Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:21, 26 Gru 2007 |
|
Chyba wychodzenie podpisanych itemów (co najmniej jeśli chodzi o Tinkering i Bowcraft) zostało zbytnio utrudnione. W sumie to wychodzą one tak jak expy w kowalstwie lub gorzej (jeśli w ogóle wychodzą - 96 młotków kowalskich z Royalu - wszystkie normalnej jakości).
Dodam, że w przypadku kowala nadal wychodzą same podpisy. Czy to znaczy, że kowalka została przypadkiem pominięta i przez mojego posta będzie tak tragicznie, jak w przypadku innych skilli, czy Tink i Bowcraft (i może też inne skille) zostały nadmiernie "uwalone" zmianą z 23. grudnia? W końcu było tam napisane "nie każdy będzie podpisany" a nie "prawie żaden".
Edit: Ewentualnie, jeśli już ma tak być, to niech:
1) da się pozyskiwać połowę zuzytego surowca z nieudanych przedmiotów (topić itp) z wykorzystaniem Tinkeringu,
2) da się naprawiać zepsute narzędzia - w końcu podpisany/expowy item będzie sporo wart,
3) każde narzędzie ma ten fajny komunikat co go ma młotek kowalski ("jest w tragicznym stanie").
W takiej wersji utrudnienie wychodzenia dobrych narzędzi będzie miało większy sens.
Chociaż dalej nie pomogłoby to Bowcrafterom... Chyba, że byłaby np. 50% szansa na odzyskanie ścięgna i, po staremu, zawsze odzyskiwałoby się 50% drewna...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Śro 23:42, 26 Gru 2007, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 0:33, 27 Gru 2007 |
|
Jezeli jest tak tragicznie, to rzeczywiscie cos tu nie tak. Normalnie, az sprawdze jak teraz dziala bowcraft, bo nie chce sie obudzic rano z reka w nocniku.
edit: Sprawdzilem tylko troche. W sumie na 20 prob wyszedl 1 dobrej jakosci kompozytowy luk ze slabszego drewna. Wczesniej zawsze wychodzil dobrej jakosci. Mozna szanse troche zwiekszyc, ogolnie nie jest zle. O ile taki stan rzeczy bedzie utrzymywal sie co do rzeczy z lepszego materialu.
Natomiast ciekawi mnie teraz kwestia wyjatkowej rzeczy. Tutaj mam nadzieje, ze nie bedzie, az tak tragicznie. Co prawda moze byc bardzo ciezko, ale jednak chcielibysmy widziec, ze z naszych rak zostalo stworzone cos wyjatkowego wiecej, niz 1 rzecz na 2 miesiace ciaglego tworzenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maniak dnia Czw 0:46, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:10, 27 Gru 2007 |
|
chcialem zauwazyc, ze 20 prob to jest statystyczne nic...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:08, 27 Gru 2007 |
|
Może się powtarzam , ale przy naszym rozbujanym randomie 96 prób to też nic... ale daje do myślenia. Poza tym po tych 20 próbach wyszedł łuk "dobrej jakości" (podpisany, nie exp), czyli "chleb powszedni" CLki. Raczej nie chodziło w zmianie o to, żeby serwer chodził w kiepskim stuffie lub żeby rzemieślnik musiał na dłużej odpalac makro?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 12:37, 27 Gru 2007 |
|
Aha, czyli mam odpalic makro na 5 godzin i sprawdzic, ile tysiecy wyszlo dobrej jakosci rzeczy, a ile setek wyjatkowej jakosci?
Szanujmy sie troche, ok...?
Poza tym, skoro w bowcrafcie wychodza rzeczy dobrej jakosci po kilku probach to chyba nie jest tragicznie? Nie mam zamiaru upierac sie, ze jest dobrze i wspaniale, ale chce po prostu przyblizyc obraz bowcrafta ludziom, ktorzy go nie mieli. Co wiecej, napisalem wczesniej, ze mozna szanse na wyrobienie dobrej/wyjatkowej jakosci zwiekszyc. Jezeli padnie pytanie o ile zwiekszyc, to od razu odpowiem - o +20%.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:16, 27 Gru 2007 |
|
colt napisal że wszystko zależy od narzędzia jeśli exp to wychdozi lepiej niż podpis
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:56, 27 Gru 2007 |
|
Kosturek: Mógłbyś to wyjaśnić dokładniej? Nie ogarniam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 22:10, 27 Gru 2007 |
|
Firek-Jeśli masz exp narzędzia to jest większa szansa na to, że przedmiot z nich robiony będzie lepszej jakości...
Można by zrobić tak, że od 100% skila (bez expa-nie mam pojęcia jak to wtedy ominąć) przedmioty DOBREJ jakości wychodzą zawsze (lub jakieś ponad 90%).
([{W gruncie rzeczy można by całość uzależnić od skila: masz 50% to dobrej jakości rzecz to rarytas, masz 90% to na odwrót...}])
Pozdrawiam...
EDIT:
Pomyliła mi się dobra jakość z normalna
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Galdious dnia Czw 23:07, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:01, 27 Gru 2007 |
|
K, to akurat ogarniałem (choć te 96 młotków było robione expowymi narzędziami majstra). Przez chwile myślałem, że kosturek chciał napisać, że expowym młotkiem mamy większe szanse zrobić expa, ale jeśli chcemy zrobić podpis, to lepiej, jeśli użyjemy gorszego - podpisanego narzędzia. Myślałem, że napisał coś, czego nie wiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|