Autor |
Wiadomość |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:39, 30 Maj 2009 |
|
Obydwa te skile mają duży według mnie błąd.
Otóż po zginięciu punkty "modlitwy" oraz punkty "krwi" powinny spadać do 0.
Obecnie wampir ginie - ma Punktów Krwi tyle ile przed śmiercią.
Morze przyzwać konia, przywołanca i ofensywnie czarować ma teleport blesa i wiele innych i to zaraz po śmierci.
Albo wprowadzić Regi do wampiryzmu (jakiekolwiek może to być tanie jak barszcz)
Albo zerować PK po śmierci.
Ta sama sytuacja tyczy się paladynów oni również maja wszystkie swoje zabawki bez regów i zaraz po wskrzeszeniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 12:30, 30 Maj 2009 |
|
opcja 3.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 13:23, 30 Maj 2009 |
|
boxi i znów sie do ciebie dowalę. Czemu o to nie marudziłeś jak sam posiadałeś skill ?
poza tym fakt trochę dopal opcja 3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 13:49, 30 Maj 2009 |
|
Zorgan ... nie do końca sobie zdawałem sprawę jakie to upierdliwe ... poza tym ja jeszcze raz będę robił wampiryzm (brak mi paru umiejętności)
zredukowanie PK do 0 to i tak wygoda wiem co mowie.
Nie takie bugi zgłaszałem - nie zawsze oficjalnie bo był kanał wampirzy i GG.
Ale słuszna uwaga sam bym się siebie o to czepił
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 21:16, 30 Maj 2009 |
|
No to ja na pytanie odpowiem pytaniem...
Komu to przeszkadza?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 22:50, 30 Maj 2009 |
|
Jest nie w porządku ... niech każdy mag ma posmierci
zioła albo wojak miecz ....
No i nie raz widziałem jak robią wiochę grając pvp bez zbroji bez ziół bez broni tylko skilem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 22:54, 30 Maj 2009 |
|
co do palka to on do castu potrzebuje many wiec tak szybko tez nie wycastuje co do wampira nie wiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 23:20, 30 Maj 2009 |
|
Zorgan - potrzebuje ale nie jest wymagane !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 8:35, 31 Maj 2009 |
|
Ja bym tu nic nie zmieniał.No chyba że dręczy Cie twoja przewaga Boxi to możesz zmienić Wampiryzm dodajac jakieś tam regi.Palek jest w porządku i jego bym zostawił w spokoju.
Prosze Cię również abyś dogłębniej opisał sytuacje w której paladyn walczył pvp bez broni,jakoś tego nie widzę.No chyba że drażniło Cie iż po odnowieniu się many rzucił Ci augus luminos,poczym znowu stał jak kolek bo nie miał many...
Przypominam że Paladyn nie ma żadnych czarów zadających dmg poza Augus Luminos.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Nie 8:41, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:15, 31 Maj 2009 |
|
Lepsza alternatywa jest dodanie itemu kosztujacego np 5k u npc.
Paladyn - Blogoslawiony Symbol
Vampir - Krwawy Kielich
Postac nie posiadajaca tego itemika w plecaku nie moze uzywac mocy paladynskich / vampirzych .....
No i po sprawie ....
Bylo by to bardziej fair niz spadanie pk i pm do 0
Gdyz vampir w nocy pogryzie kilka zwierzakow i ma juz troche tych punkcikow. A paladyn bedzie musial zapinkalac do swietlicy i modlic sie dosyc dlugo badz wplacic pokazna sume monet jako ofiare by uzyskac pm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darthen
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:11, 31 Maj 2009 |
|
1. jak mozna porownywac paladynizm i wampiryzm ?
to tak jakby porownywac fencing i necromancje
2. Zawsze przy ozywaniu czarow palka zuzywa sie mane (zawsze!! i jest to konieczne!) i punkty wiary, ktore tez sa konieczne do uzycia czaru i ktore wykupuje sie przy oltarzach za zloto, wiec zeby czarowac trzeba miec zawsze wykupione punkty i jak sie skoncza znow wykupywac, wiec jest to drozsze niz noszenie jakiegos amuletu no i podejrzewam, ze nie wychodzi taniej niz uzywanie ziol u innych klas czarujacych;
nie mniej jednak paladyni nosza ksiegi zaklec paladynskich bez ktorych nic sie nie da wyczarowac
3. Prosze o zmiane aby ankieta byla przeznaczona oddzielnie dla dyskusji o paladynach i oddzielnie dla dla dyskusji o wampiryzmie, jako ze sposob dzialania tych skili chociazby w tej dyskutowanej kwestii jest rozny;
ktos rowniez moze byc za zamianami w wampiryzmie za to w paladynizmie juz nie lub na odwrot
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:44, 31 Maj 2009 |
|
Darthen porownuje sie vampiryzm i paladynizm bo sa to skille tej samej kategorii .... tak samo jak mozna porownywac nekromancje z magia.
Oba skille biora 100 skillcapa a daja X czarow / umiejetnosci ...
Mechanika ich moze sie troszke rozni by byly bardziej indywidualne .... niemniej jest miedzy tymi skillami najwiecej podobienstw.
Jezeli rozdzielisz ta propozycje to bedzie to bledne gdyz ...
Prawde mowiac oba skille pozwalaja na uzywanie swych umiejetnosci po resie od healera .... poprostu paladyn musi poczekac troczekac na mane troche dluzej niz vampir na mane i stamine.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:21, 31 Maj 2009 |
|
ja jestem za propozycja Korgana, jesli wogole... nawet koszt takiego Krwawy kielich i Blogosławiony Symbol powinien byc nie wielki, a przedmioty ogolniedostepne.
generalnie jestem Przeciw jakiemukolwiek uwalaniu!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Pon 7:27, 01 Cze 2009 |
|
po co całe te halo jak gra 5 osób on line, też śmieszne, ankiete zrobiłem, 30 pare osób że będzie grało a on line 4 osoby . Jakby cygan powiedział "to też śmiech na sali!"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 8:51, 01 Cze 2009 |
|
bo wszyscy graja na cl r :\
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|