Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:46, 07 Maj 2007 |
|
07.05.07
*pojawil sie skill herding
*wzmocniono blessy maga
*mozna juz uzywac skinning knife i podobnych bez trzymania w reku i siedzeniu na koniu
*wczoraj dodano smoki: snieznego, pustynnego
*dodano drakom kolorki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:38, 10 Maj 2007 |
|
10.05.2007
*przetlumaczono duzo itemow
*zbroja i bron psuja sie znacznie wolniej
*powinno pojawiac sie info przy ladowaniu sie broni "slayer"
*demon zajmuje 4 sloty
*i wiele innych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:00, 13 Maj 2007 |
|
13.05.2007
no to od ranka:
* zwiekszono szanse na wykucie przedmiotu exp (duze znaczenie ma exp)
* [mlode] w imieniu zwierzecia rozmnozonego z herdingu powinno znikac gdy zwierze bedzie moglo sie rozmnazac
* dodano elfie kowadlo jako wyrob stolarza (po restarcie)
* dodane wczesniej wierzchy (shadeony itp) mozna juz trenowac
* house tool ma u gory nowy guzik, za jego pomoca mozna zmienic szafke bez ksiazek w szafke z ksiazkami (3 typy), oraz otworzyc (skrzydla szafy) 2 rodzaje (narazie) szaf - taka czerwona i jasna, sa to zmiany tylko graficzne wiec nawet szafa z otwartymi ksrzydlami moze byc fizycznie zamknieta...
jezeli ktos ma ochote to prosze poszukac w inside uo grafik przedmiotow jakie mozna by zastosowac jeszcze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:52, 14 Maj 2007 |
|
14.05.07
*zmieniono nieznacznie dzialanie butli many
*mala mana jest bez przepisu
*niewidka jest bez przepisu
*dopóki nie przeczytamy danego przepisu item bedzie niewidzialny w menu
*zwiekszono uzytecznosc tarcz (male tarcze blokuja czesciej ale gorzej)
*poprawiono bug z herdingiem (ze sie rodzili tylko faceci)
*zmieniono szanse odtrucia czarem an nox i vas an nox, jak za pierwszym sie nie uda to rosnie szansa sie sie uda za drugim)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:48, 16 Maj 2007 |
|
16.05.07
*przetlumaczono duza ilosc menu
*poprawiono eliksir niewidzialnosci (do uzytku przez euo)
*dodano opcje do ksiegi runicznej dla nekromanty (ten sam guzik co dla druida)
*dodano komende do golema (imie zamiana) - golem wroci do postaci skrzyni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:25, 17 Maj 2007 |
|
17.05.07
*dodano: gdy sie wypowie jestes wolny lub jestes wolna (bez imienia) to pokaze sie celownik i po wskazaniu moba powinien on zostac uwolniony (po restarcie)
*kolejne spolszczenia (menu cooka)
*poprawiono pare bugow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:45, 20 Maj 2007 |
|
20.05.07
mialem lenia i nic tu nie pisalem
*poprawiono pare bugow
*dodano jakosc posilku (zalezne odpoziomu umiejetnosci kucharza)
jakosc posilku przyspiesza gainowanie (to ze sklepu jest jakosci 0 wiec nic nie wplywa)
*chyba menu kowala nie pokazuje magoli jak nie umiemy zrobic
*cos tam jeszcze ale juz nie pamietam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Nie 21:04, 20 Maj 2007 |
|
Dodam jeszcze co zapomnial Coltain dodac:
* Naprawiono gainy remove trap
* Poprawiono zbroje exp ze skory (do tej pory dawaly smiesznie maly dopal w porownaniu do dobrej jakosci).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:29, 21 Maj 2007 |
|
21.05.07
*przetlumaczono nieco
*poprawiono kury i ich jajka i piora
*wszystkie clevery sa 1 reczne (chyba trzeba wykuc now)
*dodano palke, czarni kij, kij nekro (tego jeszcze dopracuje)
*zabrano tetsubo z menu stolarza
info dla domatorów
*trwaja prace nad domkami, namiotami itd
*trwaja prace nad przetlumaczeniem nazw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 17:25, 21 Maj 2007 |
|
To ja też dodam, co Coltain zapomniał:
*10-krotnie zmiejszono czas przerabiania lnu na nici
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:40, 23 Maj 2007 |
|
*zmniejszono przydatnosc pawezy na wierzchu
*dodano 3 miksty drewnianej skory do menu alchemika
*miksty nieco inaczej daja blesy (tak w wielkosci jak i w czasie)
*mikst inta jest bez przepisu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:12, 24 Maj 2007 |
|
24.05.07
*cos tam justowalem w czasach brudzenia sie i glodnienia
*glod i brud wplywaja na gainy, czas i dmg czarow i ciosow (nieznacznie ale zawsze)
*dodalem .brud
*poprawiono bug z zarciem (jakoscia)
*poprawiono niektore tlumaczenia (pewnie widoczne po restarcie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:11, 02 Cze 2007 |
|
*dodano nowego moba: demona kosci
*naprawiono luk
*drobne justowanie expow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:21, 06 Cze 2007 |
|
*ustawiono predkosc lukow/kuszy
*poprawiono kamien nekro
*dodano dywany i poduszki
*dodano konkurs
i pewnie wiele rzeczy o ktorych nie pamietam a z lenistwa nie zapisalem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:19, 06 Cze 2007 |
|
*to co tygryski lubia najbardziej, poprawiono skrypt upicia ;p
*no i znow zmodernizowano house tool : od teraz to zwykle lozko jest modernizowalne (mozna dobierac grafike elementow) czyli mozna je zrobi bez poscieli, zakryte, nabalaganione itp co kto woli, niestety elfie wyra nie maja innych grafik dlatego juz nic z nimi nie zrobie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|