Autor |
Wiadomość |
Another
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:09, 17 Sty 2008 |
|
Jak w temacie, poszukuje makra do stolarki, z gory dziekuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 11:35, 17 Sty 2008 |
|
a czego oczekujesz od tego makra ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:11, 17 Sty 2008 |
|
Another - co miało by być w takim makrze? Bo jak robienie masowe jakiegoś przedmiotu to masz po prostu w razorze last action etc...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 16:38, 17 Sty 2008 |
|
To nie clr zeby omawiac makra na forum ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:53, 17 Sty 2008 |
|
Czemu nie Korg - czemu nie można pomóc jak ktoś potrzebuje?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 17:52, 17 Sty 2008 |
|
Bo makra sa niedobre ble i fuuuuuuj ......
Pozatyn nie wolno makrowac :> ( biernie )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:01, 17 Sty 2008 |
|
no i nikt nie pisze o markowaniu biernym. a jak ktoś będzie biernie markował to wpadnie na tym i tyle - nie ma mocnych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 21:07, 17 Sty 2008 |
|
Korg czasy kiedy ktos stal i klikal 2x na kilof i 1x na gore sa juz za nami ;] szczerze powiem ze jak zaczynalem przygode z UO i nie znalem nawet makr UO (LastObject,LastTarget) to spedzalem cale dnie samotnie w kopalni... A tak surowce pozyskuje sie szybciej... wiec jest wiecej czasu na gre...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 21:09, 17 Sty 2008 |
|
No teraz jest razor wiec makra za darmo ... nawet nie trzeba umiec pisac w easy uo ..... tylko troche pocwiczyc robienie makr w tym co juz dane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:56, 17 Sty 2008 |
|
Makro przerabia 3 belki na raz. Jeśli ktoś chce po prostu koksać skilla lub siłkę , niech podmieni msg 3$ na msg 1$.
Kod: |
set %temp 0
event sysmessage F10 uruchamia makro, ESC pauzuje
set %jrnl #jindex
gosub Pauza
sub Pisz
wait 5
click 290 500
set %temp 0
wait 5
gosub Input
return
sub Input
if #jindex > %jrnl
{
set %jrnl %jrnl + 1
scanjournal %jrnl
if przedmiotow_chcesz in #journal
{
wait 5
msg 3$
}
if Wykonano in #journal
{
gosub Pisz
}
if #journal = :_3
{
if %temp = 0
{
set %temp 1
msg 3$
}
}
}
onHotKey ESC
{
event sysmessage PAUZA
gosub Pauza
}
gosub Input
return
sub Pauza
onHotKey F10
{
set %jrnl #jindex
gosub Pisz
}
gosub Pauza
return |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Czw 22:56, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Another
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:30, 18 Sty 2008 |
|
Wielkie Dzieki Firek , a mam takie jeszcze male pytanko, na czym mam koxac od 33%?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Another dnia Pią 10:31, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:11, 18 Sty 2008 |
|
Powiem tak... Skoksałem już 110 BS, 105 AL, 100 Inskry i w przelocie 90 Magery. Jeśli jest coś, czego się "nauczyłem" w tym czasie to to, że "to CL" i tutaj w gainach skilli (statów być może też) absolutnie kluczową rolę ma random, czyli w praktyce szczęście i nieszczęście. Wszystkie inne czynniki, takie jak trudność proporcjonalnie do ilości skilla, brud, najedzenie, jakość jedzenia itp. mają znaczenie gdzieś między "zupełnie niezauważalne" a "znikome". Takie spostrzeżenie bierze się z tego, że nawet umierający z głodu, śmierdzący i robiący krótkie włócznie potrafiłem mieć kilka gainów BS na poziomie ponad 100; natomiast najedzony filecikami od Malaruga, pachnący i kujący (babskie) płyty potrafiłem czekać na gaina i pół godziny.
Zatem na Twoim miejscu robiłbym deski, najlepiej po jednej belce, a z nich zwoje lub mapy. Koniecznie ogłoś to na forum, może znajdziesz jakiegoś gracza, który koksa Inskrę lub Karto? Ewentualnie z desek rób jakieś stołki czy coś. Moja ogólna rada dotycząca koksu skilla rzemieślniczego to: rób to, co zjada najmniej surowca a gainy zostaw w rękach randoma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 16:16, 18 Sty 2008 |
|
zwoje maja taka przewage nad mapami ze sie stackuja... A na mapy to trzeba miec setki pojemnikow...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 13:02, 20 Sty 2008 |
|
W przypadku nie robienia karty tuz po wyprodukowaniu max ilosci map w plecaku: wrzucasz je do smietnika obok krajzegi i jedziesz od nowa.
W przypadku robienia karty tuz po wyprodukowaniu max ilosci map w plecaku: zamalowujesz je piorem kartografa a potem tez laduja w smietniku.
Tak wiec setka pojemnikow nie jest konieczna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:41, 20 Sty 2008 |
|
... jeśli ktoś robi Kartografię równolegle z robieniem Carpentry lub jeśli ma dość miejsca w skillcapie, żeby zmieścić tego drugiego na czas uczenia się tego pierwszego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|