Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:57, 12 Maj 2007 |
|
golem zajmuje 4 sloty
aby go naprawic trzeba miec powyzej 50 tinkering, potrzeba do tego sztabek zelaza
laduje sie go krysztalami mocy, po 100 jednostek taki krysztal daje
komendy:
upusc
przynies
zaatakuj
zaatakujcie
ochraniaj
ochraniajcie
pilnujcie
podazajcie
podazaj
podejdzcie
czekajcie
status
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:18, 12 Maj 2007 |
|
hmmm... a teraz jeszcze poproszę o odpowiedzi na inne pytania :
-golem zurzywa kryształ mocy wegle czasu pracy, kroków czy jak ?
- czy da się go wyłączyć na jakiśczas jeśli wedle czasu ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 20:24, 12 Maj 2007 |
|
Hmm 4 sloty? A jak ktos nie ma tamerki ani magii to juz golema nie moze uzywac?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Sob 20:39, 12 Maj 2007 |
|
XurtVers napisał: |
Hmm 4 sloty? A jak ktos nie ma tamerki ani magii to juz golema nie moze uzywac? |
Chyba musisz miec wieksza inteligencje bo to od inteligencji zależy ale nie jestem na 100% przekonany...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kabra
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:48, 12 Maj 2007 |
|
Z tego co ja wiem to od skilli a int tego nie zwiększa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:55, 12 Maj 2007 |
|
uzywa inne sloty ;p nie od tamingu itp
uzywa moc jak jest aktywny (czyli czekajcie nie uzywa mocy, reszta tak)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:24, 12 Maj 2007 |
|
@Coltain
aha - czyli "[imie_golema] czekaj" = STANDBY ?
Znaczy jakie 'inne' sloty ?
@Nasti:
Zalezy od skili nie od INT - jest na PROVECTOR to
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Nie 6:47, 13 Maj 2007 |
|
A co ile mniej wiecej czasu na "ochraniajcie" trza go zaladowac? 1 krysztal laduje go do pelna, czy mniej? W sensie na ile 1 krysztalek starcza?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:28, 14 Maj 2007 |
|
starcza na dlugi czas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:11, 15 Maj 2007 |
|
hmmm.... fajny ten Golem... tylko taki problemik jest... kunia to jak niepotrzebny to oddam do stajni i mam wolny slot... a Golema oddać nie mogę... MAm zatem taką propozycję - jeśli golem jest nieaktywny to niech nie zabiera slotów, ale nie mając wolnych slotów nie można by go aktywować.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:24, 15 Maj 2007 |
|
golem zajmuje 2 sloty
doszla nowa komenda (zamiana)
golem wraca do skrzynki a rzeczy ktore niosl sie wysypuja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|