Autor |
Wiadomość |
horac
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 19:25, 02 Lut 2008 |
|
Narazie wyglada to tak:
Lucznik zabija maga
Mag zabija Necro
Necro zabija woja
Woj zabija maga
Woj zabija lucznika.
Necro zabija lucznika.
To chyba wszystko ok moim zdaniem *o*
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez horac dnia Sob 19:26, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 19:37, 02 Lut 2008 |
|
Nic z tego co napisales nie jest ok... strzalka necro zabija maga na jeden czar... nie o to zreszta chodzi w tym topicku wiec bez offtopa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
horac
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 22:56, 02 Lut 2008 |
|
bo nie wiesz jak dziala strzalka necro ;] jakbys wiedzial to by ci 15 hp zabrala
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 22:58, 02 Lut 2008 |
|
dzisiaj chyba jakos przypakowano necro, jak zobaczylem ze strzalka na hp zjada mi 4x dmg mimo ze mialem 100% hp... wczesniej bylo 2x - wylaczono ressa na necro czy cos?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 14:06, 03 Lut 2008 |
|
pozostaje nam tylko czekac na wpis Coltaina, bo jak widac opinie graczy sa zgodne z tym co napisalem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:38, 03 Lut 2008 |
|
eee Mystery - nie wszystkich graczy, ja cię popieram ale wielu wyraziło też sprzeciw. Nie podsumowuj tego w taki sposób tylko uczciwy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 21:02, 09 Lut 2008 |
|
odswiezam temat, bo jak widac jest brak reakcji ekipy na to co zostalo napisane. Wiec czekamy na oficjalna wypowiedz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 21:20, 09 Lut 2008 |
|
A ja sie zgadzam z tym co napisał horac, jak nie ogarniasz to przynajmniej nie płacz :-f według mnie też jest ok -_-'
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 21:28, 09 Lut 2008 |
|
Ja z czysto mechanicznego punktu widzenia uwazam ze paraliz powinien "break"owc wszytskie rozpoczete czynnosci...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 23:25, 09 Lut 2008 |
|
Cytat: |
"Korg"
Co do ogolnej walki mag vs woj.
Prawda jest taka ze woja nie zabije sie jezeli paraliz / zatrucie nie bedzie przerywac healowania ... |
1 na 1 może nie , ale 2 magów nie powinno mieć z tym problemu. Moim zdaniem jest ok, że nie ma postaci która 1 na 1 zabije każdego bo wojownik,mag,łucznik,nekro itd wszystko ma swoje + i - na coś jest lepsze na coś gorsze i tyle... wiadomo, że naprawde początkujący wojownik nie zabije ogarniającego maga... Poza tym bierzcie pod uwage,że wojownik biega z zapasem butli np i jak Ty myślisz,że on się wyleczył bandażami to mogła to być d.b.heala...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 23:42, 09 Lut 2008 |
|
Zgodze sie z tym ze kazdy ma swojego naturalnego wroga... I nawet powinno byc tak ze klasa ma przewage nad inna le dostaje baty od drugiej...
Obecnie jest taka sytuacja ze woj ze swoim hiper leczeniem butle+heal dostaje po dupie tylko od necro... Bo maga i lucznika kladzie bez problemu...
Natomiast Mag dostaje od lucznika, woja, smiem twierdzic ze z ogarnietym necrusenm toczy wyrownany pojedynek...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Nie 11:57, 10 Lut 2008 |
|
Hymm nie róbcie z heala recepty na wszystko, a paraliżu punktem zwrotnym w walce... jak powtarzał parokrotnie Colt "nie będzie stójek".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 12:07, 10 Lut 2008 |
|
Brutal Player napisał: |
Hymm nie róbcie z heala recepty na wszystko, a paraliżu punktem zwrotnym w walce... jak powtarzał parokrotnie Colt "nie będzie stójek". |
A ja jakoś nie wyobrażam sobie możliwości zabicia magiem uciekającej postaci. Chyba, że zasięg czarów będzie nieograniczony albo mag będzie mógł je rzucać w biegu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 12:09, 10 Lut 2008 |
|
No to moze niech mag tez nie stoi jak czaruje ?? albo chociaz po zainkantowaniu czaru dac mu ograniczona mobilnosc ?? Brutal bez paralizu mag nie ma juz wogole zadnej szansy... Jestesmy na hita... musimy stac jak czarujemy... bez protecta cios nas wybija z czaru... dolozmy do tego fakt ze woj sie leczy bedac w paralizu to chyba nie musze mowic co wychodzi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Nie 12:56, 10 Lut 2008 |
|
kixar powiedz jeszcze,że z 64 zaklęć tylko 1 (paraliż) ma Ci umożliwić zabicie wojownika... a próbowałeś np poli w smoka czy coś ? jak zawsze powtarzałem gra magiem nie jest prosta... nie uproszczaj jej bo nie ogarniasz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|