Autor |
Wiadomość |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 20:01, 03 Kwi 2008 |
|
Bug:
Wbiegam do dungeonu - 1 przejście.
Wracam po zgubione żywioły - 2 przejście.
Przebiegnięcie przez 1 lvl nic nie wartych stworków - 1 przejście.
łącznik między lvl-ami - 2 przejścia.
Niemożność wyjścia z łącznika + spawnięty w nim smok = bezcenne.
Propozycja zmiany:
restart licznika wejść dla każdego wejścia.
rezygnacja z tego systemu, kiedy i tak uwalono wiry itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Czw 21:12, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 21:39, 03 Kwi 2008 |
|
za wywaleniem tego nerfu szlak mnie trafia :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 23:02, 03 Kwi 2008 |
|
W takim wypadku, pomaga czar lub niewidka ( i jej mega czas ukrycia ). W ukryciu należny przeczekać i smok nie straszny wtedy
Za głupotę paru magów (nie wszystkich i nie zawsze) cierpią wszyscy.... niewinny wojownik czy łucznik, cierpią za paru graczy. Czy tak musi być? Czy za błąd jednej klasy musi płacić reszta? Czy nie wystarczy ze potwory wciągają do środka przy wyjściu ? Wystarczy ze potwory odwołują wszystkie przywolańce. Jak już lubować sie w karaniu wszystkich to nie totalnie wszystkich, ale karać tą klasę która zawiniła... Jeśli nie da sie ( lub nie chce ) znaleźć tych paru winnych, to niech inne klasy nie cierpią przez to. Nie wiem jak to jest z przywołańcami wampirów i *mówi szeptem* nekromatów, ale potwory odwołują bardzo szybko, nie tylko przywolance magów... Wystarczy ze mag w jakiś sposób został ukarany za swoje wiry i inne ostrza, niech inni przez to nie cierpią.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pią 1:12, 04 Kwi 2008 |
|
za wywaleniem albo zwiekszeniem limitu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 1:46, 04 Kwi 2008 |
|
Wywalic ta glupote
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pią 13:41, 04 Kwi 2008 |
|
Wywalic ;] Niepotrzebny nerf
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:42, 04 Kwi 2008 |
|
wywalic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 6:30, 05 Kwi 2008 |
|
No Coltek ale serio .... malo co gram ale "troche" irytujacy jest ten system wyjsc i wejsc ..... moze troche go przyciac tzn zwiekszyc liczbe przechodzenia lub naprawde pomyslec o wywaleniu i karaniu pojedynczych przypadkow :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:48, 05 Kwi 2008 |
|
Coltain - skoro już uwaliłeś i tak przywołańce to czemu jeszcze dodatkowo nerf w postaci blokad wejść do jaskiń?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:13, 05 Kwi 2008 |
|
no serio, znajde chwile to wywalic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:32, 05 Kwi 2008 |
|
Edit: Niektualne, bo wywalić. ;P
Przy okazji dodam, że nie rozumiem powodu tych zmian. Jedni zakładają Porządną płytę, biorą super broń umagicznioną we wszystkie strony, dorzucają maga na plecy i kładą (dla przykładu) demona we w miarę krótkim czasie. Nekro ponoć też mają jakąś strategię na kładzenie ciężkich mobów (chyba coś z polimką, veritum des i bieganiem w tą i z powrotem:P). A niektórzy wolą mordować się z takim demonem solo, obrzucając go przez pół dnia wirami i ostrzami. Nie rozumiem, co jest złego w grze tych ostatnich i czym "zasłużyli" sobie na utrudnienie.
Każdy gra tak jak chce i tak jak "umi". Jeśli ktoś nie ma życia i chce kupę czasu męczyć się z demonem - jego/jej brocha - niech tak robi. Z resztą często pozbycie się demona nie jest z wyboru, tylko z konieczności - ot, taki koleś blokuje drogę do dalszej części dungeona.
Jeśli chodziło o aspekt ekonomiczny (w końcu wojak potrzebuje kasy na sprzęt, w którym może w miarę komfortowo położyć demona, jeśli ma maga na plecach), to:
a) moby powinny odwoływać poli nekromanty (dla równowagi - chyba że jest coś, czego nie wiem i truposz, żeby przeżyć w nieskończoność ganianie się z potężnym mobem, potrzebuje czegoś więcej niż bandaży i garstki ziółek by rzucić polimorfię)...
b) należy wprowadzić nie-blessnięty item "wzmacniający więź między magiem a żywiołakami", coś jak te kule magiczne. Każdy taki item zmniejszałby kilku-kilkunastokrotnie szansę na to, że mob odwoła żywce (może lepiej, by nie dotyczyło PvP). Co prawda np. 2 sztabki złota i powiedzmy po jednym kamieniu szlachetnym to nic w porównaniu z umagicznionym stuffem wojaka (chyba, że mag będzie ich nosił kilka, dla pewności), ale przynajmniej taki mag będzie miał coś do stracenia, jeśli będzie chciał "na poważnie" walczyć żywcami.
Osobiście uważam, że odwoływanie żywców i tak może wymagać dopracowania. Z tego, co zrozumiałem, zmiana miała dotyczyć mocnych mobów, a słyszę o diablikach i orkach szamanach, które raz-dwa odwołują zoo.
Gram trochę magiem na PvM i silne moby, o ile nie były zajęte biciem się z wojakiem, jeszcze przed zmianą wystarczająco sprawnie odwoływały przywołańce i, w moim mniemaniu (choć trochę szanuję swój czas:P), czyniły zabijanie np. demona wirami/ostrzami nie wartym fatygi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 14:39, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 15:05, 05 Kwi 2008 |
|
Firek napisał: |
a) moby powinny odwoływać poli nekromanty (dla równowagi - chyba że jest coś, czego nie wiem i truposz, żeby przeżyć w nieskończoność ganianie się z potężnym mobem, potrzebuje czegoś więcej niż bandaży i garstki ziółek by rzucić polimorfię)...
|
Tak jest cos czego niewiesz, Nekromanta potrzebuje dobrej zbroi bo w przeciwnym wypadku padnie na cios zwlaszcza ze ma zwiekszone dmg fizyczne pod poli w licza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:27, 05 Kwi 2008 |
|
Ach, wydawało mi się, że na przekozackie moby chodzi się w polimce upiorowej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 16:03, 05 Kwi 2008 |
|
Ta poli została uwalona z tego co wiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gabor
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 22:55, 05 Kwi 2008 |
|
a da sie tak zrobic zeby mob ktory jest blisko wyjscia mial mozliwosc przescia za graczem miedzy lvl czy tam przez wyjscie ? moze to by sprawilo ze ciezej skladałoby sie moby ktore nie sa zamkniete jak w klatce i gonia gracza ;] pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|