Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:50, 01 Cze 2008 Powrót do góry

*uproszczono nieco rozgrywke
- moby czarujacze czasami moga rzedziej czarowac
- czary moba moga zostac rozproszone, rozproszenie ( i szansa na nie) zalezy od zadanego dmg
*czar mindblast zostal zmieniony, podstawa dmg jest brana od roznicy podstaw inteligencji a nie po blesach, polimach, klatwach itp

zapasy zyletek sie juz koncza


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 12:52, 01 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:38, 01 Cze 2008 Powrót do góry

* moby nie powinny czarowac sparalizowane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:03, 02 Cze 2008 Powrót do góry

*wprowadzono wyspe Lupis Skaar - miasto krasnali
*przypominam, ze straznicy nie lubia kogos na polimorfii


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:48, 07 Cze 2008 Powrót do góry

* wyłączono gainowanie pokemonów na wszystkim, co pochodzi od gracza (summony, vortexy, ostrza, oswojone, itd itp)

* w związku z tym, że dostęp do "zamkniętego" gaju druidów dostał się w niepowołane ręce, ołtarz został usunięty, a żeby zostać druidem należy sobie zasłużyć dobrą grą i znajomością tematyki - coś jak teraz mają paladyni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:52, 08 Cze 2008 Powrót do góry

*poprawiono błąd z umagicznieniem celności dla cepów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 16:53, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:58, 08 Cze 2008 Powrót do góry

*do .ustawienia (lub scroll w paperdollu) dodano wpis Wiary

przypominam, ze potrzeba przygotowac opisy do systemu virtues no i jakies dzialanie chyba... nikt zadnego pomyslu nie zglosil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:53, 13 Cze 2008 Powrót do góry

*poprawiono bug z metalami (kuciem zbroi) (mithil itp)
*przyspieszono przetapianie przedmiotow x10
*dodano "dzialanie" do kija druida - tylko dla druidow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:00, 14 Cze 2008 Powrót do góry

i znow zaczna sie placze
*poprawiono buga z tym ze magia nie zmniejsza dzialania czarow
*czar chill
-nie bedzie juz wsadzal klatwy
-po pewnym czasie (zaleznym od nekro) stamina bedzie powracac (to co zabrane)
-czar jest resowalny
-czar moze zostac odbity przez lustro
*czar spirit arrow
- odbity czar uderzy w nekromante pelna moca (zrobilem obejscie do npc)
*czar wloczni kosci
- odbity czar uderzy w nekromante pelna moca (zrobilem obejscie do npc)
*czar przeklecie broni
-jest resowlne (po resie wchodzi bardzo malo ladunkow)

Nie placzcie od razu ze udupiam i przeginam, jak macie cos do powiedzenia to czekam na priv.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:18, 19 Cze 2008 Powrót do góry

*zwoje starozytne nie dzialaja na graczy (zgodnie z zyczeniem graczy pvp)
*zmiany w truciznie (moga byc testowe jak sie nie spodobaja)
- specjale broni zatruwaja nawet jak bron nie jest zatruta, wszystko zalezy od skila truciciela
- wiekszosc broni mozna zatruc (oprocz 2h (pewnie z wyjatkami jak cos ustalicie) i macek)
- zatruwa się luk, nie strzały (tak mi ławiej)
- przy trafieniu (nie kazdym) jest szansa na zatrucie (czas trwania mozna zresowac)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:17, 21 Cze 2008 Powrót do góry

