Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:30, 25 Mar 2009 |
|
* dodano napis dla tamera gdy juz oswoi zwierze w lesie i wypusci (lub zwierz ucieknie) *bylo juz oswajone*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:00, 09 Kwi 2009 |
|
* dodano opcje przenoszenia sie postaci ktora utknela (wszystko jest logowane wiec naduzycia beda karane) (.help lub po resie guzik "pomoc" w paperdolu)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:44, 10 Kwi 2009 |
|
* dodano przepis na antynekro dla bizuterii
- do znalezienia po resie
- oslabiono tym samym pozostale umagicznienia
* w przygotowaniu (przekaznik mocy - zamiana resow w itemach)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:45, 10 Kwi 2009 |
|
* dodano wplyw ubytku many do disturbu dla wszystkich klas czarujacych (przypominam ze disturb zalezy od skila medyta)
* dodano disturb dla wampiryzmu
* poprawiono czar pestillence u nekro
* przywrocono specjalne umiejetnosci wampirze z limite uzyc
* wlaczono miksta uwagi, wylaczono jednak jego wplyw na pvm
+- to co was dotyka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:36, 14 Kwi 2009 |
|
* uniemozliwiono castowanie na paralizu
* celownik czaru (i nie tylko) powinien zostac usuniety jezeli postac zostala sparalizowana
* wzmocniono czar sciany ognia (mag) - potestujcie i osadzcie
- przy wejsciu w sciane postac otrzymuje dosc duzy,resowalny dmg,
- gdy postac stoi w scianie dostaje dosc duze obrazenia co maly odstep czasowy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 14:37, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:07, 14 Kwi 2009 |
|
* dodano uzywanie stolu alchemicznego
- dziala jak mozdziez lub jak waga
- zmiana nastepuje po kliknieciu raz na stolik oraz wyborze z menu *setup*
- stol sie niszczy
jak ktos chce to moze prezentacje na stronke dac ze screenami (goto fir)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:17, 15 Kwi 2009 |
|
* przygotowano quest npc w trinsic (u nadzorcy bankowego)
- jest to 1 etap zadania
- trudnosc: łatwe
- podziekowania dla Salotha za pomysl i opisy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:56, 25 Maj 2009 |
|
* wzmocniono zwierzęta oswojone - ale nie zbondowane, ocencie czy wystarczająco - jak cos to sie jeszcze podkreci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:46, 07 Cze 2009 |
|
* dodano limit czasowy 30s na zaznaczenie kogos morderca
* mikstury uleczenie zwiekszaja okres miedzy uzyciami do 10s.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:00, 07 Cze 2009 |
|
* aby ulatwić rozwoj postaci przyspieszono gain statystyk do magicznego progu 60 (nie jest to olbrzymie przyspieszenie ale zawsze)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:53, 10 Cze 2009 |
|
* wieksze draki powinny juz czarowac, sa tez mocniejsze (dla tamerow)
* poprawiono pajeczyny pająków (wyłączono zostawanie pajeczyn dla magow z racji mozliwosci przekretow oraz ustawilem nieco czasy)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:55, 12 Cze 2009 |
|
* ogry potrafia juz rzucic ofiara (nowe - tsra trzeba zabic lub res)
* rozdzieradz cial (taki zukowaty) rozdziera ciala raniac dokola zebranych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:38, 12 Cze 2009 |
|
* wprowadzono Kirin`a
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:01, 14 Cze 2009 |
|
* umozliwiono pływanie po britanii
- w zwiazku z tym, ze niektore lokacji nie sa jeszcze kompletnie gotowe prosze z rozwagą wychodzić na ląd i na wlasną odpowiedzialnosc badać teren (ekipa nie zwraca zatraconych lodzi)
* udostępniono FIRE (wejscie w serpents hold - trzeba doplynac - moze pozniej questem sie doda do przewoznikow - serpents takze jest z przebudowie)
- mozecie sie tam natknac na znane i nie znane stworzenia (w tym kiriny i kosciane wierzchowce)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:40, 17 Cze 2009 |
|
* czas bycia kriminalista - 30 minut
* czas bycia redem (1 long) - 2h
* czas zdejmowania longa - 1dzień
po restarcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|