Autor |
Wiadomość |
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 1:02, 02 Lut 2008 |
|
Jezeli woj zacznie bandazowanie przed paralizem , to leczy mu normalnie hpki mimo, ze jest sparalizowany...uwazam to za buga i nie robie tego pod siebie, bo sam zmieniam siebie na woja.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mystery dnia Sob 1:02, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Eltales666
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 1:30, 02 Lut 2008 |
|
tak bylo od zawsze i niech tak zostanie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 1:37, 02 Lut 2008 |
|
Eltales666 - czemu? jak dla mnie paraliż powinien przerywać leczenie. W tym wypadku zgadzam się z Mystery, że to bug.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 1:56, 02 Lut 2008 |
|
paraliz w porownaniu z 95 i tak jst duzo mocniejszy a to ze tak jest uwazam za calkowicie normalne,
mystery jak nie masz jak postow nabijac to masz dzial offtopic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eltales666
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 2:23, 02 Lut 2008 |
|
W takim razie zamiast przerywać niech uwzględni paraliż jak 1 uderzenie. Niech leczy tyle ile gracz "zdąży" uleczyć :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 2:24, 02 Lut 2008 |
|
W sumie racja Tak powinno być i ma to sens ^_^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 3:18, 02 Lut 2008 |
|
pamietam rozmowe z coltainem jak twierdzil, ze paraliz przerywa leczenie, wiec ja mowie, ze wcale tak nie jest.
Sarin wiem, ze wiecznie chcialbys grac niezniszczalnym wojem, ale to sie wkrotce skonczy- nie kazdy dobiera skile pod serwer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 3:27, 02 Lut 2008 |
|
Zadko to sie zdaza ale popieram Mystery... Jesli woj dostaje paraliz wszytskie dzialajace skille dostaja "break"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:38, 02 Lut 2008 |
|
Paraliż uniemożliwia rozpoczęcie leczenia. Być może to miał na myśli Coltain.
Paraliż nie powinien być [I WIN BUTTON]em. Na 095 taki łucznik dalej pruł z łuku/kuszy na paraliżu. I tak masz lajtowo...
Osobiście nie chcę czasów w stylu CLTE, gdzie jeśli dostałem ścianą paraliżu z Fire-And-Forget kombo makra, to już mogłem odejść od klawiatury. Buffy paraliżu zbliżyłyby nas do tej, godnej pożałowania, epoki CLkowego "PvP".
"(...)wiecznie chciałbyś grać niezniszczalnym wojem"... *rence*... Mystery, zrozum w końcu, że jeśli ktoś Ciebie zabije, albo jeśli Ty nie jesteś w stanie zabić każdego, to wcale nie musi oznaczać, że jest jakiś bug, o którym trzeba napłakać na forum. Ja na przykład gram łucznikiem i nie mam złudzeń, że byłbym w stanie zabić wojaka w płycie i z tarczą. I jakoś nie kwiczę o tym na forum...
Ogarnij. Może rzucaj paraliż wtedy, gdy wojak ma full HPki? Wiesz, oni wtedy nie mogą zacząć się leczyć (hint: w związku z tym nie leczą się będąc pod wpływem Twego paraliżu). Samo posiadanie w spellbooku czaru Paralyze nie jest uniwersalnym biletem do bycia uber. Liczy się też to, co masz w czaszce.
Ciesz się, że nie grasz na MW. Tam swego czasu gracz rozpoczynał PvP od wypicia zielonej lub rzucenia na siebie In Noxa. Skromny DMG trucizny co *ugh*a wyrzucał postać spod wpływu paraliżu.
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 11:50, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:37, 02 Lut 2008 |
|
Ja jednak bylbym tez za tym by paraliz przerywal leczenie, chociazby w sposob jak zadanie ciosu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:51, 02 Lut 2008 |
|
omg Firek.
Problem jest taki ze heal leczy w 3-4 sek. na max-a
Problem jest tez taki ze 6 krag sie czaruje ponad 2 sek.
co oznacza ze nawet jak sie rzuci tego vof-a i castuje drugi czar, to koles juz zdazyl sie uleczyc. Co wiecej, czas wybiegniecia z zasiegu maga to jakies 2 sek... doliczmy do tego fakt ze kazda trute sie sciaga 1 bandazem wiec posiadanie poisona magiem nic nie daje... hm
Zwyczajnie nie mam pojecia jak zabic woja w skorkach z nie exp bronia 2h zaopatrzonego w 5-6 zoltych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 15:06, 02 Lut 2008 |
|
Jezeli chodzi o mnie, to mam gdzies wasze pvp, mam gdzies, czy wy kogos mozecie zabic, czy tez nie, czy was ktos zabija, czy tez nie. Powiem, krotko kazdy robi pod siebie, jak na razie. W takim razie i ja nie bede sie roznil i powiem, ze taka zamiana OK, ale zostawcie ludziom przyjemnosc z gry pvm - takze w pvp robcie sobie zmiany, ale nie kosztem pvm.
