|
|
Autor |
Wiadomość |
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Wto 10:58, 17 Cze 2008 |
|
Zasmiecacie temat scierwojady ^-^
Zarowno wujek Coltek jak i reszta pomagajcych zna potrzeby graczy i stara sie na bierzaco cos nimi robic. Malo tego, dbaja o to by wszytkim gralo sie przyjemnie dlatego bylo by jeszcze milej gdyby juz niebawem smierdziuchy otrzymaly czas trwania wiezow krwi zresowanych powiedzmy, hmhmh 60 sekund i 120 sekund w przypadku gdy wejda czysto.
Nice huh ?
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pupeq dnia Wto 10:59, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Wto 14:23, 17 Cze 2008 |
|
Co do czarów o których wspominał mch88 miało być obejście na pvm (chociaż nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi - w pvp działa tak jak teraz, w pvm po staremu?). Mch ma racje, że poniewierano wojem i teraz jakoś się wyrównało...
Co do aktywności ekipy... % (czyt. serki) nie mogą pomóc we wszystkich sprawach. Ja osobiście jak jestem na mircu pomagam (moge pomóc) jak ktoś ma problem typu : rozstaw mi dom , zablokowałem się , brak klimatu jakiegoś gracza itd... w niektórych rzeczach trzeba zgłosić się wyżej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 17:46, 17 Cze 2008 |
|
jest poprawa ok (nareszcie nie ma podwojnych komunikatow o mijaniu czaru) ale moim zdaniem ten czar (wiezy krwi) nie powinien byc tak czesto resowany przez moby.. bo nadal sie zdarza ze krotko (3-5s) trzyma.
niezresowany powinien trwac 20-30 s na mobku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |