Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 System przejsc w dungeonach Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:01, 03 Kwi 2008 Powrót do góry

Bug:
Wbiegam do dungeonu - 1 przejście.
Wracam po zgubione żywioły - 2 przejście.
Przebiegnięcie przez 1 lvl nic nie wartych stworków - 1 przejście.
łącznik między lvl-ami - 2 przejścia.

Niemożność wyjścia z łącznika + spawnięty w nim smok = bezcenne.

Propozycja zmiany:
restart licznika wejść dla każdego wejścia.
rezygnacja z tego systemu, kiedy i tak uwalono wiry itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Czw 21:12, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 21:39, 03 Kwi 2008 Powrót do góry

za wywaleniem tego nerfu szlak mnie trafia :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
+



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 23:02, 03 Kwi 2008 Powrót do góry

W takim wypadku, pomaga czar lub niewidka ( i jej mega czas ukrycia Wink). W ukryciu należny przeczekać i smok nie straszny wtedy Smile
Za głupotę paru magów (nie wszystkich i nie zawsze) cierpią wszyscy.... niewinny wojownik czy łucznik, cierpią za paru graczy. Czy tak musi być? Czy za błąd jednej klasy musi płacić reszta? Czy nie wystarczy ze potwory wciągają do środka przy wyjściu ? Wystarczy ze potwory odwołują wszystkie przywolańce. Jak już lubować sie w karaniu wszystkich to nie totalnie wszystkich, ale karać tą klasę która zawiniła... Jeśli nie da sie ( lub nie chce ) znaleźć tych paru winnych, to niech inne klasy nie cierpią przez to. Nie wiem jak to jest z przywołańcami wampirów i *mówi szeptem* nekromatów, ale potwory odwołują bardzo szybko, nie tylko przywolance magów... Wystarczy ze mag w jakiś sposób został ukarany za swoje wiry i inne ostrza, niech inni przez to nie cierpią.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 1:12, 04 Kwi 2008 Powrót do góry

za wywaleniem albo zwiekszeniem limitu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 1:46, 04 Kwi 2008 Powrót do góry

Wywalic ta glupote Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:41, 04 Kwi 2008 Powrót do góry

Wywalic ;] Niepotrzebny nerf


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:42, 04 Kwi 2008 Powrót do góry

wywalic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 6:30, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

No Coltek ale serio .... malo co gram ale "troche" irytujacy jest ten system wyjsc i wejsc ..... moze troche go przyciac tzn zwiekszyc liczbe przechodzenia lub naprawde pomyslec o wywaleniu i karaniu pojedynczych przypadkow :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:48, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Coltain - skoro już uwaliłeś i tak przywołańce to czemu jeszcze dodatkowo nerf w postaci blokad wejść do jaskiń?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:13, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

no serio, znajde chwile to wywalic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:32, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Edit: Niektualne, bo wywalić. ;P

Przy okazji dodam, że nie rozumiem powodu tych zmian. Jedni zakładają Porządną płytę, biorą super broń umagicznioną we wszystkie strony, dorzucają maga na plecy i kładą (dla przykładu) demona we w miarę krótkim czasie. Nekro ponoć też mają jakąś strategię na kładzenie ciężkich mobów (chyba coś z polimką, veritum des i bieganiem w tą i z powrotem:P). A niektórzy wolą mordować się z takim demonem solo, obrzucając go przez pół dnia wirami i ostrzami. Wink Nie rozumiem, co jest złego w grze tych ostatnich i czym "zasłużyli" sobie na utrudnienie. Smile
Każdy gra tak jak chce i tak jak "umi". Jeśli ktoś nie ma życia Razz i chce kupę czasu męczyć się z demonem - jego/jej brocha - niech tak robi. Smile Z resztą często pozbycie się demona nie jest z wyboru, tylko z konieczności - ot, taki koleś blokuje drogę do dalszej części dungeona. Smile

Jeśli chodziło o aspekt ekonomiczny (w końcu wojak potrzebuje kasy na sprzęt, w którym może w miarę komfortowo położyć demona, jeśli ma maga na plecach), to:
a) moby powinny odwoływać poli nekromanty (dla równowagi Wink - chyba że jest coś, czego nie wiem i truposz, żeby przeżyć w nieskończoność ganianie się z potężnym mobem, potrzebuje czegoś więcej niż bandaży i garstki ziółek by rzucić polimorfię)... Razz
b) należy wprowadzić nie-blessnięty item "wzmacniający więź między magiem a żywiołakami", coś jak te kule magiczne. Każdy taki item zmniejszałby kilku-kilkunastokrotnie szansę na to, że mob odwoła żywce (może lepiej, by nie dotyczyło PvP). Co prawda np. 2 sztabki złota i powiedzmy po jednym kamieniu szlachetnym to nic w porównaniu z umagicznionym stuffem wojaka (chyba, że mag będzie ich nosił kilka, dla pewności), ale przynajmniej taki mag będzie miał coś do stracenia, jeśli będzie chciał "na poważnie" walczyć żywcami.

Osobiście uważam, że odwoływanie żywców i tak może wymagać dopracowania. Z tego, co zrozumiałem, zmiana miała dotyczyć mocnych mobów, a słyszę o diablikach i orkach szamanach, które raz-dwa odwołują zoo.
Gram trochę magiem na PvM i silne moby, o ile nie były zajęte biciem się z wojakiem, jeszcze przed zmianą wystarczająco sprawnie odwoływały przywołańce i, w moim mniemaniu (choć trochę szanuję swój czas:P), czyniły zabijanie np. demona wirami/ostrzami nie wartym fatygi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 14:39, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:05, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Firek napisał:

a) moby powinny odwoływać poli nekromanty (dla równowagi Wink - chyba że jest coś, czego nie wiem i truposz, żeby przeżyć w nieskończoność ganianie się z potężnym mobem, potrzebuje czegoś więcej niż bandaży i garstki ziółek by rzucić polimorfię)... Razz


Tak jest cos czego niewiesz, Nekromanta potrzebuje dobrej zbroi bo w przeciwnym wypadku padnie na cios zwlaszcza ze ma zwiekszone dmg fizyczne pod poli w licza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:27, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Ach, wydawało mi się, że na przekozackie moby chodzi się w polimce upiorowej. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:03, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Ta poli została uwalona z tego co wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabor



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 22:55, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

a da sie tak zrobic zeby mob ktory jest blisko wyjscia mial mozliwosc przescia za graczem miedzy lvl czy tam przez wyjscie ? moze to by sprawilo ze ciezej skladałoby sie moby ktore nie sa zamkniete jak w klatce i gonia gracza ;] pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)