Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:25, 16 Lut 2008 Powrót do góry

* kolejne wskrzeszanie moba u stajennego jest coraz drozsze (o 200*ile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:06, 26 Lut 2008 Powrót do góry

* wzmocniono dzialanie trucizny
* mikstura cure dodatkowo daje czasowa odpornosc na trucizny

(po restarcie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 8:06, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:35, 26 Lut 2008 Powrót do góry

*w .ustawienia dodano opcje stalego mordercy
*rozlozono nieco przepisow po swiecie (glownie u piekarzy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:13, 28 Lut 2008 Powrót do góry

*zmieniono zasade "negowania" dzialania wszystkiego na armor:
1. wplywy nie łączą sie ( jeśli juz to nie zejda ponizej pewnego poziomu)
2. czar paladyna powinien miec wiekszy wplyw na skorki, kosci itp, mniejszy na metalowe

*mysle co zrobic z walka na golasa (ale tu sie chyba nic nie da zrobic)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:17, 28 Lut 2008 Powrót do góry

* przy nieudanej probie tamingu jest szansa, ze zwierzak zaatakuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:14, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Na czas określony macie możliwość pozyskiwania belki w miejscach, w których zwykle by jej nie było.

Zmiana zostanie cofnięta wraz z wejściem "nowej mapy"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:02, 15 Mar 2008 Powrót do góry

*czas leczenia ma stala wartosc - niezalezna od dexa
*czar duze leczenie maga zostal zmieniony, zmiana dotyczy jedynie, gdy mag czaruje w siebie
*czar nekro - spirit arrow (duchowa stzrala) dziala inaczej, moc pozostala ale najpierw zbija mane celu, gdy brakuje many to dmg wchodzi w hp
*lekkie zmiany mechaniki w odniesieniu do klatki maga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:31, 16 Mar 2008 Powrót do góry

*poprawiono bugi z wyswietlaniem cliloca (po resie)
*palik powinien brac juz pod uwage zwierzaka a nie wymagana sloty
*w zwiazku z wydluzeniem leczenia zwiekszono liczbe mozliwych hp do wyleczenia, jednakze odbilo sie to na zwiekszeniu disturba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:03, 16 Mar 2008 Powrót do góry

*zlikwidowano (byc moze tymczasowo) mozliwosc glosowania i wyborow burmistrza
*burmistrz jest wybierany przez gmow
*dodano mozliwosc wreczenia listu zelaznego (czyli straznicy ignoruja status)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:23, 16 Mar 2008 Powrót do góry

*nie mozna juz zaznaczac run w domkach/farmach/innych
*nie powinno sie dac rzucic recala/brame/pochodnych do domku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:52, 17 Mar 2008 Powrót do góry

*zroznicowano .zbieraj pod wzgledem predkosci
- itemy z mobow zbiera szybko
- itemy z cial graczy zbiera wolno
*stolarz robi kij druida
*kij druida po kliknieciu nic nie robi ale niedlugo bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:31, 18 Mar 2008 Powrót do góry

*skryba robi 3 kule
-iskry i mrozu sa dla maga
-dusz jest dla nekro

dzialanie tych kul:
-posiadanie wiecej niz 1 kula dowolnego typu w plecaku mija sie z celem ( i tak jest brana pod uwage jedna)
- rzucajac czary atakujace z wyzszych kregow i posiadajac kule mozna wywolac pewien efekt - w zaleznosci od rodzaju kuli i randoma
- kule poprzez dzialanie sie psuja
- kule nie sa blessed

co tam jeszcze...
do produkcji potrzeba sztabki zlota, szkla ii czegos tam

milej zabawy, jak beda bugi lub przegiecia to sie poprawi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 15:32, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:10, 18 Mar 2008 Powrót do góry

*kijek nekro
- glownie bedzie dzialal nekrosom ;p
- jak dokola sa ciala poleglych to nekrofil czarna moca je wszkrzesza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:58, 19 Mar 2008 Powrót do góry

*zmodernizowano wampirka
-tylko gm bedzie mogl przemienic w wampa
-wamp stracil autoresa
-wamp zostal (byc moze tymczasowo) uodporniony na slonce
-w menu wampa beda wypisywane informacje o nim i pozyskane umiejetnosci
*czar pozykanie krwi
- mozna juz czesciej pic krew z ofiary 60-120s
- gryzac npc zadaje mu sie wieksze dmg
- mozna gryzc ciala (tu moze z czasem wystapic pewien efekt ;p)
- mozna gryzc fiolki z krwia
*czar oslepienie to czar zadajacy dmg - czar energii [nieco wzmocniony]
*czar telepatii przeniesiony do umiejetnosci (jak sie ma >33)
*zamiast czaru telepatii wampy maja czar: uderzenie siły - dziala obszarowo, zalezy od roznicy sił (jak mindblast dla maga tylko nie int)
*kolejny czar Oczy Bestii przywoluje Bestie Cienia, jest to mobek niezalezny, ale nie atakuje wampa, ktory to wyczarowal
*reszta czarow pozostala narazie jak jest
*dodano jedna umiejetnosc (ale trzeba spelnic pewne warunki);p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:33, 21 Mar 2008 Powrót do góry

*lekkie zmiany w HYBRYDACH mag-nekro
*dodano w .zbieraj ustaw i tym samym .zbieraj spec opcje nasion i skladnikow (ustawienia stare niestety sa zerowane) (chyba wszystko co mozliwe tam dodalem)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 22:33, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)