Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:14, 19 Kwi 2008 Powrót do góry

*oslabiono czar nekro - kosciana ochrona - max niewelowanie obrazen fizycznych to gdzies 25% (przy maxymalnej ilosci kosci), im mniej kosci tym mniej ochrony itp
*oslabiono czar nekro - blokada leczenia (skrocilem czas trwania - pewnie byscie nie zauwazyli i tak ale sie wdala literowka)
*dodano czar wampa - szybkie przemieszczanie (.wampir Cool
*dodano wampom 3 nowe "tajne" umiejetnosci

w planach - albo i nie (tak zebyscie mogli plakac na zaś)
*unifikacja czasu trwania summonowanych mountow (ujednolicenie dla kazdej klasy - wyjatek to smoki, gamany itp)
*dalsze poprawki w mechanice
*no i jak zwykle maintance serwera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:56, 19 Kwi 2008 Powrót do góry

no i chyba na dzis styka
*wampiry przy czarowaniu pobieraja mane i stamine (niewiele ale zawsze), jest to jednak niewymagane do rzucania czaru
*no i wierzchy summony powinny zyc jednakowo dla roznych klas - w zaleznosci jak zwykle od skila


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:28, 20 Kwi 2008 Powrót do góry

*male poprawki tu i owdzie
*naprawiono buga u paladyna z consecrate weapon
*przy okazji obejrzalem reszte czarow i conieco niektore dopiescielem

W zamierzeniach
*mag poisona
*podzielenie paladyna na zlego i dobrego
*zmiana systemu trenowania zwierzakow
*usuniecie systemu bondowania w obecnej formia a wstawienie innego - autorskiego (ale to chyba jeszcze nie predko)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:50, 26 Kwi 2008 Powrót do góry

dodano:
*shuriken - gwiazdki - do rzucania przez wszystkich (robi tinker)
*nunchako - cep - bron 1h dla wrestlera - robi stolarz
*kama - ostrokosy - bron 2h dla fencera - robi kowal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:04, 28 Kwi 2008 Powrót do góry

* dispel uzyty na graczu z summonem pod tylkiem bedzie mial szanse na zdispelowanie owego...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:53, 30 Kwi 2008 Powrót do góry

*dodano peruke, cos jak inco, wyrob u krawca luz zakup od dostawcy
peruke zdejmuje sie komenda .peruka
*nekro kun
*paladyn kun z czaru - ale testne to jeszcze wiec niebawem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Śro 20:53, 30 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:16, 16 Maj 2008 Powrót do góry

* paraliz, jak i sciana nie sumuja juz sie, po puszczeniu paralizu (zwykly lub sciana) ofiara ma pare s odpornosci na paraliz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 6:42, 18 Maj 2008 Powrót do góry

*zlodziej i snoop
- posiadanie snoopa pozwala nam wybrac, co chcemy ukrasc (jesli test sie uda), wystarczy rozpoczac okradanie
- snoop nadal pokazuje co kto ma w plecaku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:35, 21 Maj 2008 Powrót do góry

*poprawki paru bugow
- z potrojnym pisaniem przy otwieraniu skrzyni secure
- z mozliwoscia odblokowania skrzyni secure
* dodano dmuchawki i rzutki do sprzedazy lucznikowi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:53, 24 Maj 2008 Powrót do góry

modyfikacje i dopracowania ukrywania i chodzenia w ukryciu
zgodnie z opisami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:47, 28 Maj 2008 Powrót do góry

*dodano pare questow u piratow
*poprawiono buga w kraftowaniu
*spiritspeak nie bedzie juz leczyl gdy postac jest zatruta (jak i inne sposoby leczenia), bedzie najpierw odtruwal (z pewna szansa na niepowodzenie)

Idzcie zyly podcinac emo kids


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Śro 11:47, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:43, 29 Maj 2008 Powrót do góry

na zyczenie nekromantow
*pain spike jest resowalny
*veritum des tez jest resowalny (to bylo trudne ale chyba wyszlo) - a dokladnie czas jego trwania dla danego moba

skoro gracze nie chca miec utrudnianej gry zmieniono co nastepuje:
*trudne rudy latwiej jest wydobyc
*przywrocono robienie podpisanych jezeli mamy pewien prog skila
i jak mi sie przypomni co jeszcze to to ulatwie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:02, 30 Maj 2008 Powrót do góry

* wprowadzono komende .tarcza
- komenda ta ustawia wymagana przez gracza sile odepchniecia przeciwnika tarcza ( 1->2->3->0)
- uzycie jest automatyczne i zamiast ciosu wykonuje sie pchniecie przeciwnika
- uzycie zuzywa stamine (duzy wysilek niestety)
- jezeli za celem jest przeszkoda lub gorka to pchniecie moze nie dojsc do skutku

- jest to komenda testowa i moze nie wejsc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 11:02, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:25, 30 Maj 2008 Powrót do góry

*udostepniony zostal mag trucizny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:21, 30 Maj 2008 Powrót do góry

*zmieniono dzialanie czaru polimorfii
mag dostaje mozliwosc zapamietania postaci
potem moze albo zapamietac inna lub dokonac przemiany

prosze o opinie jak cos nie tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)