|
|
Autor |
Wiadomość |
Loel
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sto(L)ica
|
Wysłany:
Śro 20:15, 18 Sie 2010 |
|
Ultima to stara gra, a gramy w nią tylko dla tego, ponieważ ma swój niepowtarzalny klimat - dla tego uważam, że mapy nie powinno sie zmieniać na inną, oczywiscie można ją trochę odpicować, ale kształt powinien zostać klasyczny - stara Sosaria z Brit, Monoc i innymi Vesper.
Można pododawać nowe wyspy (po cholere nam tyle wody) nowe jaskinie, nowe kopalnie.
Jeśli chcecie aby nowi (starzy) gracze podochodzili, to nie każcie im siedzieć 3 miesięcy nad wyuczeniem się danej umiejętności, bo po dwuch dniach odejdą. Ludzie mają ważniejsze rzeczy w życiu niż kox postaci w UO, ale grając w UO można sie fajnie choć na chwile oderwać. Nierch w miare z przytrostem skila bedzie trudniej, ale nie za trudno, no bo ile można koxac, my chcemy pograć a nie biernie makrować i liczyć, że nas nie złapią.
Jeden gracz - jedno konto - jedna postać - żeby na serwerze istaniała gospodarka, trzeba tego pilnować!
Niech każdy gracz z pomocą boba budowniczego ma możliwość urozmaicenia swojego domku (oczywiście za oplatą w monetach growych - jest to pomysł chyba z UO-r, ale mi się podoba)
No i w miare możliwości nowe itemki.
Przynajmniej ja tyle oczekiwałbym na dzieńdobry od nowego (starego - dobrego) CL
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 20:55, 18 Sie 2010 |
|
Loel napisał: |
mapy nie powinno sie zmieniać na inną, oczywiscie można ją trochę odpicować, ale kształt powinien zostać klasyczny - stara Sosaria z Brit, Monoc i innymi Vesper.
Jeden gracz - jedno konto - jedna postać - żeby na serwerze istaniała gospodarka, trzeba tego pilnować!
Niech każdy gracz z pomocą boba budowniczego ma możliwość urozmaicenia swojego domku (oczywiście za oplatą w monetach growych)
|
Amen bracie! Zgadzam sie z kazdym z powyzszych zdan.
1) Jesli bedzie stara mapa to byc moze starzy gracze wroca powspominac dawne dzieje gdy siedzieli w kopalni w minoc czy rpgowanie pod malym bankiem w britt. To jak powrot po latach na stare smieci
2) Ten pomysl jest bardzo dobry - jesli online bedzie duzy. Bo wiekszosc graczy woli raczej zrobic sobie pro power maga albo woja zamiast zrobic pure craftera (teraz poza mna i dhalia chyba juz nie ma pure crafterow). Jak online bedzie duzy - to urozmaici to gre i gospodarke. Jak nie - bedzie problem z kowalem, krawcem etc. i wtedy moze byc problem.
3) A to juz wczesniej nawet bylo, ale glownie dla 'przyjaciol i znajomych krolika'. Daaaawno temu eme (ktos ja jeszcze pamieta?) przyozdobila mi domek plotkiem (za gruuuuba kase), a Garth w prezecie slubnym dla mojej postaci przyozdobil domek pod Trinsic. Dobrze by jednak bylo by kazdy mial taka mozliwosc. Nie wspominajac juz o tym, ze pomysl taki daje odplyw kasy z serv i mozliwosc brania udzialu w konkursach na najladniej udekorowany domek wg pomyslu graczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Śro 21:20, 18 Sie 2010 |
|
Nie można ograniczać gracza do jednej postaci... To by było szczerze powiedziawszy trochę nudne... Yasiu, jesteś trochę starszym graczem na CL, powinieneś mieć tedy bardziej racjonalne pomysły Pierwszy pomysł jest całkiem spoko ;] Z drugim natomiast ja osobiście się nie zgadzam. No jak jedna postać jedno konto, jak obecni starzy wyjadacze maja po 1~3 postaci. To by nie przeszło niestety. Trzeci natomiast pomysł (oczywiście jest tu cały czas mowa o pomysłach Loela) wydaję mi się że byłby całkiem nieżły. Masz za dużo gp to oddaj, a dzięki temu będziesz miał ładniejszą chałupkę ;]. Spox pomysł, z resztą wiele rozwiązań z CL(...) jest naprawdę niezłych (mowa oczywiście o rozwiązaniach apropo skili i statów, chociaż te ostatnie to tam nie specjalnie się sprawdzają, z tego co widzę to średnio tam spadł online o 65% ...)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 21:39, 18 Sie 2010 |
|
Nie no, ok, moze jedna postac to przesada, ale dwie w zupelnosci wystarczaly (przynajmniej do moich potrzeb).
Bo co z tego, ze w grze spotykasz 10 roznych postaci, jak okazuje sie, ze sa to 3 osoby po drugiej stronie monitora grajace secondami, thirdami itp...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Śro 22:37, 18 Sie 2010 |
|
Cytat: |
...Bo wiekszosc graczy woli raczej zrobic sobie pro power maga albo woja zamiast zrobic pure craftera (teraz poza mna i dhalia chyba juz nie ma pure crafterow). ... |
@Yasiu - ja Cię bardzo przepraszam, ale sam grałem craftem (tylko i wyłącznie bo ze mnie taki wojak jak z koziego zadka trąba) ale dowcip polega na czym innym. Nie wiem jak wygląda kox woja/maga, ale np kowala wykoxać to wyższa szkoła jazdy i siedzenie przed kompem ładnych kilka tydni. Młodzi raczej nie przyjdą (grafika itd itp), a starym nie będzie się chciało siedzieć kilkanaście/dziesiąt godzin przed monitorem coby crafta wykoxać, bo człek ma inne (ważniejsze) zajęcia w życiu, a UO jest... tu trza wpisać odpowiedni tekst.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Loel
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sto(L)ica
|
Wysłany:
Śro 23:31, 18 Sie 2010 |
|
Loel napisał: |
Jeden gracz - jedno konto - jedna postać - żeby na serwerze istaniała gospodarka, trzeba tego pilnować! |
Darqs napisał: |
Z drugim natomiast ja osobiście się nie zgadzam. No jak jedna postać jedno konto, jak obecni starzy wyjadacze maja po 1~3 postaci. To by nie przeszło niestety. |
Cóż, nowy serwer - nowe zasady. Chodziło mi o to, że pozwalając jednemu graczowi tylko na jedną postać w grze zadbalibyśmy o klimat a przede wszystkim pozwolili utrzymać zdrowy rynek. Taka sytuacja pozwala w świecie Sosarii zaistnieć również rzemieślnikom, którzy też są potrzebni i tworzą klimat gry. A przy okazji ludzie zaczną namawiać kolegów, spotkają się przy piwku, przypomną sobie o UO, jeden powie do drugiego, stary mam kozak woja, ale nie ma kto mi robić zbrojek, może byś znów pograł z nami np: kowalem albo magiem, żebyśmy mogli razem polatać.
Trzeba przedyskutować ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Czw 3:12, 19 Sie 2010 |
|
Jestem za pozostawieniem jednej postaci na konto, pytanie tylko czy wogole zostana postacie z poprzedniej edycji. Jesli tak, kazdy moglby wybrac ta na ktorej mu zalezy lub oczywiscie stworzyc sobie zupelnie nowa. Ja osobiscie bylbym za tym by pozostawic stare postacie a Tym ktorzy maja aktualnie wiecej niz jedna postac, dac wybor ktora pozostawic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 9:30, 19 Sie 2010 |
|
No niech tylko spróbują nie zostać...to ja podziękuje ;p a z ta jedną postacią na koncie to raczej przeciw, musi być przecież jakieś urozmaicenie, a nie tylko młocic jednym i tym samym ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 9:57, 19 Sie 2010 |
|
przeciw zostawic jak jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sevel
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:22, 19 Sie 2010 |
|
Mapa klasyczna ma 1 zaletę - gracze z innych serwerów łatwiej odnajdą się w tym świecie (zamiast uczyć się go od nowa). Ułatwi to pozyskiwanie nowych graczy.
1 postać na konto - nie. Granie 1 postacią się nudzi. wydaje mi się że 5 pozwala na zbytnie mułowanie, 2 postacie pozwalały by na zmianę jednak bez możliwości przechowywania itemków na martwych kontach.
Dodał bym jeszcze jedną zmianę - rejestracja konta przez www z podaniem emaila. Pozwoliło by tona lepsze reklamowanie serwera. Przy update mapy, zmianach, ważniejszych ewentach można wysłać wszystkim (i tym aktywnym i tym, którzy od jakiegoś czasu nie grali newsletter. Zawsze to jakaś forma promocji serwera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Czw 10:23, 19 Sie 2010 |
|
Radossi napisał: |
przeciw zostawic jak jest |
Nooo.. bardzo konstuktywna wypowiedz. ale co zostawic - skrypty? mape? a moze wogole zostawic ultime?
Dwie postacie na konto to moim zdaniem takie optimum.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 13:45, 19 Sie 2010 |
|
Yasiu napisał: |
Radossi napisał: |
przeciw zostawic jak jest |
Nooo.. bardzo konstuktywna wypowiedz. ale co zostawic - skrypty? mape? a moze wogole zostawic ultime?
Dwie postacie na konto to moim zdaniem takie optimum. |
chodzi mi o 2 postacie ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 20:00, 19 Sie 2010 |
|
Dwie postacie na konto są ok.
Jedna to przesada gruba, bo się znudziło by szybko.
Z kolei więcej niż dwie postacie to też nie dobrze, bo powstają muły.
Życzyłbym sobie, żeby nie było mułów, albo ograniczyć je do drastycznego minimum...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 1:24, 20 Sie 2010 |
|
Planowany UP na koniec sierpnia, został przeniesiony na 10 września. Powodem takiego stanu rzeczy jest wyjazd w sprawach służbowych odpowiedzialnych osób za nowy projekt. Z góry przepraszam, mam nadzieję, że wytrzymacie jeszcze te kilkanaście dni. Postaramy się jak najszybciej zrobić UP dla graczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maniak dnia Pią 1:25, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 13:08, 20 Sie 2010 |
|
Aha i nie chciałbym żadnych magoli skarbowych. Wg mnie przepisy są zajebiste- to coś co odróżnia ten shard od pozostałych. Rzemieślnicy przy tym mają stały dochód. Myślę, że wszystko na początku mogłoby zostać takie same, poza wychodzeniem expów (tak jak ktoś pisał- niech exp wychodzi z 2k sztab a nie ze 100, bo jak wiadomo umagicznić można tylko expy), no i ilością złota z pvm, również ze skarbów, może nie aż tak mało żeby odstraszało, ale wystarczająco, aby taki exp ze złota to było coś (!).
PS. Niech jakość materiałów (rud, drewna, itd.) idzie w parze z ich trudnością wydobycia. Tj. niech heban będzie najlepszy, skoro najtrudniej go ścinać, a nie wierzba jak do tej pory...
I może wprowadzić jakieś właściwości rud/drewna poza odpornością na magię? Pamiętacie jak za cl3 taki mithril czy terka były lżejsze i zabierały ~6 dexa mniej? Fajnie byłoby znowu coś takiego wprowadzić.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |