Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wlasciwosci materialow Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:17, 10 Lip 2007 Powrót do góry

wczytaj sie kolego w tabelke


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:18, 10 Lip 2007 Powrót do góry

wczytaj sie kolego w tabelke

mithril := {4.4, 0.2, 6, 3, 0.3, 19, 7, 8, 8, 7 }
terathryt := {4.6, -0.2, 0, 18, -0.1, 10, 9, 7, 8, 7 }
rhellynium := {4.7, 0.21, 7, 9, 0.15, -5, 10, 5, 7, 7 }
adamanthyt := {4.8, 0.22, 8, 21, -0.1, 15, 5, 10, 6, 6 }


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:51, 10 Lip 2007 Powrót do góry

mam wrażeniem, że nie piszemy o tym samym. sprecyzuję pytanie:

na starym forum był sobie temat, w którym ekipa odpowiadała na pytania związane z 096. pojawił się tam wątek rud i tego jaki wpływ ma doświadczenie na ilość/jakość wydobywanej rudy. padła wtedy odpowiedź że po uzykaniu sumy skill + exp wydobywa się rudy jak niżej:
105 mithril_EXP
110 terathryt_EXP
164 rhellynium_EXP
195 adamantyt_EXP

stąd moje pytanie:
Cytat:
a expowe rudy? różnią się od zwykłych? wogóle istnieją?


czym różni się np. mithril_EXP od mithril'u?
bo albo mam postepującą jaskrę albo w tabeli nic na ten temat nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:55, 10 Lip 2007 Powrót do góry

regedit zle zrozumiales chyba...

Chodzi o to ze np taki Adamantyt da sie wykopac tylko z miningiem na 100 + exp skllowy nie ma rud "exp"(jak np exp zbroja,bron).

Jezeli chodzi o ich wlasciwosci to wystarczy porownac Adamantyt do czegos pare szczebelkow nizej jest twardszy , mocniejszy i ogolnie kozak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:32, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Garth napisał:
regedit zle zrozumiales chyba...

ehh... dostęp do zasobów starego forum extremely needed...
Garth napisał:
Chodzi o to ze np taki Adamantyt da sie wykopac tylko z miningiem na 100 + exp skllowy nie ma rud "exp"(jak np exp zbroja,bron).

adamanthyt możesz wydobywać mając exp + minning < 100. natomiast to:
105 mithril_EXP
110 terathryt_EXP
164 rhellynium_EXP
195 adamantyt_EXP, jest cytatem (DH?) z forum 095. tylko ja to pamiętam? nie sugeruję, że to nowe, czy exp'owe (w znaczeniu np. wyrobów kowala) rudy. Ciekaw jestem tylko co to jest...

zapytam inaczej: pozostałe (wszystkie?) skile mają bonusy z expa, a co daje exp w minning'u?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:38, 11 Lip 2007 Powrót do góry

nie nie

zle to rozumiesz

(pozmienialem tez trudnosci)

adamantyt to adamantyt i tyle (nie ma expoow itp)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:58, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Coltain napisał:
nie nie

zle to rozumiesz

(pozmienialem tez trudnosci)

adamantyt to adamantyt i tyle (nie ma expoow itp)


aha
wielka szkoda... to chyba w niwecz obróciło ideę expa. bo na kichę teraz exp w minningu? według pierwotnego zamysłu przynajmniej gdzieś tam na końcu czekała nagroda... adamantytowy GRAAL GÓRNIKA Wink, a przy obecnych progach i braku jakiejkolwiek nagrody za wytrwałość, minning utwierdził się jako skill typu strup and drop.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:56, 11 Lip 2007 Powrót do góry

no nie do końca - Adamantyt kopiesz dopiero jka masz 100% mining Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 23:19, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Colt w sumie racja - daj moze do zaleznosci ilosci wykopanej rudy (o ile tego nie ma) jakis bonus od expa (jak normalnie jest przy 100 skilla 10 rudy to przy 100 + 100 daj 15, czyli +1 za kazde 20 expa) - mysle ze bedzie oki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:40, 12 Lip 2007 Powrót do góry

W zalozeniu chyba ten exp skillowy mial dawac wiecej niz same %, gdyz rosnie on o wiele wolniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:57, 12 Lip 2007 Powrót do góry

a kto to wie jakie bylo zalozenie expa skilowego

jedyne co wiem to mialy byc bonusy glownie graficzne (sam dalem pare demonow itp)

zrobcie moze jakis temat co chcecie zmienic, moze jakies propozycje odnosnie tego expa co przy danym skilu i danej wartosci ma dawac (bede happy jak wzorki tez beda)

juz nie meczcie tego wątku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:10, 12 Lis 2007 Powrót do góry

wlasciwosci drewna
{3, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
{5, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
{7, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 1};
{9, 0.1, 1.1, 1.1, 2, 1.25, 1};
{10, 0.12, 1.15, 1.15, 2, 1.3, 1};
{12, 0.14, 1.17, 1.17, 2, 1.35, 2};
{13, 0.16, 1.2, 1.2, 2, 1.4, 2};
{14, 0.18, 1.25, 1.27, 3, 1.45, 3};
{15, 0.20, 1.27, 1.25, 3, 1.5, 3};

wlasciowosci desek
{1, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
{3, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
{5, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 0};
{7, 0.1, 1.1, 1.1, 1, 1.25, 0};
{9, 0.12, 1.15, 1.15, 1, 1.3, 1};
{10, 0.14, 1.17, 1.17, 1, 1.35, 1};
{11, 0.16, 1.2, 1.2, 1, 1.4, 1};
{12, 0.18, 1.25, 1.27, 2, 1.45, 2};
{13, 0.20, 1.27, 1.25, 2, 1.5, 2};

kolejnosc materialow jak w poprzedniej

deski w armorze i damagu sa gorsze do wyrobu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:32, 13 Lis 2007 Powrót do góry

O, jak miło, teraz w zasadzie heban = wierzba (przynajmniej ładniej wygląda:P). Nie rozumiem tylko jakie znaczenie mają współczynniki "jakość" przy materiałach.

Robiłem dzisiaj eksperyment, tj. wykułem zbroję z każdej rudy i zrobiłem własną tabelkę i trudno mi znaleźć w tabelce na coltain.republika.pl powodu, dla którego zbroja X ma Y ARa. Pewnie jest to jakieś połączenie współczynnika "AR" i "jakość", ale czort wie. Smile Wiem tylko jedno: albo srebro ma jakieś specjalne zastosowanie na pewne odmiany mobów (tak, gram obecnie w Wiedźmina:P), albo jest kompletnie useless. Wink

Edit: pardon, bonusy przeciw wampirom... Czyli w zasadzie srebro = broń do PvP na wypadek spotkania złego wąpierza? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:59, 13 Lis 2007 Powrót do góry

Tak firku dodaje obrażenia na wampiry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)