Autor |
Wiadomość |
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 17:51, 05 Mar 2008 |
|
Sytuacja w kopalni nad Mistas:
Kopie sobie gornik (jakies 6pol od straznika), gornika odwiedza mag(na inco), staje 1 pole obok gornika(czyli ok 7 od straznika), kal vas flam, gornik biegnie w strone straznika drac sie "straz", przebiega dwa pola po czym pada od drugiego flama(ok 4 pola od straznika), mag na crimie podchodzi .zbieraj, zabija juka (tez blue) .zbieraj a straznik stoi jak kolek.
Prosilbym o naprawienie tego, albo wyposazenie straznikow w lornetki.
Druga "ciekawa" sprawa ze straza w kopalni - gornik wykopuje zywiola, wiec drze sie jak opetany o pomoc, co robi straznik? Atakuje po kolei wszystkie szczury jakie znajdzie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Śro 18:15, 05 Mar 2008 |
|
z tego ca zauwazylem to straz niereaguje jak czegos niewidzi a z tego co piszesz domyslam sie ze strazak stal plecami, to jeszcze jest w miare wporzadku. Ale po zawolaniu strazaka pownien on sie odwracac i reagowac na zagrozenie jesli tego nie robi to nalezy poprawic.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zargal dnia Śro 18:17, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 20:21, 05 Mar 2008 |
|
Motyw ze szczurami byl od dawien dawna jeszcze z czasow Minoc i to jest nawet "ciekawe" na swoj sposob
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:47, 06 Mar 2008 |
|
motyw ze szczurami jest logiczny- tak i strażnik patrzy - Żywioł!... i szczurki... no to wiesz - instynkt samozachowawczy i 'udaje greka'
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 8:27, 06 Mar 2008 |
|
Szczury to stara sprawa Nawet dobrze ze tak jest, ktoś kto sobie kopie, co chwile zawraca uwagę na szczurka i mówi ,,strazniku, mozesz zabic tego paskudnego szczura ?,, no i strażnik go zabija Jeżeli nowy szczurek sie pojawi to znowu można strażnika poprosić , jak kopalnia będzie oczyszczona, ze szczyrów, to strażnik nie będzie miał problemów z wyborem celu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 16:17, 28 Mar 2008 |
|
F5
Straz dalej jets slepa i glucha(zasieg straznika to 3-4 pola, gdy juz znajdujemy sie 5 pol od niego i zaatakuje nas ameba czy zywiol, to mozemy wolac op omoc do woli, strazak nie drgnie). Oczywiscie gdy wykopiemy zywiola i amebe, a strazak jakims cudem zareaguje na wolanie o pomoc, to w pierwszej kolejnosci ubije szczury.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dish
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:14, 07 Kwi 2008 |
|
F5
teraz straz nie jest slepa teraz zostala po prostu usunieta ;/
zamierzone czy bug???
a tak w oogole straz po drodze do mistas nie reaguje na status mordercy chyba ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|