Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 6:17, 10 Lip 2007 |
|
wczytaj sie kolego w tabelke
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 6:18, 10 Lip 2007 |
|
wczytaj sie kolego w tabelke
mithril := {4.4, 0.2, 6, 3, 0.3, 19, 7, 8, 8, 7 }
terathryt := {4.6, -0.2, 0, 18, -0.1, 10, 9, 7, 8, 7 }
rhellynium := {4.7, 0.21, 7, 9, 0.15, -5, 10, 5, 7, 7 }
adamanthyt := {4.8, 0.22, 8, 21, -0.1, 15, 5, 10, 6, 6 }
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:51, 10 Lip 2007 |
|
mam wrażeniem, że nie piszemy o tym samym. sprecyzuję pytanie:
na starym forum był sobie temat, w którym ekipa odpowiadała na pytania związane z 096. pojawił się tam wątek rud i tego jaki wpływ ma doświadczenie na ilość/jakość wydobywanej rudy. padła wtedy odpowiedź że po uzykaniu sumy skill + exp wydobywa się rudy jak niżej:
105 mithril_EXP
110 terathryt_EXP
164 rhellynium_EXP
195 adamantyt_EXP
stąd moje pytanie:
Cytat: |
a expowe rudy? różnią się od zwykłych? wogóle istnieją? |
czym różni się np. mithril_EXP od mithril'u?
bo albo mam postepującą jaskrę albo w tabeli nic na ten temat nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 21:55, 10 Lip 2007 |
|
regedit zle zrozumiales chyba...
Chodzi o to ze np taki Adamantyt da sie wykopac tylko z miningiem na 100 + exp skllowy nie ma rud "exp"(jak np exp zbroja,bron).
Jezeli chodzi o ich wlasciwosci to wystarczy porownac Adamantyt do czegos pare szczebelkow nizej jest twardszy , mocniejszy i ogolnie kozak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:32, 11 Lip 2007 |
|
Garth napisał: |
regedit zle zrozumiales chyba... |
ehh... dostęp do zasobów starego forum extremely needed...
Garth napisał: |
Chodzi o to ze np taki Adamantyt da sie wykopac tylko z miningiem na 100 + exp skllowy nie ma rud "exp"(jak np exp zbroja,bron). |
adamanthyt możesz wydobywać mając exp + minning < 100. natomiast to:
105 mithril_EXP
110 terathryt_EXP
164 rhellynium_EXP
195 adamantyt_EXP, jest cytatem (DH?) z forum 095. tylko ja to pamiętam? nie sugeruję, że to nowe, czy exp'owe (w znaczeniu np. wyrobów kowala) rudy. Ciekaw jestem tylko co to jest...
zapytam inaczej: pozostałe (wszystkie?) skile mają bonusy z expa, a co daje exp w minning'u?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:38, 11 Lip 2007 |
|
nie nie
zle to rozumiesz
(pozmienialem tez trudnosci)
adamantyt to adamantyt i tyle (nie ma expoow itp)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:58, 11 Lip 2007 |
|
Coltain napisał: |
nie nie
zle to rozumiesz
(pozmienialem tez trudnosci)
adamantyt to adamantyt i tyle (nie ma expoow itp) |
aha
wielka szkoda... to chyba w niwecz obróciło ideę expa. bo na kichę teraz exp w minningu? według pierwotnego zamysłu przynajmniej gdzieś tam na końcu czekała nagroda... adamantytowy GRAAL GÓRNIKA , a przy obecnych progach i braku jakiejkolwiek nagrody za wytrwałość, minning utwierdził się jako skill typu strup and drop.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:56, 11 Lip 2007 |
|
no nie do końca - Adamantyt kopiesz dopiero jka masz 100% mining
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 23:19, 11 Lip 2007 |
|
Colt w sumie racja - daj moze do zaleznosci ilosci wykopanej rudy (o ile tego nie ma) jakis bonus od expa (jak normalnie jest przy 100 skilla 10 rudy to przy 100 + 100 daj 15, czyli +1 za kazde 20 expa) - mysle ze bedzie oki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:40, 12 Lip 2007 |
|
W zalozeniu chyba ten exp skillowy mial dawac wiecej niz same %, gdyz rosnie on o wiele wolniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:57, 12 Lip 2007 |
|
a kto to wie jakie bylo zalozenie expa skilowego
jedyne co wiem to mialy byc bonusy glownie graficzne (sam dalem pare demonow itp)
zrobcie moze jakis temat co chcecie zmienic, moze jakies propozycje odnosnie tego expa co przy danym skilu i danej wartosci ma dawac (bede happy jak wzorki tez beda)
juz nie meczcie tego wątku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:10, 12 Lis 2007 |
|
wlasciwosci drewna
{3, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
{5, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
{7, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 1};
{9, 0.1, 1.1, 1.1, 2, 1.25, 1};
{10, 0.12, 1.15, 1.15, 2, 1.3, 1};
{12, 0.14, 1.17, 1.17, 2, 1.35, 2};
{13, 0.16, 1.2, 1.2, 2, 1.4, 2};
{14, 0.18, 1.25, 1.27, 3, 1.45, 3};
{15, 0.20, 1.27, 1.25, 3, 1.5, 3};
wlasciowosci desek
{1, 0.0, 1.0, 1.0, 1, 1.0, 0};
{3, 0.05, 1.05, 1.05, 1, 1.1, 0};
{5, 0.07, 1.07, 1.07, 1, 1.2, 0};
{7, 0.1, 1.1, 1.1, 1, 1.25, 0};
{9, 0.12, 1.15, 1.15, 1, 1.3, 1};
{10, 0.14, 1.17, 1.17, 1, 1.35, 1};
{11, 0.16, 1.2, 1.2, 1, 1.4, 1};
{12, 0.18, 1.25, 1.27, 2, 1.45, 2};
{13, 0.20, 1.27, 1.25, 2, 1.5, 2};
kolejnosc materialow jak w poprzedniej
deski w armorze i damagu sa gorsze do wyrobu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 1:32, 13 Lis 2007 |
|
O, jak miło, teraz w zasadzie heban = wierzba (przynajmniej ładniej wygląda:P). Nie rozumiem tylko jakie znaczenie mają współczynniki "jakość" przy materiałach.
Robiłem dzisiaj eksperyment, tj. wykułem zbroję z każdej rudy i zrobiłem własną tabelkę i trudno mi znaleźć w tabelce na coltain.republika.pl powodu, dla którego zbroja X ma Y ARa. Pewnie jest to jakieś połączenie współczynnika "AR" i "jakość", ale czort wie. Wiem tylko jedno: albo srebro ma jakieś specjalne zastosowanie na pewne odmiany mobów (tak, gram obecnie w Wiedźmina:P), albo jest kompletnie useless.
Edit: pardon, bonusy przeciw wampirom... Czyli w zasadzie srebro = broń do PvP na wypadek spotkania złego wąpierza?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 14:59, 13 Lis 2007 |
|
Tak firku dodaje obrażenia na wampiry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|