Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:50, 04 Lip 2007 Powrót do góry

dalszy ciag usprawniania kraftowania, niedlugo pojawi sie w menu przycisk przypisujacy ostatni uzyty material (tylko jeszcze musze okreslic miejsce i pewna faza testow)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:21, 06 Lip 2007 Powrót do góry

*no i sie pojawil przycisk, mozna podpisac pod niego jedna rzecz, (gdy przedmiot wymaga pokazania 2 nalezy miec wyczyszczony przycisk (czyli zamiast wybrania wcisnac esc)
*mozna juz trenowac mougliny i zinabery/azzary do noszenia jukow
*usprawniono poszukiwanie skarbow (po uzyciu wskazowek pojawia sie mapka z miejscem znajdowania sie skarbu)
*fryzjer jest juz tanszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:09, 06 Lip 2007 Powrót do góry

*poprawiono buga z zle nazwanymi ptaszkami i podobnymi
*poprawiono buga z herdingiem
*dostepny jest bulk u lucznika
*mag (sprzedawca) moze identyfikowac za sluszna sumke przedmiuoty magiczne (identyfikuj ten zlom <-komenda)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:37, 07 Lip 2007 Powrót do góry

*demon kosci, smok kosciany, starozytny licz, balronowy maja w loocie szanse na posiadanie czaszek
*stolarz dostal mozliwosc wyrobu kija nekromanty, potrzeba do tego 3 rodzajow czaszek Smile
*kolejny rodzaj banitow ;p -widze ze ich lubicie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:36, 07 Lip 2007 Powrót do góry

*przyspieszono nauke jezykow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:09, 26 Lip 2007 Powrót do góry

pare malych dodatkow:

*otwieranie zabezpieczonej skrzyni objawia sie specyficznym tekstem
*nekro ma na kamieniu dostepna liste czlonkow
*herding zostal nieco usprawniony / prace trwaja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:15, 27 Lip 2007 Powrót do góry

* zapomnialem dodac, ze wejsc lub wyjsc do/z jaskini mozna tylko bedac nieatakowanym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:28, 02 Sie 2007 Powrót do góry

za pamieci
* pachnidla w menu alchemika (jeszcze bedzie dodawany zapach)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:42, 05 Sie 2007 Powrót do góry

*czary maga sa mocniejsze nieco pvm
*naprawiono czar wampirom
*dodano w niektorych czarach wampirow runy wymowy
*dodano kolorki niektorym mobom
*naprawiono tracking
*dodano obsługę targu (gmi dadza sygnal)
*i jeszcze pare nieistotnych bajerow
* aha i jeszcze tarcze chaosu i porzadku mozna sprzedac za wiecej niz 0 gp

niektore zmiany wejda po restarcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:37, 10 Sie 2007 Powrót do góry

*mozna juz uzywac trackingu bedac ukrytym
*wampirom zmieniono dzialanie jednego czaru
*.wygnaj dla burmistrza
*niespodzianki w mobach
*poprawiono czar black dream u nekromanty
*juz nie wyrzuci z ukrycia gdy postac sie przeloguje lub wyloguje
*jak kon pancerny kitnie to jest szansa ze nozykiem sie da odzyskac zbroje
*lucznik powinien juz skupowac wszystkie luki

z tego co pamietalem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:56, 12 Sie 2007 Powrót do góry

*przy robieniu trofeum dodawane jest imie osoby, ktora zabila
*drwal zamiast bursztynow (?) ma szanse zebrac siec pajecza i martwe drewno
*iskra jest blesnieta (newbie) ale sie niszczy
*zwiekszono nieco szanse uniku (wrestling)
*majac bron 2 reczna(poza szponami i wachlarzami) mozna uniknac ciosu (majac oczywiscie skill wrest)
*nie majac zadnej broni ale majac rekawice zadajemy odpowiednio wieksze obrazniea w zaleznosci od typu rekawic

z iskra po restarcie, reszta juz on


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:49, 13 Sie 2007 Powrót do góry

*poprawiono wyswietlanie dyplomacji na kamieniu gildyjnym (kiedys ktosz zglaszal ale zapomnialem)
*dodano wyswietlanie casty wampira
*mozna juz oswoic wierzcha jezdzca jak przezyje
*poprawiono wyglad postaci przy czarowaniu na wierzchu (machanie) i to zaaplikowano


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:06, 16 Sie 2007 Powrót do góry

*zwiekszono tabele reklamy na aukcji
*poprawiono czar maskarada wampira
*animal lore pokazuje juz czy zwierze jest czy nie jest płodne (herding)
*dodano wypadanie zbrojki konia (z pewna szansa) jesli kon jest zbondowany po pierwszej smierci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:13, 24 Sie 2007 Powrót do góry

* dlugo nad tym siedzialem i kombinowalem... no i mysle ze jest teraz slusznie... otoz zwiekszylem zaleznosc szybkosci ciosów od ilosci umiejetnosci magicznych i ich poziomu, spowodowane to bylo nikłymy różnicami miedzy wojownikiem bez magii jak i wojownikiem z magia ( w kazdej postaci)
zwiekszylem tylko zaleznosc szybkosci, nie zmieniałem obrażeń

zmiany te nie tycza się wrestlingu (za wnioskiem pewnego gracza)

Sporo tu siedzialem i myslalem nad tym i uwazam ze jest to słuszne, wszelkie uwagi rozpatrzę jak zwykle sumiennie (piszcie na forum)

*co tam jeszcze, troche drobnych zmian, poprawienie narzedzia dla seera,
*zroznicowanie przywołańców (jak te rary nam wyjdą to one sie czyms tam różnia) - nie pamietam czym i o ile juz
*dzis zrobilem to wracanie z poli nekromanty po kolejnym uzyciu (dalem tez pewne be, z polimorfia zchodza wszystkie blesy i inne.. ;p)
*wydluzylem dzialanie czarow consecrate i enemy of one (a dokladnie to chyba przywrocilem do stany pierwotnego)

no i to tyle
nie mialem nieco czasu na wiecej no ale to i tak sporo wiec ... milej zabawy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:04, 25 Sie 2007 Powrót do góry

*zakonczono prace nad systemem umagiczniania, teraz tylko pozostalo dodawac dodatki jak jakies mi prze przysnia (przepisow bedzie duzo wiecej)
*dodano obrus i Lade (do odpowiednich krafterow) - obrus uzywamy klikajac na niego i wybierajac Lade (powinna sie przykryc obrusem), aby zdjac obrus poprostu klikamy na Lade (z lady mozna zrobic ta wersje bez nog - no kombinujcie - uzywamy house tool)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)