Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 7:50, 04 Lip 2007 |
|
dalszy ciag usprawniania kraftowania, niedlugo pojawi sie w menu przycisk przypisujacy ostatni uzyty material (tylko jeszcze musze okreslic miejsce i pewna faza testow)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:21, 06 Lip 2007 |
|
*no i sie pojawil przycisk, mozna podpisac pod niego jedna rzecz, (gdy przedmiot wymaga pokazania 2 nalezy miec wyczyszczony przycisk (czyli zamiast wybrania wcisnac esc)
*mozna juz trenowac mougliny i zinabery/azzary do noszenia jukow
*usprawniono poszukiwanie skarbow (po uzyciu wskazowek pojawia sie mapka z miejscem znajdowania sie skarbu)
*fryzjer jest juz tanszy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:09, 06 Lip 2007 |
|
*poprawiono buga z zle nazwanymi ptaszkami i podobnymi
*poprawiono buga z herdingiem
*dostepny jest bulk u lucznika
*mag (sprzedawca) moze identyfikowac za sluszna sumke przedmiuoty magiczne (identyfikuj ten zlom <-komenda)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:37, 07 Lip 2007 |
|
*demon kosci, smok kosciany, starozytny licz, balronowy maja w loocie szanse na posiadanie czaszek
*stolarz dostal mozliwosc wyrobu kija nekromanty, potrzeba do tego 3 rodzajow czaszek
*kolejny rodzaj banitow ;p -widze ze ich lubicie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:36, 07 Lip 2007 |
|
*przyspieszono nauke jezykow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:09, 26 Lip 2007 |
|
pare malych dodatkow:
*otwieranie zabezpieczonej skrzyni objawia sie specyficznym tekstem
*nekro ma na kamieniu dostepna liste czlonkow
*herding zostal nieco usprawniony / prace trwaja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:15, 27 Lip 2007 |
|
* zapomnialem dodac, ze wejsc lub wyjsc do/z jaskini mozna tylko bedac nieatakowanym
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:28, 02 Sie 2007 |
|
za pamieci
* pachnidla w menu alchemika (jeszcze bedzie dodawany zapach)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:42, 05 Sie 2007 |
|
*czary maga sa mocniejsze nieco pvm
*naprawiono czar wampirom
*dodano w niektorych czarach wampirow runy wymowy
*dodano kolorki niektorym mobom
*naprawiono tracking
*dodano obsługę targu (gmi dadza sygnal)
*i jeszcze pare nieistotnych bajerow
* aha i jeszcze tarcze chaosu i porzadku mozna sprzedac za wiecej niz 0 gp
niektore zmiany wejda po restarcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:37, 10 Sie 2007 |
|
*mozna juz uzywac trackingu bedac ukrytym
*wampirom zmieniono dzialanie jednego czaru
*.wygnaj dla burmistrza
*niespodzianki w mobach
*poprawiono czar black dream u nekromanty
*juz nie wyrzuci z ukrycia gdy postac sie przeloguje lub wyloguje
*jak kon pancerny kitnie to jest szansa ze nozykiem sie da odzyskac zbroje
*lucznik powinien juz skupowac wszystkie luki
z tego co pamietalem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:56, 12 Sie 2007 |
|
*przy robieniu trofeum dodawane jest imie osoby, ktora zabila
*drwal zamiast bursztynow (?) ma szanse zebrac siec pajecza i martwe drewno
*iskra jest blesnieta (newbie) ale sie niszczy
*zwiekszono nieco szanse uniku (wrestling)
*majac bron 2 reczna(poza szponami i wachlarzami) mozna uniknac ciosu (majac oczywiscie skill wrest)
*nie majac zadnej broni ale majac rekawice zadajemy odpowiednio wieksze obrazniea w zaleznosci od typu rekawic
z iskra po restarcie, reszta juz on
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:49, 13 Sie 2007 |
|
*poprawiono wyswietlanie dyplomacji na kamieniu gildyjnym (kiedys ktosz zglaszal ale zapomnialem)
*dodano wyswietlanie casty wampira
*mozna juz oswoic wierzcha jezdzca jak przezyje
*poprawiono wyglad postaci przy czarowaniu na wierzchu (machanie) i to zaaplikowano
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:06, 16 Sie 2007 |
|
*zwiekszono tabele reklamy na aukcji
*poprawiono czar maskarada wampira
*animal lore pokazuje juz czy zwierze jest czy nie jest płodne (herding)
*dodano wypadanie zbrojki konia (z pewna szansa) jesli kon jest zbondowany po pierwszej smierci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 8:13, 24 Sie 2007 |
|
* dlugo nad tym siedzialem i kombinowalem... no i mysle ze jest teraz slusznie... otoz zwiekszylem zaleznosc szybkosci ciosów od ilosci umiejetnosci magicznych i ich poziomu, spowodowane to bylo nikłymy różnicami miedzy wojownikiem bez magii jak i wojownikiem z magia ( w kazdej postaci)
zwiekszylem tylko zaleznosc szybkosci, nie zmieniałem obrażeń
zmiany te nie tycza się wrestlingu (za wnioskiem pewnego gracza)
Sporo tu siedzialem i myslalem nad tym i uwazam ze jest to słuszne, wszelkie uwagi rozpatrzę jak zwykle sumiennie (piszcie na forum)
*co tam jeszcze, troche drobnych zmian, poprawienie narzedzia dla seera,
*zroznicowanie przywołańców (jak te rary nam wyjdą to one sie czyms tam różnia) - nie pamietam czym i o ile juz
*dzis zrobilem to wracanie z poli nekromanty po kolejnym uzyciu (dalem tez pewne be, z polimorfia zchodza wszystkie blesy i inne.. ;p)
*wydluzylem dzialanie czarow consecrate i enemy of one (a dokladnie to chyba przywrocilem do stany pierwotnego)
no i to tyle
nie mialem nieco czasu na wiecej no ale to i tak sporo wiec ... milej zabawy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:04, 25 Sie 2007 |
|
*zakonczono prace nad systemem umagiczniania, teraz tylko pozostalo dodawac dodatki jak jakies mi prze przysnia (przepisow bedzie duzo wiecej)
*dodano obrus i Lade (do odpowiednich krafterow) - obrus uzywamy klikajac na niego i wybierajac Lade (powinna sie przykryc obrusem), aby zdjac obrus poprostu klikamy na Lade (z lady mozna zrobic ta wersje bez nog - no kombinujcie - uzywamy house tool)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|