Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:10, 15 Lis 2008 |
|
nowy pacz:
[link widoczny dla zalogowanych]
w paczu:
* dodano list i sztylet
* nowy dung blood lvl 2
* poprawki w mapie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:51, 16 Lis 2008 |
|
dzieki Pikusiowi otworzono nowy dung - blood 2
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:23, 20 Lis 2008 |
|
* czar holy light paladyna nie powinien juz wplywac na straznikow i podobnych, jesli wplywa na jakiegos to zglaszac
* zmieniono wplyw czasowy dla castow w zaleznosci od zbroi i skili
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:14, 22 Lis 2008 |
|
wiem ze bedziecie psioczyc ale w uzgodnieniu z graczami super pvp zmieniono:
* wrestling zostal zaliczony jako bojowka
* taktyka zostala zaliczona jako polowiczna bojowka (nie wplywa na czas lecz niweluje cos takiego jak bycie tym waszym pmem)
* zmieniono wzrost dmg w zaleznosci od inta dla maga
* dolozono bonus w dodatku dmg od inta dla maga nie posiadajacego bojowki i nie bedacego hybryda
* zmieniono szanse na resist w pvp (pvm zostalo)
* przyspieszono czas castu maga (opoznienia od bojowki i hybryd pozostaly dopasowane)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:08, 23 Lis 2008 |
|
*dodano rudę krwanik w mobie zywiolak krwawnika
* rudom dajacym duzy AR obcieto znacząco resisty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:16, 26 Lis 2008 |
|
* zwiekszono mocnym rudom resy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:58, 30 Lis 2008 |
|
* otworzono bardzo latwy dung na occlo - thx to Pikus
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:32, 30 Lis 2008 |
|
* w celu ulatwienia rozgrywki pvm oslabiono znacznie czar curse dla npc (nadal przechodzi przez blesy ale jest slaby i trwa krotko)
* ulatwiono wskrzeszanie bandazami
* uzalezniono czar paladyna leczenia od skila - tak wiem, wiele osob przestanie grac, online spadnie itp,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:39, 30 Lis 2008 |
|
* wzmocniono czary druida
- wulkaniczna lawa - w zakresie dmg
- pajecze sieci - w zakresie ilosci pajeczyn
- wulkaniczny ogien - w zakresie dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:13, 06 Gru 2008 |
|
* poprawiono menu animal lore
* przy poziomie umiejetnosci 100 mozna ogladac animal lorem zwierzaki nie oswojone
* nie trzeba juz oswajac zwierzaka aby go potraktowac .trenuj, wystarczy byc ostatnim wlascicielem
* wiekszy drake zajmuje 2 sloty
* dodano nekro skladniki do demona i lodowego demona (w tym kosci demona)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:32, 18 Gru 2008 |
|
*poprwiono buga ze zlym wyswietlaniem wlasciciela domku
* poprawiono buga z crimem od nekro czaru crypt wind
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:29, 18 Gru 2008 |
|
* upior bedzie negowal mniejsze dmg, zwiekszono podatnosc dmg od czarow
* zmodyfikowano dzialanie czaru Sacrifice - cel po otrzymaniu msg ze go dusi ma 2s na ruch, nekro juz nie moze sie ruszac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:01, 21 Gru 2008 |
|
* dodano menu wyboru komend opod niektorymi npcami /po kliknieciu/, dodano takze opcje komend dla oswojonych i przywolanych stworzen wraz ze spisem
- jezeli macie jakies propozycje czy jeszcze czegos komus nie wsadzic to piszcie w propozycjach
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 12:02, 21 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:27, 23 Gru 2008 |
|
* magiczne kule i ich moce dostepne beda dla wszystkich,
- magowie wywoluja ich moc czarami: fireball, lightning, corp, explosion, flam
- nekro wywoluja ich moc czarami: wlocznia, strzalka, chill, kolec bulu
- druidzi wywoluja ich moc czarem: zar słonca
- uzycie mocy kuli dodatkowo jest testowane przy zadaniu obrazen fizycznych (np cios z miecza - to dla wojow i innych) - nieco mniejsza szansa na uzycie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:59, 23 Gru 2008 |
|
* dodano kule przeklinania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|