Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:48, 18 Sty 2009 |
|
* pod naciskiem kartografow, stare bezuzyteczne mapy zostaly "transformowane" do nowych... miłego skarbowania
* w przygotowaniu nieco wiecej przydatnych itemow do skarbow i rozbudowanie kartografii...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:48, 18 Sty 2009 |
|
* postacie nowo zalozone beda mialy w .skile wszystkie strzalki ustawione na przyrost.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 14:34, 22 Sty 2009 |
|
*poprawiono bug z przelewaniem alkoholi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:36, 24 Sty 2009 |
|
* uniemozliwiono stealthowanie bedac przeciazonym
* usunieto mozliwosc zabawy ze skrzynia bankowa bedac ukrytym
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:10, 02 Lut 2009 |
|
* krwawnik zostal zaliczony do "metali" - umożliwia to robienie bizuterii i innych...
* do .dane dodano informację o miesiącu i obecnej temperaturze
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 11:24, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:35, 03 Lut 2009 |
|
* po nacisku ze strony graczy:
- wrestling nie zwalnia juz szybkosci rzucania jakichkolwiek czarow
- uniki sa tylko odczuwalne gdy postac nie posiada nic w rekach
- wylaczono wplyw rekawic na obrazenia
* blogoslawienstwo broni nekromanty nie dziala na postaci bez broni
* przyspieszono podstawowy czas rzucania czarow (dla kazdej z klas), nie dotyczy to hybryd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:35, 11 Lut 2009 |
|
* drobne poprawki bugow co zglaszaliscie
* do .ustawienia dodano przycisk - Ustawienia tekstow okna npc
- wlaczono tam 4 podstawowe komendy
- bedzie rozbudowywane wedle potrzeby
- zapisannie tam tekstu powoduje zmiane wypowiedzi przy uzyciu okna npc
- wszystko jest logowane, glupoty lub spacje zamiast tekstu beda karane -pd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:22, 16 Lut 2009 |
|
* zwiekszono uzytecznosc zwojow maga
- zwoje przyspieszaja czas rzutu (expy mocniej)
- zwoje zwiekszaja dmg, czasy i wartosci (np blesy) (expy mocniej)
- zwojami sie latwiej rzuca czary
- ze zwojow sie lepiej uczy
dodatkowo to co bylo:
- zwoje exp nie zjadaja many
Moze ktos napisze jakiegos ladnego posta na provka ze zmianami (na [link widoczny dla zalogowanych] slac)
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 18:23, 16 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:57, 21 Lut 2009 |
|
*mozna wydluzyc czas i ilosc osob dla gate uzywajac kamyka (po staremu esc)
- bez krysztalu czas trwania okolo 30s, 3 razy skok
- z krysztalem 90s, 8 razy skok
- z krysztalem idealnym 1h, 50k razy skok
*poprawiono buga z vortexem
*poprawiono buga z blokowaniem podrozy na brit
*dodano krysztaly komunikacyjne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:16, 22 Lut 2009 |
|
*poprawiono pare bugow z kadzia
*poprawiono przepis na wodke krolewska (po restaecie)
*przemieniony w wampira musi sie karmic krwia (nawet bez skila)
*dodano do kupcow graczy menu skupowanych przedmiotow (po restarcie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:52, 22 Lut 2009 |
|
*kolczanu nie trzeba juz miec na plecach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:47, 23 Lut 2009 |
|
*dodano 3 teksty przy smierdzeniu
*dodano odchody
*zwierzaki (konie itp) czasami potrafia sie wyproznic
*zwiekszono okres miedzy glodnieniem zwierzaka
*w odchody mozna wdepnac (od razu wtedy smierdzimy)
*odchody mozna rzucic w kogos (jak bedzie chamstwo to wywale ten feature)
*odchody znikaja po godzince
TODO
* boby buduja wychodki
* zmobilizowanie gracza do wyprozniania postaci ;p, albo w wychodku albo w las...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 10:23, 24 Lut 2009 |
|
To żart, tak?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:27, 24 Lut 2009 |
|
odnosnie przymusu to tak ;p boby jednakze buduja wychodki wiec drzyjcie ze strachu, miastem moze zawladnac wynurzajacy sie z wychodka topielec
buhahaha
dodatkowo:
*dodano narzedzia tortur (zelazna dziewice, gilotyne i bicz)
*dodano działa i katapulty
nie wiem jak te powyzsze beda dostepne dla was ale moze jakos sie je wykorzysta... ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:53, 24 Lut 2009 |
|
*golem po zamianie i rozstawieniu zachowuje nazwę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|