|
|
Autor |
Wiadomość |
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Nie 21:36, 07 Sie 2011 |
|
za trzy godziny ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:36, 09 Sie 2011 |
|
Tymmo napisał: |
Wystarczy porządnie zwiększyć gainy statów/skilli
Staty do 60 i skille do 80/90 powinno się spokojnie robić w miesiąc lużnej gry po 2h dziennie |
This. A nawet szybciej, po miesiącu nie będzie już z kim grać . Szczerze mówiąc to nazwę też można zmienić. Nie ma znaczenia czy będzie to CL czy nie. Dziś poza kilkoma osobami kierowanymi sentymentem ta nazwa nic nikomu nie mówi.
Wydaje mi się, że osoby które do tej pory zajmowały się techniczna stroną serwera nie powinny mieć dostępu do tego waszego projektu ale to moje zdanie. Przyszłość pomysłu widzę w czarnych barwach, mimo wszystko powodzenia.
Ps. mapka wygląda zachęcająco.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:58, 10 Sie 2011 |
|
Witam wszystkich !
Mapa jest ze tak powim na ukończeniu. Nie bede pisał ile jeszcze to zajmie ale większość błędów generatora jest poprawiona. Miasta są już wpasowane. Pozostaje kilka jaskiń, domków, ruiny, cmentarz...
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
v0icer
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:02, 12 Sie 2011 |
|
z tego co widze mozecie miec z ta mapa problemy z przeplywaniem granicy mapy statkiem - chyba ze cos sie zmienilo albo obejdziesz to jakimis teleportami dla osob z multisami wlacznie - w kazdym razie w kliencie na sztywno ten przeskok na inna czesc mapy znajduje sie teraz w dungu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:22, 12 Sie 2011 |
|
Heh, a swoja droga, moze by wprowadzic w koncu w projekcie wyspa server ktory by byl prawdziwym serverem RP? z restrykcyjnymi zasadami dotyczacymi pvp, ogolnie dla ludzi ktorzy maja ochote pograc w klimacie fantasy, odgrywac swoja postac.. itepe
W koncu nie ma zadnego prawdziwego RP servera w polsce, wiec moze to by byl target, zeby sciagnac graczy ktorzy maja dosc lupanki ;] mala mapka, online 20-30, i juz jest fajnie. Taka odskocznia od realnego swiata.
Oczywiscie byloby tez troche luzu, chcesz odgrywac, odgrywasz, nie chcesz odgrywac - robisz co chcesz, ale tam gdzie Cie nie widza.. Nie wiem czy polska spolecznosc do czegos takiego dorosla, ale dla znajacych angielski przedstawie pare zasad z Grimmwold
1. Do not -ever- tell anyone how to RP, what to RP, or how they are RPing wrong either IC (in character) or OOC (out of character). If you don't like their RP, avoid them. If their RP is a serious breech of fiction, report it to the Admins.
2. OOC conversations are allowed on the shard, however, they should not interfere with ongoing role-play. We recognize that not everyone wishes to role-play 24/7. But, it is expected that those who are OOC take their conversations away from public areas like banks and other prime gathering spots, and not engage in OOC near others involved in role-play.
3. Role-play here is considered a team sport -- everyone, not just you, has the right to enjoy role-play interactions. That means if you start a role-play with someone and they ask you OOC to stop or tell you they don't enjoy it, you should stop. If you are not enjoying a RP, you should tell the person
4. If you have another problem with a player or staff –- handle it! Don’t call the GMs or the Admins until such time that you are willing to admit you’re a weenie and can’t resolve the issue yourself, or you’re willing to admit the other player is just smarter and more devious than you.
PVP tez ma ciekawe zasady
1. PvP does as always REQUIRES consent! We strongly encourage that you get ooc consent. However, it does not necessarily require solely OOC consent. This is how it's worked on past shards: If you give a character a fair in-character warning that unless they stop their actions you will attack, and the character does not stop, this constitutes consent. (For Example: "Stop calling me a sissy boy or I am going to hit you with my staff!" If the other person calls you a sissy boy again, you may PvP them.
