Autor |
Wiadomość |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Pon 17:46, 19 Paź 2009 |
|
Albo - do wychodzenia czarow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 18:09, 19 Paź 2009 |
|
do trudności czarów też był w hybrydce, ale to tam już taka szczegóła (może poza nekro - magiem - główny mój powód spuszczenia 10x nekro)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 7:24, 20 Paź 2009 |
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 7:15, 21 Paź 2009 |
|
Salomon - nie ma czegoś takiego jak Klasa wampir ... to czemu ma być hybryda - poza tym skil był balansowany pod to by nie być antyskilem (obcinany)
Jak teraz na nowo działają runy w pvp (bo nie jestem pewnie na100% to i tak to co piszemy prawie traci sens .... ale to inna inszość - wymyślajcie sobie dalej, w końcu chmara potężnych wampirów zalała sosarie i nie daje wam się bawić)
Cytat: |
* skile takie jak:
- wampirym
- nekromancja
- paladynizm
-druidyzm
uniemożliwiają "bycie" czystym magiem |
Wampiryzm miał nie być antyskilem i po to był tak OGRANICZANY.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Śro 7:19, 21 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 11:24, 21 Paź 2009 |
|
boxi napisał: |
Salomon - nie ma czegoś takiego jak Klasa wampir ... to czemu ma być hybryda - poza tym skil był balansowany pod to by nie być antyskilem (obcinany)
Jak teraz na nowo działają runy w pvp (bo nie jestem pewnie na100% to i tak to co piszemy prawie traci sens .... ale to inna inszość - wymyślajcie sobie dalej, w końcu chmara potężnych wampirów zalała sosarie i nie daje wam się bawić)
Cytat: |
* skile takie jak:
- wampirym
- nekromancja
- paladynizm
-druidyzm
uniemożliwiają "bycie" czystym magiem |
Wampiryzm miał nie być antyskilem i po to był tak OGRANICZANY. |
Tak mi ciebie szkoda...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 11:48, 21 Paź 2009 |
|
i tak będziesz dostawał w głowę ;D i mia łkał ;D
ps. temat chyba do zamknięcia ...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Śro 11:48, 21 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:56, 22 Paź 2009 |
|
zawsze miał być :] był ograniczany tak samo jak inne skile hybrydo możliwe. Fakt, że wampir =/= nekro, ale zawsze jest to całkiem sporo grywalnych czarów, których danie musi mieć jakieś konsekwencje.
Zauważ nie mówię że te konsekwencje które miały miejsce były dobrze wyważone :]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Czw 13:58, 22 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 20:54, 22 Paź 2009 |
|
Cytat: |
których danie musi mieć jakieś konsekwencje. |
- czary nie działają w dzień
- nie możesz jeździć na czarowanych koniach i normalnych wierzchach
- jesteś super wrażliwy na srebro
- 100 skila
- nie możesz być PMem (czyli minus do cast spida i do sily czarowania)
Moce nie nadają się do PVP tak jak kiedyś i zostały udupione wraz z czarami ofensywnymi (flam który zadaje 15hp) w zamian za to ze wampir nie będzie - antyskilem ... - znowu jest.
Faktycznie wiesz ... skill którego używać możesz praktycznie tylko w nocy - i w momencie w którym jest najbardziej potrzebny - nie działa (prawo Murphyiego)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 23:01, 22 Paź 2009 |
|
zgadzam sie z tym ze uwalanie postaci ktora gramy jest niefajne -sam duzo i wylewnie pisze w tematach o nekro.
mimo wszystko chcialem zauwazyc jedna rzecz:
wampiry z cl przez swoje postulaty daza do zlikwidowania wplywu wampiryzmu na magie i vice versa.
wampiryzm jest skillem, ktory daje postaci dodatkowe zdolnosci w walce, czyli jest skillem nastawionym na walke (pierdoly w stylu "skill wampiryzm jest nastawiony na rolplej do mnie nie trafiaja) - to jest fakt
skille z roznych dziedzin wzmacniajace potencjal postaci w walce oslabiaja sie wzajemnie. -to tez jest fakt (taka np. inskrypcja nie oslabia wojownikow bo wzmacnia postac ale nie jest skillem stricte bojowym)
wniosek jest taki ze skill wampiryzm jako skill magiczny (bojowy) wzmacniajacy postac w walce powinien oslabiac i byc oslabianym przez inne skille.
odrebna kwestia jest to, ze wampiryzm nie jest rdzeniem o ktory buduje sie postac, a jedynie "dodatkiem". wampiryzm mozna porownywac do paladynizmu, ale do nekromancji albo druidyzmu juz nie.
dlaczego? wampiryzm i paladynizm nie potrzebuja skilli wspomagajacych.
nie wiem w jakim stopniu paladynizm wplywa na zdolnosci walki wojownika, z pewnoscia nie tak jak magery.
dlatego uwazam ze wampiryzm powinien wplywac na magie w takim stopniu jak paladynizm wplywa na bojowki.
przelozeniem tego na cyferki i praktyke (dmg, cast time) z pewnoscia lepiej zajmie sie Naczelny Skrypter, dlatego nie chce tu podawac zadnych wartosci. chodzilo mi tylko o przedstawienie argumentow ktore da sie przyjac na zdrowy rozum.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 6:39, 23 Paź 2009 |
|
Cytat: |
wampiryzm i paladynizm nie potrzebuja skilli wspomagajacych. |
- Nekro i Druid to klasy
- Wampir i palek jak napisałeś dodatek
- Tylko palka możesz używać 24 na dobę nie masz super wrażliwości na czary ognia czy srebro, a jakie ma minusy - nie wiem czy jakiekolwiek, wampir ma ich sporo jak napisałem poprzednio.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 6:59, 23 Paź 2009 |
|
boxi napisał: |
palka (...) a jakie ma minusy - nie wiem czy jakiekolwiek, (...) |
Zdecydowanie ma jakiekolwiek, np delay w uderzaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 8:03, 23 Paź 2009 |
|
mch88, boxi, znacie jakiegos czystego druida? tzn takiego, u ktorego skill druidyzm jest tym "rdzeniem" wokol ktorego buduje sie postac, a nie skillem wspomagajacym? Bo ja nie kojarze, wszystkie postacie druidow jakie pamietam mialy ten skill jako dodatek do tamerki czy magery.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Pią 8:04, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 9:57, 23 Paź 2009 |
|
to nie temat o druidzie ;>
Fir - tak na 100% ma palek ... bo to ze kiedyś miał to co innego i jakie 5% ;p
poza tym wampir tez to ma ... już teraz (spowolnienie do casta i sily + inne)
Wiec chyba wampir ma znacznie więcej "udupień"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 10:06, 23 Paź 2009 |
|
Jest to jak najbardziej na temat. Nie wiem czy zauwazyles, ale zarowno Ty, jak i mch88 podaliscie przyklad druida jako argument do tego, ze wampir jest innym skillem. Wiec sie pytam niby jak? Jakis przyklad macie? Bo imho nie, co zbija Wam ten argument - zostaje tylko "klasa" nekro.
Chcesz argumentowac, ale prosze bez oszustw w argumentach.
Ja tez moge powiedziec, ze wampir jest spoko teraz zrobiony, bo druid ma tak samo. A na Twoje ewentualne pytanie, jak to druid ma tak samo i czy mam jakis przyklad odpowiem "to nie temat o druidzie", wiec nie musze sie tlumaczyc z mojego argumentu.
Rzucasz argument - to sie z niego wytlumacz, laskawie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Pią 10:16, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 12:29, 23 Paź 2009 |
|
Dobra Saloth, nie wiem czemu sie czeples akurat tego druida
ale do rzeczy, druidyzm potraktowalem jako niesamodzielny skill bo wymaga animal lore zeby byl skuteczny.
wampiryzm i paladynizm nie wymagaja zadnych dodatkowych umiejetnosci, chociaz same takimi umiejetnosciami niewatpliwie sa. na poczatku clfe, wampiryzm wymagal jeszcze poisoningu i spirit speak o ile dobrze pamietam, i wtedy mogl stanowic kregoslup postaci - ale to bylo dawno i nieprawda.
Rozwijajac temat druidyzmu dalej, musze sie zgodzic z tym ze na CL faktycznie gracze uzywaja druidyzmu jako dodatku, jednak ja widze to troche inaczej.
Oswajacz/Druid - nalezy zastanowic sie ktory skill jest tutaj dominujacy, biorac pod uwage czas wymagany na trening od razu mozna powiedziec ze oswajanie. jednak czy w sytuacji gdybysmy mieli oswajacza/maga, oswajacza/wojownika nazywalibysmy nasza postac oswajaczem sadze, ze nie. podobnie zreszta w przypadku kowala/maga, kowala/wojownika, kowala/druida(?).
Oswajanie wymaga duzo czasu na "wykoxanie" jednak czy skill ten moze samodzielnie stanowic trzon naszej postaci ? nie, zawsze do oswajania potrzebny jest inny skill albo magiczny albo bojowy. Dlatego uwazam, ze slusznym porownaniem moze byc porownanie oswajania do kowalstwa. Brzmi to absurdalnie, ale jednak oba skille nie sa bezposrednio nastawione na walke - zarowno kowalstwo jak i oswajanie daja nam jedynie "środki" do walki, ale same w sobie skillami bojowymi nie sa. poza tym zarowno oswajanie, jak i kowalstwo wymagaja skilli wspomagajacych: arms lore i animal lore.
Wracajac do laczenia oswajania z druidyzmem, uwazam ze to druidyzm mimo wszystko jest tutaj skillem glownym, mimo ze to oswajaniu gracz poswiecil wiecej czasu. Niejako dobierajac druidyzm do oswajania, tak naprawde dokonuje dzialania odwrotnego. Zgodnie z tym co napisalem wyzej, oswajanie nie moze istniec na postaci samodzielnie, wiec kazdy wybor: magery, wojaczka, druidyzm bedzie tak naprawde dobraniem oswajania do ww. umiejetnosci.
Spojrzmy teraz na postacie laczace druidyzm z magery (i tylko na takie postacie, bo fabularnie jest zabronione laczenie druidyzmu z nekro albo paladynem).
Tutaj juz nie ma co rozwodzic sie nad tematem, druidyzm laczony z magery tworzy po prostu Hybryde -to jest fakt Ani przez graczy, ani przez skrypty laczenie druidyzmu z magery nie bylo nigdy, ani nie jest traktowane jako dodatek. Niewatpliwie magery daje nam znacznie wiekszy wachlarz czarow i mozliwosci, ale druidyzm nadal wnosi do atutow postaci niemalo. Poza tym w koncu, druidyzm wymaga 2 skilli.
Druid/Mag podobnie jak Nekro/Mag sa traktowane jak Hybrydy, ma to swoje przelozenie na wzajemne oslabianie sie tych umiejetnosci. Chcialem zwrocic uwage, na to ze Nekromancja laczona z Magery subiektywnie oslabia postac znacznie bardziej niz Druidyzm, jako skill oczywiscie potezniejszy, wiec zachowana jest tutaj proporcjonalnosc.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pią 12:32, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|