Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:23, 19 Cze 2009 Powrót do góry

* uruchomiono system automatycznego zakladania kont


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:30, 19 Cze 2009 Powrót do góry

* wprowadzono BRONę (do kupienia u rolnika) do odwadniania terenów farmy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:47, 20 Cze 2009 Powrót do góry

* wiadro ma opcje podlewania 1 miejsca na polu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Klajdek
CLFE Team


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:11, 21 Cze 2009 Powrót do góry

*W Trinsic pojawili się (oczekiwani przez niektórych) fryzjerzy. Zawsze pomocni uzdrowiciele wydzielili nawet powierzchnie na salon fryzjerski, nad swoimi "gabinetami lekarskimi"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:21, 22 Cze 2009 Powrót do góry

Kolo Trinic, a dokladnie po prawej stronie za murami (na pobliskich bagnach), powstało miejsce gdzie poczatkujacy gracze moga probowac smiało swoich sił w walce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:34, 22 Sie 2009 Powrót do góry

zmiany:
* wylaczono specjale broni
* wzmocniono bron w pvp
* wyłączono wbijanie run
* runy nie wplywaja na dmg

* zrobiono system klasowy magii (pm, zm, bm)
* zmieniono zasady resowania (kopiuj wklej z 095) oraz moce czarow (095)
* magowie moga czarowac tylko z: kijem, scepterem, wrestem

potestujcie
czekam na opinie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Sob 19:36, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:46, 22 Sie 2009 Powrót do góry

od razu dopisze dla tych cos sobie zyly chca podcinac

* specjale broni - nie ma zadnego problemu zeby wlaczyc, tzeba tylko dobalansowac
* runy - to samo, obecnie wylaczone w pvp (w pvm nadal sa), nie znaczy ze sie ich nie wlaczy

* zmiany w magach to tez 2 kliki...

przetestujcie to co jest a potem pododajemy rozsadnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:48, 24 Sie 2009 Powrót do góry

*dodano:
w .dane pojawil sie guziczek
Image


po kliknieciu otrzumamy:
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:12, 27 Sie 2009 Powrót do góry

* przystosowano system "boli" z 095 do obecnego wraz z wszystkimi zaletami i ulomnosciami
* dodano do czaru telekineza blok wchodzenia na wierzcha, swoje wierzch musi odstac (od 2 do 3 s)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:35, 30 Sie 2009 Powrót do góry

dodano nowa lokacje w poblizu Trinic: "Świątynia Kości". Pierwsi śmiałkowie mogą napotkać na dość silny opór istot tam zamieszkujących. W założeniu jednak będzie to miejsce dla noobków, czyli jak już raz zabijecie silniejszych mieszkańców to kolejny raz będzie latwo.

Miłej zabawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:01, 03 Paź 2009 Powrót do góry

* przywrócono wplyw run na obrazenia bazowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:17, 03 Paź 2009 Powrót do góry

* poprawiono wplyw mod`ow statystyk (polima/butle/czary) na dmg czarow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:22, 03 Paź 2009 Powrót do góry

* zwiekszono 2x wplyw siły przy uzywaniu czaru teleport (odnosnie udzwigu)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:49, 03 Paź 2009 Powrót do góry

* drobne poprawki w skilu fishing
- sosy wylawia sie na brit
- zwiekszono szanse na dodatki przy wylawianiu
- dodano wplyw "wyjątkowosci" sieci na ilosc wylwianych ryb


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:35, 05 Paź 2009 Powrót do góry

* dodano chwilowe obnizenie siły do czaru nekromantów dotyk zimna - chill touch
* zmieniono sposob resowania - zastosowano resist jak u magow (czyli tylko skill magery resistans ma wplyw)
* zwiekszono nieco moc tego czaru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)