EXAMPLE: So if a Guard is blocking a door and says Leave or I'll Attack and the person doesn't leave, that is implied consent. But the person trying to get in, does not have that same option, he MUST get consent or handle it in RP
2. No Looting! The only exception to looting is on prearranged quests between players themselves for the purposes of acquiring a specific quest item.
3. Lose Gracefully. If you are killed or knocked out in PvP with another player, you are not to engage them in PvP or in verbal discourse that would lead to PvP for at least a full RL 24 hrs.
To tylko wycinek, ale stworzyc maly klimatyczny shard dla grupki ludzi ktorzy chca sie BAWIC, a nie ganiac za pixelem, byloby idealnie. Moglbym nawet zajac sie paroma rzeczami w tak szczytnym celu ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 18:23, 12 Sie 2011 |
|
drov: ZA.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:38, 12 Sie 2011 |
|
Witajcie
Co do zasad ogólnych RP to zawsze mi się wydawało, że podobne zasady panują na CL . Co do PVP to szczerze nie lubię tu ograniczeń, choć nie jestem zagorzałym graczem PVP i raczej w 99% przegrywam potyczkę, to jednak niepewność towarzysząca przy spotkaniu podejrzanej postaci zawsze dodawała dreszczyk emocji. Nie chcę by to zostało utracone.
Ewentualne ustępstwa mogły by być w "looting". Można by tu wprowadzić np zasadę: zabierane mogą być zioła, butelki, kamienie, złoto, ale to trzeba by przemyśleć jeszcze.
@Voicer
nie szczególnie jest taka potrzeba by pływać na około świata, zwłaszcza że istnieje tylko jedna wyspa i kilka maleńkich dostępnych z lądu. Ewentualne podróże łodzią mogą być tak właśnie ograniczone, że nie da się pływać na około świata, bo to nie jest sfera, planeta jakaś tylko wycinek obszaru pewnego.
...ale nie wiem czy właśnie o to Ci chodzi czy coś innego miałeś na myśli
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Pią 22:06, 12 Sie 2011 |
|
Drov, a mógłbyś po naszemu, bo jak do szkoły chodziłem to mnie ruskiego uczyli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:15, 13 Sie 2011 |
|
Co powiecie na nowy baner? Tak sobie pomyślałem że skoro wszystko będzie nowe to i baner trzeba zmienić.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 21:00, 13 Sie 2011 |
|
baner czad!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:21, 14 Sie 2011 |
|
W kwesti pvp bym nie był dogmatykiem;-)
generalnie KOS itp bym tepił, sory nie dam wiary, że mistrz pvp nie jest w stanie napsiac czegoś i choćby warknąc z binda aksa albo życie
Natomaist jeśliby 2 graczy lub 2 gildie doszło do wniosku, że chca się wzajemnie okładac ze względów fabularnych (np. nadambitny paladyn i afiszujący sie nekro) lub poprostu "bo lubia pvp" to ich prawo, niech sie biją w taki sposób z kosami itp. ale tylko między sobą ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Nie 19:36, 14 Sie 2011 |
|
Powiem tak (napiszę), chcesz lać innych po mordzie, a lej se, byleś przestrzegał jednego, nie zabieraj wszystkiego słabszemu. Nie sztuka nakłaść crafterowi, który nie ma bojówki, po czym złupić go do cna, sztuką jest zatłuc takowego, zabrać urobek (patrz kopalnia, las), a resztę zostawić, bo nakopać/narąbać można kilkanaście razy, ale złota, a zwłaszcza narzędzi zdobyć, to już jest trudniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Pon 8:31, 15 Sie 2011 |
|
Dlatego narzędzia te lepsze są drogie. Większość robi wałki dla narzędzi i urobku craftera
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:20, 15 Sie 2011 |
|
Hm....Darqs trafna uwaga;-)
Zakładajac niewielkie on-line w jaki sposób moglibyśmy to wyeliminować? oto jest pytanie;-)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 17:27, 15 Sie 2011 |
|
Jakiekolwiek sztuczne i odgórne nakazy/zakazy pvp odstraszą graczy dla których pvp jest nieodłącznym elementem Ultimy (Clki)
Tzn. Mnie :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |