Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Clair's Lair - Nowa Edycja? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:11, 23 Sie 2010 Powrót do góry

Solkin napisał:
Aha i nie chciałbym żadnych magoli skarbowych. Wg mnie przepisy są zajebiste- to coś co odróżnia ten shard od pozostałych. Rzemieślnicy przy tym mają stały dochód. Myślę, że wszystko na początku mogłoby zostać takie same, poza wychodzeniem expów (tak jak ktoś pisał- niech exp wychodzi z 2k sztab a nie ze 100, bo jak wiadomo umagicznić można tylko expy), no i ilością złota z pvm, również ze skarbów, może nie aż tak mało żeby odstraszało, ale wystarczająco, aby taki exp ze złota to było coś (!).

PS. Niech jakość materiałów (rud, drewna, itd.) idzie w parze z ich trudnością wydobycia. Tj. niech heban będzie najlepszy, skoro najtrudniej go ścinać, a nie wierzba jak do tej pory... Rolling Eyes
I może wprowadzić jakieś właściwości rud/drewna poza odpornością na magię? Pamiętacie jak za cl3 taki mithril czy terka były lżejsze i zabierały ~6 dexa mniej? Fajnie byłoby znowu coś takiego wprowadzić.

Pozdrawiam.



Popieram w calosci. Ostatnio nie gram (powody osobiste) ale z czasem wroce.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:25, 24 Sie 2010 Powrót do góry

Całościowo brzmi ciekawie Smile

Mam nadzieję, że wampiry znajdą swoje miejsce w tej całości Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Klajdek
CLFE Team


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 19:41, 24 Sie 2010 Powrót do góry

Flam, o wampirach był już ciekawy temat.
Od up'a będą się ślicznie świeciły w blasku promieni słonecznych [;


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 13:49, 26 Sie 2010 Powrót do góry

PS. może by wprowadzić również przepisy np. na każdy element smoczej zbroi? Oprócz łusek i rudy kowal musiałby zdobyć najpierw przepis na każdy element smoczej. Smile I do wykucia owej, tak jak z tradycyjnymi przepisami- sztaba złota + jakiś kamyk. Wtedy smocza powinna stać się naprawdę elitarna.

Poza tym uważam, że można coś takiego wprowadzić do innych przedmiotów, np. na długi elfi kompozytowy łuk (tutaj do wykonania może już bez sztaby Wink)- najpierw trzeba by było zdobyć przepis na niego, potem zrobić expa i dopiero wtedy można by było go umagicznić. Smile
Smocza zbroja SKÓRZANA- również przepis, itp., itd.

No i może wprowadzić w końcu przepisy dla alchemików i innych? Kieeedyś już chyba pisałem o tym. Poza tym dla stolarzy też by się przydały przepisy oprócz umagiczniania kijów. Np. na jakieś rare przedmioty/meble (np. jakiś rare kolor albo nazwa), typu ołtarz ofiarny, posąg drowa (kamieniarstwo) itd.

Co o tym myślicie? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Solkin dnia Czw 13:55, 26 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Czw 16:45, 26 Sie 2010 Powrót do góry

Jak dla mnie im mniej zbednych dupereli tym lepiej, niech rare kolory/rzeczy beda naprawde rzadkie, rozdawane tylko przez SeerTeam i to takze z umiarem, niech wiecej pracuje wyobraznia, takie moje zdanie;) Co do przepisow to w duzej mierze własnie one i runy w broniach sprawily ze balansu praktycznie nie bylo;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
c23chu



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:31, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Witam ja jestem bardzo starym graczem jeszcze z czasów Westa Avengera kiedy Mario nie był jeszcze Gm i na smoka chodziło się samemu ;d. Generalnie żeby ktoś chciał grac na servie proponuje szybkie gejny skili i statów tak żeby postać można było zrobić max w 2-3 taka jaka się chce pozowlic na bierne makro i inne takie rzeczy zmniejszyć lot w mobach do takiego standardowego ze np ze smoka wypada max 600 gp jakieś kamienie i możne jakiś item magiczny nic super dający jakiś bonus do walki magi przywrócić szaty z duchów do dawały niewidzialność na jakiś czas buty magiczne +5 do str zostawić to ze expy są bardzo trudne do uzyskania, ktos chce mułowac niech to robi to jego sprawa, podanie o konto usunąć komu się chce wymyślać jakieś farmazony? Zakładanie konta automatycznie 1 na ip. można tez zwiększyć skill cap co z tego ze będę mógł sam wykuć zbroje i na nią nakopać rudy mam biegać i szukać kogoś kto to zrobi ? jak grałem jeszcze przed downem online był 3 czyli ja i 2 gm co pilnowało żebym nie makrował (żart). Obecnie gram na servie gdzie nie ma skill capa wcale bije sam smoki i demony lol z takich mobów to 200-600 gp jakiś skrol i kamyki moze item zmnijeszajacy ilosc potrzebnych regów do czarowania, zero stresu. Co się tyczy zabijania noobow zróbmy takie coś ze można ubezpieczyć itemy za kasę, coś jak bles tylko 1razowy padasz idziesz się resnac i znowu możesz ubezpieczyć itemy oczywiście złoto regi przepadają Wink żeby nie było zbyt łatwo. Zmniejszyć prędkość moobów. Dodac takie zamówienia u npc na różne rzeczy to się chyba nazywa bulk order czy coś takiego nie wiem czy były narzędzia runiczne. Wiadomo poziom musi być trzymany bez loli i innych taki dziwactw smajlei za to ban;p. Można też zrobić obszary gdzie mozna atakować innych graczy albo mapę pvp i już jak ktoś nie chce być bity to tam nie idzie to samo w domu można takie coś zrobić i oczywiście zbieranie mobów ty zabiłeś, ty możesz zebrać nikt inny. wyłączyć to ze moby zbierają nasze rzeczy nie dość, ze muszę lecieć do helera to jeszcze do banku po nowy sprzęt średnio mnie to rajcuje. To tak mniej więcej szanse na uber itemy powinien mieć każdy, a nie tylko elo ziomy jak to było zawsze;p . To tyle no chyba, ze coś jeszcze wymyśle ale przede wszystkim większy skill cap i fast gejny inaczej nie ma co myśleć o dużym onlainie, ludzie pójdą tam gdzie mogą się bawić i cieszyć gra, a nie czekać na strecz up. pozdo dla klimatu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Pią 19:39, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Ciekawe by to było, ale raczej w to wątpię. Raczej na CL nie miałoby prawa bytu, ale who nows Razz

PS: napisz na pw na jakim shardzie tak jest, logne sie i lukne jak to wszystko wyglada ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arttatus



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nienacka

PostWysłany: Nie 0:33, 29 Sie 2010 Powrót do góry

Witam.

Podoba mi się pomysł c23chu jednak dać ograniczenie np. bardzo szybki rozwój statystyk do 60. Później już trochę szybciej niż było ostatnio.

Bierne makrowanie to wciąż bierne makrowanie. Tutaj równiez można by zwiększyć przyrost np. ale tylko do 85-90%.

Czytając poprzednie posty zauważyłem że ktoś poruszył temat właściwości rud. Kiedyś założyłem podobny temat aby wprowadzić "system" podobny do panującego na dawnym NV, czyt. każda ruda ma jakąś właśność na zbroi np. +5% do taktyki, itp.

Na razie to tyle. BTW. Nie oddamy krzyża, Peace & War, Love & hate.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:36, 29 Sie 2010 Powrót do góry

a co Wy na to żeby zrobić miejsce na arenki itp? Nie chce kopiować od CL:R ale czegoś takiego nam wcześniej brakowało. Swoboda i równa walka. Kolejna kwestia to igrzyska. Nie chodzi mi o zawody, w których wygrywa sprzęt tylko umiejętności walki. Morał: taki sam sprzęt. Wiem ze bardzo trudno jest takie coś oskryptowac ale pomyślcie nad tym Wink
Pozdro
P.S. "BYŁ KRZYŻ A TERAZ GO TU NIE MA?!" Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sangrattus dnia Nie 0:38, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 10:26, 05 Wrz 2010 Powrót do góry

Witajcie, dość długo mnie znowu nie było... rok? Very Happy
Piszę sobie teraz magisterkę i tak pomyślałem, że fajnie by było gdzieś to odreagować, jak już będę miał to za sobą. W poszukiwaniu różnych miejsc zajrzałem też i tutaj, a tu proszę jaka miła niespodzianka!

Nie ukrywam, że mój powrót do uo na polu 96 nie był udany, więc zajrzałem z lekkim sceptycyzmem. Jednak info o nowym wydaniu powracającym do korzeni zdecydowanie mnie nakręcił. Z chęcią jeszcze raz spróbuję przygody z tą grą.

Z propozycji, które słyszałem jakoś najbardziej do mnie przemawia podejście Drowa Norwooda. Niech świat będzie atrakcyjny pod kątem rpg, niech gracz będzie doceniany za dobrze odgrywaną postać, zaś upominany za słabe odgrywanie. (z przewagą marchewki nad kijem) Niech będzie wiele ciekawych, trudno dostępnych miejsc na świecie, żeby jego odkrywanie zajęło trochę czasu.
Może z tym odgrywaniem walki lekka przesada, bo jednak liczy się też element zaskoczenia. Zbój, który czai się za węgłem na ofiarę, będzie chciał ją dorwać jak najszybciej. Więc nie ma czasu na groźne pomruki itp.
Podobnie skrytobójca, też wiele nie poerpeguje, bo go wykryją i po zabawie.
Co innego jak ktoś gra mordercą sadystą, który lubi się poznęcać nad ofiarą, albo mordercą szukającym sławy, który chce być dobrze zapamiętany. Tu pole do rpg jest duże.

Po prostu mam mieszane uczucia. Wiem, że intencja autora jest dobra, ale obawiam się że przestrzeganie tego sprowadziłoby się do sądów nad tym, czy ktoś wystarczająco zaerpegował żeby zabić, czy też nie. Odjąć mu pd, czy dodać. I weź tu ustal granicę.

Acha i jestem zaciętym przeciwnikiem zwiększania szybkości gainów. Cała zabawa w tym, że wszystko odbywa się stopniowo.
Jak zaczynałem grę (095) i pokonywałem tylko szkielety, jakaż była moja radość jak po pewnym czasie wreszcie zacząłem dawać radę zombiakom. Zanim pokonałem licza minęło już ładnych pare miesięcy (zaznaczam, że nie należałem nigdy do superkoksów, którym zajęłoby to może wtedy z tydzień-dwa). Było to fajne, bo gracz zawsze wiedział, że jeszcze dużo przed nim i jest sens dalej się rozwijać.

Natomiast od zawsze była popularna idea, że powinno się całą postać robić w miesiąc - dwa, smoki i demony brać solo... No nie wiem, jak dla mnie gra w której bez problemu zabijam najlepsze stwory i w każde miejsce mogę się udać solo i wszystko posiekać, staje się szybko nudna.
Oczywiście zawsze zostaje pvp, ale tylko częsć graczy gra only pvp. Podstawą jednak zawsze było polowanie na różne mobki, zwłaszcza, że pvp trzeba jeszcze mieć z kim grać Smile
Tak więc według mnie szybkie osiągnięcie stat/skill capa powoduje efekt "przejścia gry" i raczej skłania do poszukania sobie innej niż zostania.

Oczywiście mam świadomość, że to zależy od filozofii gry. Ja przedstawiam swoją.

Teraz kilka konkretów, rzeczy które najbardziej mnie raziły w 096:
- Magic resist - zupełnie randomowe działanie, przez które można było oberwać tym samym czarem zarówno za kilka hp jak i umrzeć na miejscu, lub też w ogóle odbić czar...
Tymczasem powinien on resować jakąś procentową część dmg, co pozwoliłoby nam jakoś przewidzieć za ile możemy dostać.

- Sprzęt powinien się dużo wolniej psuć, nawet jeśliby uszczerbek miał być trwały - szukanie przez tydzień kogoś kto naprawi ci staf jest doprawdy frustrujące ;]

- Cóż, marzy mi się też kasacja postaci, żeby równy start dla wszystkich był... Wink

Jako że trochę nie jestem na czasie, to więcej grzechów nie pamiętam. Jeszcze tylko przypomnę kilka moich propozycji dotyczących fishingu z zeszłego roku. Może coś się przyda.

http://www.clairslair.fora.pl/swiat-cl,2/rybolostwo-obecna-sytuacja-skila-puacz,4407.html#53175

Pozdrawiam i głęboko wierzę, że będę miał do czego wrócić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:58, 05 Wrz 2010 Powrót do góry

Eldaren napisał:
(z przewagą marchewki nad kijem)


popieram! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgrim



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 6:30, 07 Wrz 2010 Powrót do góry

głupio nie gada Smile polać mu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:37, 07 Wrz 2010 Powrót do góry

Tymmo napisał:
Eldaren napisał:
(z przewagą marchewki nad kijem)


popieram! Twisted Evil



Tyle lat a nic sie nie zmienia O_o

Pozdrawiam wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:57, 10 Wrz 2010 Powrót do góry

Wszystko ok, oprocz: kasacji charów. Postać ma zostać, bo to by było bez sensu usunąć postacie, którymi ktoś (np ja) grał przez 2 lata i w końcu udało się temu komuś wykoxać staty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ila



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY

PostWysłany: Nie 15:13, 23 Sty 2011 Powrót do góry

Bilbur89 napisał:
Jak dla mnie im mniej zbednych dupereli tym lepiej, niech rare kolory/rzeczy beda naprawde rzadkie, rozdawane tylko przez SeerTeam i to takze z umiarem, niech wiecej pracuje wyobraznia, takie moje zdanie;) Co do przepisow to w duzej mierze własnie one i runy w broniach sprawily ze balansu praktycznie nie bylo;)


Zgadzam sie Smile Ogolnie to elomelo spowotem , mam nadzieje ze jak najszybciej.

Zastanawia mnie kwestia kolorowych szat , z takiego wzgledu ze posiadalam swoja zasluzona szate... bede chciala taka sama:D

Runy to przesada , jednakze przepisy byly dobre, moze poprostu oslabic dzialanie pvp co z reszta mialo miejsce i wyszlo dobrze...

Mam nadzieje ze wkrotce sie spotkamy:)

Pozdro ZN CREW

Niech ktos mi napisze czy sakies korzysci z bycia arcyskryba na prv...
Wolalabym sie nie zalamac;/; Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)