Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:34, 29 Wrz 2008 |
|
* gdy nekromanta uzyje pogruchotanych kosci to przywola wierzcha
* gdy druid uzyje oczu wiekszej traszki (natrazie oczu) to przywola mrowkolwa
mobki te stoja dlugo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:59, 29 Wrz 2008 |
|
* przypominam ze zeby jezdzin na kosciaku trzeba wladac nekormancja mistrzowsko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:31, 29 Wrz 2008 |
|
* z powodu wykorzystywania przez gracza mechaniki zaden z potworkow nie bedzie juz rzucal fizycznie przedmiotami (chodzi o rude, piach itp)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:04, 05 Paź 2008 |
|
* wzmoniono skill healing, podczas opatrywania mozna uleczyc male ilosci hp
* zwierzeta przywiazane (bonded) powinny nie reagowac na komende -jestescie wolne- <- po odebraniu od stajennego lub przypieciu do palika (musi sie skrypt resetnac)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:10, 05 Paź 2008 |
|
* w zwiazku z tym, ze gracze jeczli ze jest za duza przepasc miedzy kolcza a kosciana zmniejsza sie ta przepasc zmniejszajac ilosc dexa pobierana przez koscianke a zwiekszajac ilosc dexa pobieranego przez kolcza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:09, 05 Paź 2008 |
|
* dokonano drastycznych zmian w krawiectwie, zbrojki typu skorzana, nabijana, lisciasta, futrzana roznia sie od siebie tylko wygladem i wytrzymaloscia (ich bazowy Armor zostal zrownany)
* zbroje skorzane - w zaleznosci od skory - nie beda sie juz tak drastycznie roznic - jednakze ich moc zalezy glownie od hmm... mozliwosci ich zdobycia
* zmniejszono ilosc dexa zabieranego przez kolcza
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 20:09, 05 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:19, 05 Paź 2008 |
|
* po resie lisciasta i futrzana nie beda zabierac dexa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:00, 11 Paź 2008 |
|
*otworzono ponownie anekrog - tam nastepują tez przemiany
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:01, 12 Paź 2008 |
|
przemieniony w nekromantę a nie praktykujący (skill<20) ma okolo 12h online (po resie) aby nadrobic skila, inaczej powoli bedzie tracil moc az zostanie odnekrowiony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:44, 12 Paź 2008 |
|
*dodano mozliwosc gotowania przy ognisku (camping)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:47, 12 Paź 2008 |
|
* cep dostal 2 specjale
blok - zwieksza armor przy walce
feint - przeciwnik wzgleden atakujacego zadaje nieco mniejsze obrazenia przez chwile
* z cepem w reku nie mozna juz czarowac (po resie)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 20:50, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:28, 12 Paź 2008 |
|
* w zwiazku z tym, ze poprawiono "zakopywanie" sie cial przy smierci podczas czaru black dream (nekro) czar ten powraca do pierwotnej postaci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:53, 12 Paź 2008 |
|
* dodano opis na provku: [link widoczny dla zalogowanych]
* mozna sciagnac spolszczenie: [link widoczny dla zalogowanych]
* dodano opis na provku: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 22:20, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:16, 14 Paź 2008 |
|
* mobki dostaly wiecej grafik atakow (zazwyczaj 3)
* dodano kolejnego mobka [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:17, 17 Paź 2008 |
|
* dodano uniki z ksiegami roznego rodzaju trzymanymi w reku
* zmniejszono progi trudnosci dla robienia broni nie blokującej czarowania
* od dzis mozna truc kazdą bron, jednakże szansa na zatrucie przy zwyklej walce zostala uzalezniona odwrotnie proporcjonalnie od levelu truty
* wzmocniono umiejetnosci infecting i serpent arrow,
przypominam:
- poziom zatrucia zalezy od poziomu skilla poisoning
- bron nie musi byc zatruta
- im wiecej skila zatruwania mamy >100 tym wieksze szanse są na trutke dedly
* czysty nekromanta moze czarowac z kosa w reku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|