Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zmiany w Liczach Necro. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:07, 04 Lut 2008 Powrót do góry

No moze nie kazda, nieraz dalo sie popracowac...

Co do zmian poli to mieliscie ankiete, wiekszosc chciala zmian, propozycje byly... nieokreslone to zaczalem sam...

No bo propozycje ze taka lub inna forma pozyskania poli jest ale juz o samej polimorfii nic.

Propozycja Gartha miala byc... hmm zamierzalem wprowadzic (chyba Gartha o ladowaniu poli przez kontakty z mobami)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pon 14:27, 04 Lut 2008 Powrót do góry

Colt... Ale to byla ankieta i propozycja o poli dla maga... A zaczeles kombinowac z poli dla Necro ;] Wiesz Twoj wybor jestes szef i robisz co chcesz... ;]


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 15:30, 04 Lut 2008 Powrót do góry

Coltain nie chodzilo o to ze cos robisz zle, tylko ze robisz to sam.
Policz ile bylo zmian w magi? - calego systemu? ze 3? 3 ZMIANY CALEGO SYSTEMU ktore, poza drobnymi szczegolami o ktorych zwykle mowilem po fakcie - starajac sie doprowadzic to do stanu zbalansowania, robiles sam. Zamiast tego moze lepiej bylo sie skupic na 1?? Co zreszta zawsze ci mowilem... No ale nie wiedziec czemu wolales robic je na goraco, bez odpowiednio dlugiego czasu na przetestowanie poprzednich - liczac kulejacy online itp. itd.. 1 ciaglym i niezmiennym twoim problemem bylo wlasnie to ze chcac wszystko robic samemu, robiles to w sposob nieprzemyslany, skoro trzeba bylo ostro modyfikowac wiekszosc zmian wplywajacych na balans.

Zrobienie z pvm - milej odskoczni - strasznie hardcorowego cosia przy 0 zyskach podczas bicia mocniejszych moobow, mimo ze na samym poczatku pvm mialo byc w twojej konecpcji w miare grywalne - przypomne moze ze to z tego powodu healing jest w obecnej (przesadzonej mocno) formie.
(ostatnia proba bicia demona skarbowego: wojownik z mieczem z rhellynium 5 run, wyssanie many, deamon slayer + mag leczaco zadajacy dmg. - 20 min. biegania po OTWARTYM TERENIE z 2 zgonami wojownika, zuzycie 40 zoltych - wojownik i 20 zoltych - mag + 20 dbm-ow - mag. Loot? 6k...)

O klatce to lepiej nie mowic, bo jak zrobiles ja w miare ok na poczatku, to po 2 dniach zostala w zasadzie anulowana mozliwosc zamkniecia sie z kims w niej i rzucania czarow w ta osobe... po co? Skoro wojownik - a tylko na woja sie oplaca ja rzucac, z glupim nozykiem czy tasakiem by w niej takiego maga zabil w pare chwil? No ale po co zmuszac graczy do myslenia... . Juz nie mowiac o tym ze mozna ja w latwy sposob odwolac.

Staralem Ci sie pomagac, mimo raczej sporej niecheci z twojej strony gdy zwyczajnie wyrazalem swoja opinie o pewnych zmianach ktore cos psuly.
Nigdy nie mowiles o tym co robisz, nie informowales ludzi o swoich planach, nie mowiles - "chwila, chwila to wiekszy projekt dajcie temu czas" itp. tak wiec nie wiem czego ty sie spodziewales? Ze ktos bedzie ci wdzieczny za to ze na np. na tydzien kompletnie uniemozliwiles mu gre bo realizujesz swoje pomysly, zmieniajac cos, co juz w miare dzialalo?? Ludzie maja dosc balansowania shardu przez ponad rok, tylko dlatego ze glowny skrypter nie moze sie zdecydowac na 1 opcje... .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:09, 04 Lut 2008 Powrót do góry

Salomon, Ty nie wiesz co zrobilem...

Policz ile masz czarow, pomnoz to x3 i tyle wyjdzie okolo skryptow, w ktorych trzeba cos zmieniac. Teraz zauwaz, ze kazdy czar musialem robic prawie od podstaw. Policz od skryptu (jasli nie zatniesz sie na czyms trudnym) godzinke. Teraz Ci wyszlo ile trwa przebudowanie magii (a ja to robilem - i to nawet 2 razy)

Tyle trwa Zmiana CALEGO SYSTEMU

Kolejne: CALY SYSTEM MAGII jest CZESCIA SYSTEMU UMIEJETNOSCI MAGICZNYCH i trzeba to dostosowac do siebie, policz sobie ile to skryptow na oko i ile czasu

Zmiany na goraco: Jak mam ochote to pisze, jak nie to nie. Miale ochote pisac to zrobilem cos na goraco, a co mialem nie pisac? Czekac az wyplaczecie temat na forum??? W takim tempie to juz by serwer nie istnial.

