Autor |
Wiadomość |
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:59, 19 Kwi 2007 |
|
No to jak wczesniej pisalem -
Orly, sokoly, kruki
Jelenie
Stanowczo postuluje o zmienia dmg orkow szamanow, nie dosc, ze wala wiazankami czarow dzis nawet nie bylem w stanie podbiedz do jednego, bo juz mialem szary ekran... podbiedz! Nie uciec... chcialem zaatakowac, dostalem corp porem za ok. 32dmg, 29dmg z lightninga, kolejne 30 z explozji i moje 90 hp poszlo sie...
Poprawic ogromne szczury, siedzac na koniu podgryzaly mi kostki za 6-8dmg i ledwo ucieklem z zyciem, bo trafic za cholery nie moglem...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kred dnia Czw 13:12, 19 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 10:13, 19 Kwi 2007 |
|
plus... Hmm ja rozumiem ze misie, wilki atakuja. No sprobuj wejsc do lasu i traf na niedzwiedzia, to sie modlisz zeby Cie nie zauwazyl albo zeby nie byl glodny. Jeszcze zrozumiem ostatecznie orly, chociaz uwazam ze to i tak juz jest przegiecie (co ja qrfa mysz jestem zeby orzel sie na mnie rzucal?)... Ale jelenie? lanie? Byl ktos z was kiedykolwiek w lesie? Jak takie cos zobaczysz to masz farta, ze jeszcze nie spierdolilo, ale zanim zdarzysz wyjac aparat po cichutku, to juz tego zazwyczaj nie ma. Zeby sie na mnie to rzucilo? Fakt ze to 1-strzalowe dla mnie i nawet nie zauwaze, ale jest to wnerwiajace mimo wszystko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:33, 19 Kwi 2007 |
|
E tam, niedziwiedzie i wilki maja dobra raczej sile, co jak co, ale to sa dzikie zwierzeta i raczej maja po cos te kly i pazury
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 10:35, 19 Kwi 2007 |
|
Ale ja nie mowie ze maja zla sile, jest ok, one ogolnie sa ok. Ale do cholery skrypt zmienic laniom i jeleniom, i najlepiej orlom, na taki zeby nie atakowaly. kred czytaj calosc a nie tylko niektore slowa z wypowiedzi ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:53, 19 Kwi 2007 |
|
Ten topic nie jest do nabijania postow, chcialem, zeby tu byly wpisywane mobki, ktorych sila lub cos sprawia, ze powinno byc zmienione.
Btw. czytam calosc, przyczepiam sie do fragmentow... lub co calosci...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 16:37, 19 Kwi 2007 |
|
Podepne sie tutaj zeby nie tworzyc tematu podobnego do tego niedawno zamknietego. Jesli chodzi o mobki to co powinno ulec wedlug mnie zmianie:
- atakujace zwierzeta typu lania czy niedzwiedz - nie mozna spokojnie sie lasem przejsc. Nie wspomne o sytuacji gdy goni mnie jakis wiekszy mobek, probuje mu uciec i sie schowac a nie moge bo po drodze przyczepi sie do mnie jakis wszedobylski ogromny szczur czy lania ktore sa za szybkie zeby im uciec co skutkuje niemozliwoscia uzycia stealtha
- zawrotna predkosc ataku mobkow
- slabe mobki maja za duzy dmg (o czym juz pisalem)
2 ostanie punkty mozna zignorowac jesli przywrocimy normalna predkosc fenca (z zalozenia mial byc szybszy od sworda, a w tej chwili mamy predkosc porownywalna a dmg mniejszy i IMHO delay 1,25s to za duzo) i zwiekszymy troche celnosc. Nie wiem, moze dla osob ze swordem to nie jest odczuwalne, ale fenc naprawde w tej chwili mocno kuleje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghost2
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:39, 19 Kwi 2007 |
|
drako napisał: |
2 ostanie punkty mozna zignorowac jesli przywrocimy normalna predkosc fenca (z zalozenia mial byc szybszy od sworda, a w tej chwili mamy predkosc porownywalna a dmg mniejszy i IMHO delay 1,25s to za duzo) i zwiekszymy troche celnosc. Nie wiem, moze dla osob ze swordem to nie jest odczuwalne, ale fenc naprawde w tej chwili mocno kuleje. |
Imo lepiej przywrocic do stanu poprzedniego, bylo dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:15, 19 Kwi 2007 |
|
nie bylo, fencer z sztyletem mial najwiekszy dmg na sekunde na serwerze ( bo byl bug)
jak na najtanszy rodzaj broni nie spotkalo sie to z moja aprobata
dlugo myslalem jak to rozwiazac bez uwalania calosciowego systemu
nie wiem czemu narzekasz? chyba zaczal bys plakac jak by taki fencer Cie polozyl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 0:22, 20 Kwi 2007 |
|
Z gory przepraszam ze odbiegam od tematu mobkow per se.
Co do sztyletu to zauwazylem ze jest troche za mocny. Moze lepiej by bylo obnizyc dmg sztyletu? Albo chociaz zmniejszyc delay do powiedzmy 0,75s a celnosc zostawic jak jest? Mi nie chodzi o to zeby zrobic pod siebie ale zeby troche zbalansowac tego skilla w stosunku do mozliwosci mobow (nie gram pvp dlatego na mobach sie skupiam). Przedstawie sytuacje w ten sposob - mam na sobie leaf armor co spowalnia i tak wolnego fenca, moby bija wtedy ok 2-3 razy szybciej ode mnie z dmg mniejszym o 1 gora 2 punkty niz jak jestem tylko w koszuli. Dzisiaj zrobilem doswiadczenie - 4 ogry vs ja w samej koszuli i z widlami bojowymi w rece. Mimo ze zadawalem 26 dmg a one maksymalnie 5, polozyly mnie bardzo szybko podczas gdy mi udalo sie ubic chyba tylko jednego. Oczywiscie ich bylo wiecej ale przeciez agresywnych mobkow tego typu nie spotyka sie raczej pojedynczo. Jesliby zalozyc ze bylbym we wspomnianej leaf armor, stosunek strat bylby taki sam lub bardziej na korzysc ogrow (ale tutaj chyba offtopikuje jeszcze bardziej bo to raczej wina zbroi niz samego fenca czy mobkow). Rozwiazaniem by bylo napewno kupienie lepszej broni ale mnie np na takowa poprostu nie stac.
Prosze o nie traktowanie tej wypowiedzi jako narzekania:) Ja sie tylko grzecznie pytam czy mozna to jakos zmienic. Nie chce koxac bo to nudne i nie sprawia mi przyjemnosci a tym bardziej nie chce sie przerzucac na sworda bo to nie pasuje do charakteru mojej postaci. Narazie gram i bede gral mimo czestego ogladania swiata w odcieniach szarosci:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghost2
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:33, 20 Kwi 2007 |
|
Coltain napisał: |
nie bylo, fencer z sztyletem mial najwiekszy dmg na sekunde na serwerze ( bo byl bug) |
no teraz zostal zmniejszony dmg.. ale bez przesady z machaniem w koncu szybciej macham sztyletem niz mieczem, ktory wazy ilestam kg.
(taki przykladzik z "rila")
Coltain napisał: |
nie wiem czemu narzekasz? chyba zaczal bys plakac jak by taki fencer Cie polozyl |
Gralbym dalej. Niestety przez takie "cos" odechcialo mi sie.
Najgorsze jest jednak to, ze przez takie zmiany cierpia mlodsze postacie np. ten przypadek wyzej.
Pozdro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:37, 20 Kwi 2007 |
|
Ghost2 napisał: |
no teraz zostal zmniejszony dmg.. ale bez przesady z machaniem w koncu szybciej macham sztyletem niz mieczem, ktory wazy ilestam kg.
(taki przykladzik z "rila")
|
Rila moze lepiej w to nie mieszac. Mozesz sobie machac szybciej tylko energia takiego machniecia ma sie nijak do energii udezenia mieczem . Idac twoim tropem myslenia, nie powinienes miec szans przezycia spotkania z postacia w zbroi plytowej na opancerzonym koniku.
W sam balans fenca nie wnikam. Nie ma innych broni poza sztyletem
Ghost2 napisał: |
Gralbym dalej. Niestety przez takie "cos" odechcialo mi sie.
Najgorsze jest jednak to, ze przez takie zmiany cierpia mlodsze postacie np. ten przypadek wyzej.
|
Obecnie uzywam akurat sworda (postac raczej srednia jak na realia cl) i gra sie ciezko tylko przy niskich wartosciach skila. Wiec nie przesadzalbym ze nobom jest az tak strasznie ciezko.
Druga sprawa to widze ze o ile za czasow DH wszysktko bylo zlewane i bylo dobrze (wszyscy grali) to teraz dla odmiany pojawia sie trend "jak nie zrobicie jak ja chce to nie gram"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 17:00, 20 Kwi 2007 |
|
Ghost2 napisał: |
Najgorsze jest jednak to, ze przez takie zmiany cierpia mlodsze postacie np. ten przypadek wyzej.
|
Owszem, mlodsze postacie cierpia z tym ze moja nie jest mloda bo ma juz w tej chwili chyba z 1,5 roku (choc nie gralem kilka miesiecy) Poprostu nie koxuje a pozwalam statom rosnac w miare ich uzywania + nie mam czasu siedziec 12h dziennie online;) Ale fenca i taktyke mam na 80+ wiec nie w tym chyba lezy problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:14, 20 Kwi 2007 |
|
dobrze... zadnych zmian zatem w balansie..
przywraca, brak delaya i stary dmg
milej zabawy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|