Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:56, 06 Paź 2007 Powrót do góry

*jezeli ktos jedzie na wampirzym wierzchu lub nekro wierzchu to jest postrzegany przez straz jako przestepca
(to po restarcie (chociaz testowalem wiec niektorzy straznicy moga juz to miec))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:40, 06 Paź 2007 Powrót do góry

*zmienionio zaleznosc wyswietlania resa (jeczeliscie to zrobilem po swojemu)
jako ze wyswietlane bylo ZLE bo pokazywalo 80 (a nawet ponad jak sie mialo ciuchy z runami) a res maksymalny zawsze byl 70
*res liczy sie: podstawka/2.5 + exp/16 (czyli tu tez zmienilem)
(po restarcie wejdzie wszystko)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:00, 07 Paź 2007 Powrót do góry

* wzmocniono vortexy i ostrza (spirit blades)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:15, 13 Paź 2007 Powrót do góry

*macki dostaly zbijanie staminy (powodzenie zbicia zalezy od dexa, wielkosc zbicia od sily)
*magowie dostali wybor miedzy magia lodu i ognia
(czary fireball, flamestike i exposion po uzyciu opieraja sie na odpornosci lodowej, demon jaki jest przywolywany to demon lodu, zamiast zywiola ognia odpowiadajacy zywiol lodu)
aby zmienic sie nalezy znalezc w potworku takie krysztalki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:21, 19 Paź 2007 Powrót do góry

sporo zmienialem i pewnie nie pamietam wszystkiego
*prztlumaczylem sosy
*wyjust0wano wplyw rodzaju zbroi na obrazenia
*podlaczono skile niwelujące zmniejszenie many dla specjali:
WAMPIRYZM,TAMING,MAGERY,MAGIADRUIDYCZNA,NEKROMANCJA,INSCRIPTION,PALADIN,MEDITATION
*wprowadzono 10s okres dla specjali, jezeli chcemy uzyc specjala mimo ze nie minelo 10s od ostatniego to mana kosztuje na niego trzy razy wiecej
*poprawiono pachnidlo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:23, 19 Paź 2007 Powrót do góry

*paragony maja szanse na przedmiot magiczny
*druid dostal kolejnego przywolanca


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:36, 20 Paź 2007 Powrót do góry

*skryba dostal 2 przepisy do umagicznienia ksiegi
jednak cos za cos:
- ksiega magiczna umagiczniania musi byc pełna (64 zwoje)
- po umagicznieniu zwoje w ksiedze sa tracone
- aby działała trzeba ją miec w dłoniach
- kazda inna ksiega w plecaku neguje wplyw tej co jest w rekach
- ksiega podczas walki sie psuje (nie podczas czarowania ale podczas obrywania/atakowania)
- stan ksiegi powinien sie wyswietlac w tooltipsie (ja sie nie wyswietla to jeszcze nie byla bita ;p)
- ksiega po zejsciu jej zycka do 0 sie rozpada
- narazie nie da sie naprawic ksiegi (i chyba nie bedzie sie dalo)

no i to chyba na tyle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 21:38, 20 Paź 2007 Powrót do góry

* respawn niektórych wierzchów wydłużony
* spawny niektorych wierzchow przeniesione (w łatwiejsze miejsca - dotyczy głównie wierzchow tak trudno dostepnych, ze mimo ich obecnosci na serwie od dawna, sa nieosiagalne)
* gotowe są też nowe wierzchy, ale tutaj raczej niewiele będzie wprowadzane przed wejsciem nowej mapy
* wkrotce nowe kolorki dla wierzchow wystepujacych tylko w kolorze podstawowym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:12, 21 Paź 2007 Powrót do góry

*Dodano nieco informacji do tooltipsu
*przywrocono mozliwosc rozmnazania ze skila herding w zagrodach (jako ze problemy byly z trudnymi zwierzakami (tylko nie przesadzajcie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:48, 25 Paź 2007 Powrót do góry

*Zmieniono nieco zasady okradania.
Kazde nieudane ukradzenie powoduje krima, kazde odkrycie powoduje krima
zmieniono nieco naliczanie trudnosci okradania
(lekko przeszkadac beda bankierzy, inne npc itp)
Ogromnie przeszkadzaja inni gracze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:26, 26 Paź 2007 Powrót do góry

*wylaczono menu pod NPCami (bankierzy itp)
*dodano sciane chlodu jako sciane ognia
*narzedzie dla seerow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:59, 27 Paź 2007 Powrót do góry

*dodano nowy helm (kowal) - traktowany jest jako pierscieniowy (skrzydlaty helm)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:40, 27 Paź 2007 Powrót do góry

* dodano dmuchawke -
robi ja fleczer, lucznictwo,
strzela rzutkami (robi fleczer lub stolarz)
narazie nie ma wlasciwosci drewna, po restarcie bedzie miala


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:45, 28 Paź 2007 Powrót do góry

*zmiana w naliczaniu odpornosci na czarna magie:
- wylaczono odpornosci jako wymodlone punty (to bez sensu bylo)
- czary maga nie zmniejszaja odpornosci
- zauroczenie barda wplywa na odpornosc
*dodano przy wytwarzaniu bizuterii
-dany kamien wsadzony tworzy pewna odpornosc (a czasem nie ;p)
*bron naznaczona pogromca nieumarlych zadaj dodatkowy dmg nekromantom


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:25, 28 Paź 2007 Powrót do góry

* dodano duzo buffow
(system ikonek: w .ustawienia zaznaczamy zeby pokazywalo, wyciagamy status (tam gdzie jest napisana siła postaci) i w lewym gornym rogu klikamy na niebieski krysztalek)
- steath
- medyta
- duzo czarow nekro
- czary paladyna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)