Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Macro Stolarka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Another



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:09, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Jak w temacie, poszukuje makra do stolarki, z gory dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 11:35, 17 Sty 2008 Powrót do góry

a czego oczekujesz od tego makra ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:11, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Another - co miało by być w takim makrze? Bo jak robienie masowe jakiegoś przedmiotu to masz po prostu w razorze last action etc...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 16:38, 17 Sty 2008 Powrót do góry

To nie clr zeby omawiac makra na forum ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:53, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Czemu nie Korg - czemu nie można pomóc jak ktoś potrzebuje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 17:52, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Bo makra sa niedobre ble i fuuuuuuj ......

Pozatyn nie wolno makrowac :> ( biernie )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:01, 17 Sty 2008 Powrót do góry

no i nikt nie pisze o markowaniu biernym. a jak ktoś będzie biernie markował to wpadnie na tym i tyle - nie ma mocnych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 21:07, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Korg czasy kiedy ktos stal i klikal 2x na kilof i 1x na gore sa juz za nami ;] szczerze powiem ze jak zaczynalem przygode z UO i nie znalem nawet makr UO (LastObject,LastTarget) to spedzalem cale dnie samotnie w kopalni... A tak surowce pozyskuje sie szybciej... wiec jest wiecej czasu na gre...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 21:09, 17 Sty 2008 Powrót do góry

No teraz jest razor wiec makra za darmo ... nawet nie trzeba umiec pisac w easy uo ..... tylko troche pocwiczyc robienie makr w tym co juz dane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:56, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Makro przerabia 3 belki na raz. Jeśli ktoś chce po prostu koksać skilla lub siłkę Razz, niech podmieni msg 3$ na msg 1$.

Kod:
set %temp 0
event sysmessage F10 uruchamia makro, ESC pauzuje
set %jrnl #jindex
gosub Pauza

sub Pisz
    wait 5
    click 290 500
    set %temp 0
    wait 5
    gosub Input
return

sub Input
    if #jindex > %jrnl
    {
       set %jrnl %jrnl + 1
       scanjournal %jrnl
       if przedmiotow_chcesz in #journal
       {
          wait 5
          msg 3$
       }
       if Wykonano in #journal
       {
          gosub Pisz
       }
       if #journal = :_3
       {
          if %temp = 0
          {
             set %temp 1
             msg 3$
          }
       }
    }
    onHotKey ESC
    {
       event sysmessage PAUZA
       gosub Pauza
    }
    gosub Input
return

sub Pauza
    onHotKey F10
    {
       set %jrnl #jindex
       gosub Pisz
    }
    gosub Pauza
return


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Czw 22:56, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Another



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:30, 18 Sty 2008 Powrót do góry

Wielkie Dzieki Firek Smile, a mam takie jeszcze male pytanko, na czym mam koxac od 33%?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Another dnia Pią 10:31, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:11, 18 Sty 2008 Powrót do góry

Powiem tak... Skoksałem już 110 BS, 105 AL, 100 Inskry i w przelocie 90 Magery. Jeśli jest coś, czego się "nauczyłem" w tym czasie to to, że "to CL" Wink i tutaj w gainach skilli (statów być może też) absolutnie kluczową rolę ma random, czyli w praktyce szczęście i nieszczęście. Wink Wszystkie inne czynniki, takie jak trudność proporcjonalnie do ilości skilla, brud, najedzenie, jakość jedzenia itp. mają znaczenie gdzieś między "zupełnie niezauważalne" a "znikome". Wink Takie spostrzeżenie bierze się z tego, że nawet umierający z głodu, śmierdzący i robiący krótkie włócznie potrafiłem mieć kilka gainów BS na poziomie ponad 100; natomiast najedzony filecikami od Malaruga, pachnący i kujący (babskie) płyty potrafiłem czekać na gaina i pół godziny. Smile

Zatem na Twoim miejscu robiłbym deski, najlepiej po jednej belce, a z nich zwoje lub mapy. Koniecznie ogłoś to na forum, może znajdziesz jakiegoś gracza, który koksa Inskrę lub Karto? Ewentualnie z desek rób jakieś stołki czy coś. Moja ogólna rada dotycząca koksu skilla rzemieślniczego to: rób to, co zjada najmniej surowca a gainy zostaw w rękach randoma. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pią 16:16, 18 Sty 2008 Powrót do góry

zwoje maja taka przewage nad mapami ze sie stackuja... A na mapy to trzeba miec setki pojemnikow...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 13:02, 20 Sty 2008 Powrót do góry

W przypadku nie robienia karty tuz po wyprodukowaniu max ilosci map w plecaku: wrzucasz je do smietnika obok krajzegi i jedziesz od nowa.
W przypadku robienia karty tuz po wyprodukowaniu max ilosci map w plecaku: zamalowujesz je piorem kartografa a potem tez laduja w smietniku.
Tak wiec setka pojemnikow nie jest konieczna. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:41, 20 Sty 2008 Powrót do góry

... jeśli ktoś robi Kartografię równolegle z robieniem Carpentry lub jeśli ma dość miejsca w skillcapie, żeby zmieścić tego drugiego na czas uczenia się tego pierwszego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)