Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:09, 24 Gru 2008 |
|
*oswojone zwierzaki zachowuja "wlasciwosci" dzikich odpowiednikow - czyli jezeli cos zieje czy tam czyms specyficznie pierdzi to i oswojony powinien
- przypominam ze obszarowe zdolnosci beda uderzac tez wlasciciela
- jezeli mobek nie uzywa swoich umiejetnosci nalezy delikwenta zresetowac (oddac do stajennego / przypiac do slupka / uwolnic w zagrodzie / poprosic gma - ostatecznosc)
*ograniczono czar wlocznie kosci i strzale duszy od góry (wzgledem graczy / czyli na ludzki jezyk przekladajac nadano max dmg do zadania)
*smok bagienny,pustynny,sniezny zostal wzmocniony
* naprawiono buga z wplywem rodzaju metalu zbroi wierzcha na dawany armor
* zwiekszono armor zbroi na smoka wierzcha
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:52, 25 Gru 2008 |
|
* Strzala duchowa nie bedzie zabierac juz many
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:55, 04 Sty 2009 |
|
* dodano figurki do paragonow (thx to Pikus)
* oslabiono zbroje nekro z czaru - na celu jest zwiekszenie kosztow gry nekrem
* z uwagi na nacisk nekromantow zwiekszono dmg strzalki w pvm
-edit-
* aby sie nie chrzanic to od dzis wszystkie moby moga byc paragonami - nie tylko wybrane, zmniejszono tym samym nieco szanse na przepis i magola w paragonach, figurki niestety maja tylko te, ktore maja odpowiadajaca grafike, no i szansa na paragona jest mniejsza
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 10:15, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:21, 04 Sty 2009 |
|
* dodano w .dane wiek postaci abyscie przemysleli ile czasu straciliscie grajac w ta durna gre, ile mozna by sie nauczyc, ile dobrego zrobic itp...;p
* dla postaci o wieku mniejszym niz 3 dni dodano wpis pod imieniem [Mloda Postac] - kazdy bedzie mial OBOWIAZEK pomoc takiej postac, jezeli bedzie miala techniczne pytania - tu przymknie sie oko, gdy wytlumaczyc bedzie trzeba technikalia nie uzywajac jezyka rpg - byle jakos z taktem i na stronie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:01, 04 Sty 2009 |
|
* po restarcie z zyta mozna bedzie zrobic slome (ozdobe) poprzez 2 klik
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:57, 05 Sty 2009 |
|
* drobna zmiana w blogoslawienstwie maga - dodatkowa ilosc zalezy od bazewej inteligencji a nie calkowitej (w uklonie za uzywanie polimek aby zwiekszyc swoje blesy)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:20, 07 Sty 2009 |
|
* bole da sie rzucac z konia, nie trzeba miec wolnej reki
- zrzucenie zalezy od zrecznosci rzucajacego, zrecznosci zrzucanego, wyszkolenia wierzcha i odleglosci (mocno losowo we wszystkich parametrach)
* zwiekszono czas niedostepnosci wierzcha po zrzuceniu bola
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:37, 10 Sty 2009 |
|
* dodano *jestescie wolne* w menu przywolancow i oswojonych
* dodano menu golema, dodatkowo release spelnia role powrotu do skrzynki, a lookat sprawdza atatus (do przetlumaczenia)
* dodano kolejna mozliwosc w .trenuj
- wycwiczenie wierzcha do walki
- walczac fizycznie taki wierzch moze zadrapac wroga
- szansa na drapniecie i dmg zaleza od calkowitego wytrenowania wierzcha
- trening dostepny dla ostardowatych (z wylaczeniem shadeonow - maja inna wlasciwosc) i zuka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:32, 11 Sty 2009 |
|
* dopasowano dmg i speed niektorych broni
* czar divinium furis - zmniejszono przyrost many przy ciosie (prawdopodobnie efekt przejdzie na wplyw virtues) - spodziewajcie sie zatem calkowietego wylaczenia przyrostu many
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:53, 11 Sty 2009 |
|
* przedłużono czas dzialania peruki do 7 dni
* zywioly przywolane przez maga i nekro powinny trwac dluzej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:05, 11 Sty 2009 |
|
* w zwiazku z duzym przyrostem postaci młodych upraszcza sie rozgrywke pvm
- zwiekszono opoznienie miedzy ciosami
- zwiekszono opoznienie miedzu czarami (po restarcie)
- dodano opcje rezygnacji z czaru
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 20:05, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:24, 12 Sty 2009 |
|
* kupcy gracza bez pensji beda po 14 dniach znikac (co i raz wlasciciel otrzyma list od kupca)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 7:47, 14 Sty 2009 |
|
* cios kuli ognia, przy uderzeniu umagicznionym mieczem, bedzie resowalny (tak jak byc powinie - patrz cios pioruna)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:46, 15 Sty 2009 |
|
* modernizacja Przyrządu do ustawiania w domu
- usuniecie guzika zmiany grafiki - przeniesino do guzika obracania
- nowy przycisk menu
- gdy nie zaznaczone to po kolei zmienia grafiki dostepne dla danego przedmiotu
- gdy zaznaczone otwiera sie male okno z mozliwoscia wyboru grafiki
* dodanie ozdób - wiszących zbrojek skorzanych i nabijanych do menu krawca
* upgrade rdzenia do POL097.2
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:02, 18 Sty 2009 |
|
* przystosowano system skarbow do nowej starej mapy
- od razu mowie, zeby wykorzystywac mapy - wskazowki, przy jakichkolwiek przenosinach z ilsh na britt stare mapy beda bezuzyteczne...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 12:22, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|