Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:34, 26 Sie 2007 Powrót do góry

*wampir nie moze juz zbierac krwi z przywolancow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:04, 26 Sie 2007 Powrót do góry

*savy beda po restarcie co 10 minut


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:43, 31 Sie 2007 Powrót do góry

*majster masz szanse zrobic wszystkie narzedzia wyjatki - nie wiem czemu tego nie bylo!!!
*obecnie shard stoi na emulatorze pol097, nie powinniscie w sumie odczyc zadnej rożnicy no ale miejcie swiadomosc

no i oficjalne news
NIE JEST DOZWOLONYM GRANIE NA SERWERZE NA KLIENACIE KR...

no i nieoficjalny news
...ale jak ktos chce sobie obejrzec co i jak to jak zainstaluje KR to niech sie zglosi, ja udostepnie loadera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:41, 01 Wrz 2007 Powrót do góry

*przygotowuje narzedzie do rabania zbrojek i broni z drewne (nie bede zapisywqal stolow bo nie ma sensu)
*lucznik nomad stal sie nieco mniej zwinny
*potworki z pika, halabarda itp powinny juz prawidlowo reagowac na odleglosc

(po restarcie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:24, 01 Wrz 2007 Powrót do góry

*mozna juz ukrywac inne istoty czarem an lor xen
*w menu majstra w narzedziach do zrobienia jest siekierka, mozna za jej pomoca odzyskac drewno ze zbroi i kijow itp, nie odzyskuje sie dodatkow
*poprawiono bole
*wampiry maja zastepczy czar oslepienie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:47, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

*umozliwiono wspolne wkuwanie run, chyba wszystko w uzyciu powinno byc jasne (mlotka uzywa kowal)

/no chyba dodalem wspolne w runicznych/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 15:07, 04 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:39, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

odnosnie stajennego

gdy wyjmiemy zwierzaka ze starego biletu i oddamy do stajennego to juz jest to nowy bilet i mozna z nim robic co sie chce

co ze starymi biletami... no wyjac zwierzaka i go schowac (niestety kosztuje)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:12, 20 Wrz 2007 Powrót do góry

*veritum des juz sie nie naklada, za to leczy takze innych nekro w poblizu
*poprawiono 2 czary druida: Gniew i wulkaniczny ogien w pvm
*upior i licz nekro nadal ma ograniczenie co do obrazen ale latwiej w niego trafic
*dodano wplyw taktyki na unikniecie ciosu (niewiele ale zawsze) w pvm
*dodano wplyw zrecznosci na unikniecie ciosu (tu jest zaleznosc od skili antywoj i tez niewiele) w pvm
*dodano 3 nowe przepisy
*zwiekszono moc czaru pestillence


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:31, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

*naprawiono bug z robieniem expow przez stolarza, krawca oraz lucznika
*zmieniono nieco zasady psucia sie broni i zbroi, psuja sie nieznacznie szybciej (z tzw zycia itemu) ale znacznie rzadziej traca dmg lub armor


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:59, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Od restartu wampirom nie bedzie gainowac krew biernie w dzien (chyba)
Od restartu wampir traci autoresa w dzień w dzien (chyba)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:14, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

.szept - dziala na 2 pola, do 80 skila hiddinga jest to gadanie dokola, powyzej mozna sobie wybrac dana osobe do ktorej chcemy szeptac (no albo dokola), nie wywala z hida (czysto rpg komenda) //wycofano


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 10:43, 28 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:31, 27 Wrz 2007 Powrót do góry

*dla seerow: .zaklecianpc - narzedzie do zabawy z mobami - zeby utrudnic zabawe graczom
*paragony - dostaly dopal, sprawdzcie czy nie za duzy
*w zwiazku z tym ze gracze narzekali ze sie przejadaja ustawilem, ze kazde jedzenie daje tyle samo
(przypominam ze najlepsze warunki sa przy 8-9 stopniu najedzenia (max 10))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:18, 28 Wrz 2007 Powrót do góry

*jako wymagany skladnik umagiczniania zostala dodana sztabka zlota
*status bedzie pokazywal tylko resisty pochodzace od zbroi //wycofano
*komenda .resy pokazuje stan całkowitej odpornosci //wycofano


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:34, 05 Paź 2007 Powrót do góry

*poprawiono buga z zakleciem mirror u npc
*zmiany w paladynie
negatywne
- przyrost punktów z .modlitwa został zwolniony (znacznie)
- max punktow wymodlonych wynosi 500
pozytywne
- paladyni moga nabic punkty poprzez zlozenie ofiary z monet, 1 punkt kosztuje 10gp, maksymum punktow wynosi 10000 (a nie 2200 jak dotychczas)
obywa sie to w kapliczkach, nalezy uzyc miski oltarza ofiarnego
(jak gdzies nie dodalem to priv)
*mozna juz nabierac wode do dzbanka z beczek itp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:26, 06 Paź 2007 Powrót do góry

*po najechaniu myszka nad zwierzaka wytrenowanego, potrafiacego cos robic pod spodem powinno sie wyswietlic co ono potrafi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)