Autor |
Wiadomość |
barczar
CLFE Team
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:39, 03 Kwi 2007 |
|
03.04.2007r
Dziś poprawione zostało działanie następujących rzeczy:
* magowie mogą już normalnie medytować będąc rannymi. Rzecz jasna wszystko zależy od ilości posiadanego skilla.
* mapy skarbów powinny już wskazywać miejsca skarbów, które znajdują się na dostępnych mapach. Skarby głównie znaleźć można na podstawowej wyspie.
* zmieniono nieco spawny tamowalnych mobków. Zostały one rozplanowane nieco bardziej "strategicznie",
* poprawiony został CL'kowy system namierzania GPS ;] (czyt. ".w"). Mapa z poprawnymi współrzędnymi powinna już się wyświetlać prawidłowo. Przypominamy, że na Ilshenar i Malas działa również zwykła Automapa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barczar dnia Śro 17:13, 04 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
barczar
CLFE Team
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:52, 04 Kwi 2007 |
|
04.04.2007r
Dzisiejsze poprawki zostały w pełni poświęcone skarbom. Zwiększona została szansa na pojawienie się zarówno przepisów jak i ziół specjalnych w wydobytych skrzynkach ze skarbami. Od tej pory powyższe zioła powinny się już pojawiać w skarbach wszystkich poziomów, natomiast szansa na pojawienie się przepisu wzrosła głównie w 4, 5, i 6 poziomie skarbów. Życzymy udanych łowów ;]
szansa na przepis w skarbie wzrosła :
dla 4 poziomu - 3%, 5-4%, 6-5%
szansa na skladnik w skarbie wzrosła :
szansa = poziom skarbu * 5% (czyli 1lvl -5 %, 2lvl -10%)
coś zostało dodane wiec trzeba także zabrać coś
zabiera sie zatem możliwość wykopywania mapek ( z piachu czy gliny)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:06, 12 Kwi 2007 |
|
05.04.2007
zielarstwo: uzależniono ilość suszonych ziół od skilla (z nastawieniem na wybór rzędności skila)
12.04.2007
* mozna sie przenosic miedzy swiatami za pomoca czarów: Gate, Recall, wosk, paladyn
dzialaja takze w ten sposob ksiegi (juz przy ladowaniu nie zuzywa sie ziol)
* zmieniono nieco czas paralizu i scianki (duzy random czasu)
* pvm: niektore potworki widza z nieco mniejszym zasięgiem
* npc Lich powinien juz byc atakowany przez przywolancow , oswajancow itd (po restarcie i zabiciu tych popsutych;p)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:24, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:06, 13 Kwi 2007 |
|
13.04.07
* zlikwidowano delay w piciu butli
* pvp na wyspie
* straz jest mocniejsza
* runebook maksymalna liczba ladunkow zalezy od skilla (inskrypcji + exp)ladujacego (czyli max ladunkow moze byc 220)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:15, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:15, 14 Kwi 2007 |
|
14.04.2007
* magic reflect nie zmniejsza armoru
* dodano 3 mobki do podniesienia przez nekro: skeletal knight, unfrozen mummy, lich lord (jak sie spelnia wymagania skilowe - exp jest wazny)
* usunieto serce smoka z lootu zwyklych mobkow (serca sa teraz w smokopodobnych mobach) (po restarcie)
* dodano komende .lifetime (pokazuje ile czasu przywolaniec bedzie istnial)
* nowy wzor naliczania hp = 50+ str/2 +anatomia/10
* zmniejszono czasy czarowania w zbrojach (poza plytka), zmniejszono takze wplyw czaru protection na szybkosc czarowania dla magow i nekro(po restarcie)
* czar black dream - przyspieszono ukrywanie sie
* czar infernal weapon - przywrocono leczenie (zalezne od warosci skila nekormancja + exp)
* poprawiono weterynarie (zwiekszono czas i ilosc hp leczonego)
* czar nekro blood oath dziala takze na moby
* mob unfrozen mummy juz czaruje - bylo wszystko juz napisane ja tylko podlaczylem
* dodano teleport niektorym mobkom
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:16, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:22, 15 Kwi 2007 |
|
15.04.2007
* gracze nie moga atakowac z zagrod i do zagrod
(aha i uprzedzam ze mobkow to sie nie tyczy)
* cios specjalny - moving shoot dziala tak, ze jego dmg zalezy od dmg bazowego i od staminy atakujacego
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:17, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:12, 16 Kwi 2007 |
|
16.04.2007
* naprawiono bug z blacksmithy (a dokladnie z pobieraniem rudy do rzeczy ze stopów)
* naprawiono exodusy
* naprawiono gainy lockpicka (gainuje przy udanym lub nieudanym)
* dodano itemy do robienia golema do mechanicznych potworkow
* spolszczono nazwy duzej ilosci mobow (jesli komus sie nie podoba cos to niech privnie z lepsza propozycja)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:17, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:37, 17 Kwi 2007 |
|
no to kolejne 17.04.2007
