Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:30, 25 Mar 2009 Powrót do góry

* dodano napis dla tamera gdy juz oswoi zwierze w lesie i wypusci (lub zwierz ucieknie) *bylo juz oswajone*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:00, 09 Kwi 2009 Powrót do góry

* dodano opcje przenoszenia sie postaci ktora utknela (wszystko jest logowane wiec naduzycia beda karane) (.help lub po resie guzik "pomoc" w paperdolu)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:44, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

* dodano przepis na antynekro dla bizuterii
- do znalezienia po resie
- oslabiono tym samym pozostale umagicznienia

* w przygotowaniu (przekaznik mocy - zamiana resow w itemach)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:45, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

* dodano wplyw ubytku many do disturbu dla wszystkich klas czarujacych (przypominam ze disturb zalezy od skila medyta)
* dodano disturb dla wampiryzmu
* poprawiono czar pestillence u nekro
* przywrocono specjalne umiejetnosci wampirze z limite uzyc
* wlaczono miksta uwagi, wylaczono jednak jego wplyw na pvm

+- to co was dotyka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:36, 14 Kwi 2009 Powrót do góry

* uniemozliwiono castowanie na paralizu
* celownik czaru (i nie tylko) powinien zostac usuniety jezeli postac zostala sparalizowana
* wzmocniono czar sciany ognia (mag) - potestujcie i osadzcie
- przy wejsciu w sciane postac otrzymuje dosc duzy,resowalny dmg,
- gdy postac stoi w scianie dostaje dosc duze obrazenia co maly odstep czasowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 14:37, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:07, 14 Kwi 2009 Powrót do góry

* dodano uzywanie stolu alchemicznego
- dziala jak mozdziez lub jak waga
- zmiana nastepuje po kliknieciu raz na stolik oraz wyborze z menu *setup*
- stol sie niszczy Sad

jak ktos chce to moze prezentacje na stronke dac ze screenami (goto fir)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:17, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

* przygotowano quest npc w trinsic (u nadzorcy bankowego)
- jest to 1 etap zadania
- trudnosc: łatwe
- podziekowania dla Salotha za pomysl i opisy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:56, 25 Maj 2009 Powrót do góry

* wzmocniono zwierzęta oswojone - ale nie zbondowane, ocencie czy wystarczająco - jak cos to sie jeszcze podkreci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:46, 07 Cze 2009 Powrót do góry

* dodano limit czasowy 30s na zaznaczenie kogos morderca
* mikstury uleczenie zwiekszaja okres miedzy uzyciami do 10s.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:00, 07 Cze 2009 Powrót do góry

* aby ulatwić rozwoj postaci przyspieszono gain statystyk do magicznego progu 60 (nie jest to olbrzymie przyspieszenie ale zawsze)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:53, 10 Cze 2009 Powrót do góry

* wieksze draki powinny juz czarowac, sa tez mocniejsze (dla tamerow)
* poprawiono pajeczyny pająków (wyłączono zostawanie pajeczyn dla magow z racji mozliwosci przekretow oraz ustawilem nieco czasy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:55, 12 Cze 2009 Powrót do góry

* ogry potrafia juz rzucic ofiara (nowe - tsra trzeba zabic lub res)
* rozdzieradz cial (taki zukowaty) rozdziera ciala raniac dokola zebranych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:38, 12 Cze 2009 Powrót do góry

* wprowadzono Kirin`a
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:01, 14 Cze 2009 Powrót do góry

* umozliwiono pływanie po britanii
- w zwiazku z tym, ze niektore lokacji nie sa jeszcze kompletnie gotowe prosze z rozwagą wychodzić na ląd i na wlasną odpowiedzialnosc badać teren (ekipa nie zwraca zatraconych lodzi)
* udostępniono FIRE (wejscie w serpents hold - trzeba doplynac - moze pozniej questem sie doda do przewoznikow - serpents takze jest z przebudowie)
- mozecie sie tam natknac na znane i nie znane stworzenia (w tym kiriny i kosciane wierzchowce)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:40, 17 Cze 2009 Powrót do góry

* czas bycia kriminalista - 30 minut
* czas bycia redem (1 long) - 2h
* czas zdejmowania longa - 1dzień

po restarcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)