Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawki i zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:18, 30 Lis 2007 Powrót do góry

*wpisywanie czarow nekro pozbawiono testu udania, czyli juz zawsze sie uda wpisac z kamienia (nawet samemu)
*nie ma wyznaczonego czasu przemiany nekro

*dodano "pierdzenie" magow i nekro przy rozproszeniu czarowania
*przygotowania do konkursu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:54, 01 Gru 2007 Powrót do góry

*nie powinno juz byc oczekiwania na celownik po uzyciu komend dla "pociech"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:26, 11 Gru 2007 Powrót do góry

*poprawiono umagicznianie zbrojek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:33, 15 Gru 2007 Powrót do góry

*przywrocono system blesowania z 095 (wartosci tez) (czyli dana wartosc a nie %) (w zwiazku z bugiem)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 5:56, 17 Gru 2007 Powrót do góry

*czar telekinezy nie dziala juz na pojemniki i przedmioty (jeden z graczy wykorzystal buga) // wycofano, okazalo sie ze nie to bylo bugiem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 19:04, 17 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:21, 18 Gru 2007 Powrót do góry

*shadeony maja rasowa umiejetnosc ukrywania sie
komendy:
- ukryj sie
- pokaz sie

jak ktos zgubi shadeona to juz jego problem ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:28, 19 Gru 2007 Powrót do góry

*dodano topor 1 reczny dla sworda (kowal)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:51, 21 Gru 2007 Powrót do góry

*specjale - gdy miedzy kolejnymi probami specjala czas wynosi:
10 s to mana wymagana *3
20s to mana wymagana *2
30s to mana wymagana *1,5


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:33, 21 Gru 2007 Powrót do góry

*powyzsze zmiany dotycza tylko pvp (w zamierzeniach - jak cos to meldowac)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:34, 23 Gru 2007 Powrót do góry

*snooping - zmiana na tyle ze w ogladanym plecaku nie da sie grzebac (jak sie da to mowic)
*stealing (zlodzieje)
- calkowicie nowy system (byc moze jeszcze nieco rozbuduje), nie przeciaga juz sie przedmiotow z plecaka snoopa do swojego (duzo bugow) ale uzywa skila z krysztalka i wybiera ofiare
- sa 3 testy,:
1. powodzenia kradziezy (zalezy od dexa kradnacego, dexa okradanego, otoczenia i skila stealing)
2. gdy postac jest ukryta test skila hiding
3. zlapania (test skila stealing)

Jako ze ustawialem parametry nieco na oko prosze o opinie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 13:35, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:51, 23 Gru 2007 Powrót do góry

*crafting
jako ze kiedys szukalem bledu z expami to zmienilem nieco proporcje i widze ze nieco przesadzilem. cofnalem zatem te zmiany:
- zbrojki skorki podpisy i expy daja mniej ar (nowo stworzone)
- zbrojki drewno to samo

dodatkowo: nie kazdy przedmiot bedzie podpisany juz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:37, 26 Gru 2007 Powrót do góry

nekro:
* czar blindnes zamieniono dzialanie na cos w rodzaju reactiva
- nekro korzystajac z cial moze "wziac" do ochrony kosci (1 kosc 1 ciala), cialo uzywa sie jednokrotnie
- max 10 kosci
- jak nekro obrywa i dmg >10 to zamiast dmg to znika 1 kosc
- specjale chyba przechodza
- czar znika przy wylogowaniu lub smierci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:32, 27 Gru 2007 Powrót do góry

*czar meteorswarm zostal zmieniony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:25, 30 Gru 2007 Powrót do góry

*zmieniono nieco mechanike gry:

bylo: jak sie uzylo danego skila to trzeba bylo czekac 10s zeby uzyc jakiegos skila (np, uzywalem anatki to czekalem 10s zeby uzyc nataki lub evala itd)

obecnie: tylko niektore skile na siebie wplywaja (np hid stealth), a tak to jak uzyje anatki to moge od razu uzyc evala (aby uzyc anaty bede nadal czekal 10s)

zmienilem dopiero czesc umiejetnosci... jak cos jest nie zmienione to priv na mircu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:28, 02 Sty 2008 Powrót do góry

*zmieniono ochrone czaru blindness (tych kosci dla nekro)
- czar redukuje dmg w zaleznosci od ilosci czaszek
wzorek: dmg = dmg * (1-ilosc_czaszek*0.1)
- wylaczono minimalny dmg


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Śro 19:32, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)