Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:31, 16 Sie 2007 |
|
Jako że nie podobał mi sie obecny system tworzenia przedmiotów magicznych napisałem nieco inny.
Obecnie dostępne jest to z nowego menu (narzędzie do zrobienia przez majsterkowicza). Dostępne są "nowe" przepisy aktywujące opcję wyboru danego przedmiotu magicznego.
Tworzenie:
Trzeba posiadać przedmiot, który chcemy zrobić magiczną. Nie ma wymagań co do jakości przedmiotu jednak z wyjątku mogą wyjść dużo lepsze przedmioty.
Jeśli broń była zrobiona przez kowala to musimy posiadać przepis z tej umiejętności.
Wybieramy w menu posiadając wymagane składniki i po chwili wybieramy przedmiot przeznaczony do umagicznienia.
Parę zasad:
Niektóre właściwości można łączyć (wystarczy posiadać przepisy). Właściwości, których nie można łączyć są oznaczone tą samą literą na końcu menu.
Jeżeli wyjdzie nam słaba właściwość (o małym poziomie) a wiemy, że można wyciągnąć z przedmiotu więcej to można oczywiście ponownie umagicznić przedmiot. Ilość umagicznień jest nielimitowana.
Gdy dodajemy kolejne umagicznienia do zbroi lub tarczy to poprzednie są zmniejszane.
przepisy wymieniam
mam teraz latwa drogę do dodawania roznego rodzaju przepisów zatem bede to czesto czynił.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 19:48, 16 Sie 2007 |
|
1. Czy jest szansa na zniszczenie przedmiotu podczas umagiczniania?
2. W menu podobno jest Kowalstwo, stolarstwo i lucznictwo - a tylko w kowalstwie mamy jakies pozycje, w innych nie.
3. Czy da sie umagiczniac zaslayerowane bronie / slayerowac umagicznione?
4. Jesli umagicznimy kilka razy tym samym umagicznieniem to wchodzi ono w miejsce poprzedniego zawsze, czy tez tylko jesli jest od poprzedniego mocniejsze?
To tyle pytan z tych jakie mi sie na pierwszy ogien nasuwaja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hnat
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:28, 16 Sie 2007 |
|
A krawiectwo?
Czy zbroi skorzanych nie bedzie mozna umagiczniac?
pzdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 21:49, 16 Sie 2007 |
|
A przepisy na mikstury / bizuterie magiczna zostaja jakie byly?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:00, 16 Sie 2007 |
|
Xurt
1. nie
2. podobno? jak znajdziesz przepis to Ci sie pozycja pokaze
3. tak
4. wchodzi w miejsce poprzedniego
Hnat
bedzie mozna, ale byl nacisk wiec dalem co mialem (owoc 3 dni pracy), codziennie dorzucam nowe przepisy, mam duze mozliwosci, skoncze stolarke to zaczne krawca
Xurt2
do czasu az dodam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 23:16, 16 Sie 2007 |
|
No Algar mi mowil ze jak zajrzal do tamtego menu to widzial wszystkie pozycje z dzialu "kowalstwo" a z innych nie widzial zadnej pozycji - wiec cos jest nie tak?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 6:47, 17 Sie 2007 |
|
widziec widzial, juz nie powinien bez przepisu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:56, 19 Paź 2007 |
|
update info: (bo chyba nieczytelnie napisalem)
gdy umagiczniamy zbroje np ochlodzenia to wszystkie inne odpornosci sie losują i zbroja traci podstawowe wlasnosci
czyli przykladowo zborja miala (10,10,10,10)
po zrobieniu jej ochlodzenia (16,4,5,4)
ale po zrobieniu energii (4,3,4,17)
aha i co do run
runy zwiekszaja odpornosci bazowe zatem 1 runa ognia da wiecej przy zbroi ochlodzenia niz w energii
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:23, 19 Paź 2007 |
|
ok. ale jesli zbroja miala 2.2.2.2 to po umagicznieniu moze miec np 5.4.6.15 ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:16, 19 Paź 2007 |
|
chyba max jest 5
czyli 5,5,5,15
no ale mozna miec tez 1,1,1,15
runa nie wplynie na to co umagiczniamy
zmienione:
jezeli mamy rune ognia w zbroi to umagicznienie ochlodzenia nie bedzie widzialo tej runy
inne beda normalnie przeliczane
(spowodowane to jest zbyt duzymi przyrostami)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:52, 23 Paź 2007 |
|
Czy w grze można znaleźć magiczny przedmiot bez potrzeby tworzenia go samemu? Jeśli tak, to czy istnieją artefakty jakieś ? Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 20:03, 23 Paź 2007 |
|
Można, takie itemy wypadają czasem z silnych mobów, jednak mają one inne wlasciwosci niz te graczowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|