Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wlasciwosci materialow Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:39, 21 Cze 2007 Powrót do góry

Dane wlasciwosci drzew (drzewo - bale; drewno - deski)

{hard,tohp,lukq,staffq,zbroja,resy, obraz}
owocowego drzewa { 3, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
orzechowego drzewa { 5, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
iglastego drzewa { 7, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 1};
cedrowego drzewa { 9, 0.1, 1.1, 1.1, 2, 1.25, 0};
tropikalnego drzewa { 10, 0.12, 1.15, 1.15, 2, 1.3, 1};
debowego drzewa { 12, 0.14, 1.17, 1.17, 2, 1.35, 1};
drzewa o`hii { 13, 0.16, 1.2, 1.2, 2, 1.4, 2};
hebanowego drzewa { 14, 0.18, 1.25, 1.27, 3, 1.45, 2};
wierzbowego drzewa { 15, 0.20, 1.27, 1.25, 3, 1.5, 3};

owocowego drewna { 1, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
orzechowego drewna { 3, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
iglastego drewna { 5, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 1};
cedrowego drewna { 7, 0.1, 1.1, 1.1, 2, 1.25, 0};
tropikalnego drewna { 9, 0.12, 1.15, 1.15, 2, 1.3, 1};
debowego drewna { 10, 0.14, 1.17, 1.17, 2, 1.35, 1};
drewna o`hii { 11, 0.16, 1.2, 1.2, 2, 1.4, 2};
hebanowego drewna { 12, 0.18, 1.25, 1.27, 3, 1.45, 2};
wierzbowego drewna { 13, 0.20, 1.27, 1.25, 3, 1.5, 3};

Dane wlasciwosci skor

{trudnosc,tohp , armorq, zbroja , resy }
garulca {11 , 1.4 , 1.4 , 10 ,2,4,0,0}
orka {8 , 1.1 , 1.1 , 9 ,2,2,1,0}
koszmara {11 , 1.4 , 1.5 , 11 ,3,1,1,1}
wezowa {11 , 1.3 , 1.4 , 11 ,3,0,1,1}
trolla {5 , 1.1 , 1.1 , 8 ,0,1,0,0}
ostarda {7 , 1.15, 1.15 , 8 ,1,1,0,0}
sniezna {8 , 1.2 , 1.2 , 8 ,2,2,0,0}
lodowego trola {9 , 1.25, 1.25 , 9 ,2,2,0,0}
wywernia {10 , 1.3 , 1.3 , 10 ,1,1,1,0}
zwykla {2 , 1.0 , 1.0 , 6 ,0,0,0,0}


tlumaczenie:
obraz - modyfikacja obrazen zadanych dana bronia
bron_jakosc - modyfikator jakosci broni (czyli jak szybko bron sie psuje)
bron_hp - modyfikator "zycia" broni
zbroja - modyfikator armoru fizycznego
zbroj_jak - modyfikator jakosci zbroi
zbroj_hp - modyfikator "zycia" zbroi
ogien,zimno,truta,energia - modyfikatory odpornosci
hard - trudnosc wykonania
tohp - modyfikator "zycia" wyrobu
lukq - modyfikator jakosci luku
armorq - modyfikator jakosci zbroi
staffq - modyfikator jakosci wyrobow (wszystkich bez lukow)
zbroja - modyfikator armoru fizycznego
resy - modyfikator resow
obraz - modyfikator obrazen

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 9:32, 09 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:22, 21 Cze 2007 Powrót do góry

przy hp broni to 10 oznacza że szybko sie niszczy czy powoli ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:48, 21 Cze 2007 Powrót do góry

jeszcze nie skonczylem

10 hp oznacza ze na duzo hp , pozniej jeszcze dodam jakosc (odpowiadajaca z psucie) - obecnie mam robote i nie mam czaus


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 13:40, 22 Cze 2007 Powrót do góry

Hmm BTW - bo przyznam ze nie sprawdzalem - dodatkowe jakies bonusy zalezne od rudy.
Na przyklad - czy srebro daje dodatkowy dmg vs nieumarlym? Jesli tak to jaki numerek w "dmg" dalbys srebru przeciw undeadom? Jesli nie to dlaczego nie? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 17:18, 22 Cze 2007 Powrót do góry

Srebro ma bonus na wampiry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 15:50, 23 Cze 2007 Powrót do góry

A na undeady? IMO powinno miec jesli nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:25, 23 Cze 2007 Powrót do góry

Nie znam skryptów, ale podejrzewam, ze na undeady nie ma. Ale generalnie można by dodać taki bonus dla jakiejs rudy, ale juz innej niz srebro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 16:29, 23 Cze 2007 Powrót do góry

Dlaczego innej niz srebro? IMO srebro i tak ma slabiutkie przypieprzenie, bron sie szybko niszczy... A tak "ugrywalnilibysmy" je. Zaznaczam po raz wtory - nie sprawdzalem czy juz tego nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:30, 23 Cze 2007 Powrót do góry

A może by tak zrobić aby groty można było robić z różnych materiałów a nie tylko żelazo ? nie żeby dawać im dodatkowe DMG, ale aby dało się je robić ze wszystkiego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:59, 23 Cze 2007 Powrót do góry

@Xurt - faktycznie, piszac o tym, zeby dac to juz innej rudzie, mialam na mysli glownie to, zeby zadna ruda nie była "od wszystkiego", ale zapomnialam, ze srebro jest generalnie cienkie. Na tą chwile nie mam zdania, czy dac to srebru, czy innej rudzie i jest mi to obojetne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 5:42, 09 Lip 2007 Powrót do góry

Colt przypominam o temacie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:04, 09 Lip 2007 Powrót do góry

blee


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:32, 09 Lip 2007 Powrót do góry

done
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 18:17, 09 Lip 2007 Powrót do góry

good job Wink dzieki, bardzo sie przyda. Na WWW to prosze do dzialu "Otoczenie".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:40, 09 Lip 2007 Powrót do góry

a expowe rudy? różnią się od zwykłych? wogóle istnieją?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)