Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:27, 14 Kwi 2007 |
|
skile antymagowe:
WAMPIRYZM,NEKROMANCJA,PALADIN,MAGIADRUIDYCZNA,PARRY,ARCHERY,SWORDSMANSHIP,MACEFIGHTING,FENCING
skile antynekrowe:
TAMING,WAMPIRYZM,PALADIN,MAGIADRUIDYCZNA,MAGERY,PARRY,ARCHERY,SWORDSMANSHIP,MACEFIGHTING,FENCING
skile antydruidowe:
WAMPIRYZM,NEKROMANCJA,PALADIN,MAGERY,PARRY,ARCHERY,SWORDSMANSHIP,MACEFIGHTING,FENCING
skile antywojowe:
TAMING,MAGERY,MAGIADRUIDYCZNA,NEKROMANCJA,INSCRIPTION,MEDITATION,PALADIN
skile antymedyta:
PARRY,TACTICS,ARCHERY,SWORDSMANSHIP,MACEFIGHTING,FENCING
skile pro medyta (przyspieszajace):
EVALINT,INSCRIPTION,SPIRITSPEAK,NEKROMANCJA,MAGIADRUIDYCZNA,MAGERY,PALADIN
Focus wplywa na bierne odzyskiwanie many
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pon 16:34, 07 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:40, 14 Kwi 2007 |
|
co oznacza sformułowanie antycośtam?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:46, 14 Kwi 2007 |
|
anty oznacza ze:
gdy ma sie skila anty magowego na poziomie 33>x>66 to skill ten zwieksza dlugosc czarowania o 10%
gdy x>66 to zwalnia o 20%
im wiecej skili tym wiecej zwalniajacych czynnikow (sumuje sie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 23:04, 14 Kwi 2007 |
|
skad te 66 ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 6:53, 15 Kwi 2007 |
|
mch88 napisał: |
skad te 66 ? |
Offtop: Miało byc chyba 66.6 - bo skrypter, który to pisał był evil
Ontop: Czy istnieje wpływ np. lumberjackingu na walke toporami/blacksmitha na walke młotami?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:47, 15 Kwi 2007 |
|
istnieje bonus lumbera do walki toporami, reszta nie istnieje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hnat
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:45, 03 Maj 2007 |
|
Ja bardzo przepraszam, ale brakuje mi tutaj skili antyarcherowych, bo z tych co napisane wynika, ze archer moze wszystko, albo nie moze nic, np. archer moze byc wojem, woj archerem, bo w skilach antywojowych nie ma archery.
A przeciez archer to skil pierwszorzedny.
Pozrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 10:46, 03 Maj 2007 |
|
Hnat a to dlaczego mialby archer nie byc wojem? Spojrz na historie, jak juz nie na fantasy samo w sobie. Kazdy archer mial miecz przy dupie - szkolony z miecza byl, ale w bitce - fakt, stanowil jako miecznik marne mieso armatnie - ale to dlatego ze mial taka a nie inna zbroje, albo nawet zadna, zeby nie ograniczala ruchow. Nie dlatego ze nie umial czy cos.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faltir
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 2:22, 04 Maj 2007 |
|
Skoro mechanika jawna, to ja poprosze o informacje na temat przyrastania Animal Taming - czy lepiej iść na ilość, czy na jakość, a jeśli to drugie, to według jakiego klucza? Może to dość szczegółowe informacje, ale zastanawiam sie, skąd kolejny tamer, który zaczął robić skilla 2 tyg. temu ma już 9X%...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:05, 04 Maj 2007 |
|
niestety zaden z tamerow sie nie pofatygowal powiedziec, ze na platynkach rosnie jak na smoku... (niestety nie sprawdze wszystkiego)
obecnie lepiej oswajac jakoscia niz iloscia, najdzie mnie chec to zrobie liste
ogolnie tamerzy maja minusa u mnie DUZEGO
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faltir
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:37, 04 Maj 2007 |
|
To ja mam jeszcze jedno pytanie odnośnie mechaniki - Na czym konkretnie rośnie exp skillowy? ( bo na online zdaje się już nie rośnie ) I od jakiego poziomu skilla? ( bo znam conajmniej dwie różne wersje :> )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:44, 04 Maj 2007 |
|
od online
i od okolo 90 (wroce do domu i bede mial czas i ochote to sprawdze)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pią 14:39, 04 Maj 2007 |
|
A ja już tyle razy pytałem ale bede pytał dalej
Czy inteligencja ma wpływ na jakość wykonywanych przedmiotów ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:05, 16 Sie 2007 |
|
nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:06, 15 Gru 2007 |
|
jedno nie zostalo powiedziane:
jesli sie ma skill anty to podwyzszaja sie progii
Np. majac magie i druidyzm, prog od ktorego mozna czarowac 5 krag jest wyzszy.
Pytanie teraz, czy jak posiadam magery na poziomie 30, to czy to wplywa na prog czarow w druidyzmie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|