Autor |
Wiadomość |
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 18:10, 15 Sie 2011 |
|
Dołączam się do wypowiedzi powyżej.
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:13, 16 Sie 2011 |
|
Witam wszystkich w kolejnej odsłonie z mapki. Jednocześnie oznajmiam iż powierzchnia wyspy została prawie ukończona. Pozostaje jeszcze kilka domów mieszkalnych dla przyszłych graczy i kilka podziemnych przejść. Potem trudniejsza część projektu, czyli postawienie beta serwera. Trudność będzie polegała na tym, że nie wiem zbyt wiele o tych sprawach. Jeśli chodzi o POLa to mniej więcej testowo to działa, ale wolałbym runuo.. ale nadal nie umiem wstawić custom map
Miłego oglądania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:49, 16 Sie 2011 |
|
Mnie dla odmiany pvp może zniechęcić, bo prawde mówiąc ni w ząb mnie to nie kręci Dlatego, jakieś złoty środek trza wybrać w stylu: chcesz złoto? ok oddam Ci sam; chcesz ubić? ubij, ale złoto zostaw
Mitikas, 2 screen to dla mnie bomba, juz szykuje sie żeby tam chatke postawić
BTW. Mitikas a od strony technicznej masz jakas wizje już?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 9:38, 17 Sie 2011 |
|
Witam, zaglądam tu mimo wszystko co jakiś czas, uprzedzałem resztę ekipy że conajmniej do czerwca mnie nie będzie i że mają sobie radzić beze mnie. Dostałem twoją wiadomość Mitikas i w sumie jak przejrzałem ten temat to fajnie, że komuś coś tam się jeszcze chce. Ja bym się z chęcią pobawił, ale zupełnie nie mam na to czasu. Postaram się wyszarpać jednak parę chwil w bliżej nieokreślonym czasie i zrobić coś w kierunku ułatwienia wam podejścia do tego o czym tu piszecie.
pozdrowienia i long live cl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rustic
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:54, 17 Sie 2011 |
|
Witam wszystkich, czy mi sie zdaje czy Wy chcecie naprawde postawic serv? :]
Ja obecnie gram na CL:R ale ich server przy dawnej CL szkoda gadac i tamtejsi gracze... W kazdym razie licze, ze sie nie myle
Pozdrov
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 11:42, 17 Sie 2011 |
|
Ja tylko proszę o jedno...jak już ma być ten serwer to niech będzie normalny loot tak jak dawniej.. a nie, że musiałem zapełniać cały plecak jakimiś gratami żeby potem zap***dalać po NPC'ach i wszystko sprzedawać za marne grosze..;/ był to min. jeden z powodów dla których przestałem tutaj grać. ; ) oczywiście jak już miałbym grać na tej wyspie to nie zamierzam zmieniać swojego statusu z red na blue także myślę, że atrakcji by nie brakowało ( w granicach rozsądku oczywiście) co nie merq..?; >
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 18:27, 17 Sie 2011 |
|
Kros napisał: |
Ja tylko proszę o jedno...jak już ma być ten serwer to niech będzie normalny loot tak jak dawniej.. a nie, że musiałem zapełniać cały plecak jakimiś gratami żeby potem zap***dalać po NPC'ach i wszystko sprzedawać za marne grosze..;/ był to min. jeden z powodów dla których przestałem tutaj grać. ; ) oczywiście jak już miałbym grać na tej wyspie to nie zamierzam zmieniać swojego statusu z red na blue także myślę, że atrakcji by nie brakowało ( w granicach rozsądku oczywiście) co nie merq..?; >
Pozdro |
true true
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Śro 19:37, 17 Sie 2011 |
|
Klimatyczny red?? No to już zaczyna być ciekawe, a jak się to ma do tłuczenia craftów??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merqq
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 21:09, 17 Sie 2011 |
|
Kros napisał: |
oczywiście jak już miałbym grać na tej wyspie to nie zamierzam zmieniać swojego statusu z red na blue także myślę, że atrakcji by nie brakowało ( w granicach rozsądku oczywiście) co nie merq..?; > |
No Ja nie potrafię sobie wyobrazić Ciebie ani tym bardziej siebie jako blue Tak samo jak _nowy_ nie mógł sobie Ciebie wyobrazić w roli reda... do czasu xD
Antoni napisał: |
Klimatyczny red?? No to już zaczyna być ciekawe, a jak się to ma do tłuczenia craftów?? |
Jeny, siedźcie sobie w tych swoich miastach i craftujcie... W czym widzicie problem?
Moim zdaniem wystarczy zrobić kilku magów kill on sight w bankach tak jak to było na cl3 i będzie problem z głowy. Nikt wam nie przeszkodzi w wytwarzaniu itemów.
Jeśli chodzi o to, że crafci są zabijani przez redów to powiem tak: sami są sobie winni. Nic na to nie poradzę, że niektórzy chodzą sobie przed miastami odwiedzanymi przez redów żeby się "rozejrzeć" lub "obejrzeć bitwę" lub nawet przejść się do domku kolegi sądząc że nic im tam nie grozi, jednocześnie również nie mając nawet żadnego zabezpieczenia w postaci wierzcha. Jesteś craftem czy kimkolwiek innym... jesteś potencjalną ofiarą dla mordercy i z tym masz się liczyć. Bycie przedstawicielem jakiejś profesji nie ma być żadnym udogodnieniem. Chcesz się czuć bezpieczny? Zrób sobie skilla bojowego lub inne decydujące o defensywie + skill craftowy. Chcesz być bezbronny? Nie miej żadnych skilli poza craftowymi i płacz na forum jacy ci redzi są źli i okropni bo zabili postać, która tak naprawdę sama jest sobie winna. To chyba nie jest trudne do zrozumienia.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merqq dnia Śro 21:18, 17 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 22:15, 17 Sie 2011 |
|
Miło zobaczyć, że ktoś jeszcze próbuje wskrzesić CL. Oczywiście obiecuję dołączyć do zabawy jak tylko upnie.
Chętnie też pomogę, np. w dziale fabularnym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Śro 22:39, 17 Sie 2011 |
|
Merqq, pytanie było z rodzaju retorycznych .
Swoją drogą dostać po łbie od klimatycznego reda... interesujące
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Pią 15:57, 19 Sie 2011 |
|
Na zime będziemy śmigac jak zli
Merq, Kros, chyba jeszcze zagramy razem w Ultime
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rustic
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 2:08, 20 Sie 2011 |
|
Jak wlasciwie Wam to wszystko idzie? Na jakim poziomie jestescie z tym servem?? : ]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:54, 20 Sie 2011 |
|
Data upa bliżej nieokreślona. Jeszcze sporo pracy zostało, by jednoznacznie określić kiedy będzie gotowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Sob 8:54, 20 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:00, 24 Sie 2011 |
|
Witajcie.
prace na razie idą powoli, powiedział bym że nawet się zatrzymały. Pojawił się problem natury technicznej, z pozoru banalny ale nie mogę go przeskoczyć. Mianowicie nowa mapa, która wygląda bez zarzutu we wszystkich znanych mi programach do edycji plików mul w kliencie Uo ma niechciane elementy typu "unused". Oczywiście są one elementami z wkopiowanych obszarów i w originale zapewne coś tam było. Choć nie do końca jest to pewne... Sama mapa z generatora również ma 2 błędne grafiki. Jedna w Centeredzie jest w porządku, a w kliencie jest trawą, druga zaś znów "unused". Tu pojawia się prośba do tych którzy mają jakieś pojęcie o emulatorach i o mapach. Jeśli mają jakiś pomysł jak ów problem rozwiązać to proszę o pomoc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|