak Ty. W sumie, moze powiniem Ci za to podziekowac
Ps. Oh, przepraszam, ze zle pamietalem. |
Przeze mnie kamień wywalony? A to nowinka. Fajnie wiedzieć... |
Skoro to offtopic, to moge:
Jak juz pisalem, dziekuje :*
Ps. Btw z tego co wiem, do miejsca dokad uciekales podczas pvp- czyli kregu druidow- juz od dluzszgo czasu mieli dostep Sal i mch, wiec podobno od jakiegos czasu zrezygnowales z pojawiania sie tam. Cieszy mnie to, wiec dodatkowy :*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:18, 02 Sie 2008 |
 |
Ba, Saloth, tam dało się wejść przez drzewa... i to nie na bugu, po prostu drzewa nie wszędzie dobrze były położone
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 10:29, 02 Sie 2008 |
 |
Ale drzewa potem poprawiono, a ludzie ktorzy tam zwiewali (bo mieli juz poznaczone runy) nie potrafili uszanowac faktu, ze miejsce powinno byc dostepne tylko dla druidow. Ideologia 'bo sie dalo' jest biedna.
Juz pomijam fakt ze na oko bylo widac, ze to ma byc ogrodzone i szukanie na sile miejsca gdzie mozna rel porem przeskoczyc jest wyrazem gowniarstwa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Sob 10:30, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |