Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:18, 30 Lis 2007 |
 |
*wpisywanie czarow nekro pozbawiono testu udania, czyli juz zawsze sie uda wpisac z kamienia (nawet samemu)
*nie ma wyznaczonego czasu przemiany nekro
*dodano "pierdzenie" magow i nekro przy rozproszeniu czarowania
*przygotowania do konkursu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:54, 01 Gru 2007 |
 |
*nie powinno juz byc oczekiwania na celownik po uzyciu komend dla "pociech"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:26, 11 Gru 2007 |
 |
*poprawiono umagicznianie zbrojek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:33, 15 Gru 2007 |
 |
*przywrocono system blesowania z 095 (wartosci tez) (czyli dana wartosc a nie %) (w zwiazku z bugiem)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 5:56, 17 Gru 2007 |
 |
*czar telekinezy nie dziala juz na pojemniki i przedmioty (jeden z graczy wykorzystal buga) // wycofano, okazalo sie ze nie to bylo bugiem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 19:04, 17 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:21, 18 Gru 2007 |
 |
*shadeony maja rasowa umiejetnosc ukrywania sie
komendy:
- ukryj sie
- pokaz sie
jak ktos zgubi shadeona to juz jego problem ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:28, 19 Gru 2007 |
 |
*dodano topor 1 reczny dla sworda (kowal)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:51, 21 Gru 2007 |
 |
*specjale - gdy miedzy kolejnymi probami specjala czas wynosi:
10 s to mana wymagana *3
20s to mana wymagana *2
30s to mana wymagana *1,5
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:33, 21 Gru 2007 |
 |
*powyzsze zmiany dotycza tylko pvp (w zamierzeniach - jak cos to meldowac)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:34, 23 Gru 2007 |
 |
*snooping - zmiana na tyle ze w ogladanym plecaku nie da sie grzebac (jak sie da to mowic)
*stealing (zlodzieje)
- calkowicie nowy system (byc moze jeszcze nieco rozbuduje), nie przeciaga juz sie przedmiotow z plecaka snoopa do swojego (duzo bugow) ale uzywa skila z krysztalka i wybiera ofiare
- sa 3 testy,:
1. powodzenia kradziezy (zalezy od dexa kradnacego, dexa okradanego, otoczenia i skila stealing)
2. gdy postac jest ukryta test skila hiding
3. zlapania (test skila stealing)
Jako ze ustawialem parametry nieco na oko prosze o opinie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 13:35, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:51, 23 Gru 2007 |
 |
*crafting
jako ze kiedys szukalem bledu z expami to zmienilem nieco proporcje i widze ze nieco przesadzilem. cofnalem zatem te zmiany:
- zbrojki skorki podpisy i expy daja mniej ar (nowo stworzone)
- zbrojki drewno to samo
dodatkowo: nie kazdy przedmiot bedzie podpisany juz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:37, 26 Gru 2007 |
 |
nekro:
* czar blindnes zamieniono dzialanie na cos w rodzaju reactiva
- nekro korzystajac z cial moze "wziac" do ochrony kosci (1 kosc 1 ciala), cialo uzywa sie jednokrotnie
- max 10 kosci
- jak nekro obrywa i dmg >10 to zamiast dmg to znika 1 kosc
- specjale chyba przechodza
- czar znika przy wylogowaniu lub smierci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:32, 27 Gru 2007 |
 |
*czar meteorswarm zostal zmieniony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:25, 30 Gru 2007 |
 |
*zmieniono nieco mechanike gry:
bylo: jak sie uzylo danego skila to trzeba bylo czekac 10s zeby uzyc jakiegos skila (np, uzywalem anatki to czekalem 10s zeby uzyc nataki lub evala itd)
obecnie: tylko niektore skile na siebie wplywaja (np hid stealth), a tak to jak uzyje anatki to moge od razu uzyc evala (aby uzyc anaty bede nadal czekal 10s)
zmienilem dopiero czesc umiejetnosci... jak cos jest nie zmienione to priv na mircu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:28, 02 Sty 2008 |
 |
*zmieniono ochrone czaru blindness (tych kosci dla nekro)
- czar redukuje dmg w zaleznosci od ilosci czaszek
wzorek: dmg = dmg * (1-ilosc_czaszek*0.1)
- wylaczono minimalny dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Śro 19:32, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|