@Mystery: Nie bede chyba odosobniony w tym co powiem. Poki co czytalem twoje wypowiedzi i w sumie wiekszosc z nich nie byla dla dobra ogolu, a najnormalniej w swiecie "pod siebie". Takze powinienes mniej mowic o tym, czy ktos robi cos pod siebie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:33, 02 Lut 2008 |
|
Sal: A ja nie mam pojęcia jak zabić woja w płycie łukiem lub kuszą. Ba, nawet nie musi mieć żółtych... Jak strzelam dla testów w Minervę to wygląda na to, że mogłaby tam stać do znudzenia, a co dopiero gdyby mnie goniła i musiałbym przystanąć do oddania strzału... Ale jakoś nie zakładam z tego powodu wątku na forum, żeby uwalili płyty albo zbuffowali łucznika, nie?
I heal bynajmniej nie leczy na maxa... Chyba, że raportowana przez serwer ilość wyleczonego DMG jest błędna... Jakoś jeszcze nigdy nie wyleczyłem się (ani nie byłem wyleczony) za np. 90 HP...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 17:02, 02 Lut 2008 |
|
co ty w ogole do mnie piszesz Firek, tu nie chodiz, ze ja nie moge sobie poradzic (chociaz tak jest) z wojem ktory ma anatke heala i mixy...tylko o to, ze stracilem juz 5 godizn na wymyslenie komba na takiego woja, ja nawet ze zwojami typu mrozny wicher, nie moge go zdjac. Jezeli chodzi o sam paraliz, to sluzy tylko do klatwy i walniecia corpa dajmy na to ktory zaraz jest leczony , wiec ne ma sensu. dziwi mnie tylko, ze Coltain do tej pory nic z tym nie zrobil. Nastepne swoje uwagi do mnie kieruj na pm, bo juz mnie tak zniecheciles do swojej osoby, ze az mi sie nie chce odpisywac na twoje dziecinne zaczepki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 18:34, 02 Lut 2008 |
|
Cytat: |
nie kazdy dobiera skile pod serwer |
Kto tu mowi o dziecinnych zaczepkach.
Myst .. Sarin mial woja hmmm zaczekaj bo to chyba juz ponad 6 lat bedzie.
Wiec moim zdaniem ta czesc wypowiedzi nie ma uzasadnienia.
Co do 5 godzin wymyslania kombosa na woja .... dzis przysiedlismy z salem do testow i po niecalych 30 minutach znalezlismy cosik o czym jak mniemam sal jeszcze nie wiedzial a co mu pomoze w przyszlych walkach z wojami.
Co do ogolnej walki mag vs woj.
Prawda jest taka ze woja nie zabije sie jezeli paraliz / zatrucie nie bedzie przerywac healowania ... proponuje jednak by przerwanie healowania leczylo czesciowo. Jak to sal napisal heal trwa okolo 4 sec ... to przerwany po 2 sekundach niech uleczy 1/2 z tego co powinien.
Wczorajsza debata ktora sobie prowadzilismy z salomonem byla prowadzona na wiele tematow:
Porownanie kosztow itemow maga i woja.
Doszlismy do pewnych wnioskow:
- dodac rune do wbijania w zbroje ktora dawala by dodatkowy AR
Moje dodatkowe spostrzezenie:
- przestac ciagle pakowac i zmieniac magie tylko dodac jakies itemiki sensowne dla magow, ktore by zwiekszaly dmg czarow
Klatka:
- usunac zmiane ze jak mag sie zamknie razem z wojem w klatce to po pierwszym rzuconym czarze ona znika - jezeli woj juz da sie zamknac razem z magiem lub na odwrot to robia to oboje na wlasna odpowiedzialnosc. Wiemy przeciez ze to mag wiecej ryzykuje w takiej sytuacji niz wojownik. Plusy halabardy , berdysz , piki powinny byc tez z drugiej storny minusami .... szczegolnie w takiej sytuacji.
- klatfa nie powinna odwolywac klatki tylko czary zadajace obrazenia oraz paraliz i sciana paralizu
Dmg czarow:
- jak dla mnie to maja za duzy random by obmyslec jakakolwiek strategie - przykladowo kal vas zresowany 2x 4x a niezresowany od 6x do 8x juz roznica, vas ort flam mial jeszcze wiekszy rozrzut.
no nic spadam sie napic .... milej dyskusji :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|