Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:06, 23 Mar 2008 Powrót do góry

*dodano maga energii
*wyglad i wlasciwosci niektorych czarow magow innych zywiolow ulegly modyfikacji (glownie res, wyglad)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:58, 23 Mar 2008 Powrót do góry

*dodano w .dane opis resistow
*zmieniano naliczanie danego resa od skila i zbroi
res= ((skl+100)/5)/2 + suma(resow do zbroi)/2
inny jkest res na czarna magie:
res= ((skil+100)/5) + suma(resow do zbroi)

skl=skil+expskil
skil -wartosc resa skill


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 12:59, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:47, 29 Mar 2008 Powrót do góry

*jako ze gracze ponownie zaczeli wykorzystywac mechanike (wejscie i wyjscie z jaskini) zostalo wlaczone zablokowanie mozliwosci wyjscia przez gracza gdy jest atakowany przez silnego moba
tolerowalem takie ucieczki ogolnie ale wejscie, ostrza (wir) wyjscie i tak 500 razy nie bedzie tolerowane
*drobne poprawki tu i owdzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Sob 17:29, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:48, 29 Mar 2008 Powrót do góry

*odnosnie jaskin
- zmieniono to przyciaganie po staremu
- dodano czasowe ograniczenie (jesli sie iles tam razy przeskoczy w czasie krotszym niz iles to sie juz nie wyjdzie az czas minie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:36, 30 Mar 2008 Powrót do góry

*duze zmiany w kowalstwie (kucie zbroi)
- zwiekszono ilosc ar czesci wyjatkowych
- zmieniono zaleznosci ar i resow w zaleznosci od rudy
- srebro i adamantyt dostaly res na nekro

wszystko sie tyczy nowo wykutych zbrojek
jak mnie najdzie to dam tabelke jak kiedys (jednak ustawilem to nieco latwiej niz bylo)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:49, 30 Mar 2008 Powrót do góry

*wampir dostal nowa umiejetnosc (mozliwosc uzycia pojawia sie w .wampir po spelnieniu wymagan - a jakie to tajemnica - byc moze czesciowo do rozwiklania w qwestach na brit)
*wis quas dziala tylko na osoby znajdujace sie w polu "widzenia", ma mniejszy zasieg, jego skuteczosc rosnie ze skilem detect hidden
*poprawiono .detect
*stealt dostal dodatkowa, randomow ilosc krokow


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 21:06, 30 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:38, 06 Kwi 2008 Powrót do góry

*lekkie modyfikacje w rodzajach magow
- na poczatku mag jest tym podstawowoym magiem
- aby stac sie zywiolowym trzeba uzyc krysztalu danego zywiolu
- aby wrocic do zwyklego maga nalezy uzyc krysztalu rezygnacji

roznice:
- stary mag ma czary o calym wachlarzu zywiolow, mag zywiolowy ma glownie z jednego zywiolu
- zywioly maga zywiolowego atakuja w danu resist (uderzenia fizyczne i niebawem magia), zywioly maga zwyczajnego bija fizycznie

*nieco poprawek tu i owdzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:47, 06 Kwi 2008 Powrót do góry

*poprawiono kegi i alchemie
*umozliwiono robienie dodatkowych trucizn i innych mikstur z przepisow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:00, 06 Kwi 2008 Powrót do góry

*przy przetapianiu smoczych zbrojek odzyskujemy nieco lusek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:23, 10 Kwi 2008 Powrót do góry

no napisalem nieco

[link widoczny dla zalogowanych]
macie tam aktualne info


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:32, 13 Kwi 2008 Powrót do góry

*telepatia u wampirow nie daje gaina ale nie wymaga krwi, nie ma tez run castu
*wampir powinien moc jesc fiolki krwi (aby sie pozywiac), pozywia sie tez gryzac wszystko
*wampir nie moze jesc zwyklego jedzenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:03, 15 Kwi 2008 Powrót do góry

dalsze zmiany w wampirach
*gryzienie nie daje krima
*bestia zmienila sie z pumy w wilka
*modyfikacja polimorfii nietoperza (tylko zmienia wyglad)
*czar wyssanie zmienil dzialanie - dziala podobnie do kvf z resem na nekro
*czar .wampir 16 zmienil dzialanie na cos w stylu zbroi nekro(tych kosci) tylko w tym przypadku zmniejsza obrazenia magii od 0-20%


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:11, 17 Kwi 2008 Powrót do góry

*poprawiono moving shot - mozna strzelac przez pare s nie zatrzymujac sie na ta wymagana chwile
*wzmocniono serpent arrow - z resem na dlugosc trwania truty
*kolejne rozbudowanie wampira - opisza to nidlugo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:53, 19 Kwi 2008 Powrót do góry

*nie powinno sie juz dac czarowac (sam fakt efektu) jednoczesnie z poszczegolnych szkol magii czyli magery, nekro, wamp i druid
*gdy nie posiada sie skila zlodziejstwa to wyjmowanie rzeczy z ciala/pojemnikow na ukryciu jest obarczone losowoscia i wieksza kara za ciezar
*gdy postac porusza sie w ukryciu (stealth) i odlozy gdziekolwiek jakis przedmiot to zostaje odkryta (za jechanie po mechanice z okladaniem lootu przy ponownym uzywaniu skila)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10:18, 19 Kwi 2008 Powrót do góry

Na ilshenarskich bagnach można już kopać belladonnę. Tym samym nie zbieramy już belki na normalnej trawie.

I mniej więcej działa kopanie siarki i gliny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zasoova dnia Sob 10:50, 19 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)