Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:05, 28 Paź 2007 Powrót do góry

*Polimorfia maga
- wydluzono czas dzialania
- mozna odwolac polimorfie (rzuca sie ja jeszcze raz)
- polimorfia nie rozbiera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:35, 29 Paź 2007 Powrót do góry

*po restarcie w menu umagiczniania powinno byc widac ilosc dostepnych przepisow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:29, 30 Paź 2007 Powrót do góry

bankierzy i inni powinni byc nieco bardziej rozmowni (po restarcie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:26, 03 Lis 2007 Powrót do góry

*dodano efekt graficzny przy biciu bronia z runami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:32, 08 Lis 2007 Powrót do góry

* focus juz rosnie na odzyskiwaniu staminy, zycia i many
* focus wplywa na regeneracje staminy, zycia i many


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:25, 11 Lis 2007 Powrót do góry

po restarcie:
* tamerzy moga oswoic pajeczarke, narazie nie moga na niej jezdzic (ale niebawem) - narazie mysle nad sposobem jazdy na niej dla drowow - jak to rozwiazac...
* pare poprawek w systemie umagiczniania
* poprawiono looty mobow
* zmniejszono przerwe miedzy kolejnymi czarami u summonow/tamowalnych

obecnie:
* wylaczono dzialanie super zwojow (az wymysle co z nimi zrobic)
* dodano nazwe dla 6 poziomu map


i pewnie wiele rzczy ktorych nie pamietam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:10, 11 Lis 2007 Powrót do góry

dalej po restarcie:
*czary dla maga lodu
- zywiol powietrza zmienia sie na zywiola sniegu
- zywiol ziemii zmienia sie na zywiola krysztalu
- na zywiole krysztalu mozna jezdzic
*czary maga ognia
- czarujac demona czasami mozemy wezwac piekielnego rogacza (czy jakos tak), ma on moc demona, mozna na nim jezdzic
*mozna jezdzic na gamanie
*pajeczarka stala sie oswajalna (po oswojeniu jest duzo slabsza)
*mozna jezdzic na pajeczarce (kazdy-pewnie tymczasowo)
*dodano silnego moba - krwawa pajeczarke (czy jakos tak), ma ona szanse na posiadanie przedmiotu magicznego
*mrowkolew stal sie oswajalny
*mozna jezdzic na mrowkolwie (tamer)
*wiekszy drak jest oswajalny
*mozna jezdzic na wiekszym draku (tamer)
*zroznicowano ataki zywiolow - lodowe wala glownie w dmg lodu, ognia w ognia itd...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:18, 12 Lis 2007 Powrót do góry

pobawilem sie nieco drzwiami:
*majac klucz w plecaku do danych drzwi nie trzeba juz ich kluczem otwierac, mozna uzyc drzwi, dostanie sie odpowiednie prywatne przy tym info o stanie drzwi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:05, 13 Lis 2007 Powrót do góry

*dodano poborce dla nekro
*dodano lucznikow straznikow w miastach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:01, 17 Lis 2007 Powrót do góry

*zmniejszono 10x koszt tp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:20, 23 Lis 2007 Powrót do góry

napisalem system skryptow czasowych, ktory ostatnimi czasy duzo problemow powodowal, nie podlaczylem jeszcze wszystkich skryptow do niego ale jakosc juz widac

zgodnie z ekipa (albo obecnym jej kawalkiem ;p) zadecydowalismy:
*blesy mozna juz rzucac majac klatwe
*klatwe mozna rzucac na blesy
(oba te przypadki opieraja sie na podstawowej wartosci czyli klatwa nie bedzie silniejsza jak ktosc jest na blesie i na odwrot)
*nieco zmieniono dzialanie czaru incognito
*czar polimorfia maga (a niebawem inne) powinien juz dzialac bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:54, 24 Lis 2007 Powrót do góry

*nieco zmieniono zasady resowania (zresowanie z duzym randomem moze zniwelowac dmg, niezresowanie i posiadany ar ma tez spory random, zmieniono szanse na zresowanie )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:02, 25 Lis 2007 Powrót do góry

kolejne zabawy z blesami i innymi
*polimorfie juz powinny dzialac, powinny nakladac sie z innymi blesami/klatwami
*reveal nie powinno zdejmowac imienia poli
**i inne znane bugi

jak cos to mowic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:42, 26 Lis 2007 Powrót do góry

*kupiec gracza powinien juz wyswietlac kolor danego przedmiotu (na obrazku)
jak nie wyswietla to priv gm o .restart albo poczekac do jakiegos restartu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:44, 26 Lis 2007 Powrót do góry

Miasto juz samo sobie nie spawnuje straznikow (beda robić to spawnpointy ustawione przez gma i np burmistrza), sa oni dosc mocni, nie mozna ich rozwijac, tacy szeregowi...

Burmistrz korzystajac z kamienia moze postawic swoich najemnych straznikow, nie sa oni po smierci respawnowani ale mozna ich rozwijac jak dotychczas (albo i bardziej - zmodyfikowalem nieco)

Straznicy defaultowo chodza losowo po runach. Jezeli chce gm lub burmistrz nadać sciezke straznikowi to... nalezy do gma sdie zglosci ;p

*wyswietlanie ras strazy poprawiono, widoczne po restarcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)