Eh, no patrz, juz pvm Ci przeszkadza. Mimo ze przebudowalem CALY SYSTEM (przelicz sobie ile to zajmuje jeszcze raz) dodajac wplyw inta i zaleznosc od npc czy nie, potem dodalem slayery (okolo 300 linijek kodu + przebudowalem CALY SYSTEM znow ) to jeszcze za malo bo demon dostal wiecej str bo ma inne rare cacka... Jak chcecie to zabiore szanse na magol czy przepis, usune paragony i cacka ze skarbu, a dodam te marne pare k. Mysle ze na razie gp ma jakas wartosc i uwazam ze to jest sluszne. Jak sie myle to opisz mi gospodarke lepiej, nie jestem ekonomista.

Co do klatki to... nie pamietam zebym Cie ograniczal zebys sie nie mogl zamknac, ograniczylem jedynie nekro zeby nie rzucal sacrifice w klatce. no ale Ty pewnie masz cos innego na mysli

Czytalem kazda opinie, rozwazalem i podejmowalem decyzje, niestety czasu na to nie ma zeby skakac na kazda zachcianke, popatrz ile skryptowali na 095 a ile ja napisalem...

Odnosnie balansu i psucia postaci to pewnie pijesz do wampirow... oni wiedza za co oberwali, jechali na bugu i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:34, 04 Lut 2008 Powrót do góry

Coltain napisał:
(...)
Policz ile masz czarow, pomnoz to x3 i tyle wyjdzie okolo skryptow, w ktorych trzeba cos zmieniac. Teraz zauwaz, ze kazdy czar musialem robic prawie od podstaw. Policz od skryptu (jasli nie zatniesz sie na czyms trudnym) godzinke. Teraz Ci wyszlo ile trwa przebudowanie magii (a ja to robilem - i to nawet 2 razy)

Wlasnie, problem w tym ze prawie nikt nie wie ile to jest bo przeciętny gracz się na pisaniu skryptów nie zna. Dla niego albo coś jest ok albo nie.
Tej pracy gracz po prostu NIE WIDZI i nie zobaczy, bo tylko ciska klawisze i korzysta z tych linijek kodu.
Dla tego, patrząc od strony piszącego rozumiem twoją irytację, zwłaszcza że pod względem ilości zmian i poprawek stare CL się nie umywa.

Ps. Jakby się to nie skończyło to przynajmniej doczekałem slayerów dla maga Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 17:37, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:28, 04 Lut 2008 Powrót do góry

A mi się tam "nowe" demony podobają.
Demon to demon... Jeden wojownik i jeden mag kontra demon skarbowy..? To chyba tylko Sigmar potrafił. A w tym świecie nie ma takich kozaków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 22:01, 04 Lut 2008 Powrót do góry

jesli chodzi o pvm to od jakiegos czasu sobie je odpuscilem.
z pvm mozna wyciagnac 1/2-1/4 tego co bylo na 095.
z 095 pozostaly tylko ceny przedmiotow i materialow eksploatacyjnych oraz uslug.
z tego prostego rachunku jaki sobie przedstawilem wyszlo ze najbardziej oplaca sie grac pvp albo poswiecic sie craftowaniu.
jeszcze raz podkresle, nalezy zapomniec o pvm jakie bylo na 095 i wyobrazic sobie ze obecny loot byl od zawsze, wtedy mozna dopiero przestac na nie narzekac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pon 22:02, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:04, 04 Lut 2008 Powrót do góry

mch... chyba zartujesz, skoro ja nie tlukac najmocniejszych mobkow moge w 30 min wyciagnac z 12k... Wielu mobkom zwiekszono looty i jest ok, pvm gra sie przyjemnie i jego trudnosc jest odpowiednia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Wto 0:07, 05 Lut 2008 Powrót do góry

Ja w 1h wyciagam 60k Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 1:44, 05 Lut 2008 Powrót do góry

Pvm nawet taka niewykogzana postacia jak moja jest calkiem mile i mozna na tym zarobic bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)