Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:25, 16 Lut 2008 |
|
* kolejne wskrzeszanie moba u stajennego jest coraz drozsze (o 200*ile)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:06, 26 Lut 2008 |
|
* wzmocniono dzialanie trucizny
* mikstura cure dodatkowo daje czasowa odpornosc na trucizny
(po restarcie)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:06, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:35, 26 Lut 2008 |
|
*w .ustawienia dodano opcje stalego mordercy
*rozlozono nieco przepisow po swiecie (glownie u piekarzy)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:13, 28 Lut 2008 |
|
*zmieniono zasade "negowania" dzialania wszystkiego na armor:
1. wplywy nie łączą sie ( jeśli juz to nie zejda ponizej pewnego poziomu)
2. czar paladyna powinien miec wiekszy wplyw na skorki, kosci itp, mniejszy na metalowe
*mysle co zrobic z walka na golasa (ale tu sie chyba nic nie da zrobic)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:17, 28 Lut 2008 |
|
* przy nieudanej probie tamingu jest szansa, ze zwierzak zaatakuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:14, 03 Mar 2008 |
|
Na czas określony macie możliwość pozyskiwania belki w miejscach, w których zwykle by jej nie było.
Zmiana zostanie cofnięta wraz z wejściem "nowej mapy"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:02, 15 Mar 2008 |
|
*czas leczenia ma stala wartosc - niezalezna od dexa
*czar duze leczenie maga zostal zmieniony, zmiana dotyczy jedynie, gdy mag czaruje w siebie
*czar nekro - spirit arrow (duchowa stzrala) dziala inaczej, moc pozostala ale najpierw zbija mane celu, gdy brakuje many to dmg wchodzi w hp
*lekkie zmiany mechaniki w odniesieniu do klatki maga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:31, 16 Mar 2008 |
|
*poprawiono bugi z wyswietlaniem cliloca (po resie)
*palik powinien brac juz pod uwage zwierzaka a nie wymagana sloty
*w zwiazku z wydluzeniem leczenia zwiekszono liczbe mozliwych hp do wyleczenia, jednakze odbilo sie to na zwiekszeniu disturba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:03, 16 Mar 2008 |
|
*zlikwidowano (byc moze tymczasowo) mozliwosc glosowania i wyborow burmistrza
*burmistrz jest wybierany przez gmow
*dodano mozliwosc wreczenia listu zelaznego (czyli straznicy ignoruja status)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:23, 16 Mar 2008 |
|
*nie mozna juz zaznaczac run w domkach/farmach/innych
*nie powinno sie dac rzucic recala/brame/pochodnych do domku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:52, 17 Mar 2008 |
|
*zroznicowano .zbieraj pod wzgledem predkosci
- itemy z mobow zbiera szybko
- itemy z cial graczy zbiera wolno
*stolarz robi kij druida
*kij druida po kliknieciu nic nie robi ale niedlugo bedzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:31, 18 Mar 2008 |
|
*skryba robi 3 kule
-iskry i mrozu sa dla maga
-dusz jest dla nekro
dzialanie tych kul:
-posiadanie wiecej niz 1 kula dowolnego typu w plecaku mija sie z celem ( i tak jest brana pod uwage jedna)
- rzucajac czary atakujace z wyzszych kregow i posiadajac kule mozna wywolac pewien efekt - w zaleznosci od rodzaju kuli i randoma
- kule poprzez dzialanie sie psuja
- kule nie sa blessed
co tam jeszcze...
do produkcji potrzeba sztabki zlota, szkla ii czegos tam
milej zabawy, jak beda bugi lub przegiecia to sie poprawi
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 15:32, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:10, 18 Mar 2008 |
|
*kijek nekro
- glownie bedzie dzialal nekrosom ;p
- jak dokola sa ciala poleglych to nekrofil czarna moca je wszkrzesza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:58, 19 Mar 2008 |
|
*zmodernizowano wampirka
-tylko gm bedzie mogl przemienic w wampa
-wamp stracil autoresa
-wamp zostal (byc moze tymczasowo) uodporniony na slonce
-w menu wampa beda wypisywane informacje o nim i pozyskane umiejetnosci
*czar pozykanie krwi
- mozna juz czesciej pic krew z ofiary 60-120s
- gryzac npc zadaje mu sie wieksze dmg
- mozna gryzc ciala (tu moze z czasem wystapic pewien efekt ;p)
- mozna gryzc fiolki z krwia
*czar oslepienie to czar zadajacy dmg - czar energii [nieco wzmocniony]
*czar telepatii przeniesiony do umiejetnosci (jak sie ma >33)
*zamiast czaru telepatii wampy maja czar: uderzenie siły - dziala obszarowo, zalezy od roznicy sił (jak mindblast dla maga tylko nie int)
*kolejny czar Oczy Bestii przywoluje Bestie Cienia, jest to mobek niezalezny, ale nie atakuje wampa, ktory to wyczarowal
*reszta czarow pozostala narazie jak jest
*dodano jedna umiejetnosc (ale trzeba spelnic pewne warunki);p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:33, 21 Mar 2008 |
|
*lekkie zmiany w HYBRYDACH mag-nekro
*dodano w .zbieraj ustaw i tym samym .zbieraj spec opcje nasion i skladnikow (ustawienia stare niestety sa zerowane) (chyba wszystko co mozliwe tam dodalem)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 22:33, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|