* dolaczono luski smoka do smokopodobnych (dragon, ancient dragon, drake, older drake, smok bagienny) - trzeba cialko pociac nozykiem(skinning knife)
* dolaczono skore koszmara do koszmara (pociac nozykiem po zabiciu)
* naprawiono bug z pozyskiwaniem nieskonczonej ilosci skor z zwierzaka typu bonded (wystarczyla wetka i cielo sie x ilosc cial) - naprawilem to tak, ze zwierze typu bonded (po pierwszym wskrzeszeniu) nie generuje ciala (stajenny tez nie pomoze w tym bugu)
* dodano mobka - istota strachu i nowy czar dla tego mobka
* aby usunac pulapke (skill remove traps) nie potrzebne jest posiadanie innych umiejetnosci
* naprawiono bug z giant beetle (dzieki jef)
* dodano delay do skrzyni skarbow
* dodano pare mobkow do strazy skrzyni
* dodano bajerek do skarbowania
* poprawiono czas trwania mana drain (zalezy od expa tez)
* zmieniono dzialanie explosion. ma wiekszy dmg (zalezny od inta, isnkrypcji,evala) ale dmg jest mocno zalezny od randoma <- kochacie randoma
* wydluzono czas dzialania blesow (dodatkowo zalezy od expa evala)
* dodano przedmiot: runiczny mlotek - jako nagroda za wypelnienie bulka u tinkera lub platnerza
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:19, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:32, 18 Kwi 2007 |
|
18.04.2007
* dodano npc: zwierzaki: bagienny mouglin, sniezny mouglin, pustynny mouglin, dodo, fretka; demony: 4 rodzaje pomniejszych demonow
* dorzucono do lootu silnych mobow (zgodnie z randomem) specjalne skladniki do przedmiotow z przepisow
* dodano loot do straznikow skarbu
* nekromanta ma mozliwosc tereportacji z run (przerobilem czar commune) potrzeba to tego kosci z demona
* poprawki w czarach nekromantycznych (niewielkie)
* poprawka ss (majac powyzej 100 slyszy sie juz duchy ( i chyba widzi ;p) )
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:20, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:59, 18 Kwi 2007 |
|
19.04.2007
* jakies tam zmiany w druidyzmie (pytac munny)
* anatka rosnie na walce
* dodano moba: Pajeczarka
* dodano mounty: kagoki, chigoki, armoki, shadeony
* zmieniono gainy skila przy oswajaniu ptaszkow, kotkow itd
* naprawiono trenowanie golebia
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:22, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:19, 22 Kwi 2007 |
|
22.04.2007
* dodano troche bajerow (nie wplywajacych na gre, tylko wzbogacajacych rozgrywke) - niespodzianki w grze
* dodanow wybor przez tamera : .tamer 0 lub .tamer 1
wybor ten zmienia formulke wypowiedzi (zly/dobry)
* i wiele innych dodano ale juz nie pamietam bo lenia mialem zeby napisac
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:22, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:52, 27 Kwi 2007 |
|
27.04.2007
- zmieniono meczenie sie postaci podczas biegania
- dodano mieszek jako wyrob krawca
- naprawiono bug z nieotrzymywaniem lepszych zadan (dla lepszych nagrod)
- zalatano tymczasowo bug z zamknietym plecakiem postaci (relog powinien pomoc) - przyczyny bugu jeszcze nie znane wiec jak ktos znajdzie przyczyne to mowic!!!
- zwiekszenie sily demonow
- po restarcie klatwy z mass curse nie powinny ignorowac blessa oraz nie powinny sie nakladac
- niektore mobki dostaly czar dispel (szansa na zdispelowanie zalezy od evala lub nekro lub magii druida posiadacza przywolanca)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:23, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:26, 28 Kwi 2007 |
|
- dodano bajerki do mobkow (milego pvm)
- przywrocono mozliwosc picia butli podczas leczenia
- zwiekszono dmg broni 2handed w pvp
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:24, 01 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:11, 29 Kwi 2007 |
|
29.04.07
poprawki w wampiryzmie (po restarcie)
30.04.07
* czar teleport nie powinien juz pozwalac na podroze po wodzie
* odbugowano czar reveal (przywraca juz kolor skory, status crim itd)
1.05.07
* paragony juz sie spawnowac powinny takze na wyspie
* kolejne poprawki w czarach (polimorfiach) nekro
* nekro przy udanym czarowaniu dostaje krima
* przywolance i oswojone powinny juz teleportowac sie od postaci
2.05.07
*zmieniono ar fizyczny skorzanych zbrojek (skorki beda bardziej uzyteczne)
03.05.07
* zmniejszono wage klejnowtow (po restarcie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:18, 05 Maj 2007 |
|
05.05.07
*mozna juz kolorowac plecaki, mieszki, kegi
*zbroja hide armor ma juz wiecej fizycznego armora (ze wzgledu na wytrzymalosc nadal jest nieco slabsza do leaf)
*nad przywolanacami powinno juz sie pokazywac info na minute przed koncem ich bytu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|