*zmiany w bondowaniu
- aby zwierze zbondowac potrzebny jest DOM DUSZ
- Dom dusz robi skryba z:
a) sztabki ;p
b) urny
c) zwoju nekromanty - przywolanie duszy - (1 poziom)
- Urne robi majster z gliny (zakladka Rozne)
- czas do zbondowania pozostal niezmienny 1800s
*jako ze bondowanie (wiazanie duszy) jest sztuka po czesci nekromantyczna w niedlugim czasie moze byc zle postrzegana przez straz (alem wymyslil)
* mocne mobki (po otrzymaniu disturba) wrocily do pierwotnego czasu czarowania
* polimorfia maga stracila trzymanie broni, jednakze nawet jak mag nie ma wresta to na polimorfii jest brany jakby mial na poziomie mistrza
* zwoje starozytne powrocily z dzialaniem na graczy, jednakze zostaly pod tym wzgledem oslabione (no i resowalne) - jak zauwazycie jakies bugi to mowic
* nawalnica nie przemieszcza sie juz z graczem
* w skarbach zmniejszono ilosc kamieni ale dodano kolejny poziom broni magicznych
* i tam jeszcze pewnie cos ale zapomnialem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Sob 12:24, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:01, 22 Cze 2008 Powrót do góry

dobra, udalo sie jakos

slupek nie psuje bondowania

raz zbondowane zwierze jest zawsze zbondowane (czy to od stajennego czy to z palika)

mozna miec zatem wiele bondow (takze na raz)

z tym ze czas trwania ducha to 1h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:37, 16 Lip 2008 Powrót do góry

*poprawiono bug z nie wyswietlaniem Wasabi jako skladnika w ksiazce kucharskiej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 14:12, 20 Lip 2008 Powrót do góry

* udostepniono .przeszukaj

Cytat:
Jak zostało już zapowiedziane wcześniej - udostępniono komendę .przeszukaj, która pozwala na zajrzenie do cudzego plecaka. Z takiego plecaka nie można nic wyjąć, nie można nic do niego włożyć, nie da się także nabałaganić. Nie widać w nim błogosławionych przedmiotów.

Użycie komendy (przez użycie rozumiane jest wskazanie 'ofiary', a nie samo wpisanie jej) powoduje wyrzucenie postaci z ukrycia oraz oznaczenie jak kryminalisty, niezależnie od reakcji przeszukiwanego.

Można ustawić automatyczne odpowiadanie na żądanie przeszukania, robi się to wydając komendę z parametrem, i tak:
.przeszukaj T - zawsze się zgadzamy
.przeszukaj N - zawsze odmawiamy
.przeszukaj 0 - przywracamy okienko, które pojawia się przy przeszukiwaniu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Nie 14:13, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
barczar
CLFE Team


Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 157 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:10, 06 Sie 2008 Powrót do góry

Do Waszej dyspozycji dodana została nowa komenda ".rudy". Jej użycie powoduje ukazanie się nowego okienka ze szczegółowym opisem właściwości wszystkich dostępnych na serwerze rud metali. Udanego eksperymentowania! ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Śro 19:44, 13 Sie 2008 Powrót do góry

Zmiany, które ucieszą poliglotów lubiących często zmieniać języki:
- teraz także mówiący jest objęty ustawieniem Rozpoznawanie języków, czyli jemu także wyświetlać się będą znaczki (& @ $ %) określające języki inne niż ludzki/wspólny.
- jest możliwość forsowania języka dla pojedynczej wypowiedzi używając znaczka języka na początku wypowiedzi; chodzi o to, że teraz, mając wybrany jakiś język (za pomocą komendy .jezyk), np krasnoludzki, możemy bez wydawania komendy i klikania powiedzieć coś w innym języku. Wystarczy, że zamiast zwyczajnego "ej ty tam, dawaj złoto!", które normalnie zostałoby wypowiedziane po krasnoludzku i delikwent mógłby nie zrozumieć, mówimy "&ej ty tam, dawaj złoto" i jeżeli tylko znamy elfi (któremu akurat odpowiada '&') to nasza postać powie to zdanie w tym języku
znaczki do forsowania poszczególnych języków:
# ludzki/wspólny
& elfi
@ drowi
$ krasnoludzki
% niziołkowy

Gdybyście zauważyli jakieś dziwne działanie mówienia to proszę szybko dać znać!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Śro 19:45, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)