Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:50, 01 Cze 2008 |
|
*uproszczono nieco rozgrywke
- moby czarujacze czasami moga rzedziej czarowac
- czary moba moga zostac rozproszone, rozproszenie ( i szansa na nie) zalezy od zadanego dmg
*czar mindblast zostal zmieniony, podstawa dmg jest brana od roznicy podstaw inteligencji a nie po blesach, polimach, klatwach itp
zapasy zyletek sie juz koncza
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 12:52, 01 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:38, 01 Cze 2008 |
|
* moby nie powinny czarowac sparalizowane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:03, 02 Cze 2008 |
|
*wprowadzono wyspe Lupis Skaar - miasto krasnali
*przypominam, ze straznicy nie lubia kogos na polimorfii
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 18:48, 07 Cze 2008 |
|
* wyłączono gainowanie pokemonów na wszystkim, co pochodzi od gracza (summony, vortexy, ostrza, oswojone, itd itp)
* w związku z tym, że dostęp do "zamkniętego" gaju druidów dostał się w niepowołane ręce, ołtarz został usunięty, a żeby zostać druidem należy sobie zasłużyć dobrą grą i znajomością tematyki - coś jak teraz mają paladyni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:52, 08 Cze 2008 |
|
*poprawiono błąd z umagicznieniem celności dla cepów
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 16:53, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:58, 08 Cze 2008 |
|
*do .ustawienia (lub scroll w paperdollu) dodano wpis Wiary
przypominam, ze potrzeba przygotowac opisy do systemu virtues no i jakies dzialanie chyba... nikt zadnego pomyslu nie zglosil
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:53, 13 Cze 2008 |
|
*poprawiono bug z metalami (kuciem zbroi) (mithil itp)
*przyspieszono przetapianie przedmiotow x10
*dodano "dzialanie" do kija druida - tylko dla druidow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:00, 14 Cze 2008 |
|
i znow zaczna sie placze
*poprawiono buga z tym ze magia nie zmniejsza dzialania czarow
*czar chill
-nie bedzie juz wsadzal klatwy
-po pewnym czasie (zaleznym od nekro) stamina bedzie powracac (to co zabrane)
-czar jest resowalny
-czar moze zostac odbity przez lustro
*czar spirit arrow
- odbity czar uderzy w nekromante pelna moca (zrobilem obejscie do npc)
*czar wloczni kosci
- odbity czar uderzy w nekromante pelna moca (zrobilem obejscie do npc)
*czar przeklecie broni
-jest resowlne (po resie wchodzi bardzo malo ladunkow)
Nie placzcie od razu ze udupiam i przeginam, jak macie cos do powiedzenia to czekam na priv.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:18, 19 Cze 2008 |
|
*zwoje starozytne nie dzialaja na graczy (zgodnie z zyczeniem graczy pvp)
*zmiany w truciznie (moga byc testowe jak sie nie spodobaja)
- specjale broni zatruwaja nawet jak bron nie jest zatruta, wszystko zalezy od skila truciciela
- wiekszosc broni mozna zatruc (oprocz 2h (pewnie z wyjatkami jak cos ustalicie) i macek)
- zatruwa się luk, nie strzały (tak mi ławiej)
- przy trafieniu (nie kazdym) jest szansa na zatrucie (czas trwania mozna zresowac)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:17, 21 Cze 2008 |
|
*zmiany w bondowaniu
- aby zwierze zbondowac potrzebny jest DOM DUSZ
- Dom dusz robi skryba z:
a) sztabki ;p
b) urny
c) zwoju nekromanty - przywolanie duszy - (1 poziom)
- Urne robi majster z gliny (zakladka Rozne)
- czas do zbondowania pozostal niezmienny 1800s
*jako ze bondowanie (wiazanie duszy) jest sztuka po czesci nekromantyczna w niedlugim czasie moze byc zle postrzegana przez straz (alem wymyslil)
* mocne mobki (po otrzymaniu disturba) wrocily do pierwotnego czasu czarowania
* polimorfia maga stracila trzymanie broni, jednakze nawet jak mag nie ma wresta to na polimorfii jest brany jakby mial na poziomie mistrza
* zwoje starozytne powrocily z dzialaniem na graczy, jednakze zostaly pod tym wzgledem oslabione (no i resowalne) - jak zauwazycie jakies bugi to mowic
* nawalnica nie przemieszcza sie juz z graczem
* w skarbach zmniejszono ilosc kamieni ale dodano kolejny poziom broni magicznych
* i tam jeszcze pewnie cos ale zapomnialem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Sob 12:24, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:01, 22 Cze 2008 |
|
dobra, udalo sie jakos
slupek nie psuje bondowania
raz zbondowane zwierze jest zawsze zbondowane (czy to od stajennego czy to z palika)
mozna miec zatem wiele bondow (takze na raz)
z tym ze czas trwania ducha to 1h
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:37, 16 Lip 2008 |
|
*poprawiono bug z nie wyswietlaniem Wasabi jako skladnika w ksiazce kucharskiej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 14:12, 20 Lip 2008 |
|
* udostepniono .przeszukaj
Cytat: |
Jak zostało już zapowiedziane wcześniej - udostępniono komendę .przeszukaj, która pozwala na zajrzenie do cudzego plecaka. Z takiego plecaka nie można nic wyjąć, nie można nic do niego włożyć, nie da się także nabałaganić. Nie widać w nim błogosławionych przedmiotów.
Użycie komendy (przez użycie rozumiane jest wskazanie 'ofiary', a nie samo wpisanie jej) powoduje wyrzucenie postaci z ukrycia oraz oznaczenie jak kryminalisty, niezależnie od reakcji przeszukiwanego.
Można ustawić automatyczne odpowiadanie na żądanie przeszukania, robi się to wydając komendę z parametrem, i tak:
.przeszukaj T - zawsze się zgadzamy
.przeszukaj N - zawsze odmawiamy
.przeszukaj 0 - przywracamy okienko, które pojawia się przy przeszukiwaniu
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Nie 14:13, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
barczar
CLFE Team
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:10, 06 Sie 2008 |
|
Do Waszej dyspozycji dodana została nowa komenda ".rudy". Jej użycie powoduje ukazanie się nowego okienka ze szczegółowym opisem właściwości wszystkich dostępnych na serwerze rud metali. Udanego eksperymentowania! ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 19:44, 13 Sie 2008 |
|
Zmiany, które ucieszą poliglotów lubiących często zmieniać języki:
- teraz także mówiący jest objęty ustawieniem Rozpoznawanie języków, czyli jemu także wyświetlać się będą znaczki (& @ $ %) określające języki inne niż ludzki/wspólny.
- jest możliwość forsowania języka dla pojedynczej wypowiedzi używając znaczka języka na początku wypowiedzi; chodzi o to, że teraz, mając wybrany jakiś język (za pomocą komendy .jezyk), np krasnoludzki, możemy bez wydawania komendy i klikania powiedzieć coś w innym języku. Wystarczy, że zamiast zwyczajnego "ej ty tam, dawaj złoto!", które normalnie zostałoby wypowiedziane po krasnoludzku i delikwent mógłby nie zrozumieć, mówimy "&ej ty tam, dawaj złoto" i jeżeli tylko znamy elfi (któremu akurat odpowiada '&') to nasza postać powie to zdanie w tym języku
znaczki do forsowania poszczególnych języków:
# ludzki/wspólny
& elfi
@ drowi
$ krasnoludzki
% niziołkowy
Gdybyście zauważyli jakieś dziwne działanie mówienia to proszę szybko dać znać!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Śro 19:45, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|