Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:39, 21 Cze 2007 |
|
Dane wlasciwosci drzew (drzewo - bale; drewno - deski)
{hard,tohp,lukq,staffq,zbroja,resy, obraz}
owocowego drzewa { 3, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
orzechowego drzewa { 5, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
iglastego drzewa { 7, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 1};
cedrowego drzewa { 9, 0.1, 1.1, 1.1, 2, 1.25, 0};
tropikalnego drzewa { 10, 0.12, 1.15, 1.15, 2, 1.3, 1};
debowego drzewa { 12, 0.14, 1.17, 1.17, 2, 1.35, 1};
drzewa o`hii { 13, 0.16, 1.2, 1.2, 2, 1.4, 2};
hebanowego drzewa { 14, 0.18, 1.25, 1.27, 3, 1.45, 2};
wierzbowego drzewa { 15, 0.20, 1.27, 1.25, 3, 1.5, 3};
owocowego drewna { 1, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
orzechowego drewna { 3, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
iglastego drewna { 5, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 1};
cedrowego drewna { 7, 0.1, 1.1, 1.1, 2, 1.25, 0};
tropikalnego drewna { 9, 0.12, 1.15, 1.15, 2, 1.3, 1};
debowego drewna { 10, 0.14, 1.17, 1.17, 2, 1.35, 1};
drewna o`hii { 11, 0.16, 1.2, 1.2, 2, 1.4, 2};
hebanowego drewna { 12, 0.18, 1.25, 1.27, 3, 1.45, 2};
wierzbowego drewna { 13, 0.20, 1.27, 1.25, 3, 1.5, 3};
Dane wlasciwosci skor
{trudnosc,tohp , armorq, zbroja , resy }
garulca {11 , 1.4 , 1.4 , 10 ,2,4,0,0}
orka {8 , 1.1 , 1.1 , 9 ,2,2,1,0}
koszmara {11 , 1.4 , 1.5 , 11 ,3,1,1,1}
wezowa {11 , 1.3 , 1.4 , 11 ,3,0,1,1}
trolla {5 , 1.1 , 1.1 , 8 ,0,1,0,0}
ostarda {7 , 1.15, 1.15 , 8 ,1,1,0,0}
sniezna {8 , 1.2 , 1.2 , 8 ,2,2,0,0}
lodowego trola {9 , 1.25, 1.25 , 9 ,2,2,0,0}
wywernia {10 , 1.3 , 1.3 , 10 ,1,1,1,0}
zwykla {2 , 1.0 , 1.0 , 6 ,0,0,0,0}
tlumaczenie:
obraz - modyfikacja obrazen zadanych dana bronia
bron_jakosc - modyfikator jakosci broni (czyli jak szybko bron sie psuje)
bron_hp - modyfikator "zycia" broni
zbroja - modyfikator armoru fizycznego
zbroj_jak - modyfikator jakosci zbroi
zbroj_hp - modyfikator "zycia" zbroi
ogien,zimno,truta,energia - modyfikatory odpornosci
hard - trudnosc wykonania
tohp - modyfikator "zycia" wyrobu
lukq - modyfikator jakosci luku
armorq - modyfikator jakosci zbroi
staffq - modyfikator jakosci wyrobow (wszystkich bez lukow)
zbroja - modyfikator armoru fizycznego
resy - modyfikator resow
obraz - modyfikator obrazen
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 9:32, 09 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:22, 21 Cze 2007 |
|
przy hp broni to 10 oznacza że szybko sie niszczy czy powoli ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:48, 21 Cze 2007 |
|
jeszcze nie skonczylem
10 hp oznacza ze na duzo hp , pozniej jeszcze dodam jakosc (odpowiadajaca z psucie) - obecnie mam robote i nie mam czaus
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pią 13:40, 22 Cze 2007 |
|
Hmm BTW - bo przyznam ze nie sprawdzalem - dodatkowe jakies bonusy zalezne od rudy.
Na przyklad - czy srebro daje dodatkowy dmg vs nieumarlym? Jesli tak to jaki numerek w "dmg" dalbys srebru przeciw undeadom? Jesli nie to dlaczego nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 17:18, 22 Cze 2007 |
|
Srebro ma bonus na wampiry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 15:50, 23 Cze 2007 |
|
A na undeady? IMO powinno miec jesli nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 16:25, 23 Cze 2007 |
|
Nie znam skryptów, ale podejrzewam, ze na undeady nie ma. Ale generalnie można by dodać taki bonus dla jakiejs rudy, ale juz innej niz srebro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 16:29, 23 Cze 2007 |
|
Dlaczego innej niz srebro? IMO srebro i tak ma slabiutkie przypieprzenie, bron sie szybko niszczy... A tak "ugrywalnilibysmy" je. Zaznaczam po raz wtory - nie sprawdzalem czy juz tego nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:30, 23 Cze 2007 |
|
A może by tak zrobić aby groty można było robić z różnych materiałów a nie tylko żelazo ? nie żeby dawać im dodatkowe DMG, ale aby dało się je robić ze wszystkiego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 18:59, 23 Cze 2007 |
|
@Xurt - faktycznie, piszac o tym, zeby dac to juz innej rudzie, mialam na mysli glownie to, zeby zadna ruda nie była "od wszystkiego", ale zapomnialam, ze srebro jest generalnie cienkie. Na tą chwile nie mam zdania, czy dac to srebru, czy innej rudzie i jest mi to obojetne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 5:42, 09 Lip 2007 |
|
Colt przypominam o temacie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:04, 09 Lip 2007 |
|
blee
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:32, 09 Lip 2007 |
|
done
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 18:17, 09 Lip 2007 |
|
good job dzieki, bardzo sie przyda. Na WWW to prosze do dzialu "Otoczenie".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:40, 09 Lip 2007 |
|
a expowe rudy? różnią się od zwykłych? wogóle istnieją?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|