Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:09, 06 Sty 2008 Powrót do góry

*dodano 5s delay alchemii
*zmniejszono ilosc hp wyleczonego z butli
*poprawiono "wchodzenie" blesow z butli na klatwach
*dodano delay do zlodziejstwa (zlodziej musi przez 3s trzymac sie blisko celu zeby mu sie udalo)
*hiding nie bedzie wyrzucal z ukrycia po ponownym uzyciu
*zwiekszono liczbe wykonywanych sznurow


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 9:32, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:37, 06 Sty 2008 Powrót do góry

chyba po resie
*do menu tinkera dodano 2 rodzaje doniczek
*rolnik dostal z 15 nowych roslinek (nasionka w mobach) - do wyjecia roslinki potrzeba lopaty i doniczki
*usunieto delay po oswajaniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:39, 06 Sty 2008 Powrót do góry

*skryba ma do wytworzenia amulet pogromcy
*skryba pozniej moze naznaczyc amulet pogromcy (musi byc exp)tak samo jak bron
*mag czarujac i majac zalozony amulet nabija punkty, jak dojdzie do 200 (sprawdza sie inskrypcja nawet majac ja 0) to daje do skryby i ten przeksztalca w pogromce


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 18:44, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:15, 10 Sty 2008 Powrót do góry

*poprawki odleglosci w skilach muzycznych
*zwiekszono ilosc miodu w ulu
*zmiany w wampiryzmie
*powinno juz byc ok z jablkecznikiem (robilo sie przekladaniec) po rstarcire


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 17:15, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:04, 13 Sty 2008 Powrót do góry

*dodano chmiel do rolnictwa (nasiona w mobach i u npc)
*dodano wyrob alkoholi
*dodano ksiazke kucharska
*dodano przepisy kucharskie

wiekszosc po restarcie lub popewnym czasie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:13, 13 Sty 2008 Powrót do góry

*dodano male akwarium do menu glassblowa
*dodano kieliszek i kufel do menu glassblowa
*dodano drozdze do menu dostawcy
*dodano kadz na alkohol do menu dostawcy
*dodano butelki na wino i wodke do menu glassblowa
*dodano imbir do rolnictwa (i nasionka do mobow)
*dodano suszone ziola do npc zielarza
*dodano opilki zlota do menu alchemika
*dodano drzewo - brzoskwinia do sadu
*dodano drzewo - cytryna do sadu
*dodano ksiazke kucharska do menu skryby


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 20:18, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:32, 17 Sty 2008 Powrót do góry

zielarstwo
*uzalezniono gainy od rodzaju wykopanego ziola
*czas miedzy machaniami zmienilem z 2,5s na 1s
*zmieniono podstawe wydobycia (i dodano wplyw od expa)
*zwiekszono czestotliwosc niespodziewajek
*zwiekszono niszczenie sie narzedzi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:01, 19 Sty 2008 Powrót do góry

*dodano .dane - pokazuje staty z dziesietnymi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:05, 19 Sty 2008 Powrót do góry

* druidyzm, zrodelko dziala teraz na wszystkich (moby tez)
* teleportacja, dodano niespodzianke przy teleportacji na lawe
* lekkie modyfikacje AI


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:51, 19 Sty 2008 Powrót do góry

*czlonkowie gildii moga juz bez crimowo zabierac ze swoich zwlok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:00, 21 Sty 2008 Powrót do góry

*jako ze 50% graczy nie umie czytac ze zrozumieniem przywracam to co kiedys zrobilem: status postaci pokazuje tylko resy od zbroi [po resie]

ponadto:
*dodano wiecej rzeczy do ciecia ze scierwa zwierzat
*w mlynie mozna zmielic kokurydze otrzymujac make kukurydziana
*z rzepaku w mlynie mozna zrobic olej (wymagana mala waza), mozna tym doladowac golema (10 mocy), potrzebne bedzie tez do smazenia
*z duzej ryby po cieciu dostaje sie rybia glowe
*mozna wylowic kalmara i krewetke
*zmieniono grafike miesa surowego
*w wazie mozna ubic serek (pamietajcie zeby go pociac na drobne);p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 21:00, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:23, 23 Sty 2008 Powrót do góry

*telekineza czasami moze zadac dmg
*magiki psuja sie tylko z hp, nie powinny tracic ar czy dmg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:06, 26 Sty 2008 Powrót do góry

*zwiekszono dmg z czarow mobow (uzalezniono od ich inta)
*bard moze wybradc instrument na ktorym gra (odgrywa sie poprostu melodie) - pare info]
*zmniejszono dmg haliny na koniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:36, 26 Sty 2008 Powrót do góry

*straznicy powinni atakowac za rzucanie czaru zadajacego dmg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:39, 27 Sty 2008 Powrót do góry

*niektore mobki dostaly event
*niektore mobki zostaly wzmocnione (npc lich lord)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)