Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:18, 27 Paź 2007 |
|
Nie wiem, czy to bug, czy tak ma być, ale każda rzutka waży 1 kamień, czyli dużo ammo = przeciążona postać.
A tak przy okazji... Jakie zastosowanie ma/będzie miała dmuchawka? Atakowanie z hida (czy cuś), czy po prostu alternatywa dla kuszy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:34, 27 Paź 2007 |
|
waga zniknie po restarcie
to poprostu nowa bron do lucznictwa, jak rozkminie send pakiet subpakietow to bedzie miala zatruwanie i moze ten stelt hit
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 17:31, 28 Paź 2007 |
|
Te dmuchawki czy coś to totalnie zakręcony pomysł.
Przypomina mi skinki w armii lizadrmenów . Działają w skirmishu, mają dwa ataki/turę i w dodatku zatrute. Miód.
Byłbym za tym, aby ataki dmuchawkowe pvm dawały powiedzmy 20% szanse na to zamiast efektu zatruwania pojawi się efekt spowalnienia ataków mobka o powiedzmy 50% na 5 sekund.
Specjalna trucizna z żab currara mogła by działać w ten sposób (truciznę wyrabia alchemik, zatruwanie adekwatne do posiadanego skila poisoningu).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:46, 28 Paź 2007 |
|
Nie wiem, o czym mówisz z tymi lizardmenami, ale powiedziałbym, że dmuchawka to bron S2 AP-, Rapid Fire...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 18:08, 28 Paź 2007 |
|
WFB. Warhammer Fantasy Battle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abie Filarel
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Lasu
|
Wysłany:
Nie 18:10, 28 Paź 2007 |
|
Rozumiem,że dmg tej broni nie jest zbyt duży ? (nie miałam okazji sprawdzić w praktyce) Ale z tego co kojarze to tego typu broni używano właśnie bardziej do zatruwania bądź usypiania... więc może mały dmg (nawet bardzo),ale dodajmy zależnie od skila archery do tej broni paraliż... byłaby to ciekawa alternatywa do czaru paraliżu. Wtedy można by robić różne kombinacje... typu wojownik z łucznikiem (średniej klasy) mieliby szanse zabić bardzo mocnego maga (taki przykładzik).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:21, 28 Paź 2007 |
|
krell - Tak, wiem, dlatego ja odpowiedziałem Warhammerem 40k. To miał być taki żart, nie wyszedł.
Nie obraziłbym się za trucie i paraliżowanie na zasadzie ataku specjalnego. Dmg dmuchawki przed dodaniem wpływu drewna na jakość był na poziomie 20 przeciwko banitom/wojownikom. Dmuchawka pozwala na strzelanie w cel znajdujący się tuż obok, jak kusza. Szybkostrzelność, jeśli dobrze pamiętam, spora.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abie Filarel
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Lasu
|
Wysłany:
Śro 14:26, 31 Paź 2007 |
|
Wszystko fajnie, dosyć szybka broń... tylko że brak w amunicji odpowiednika "przebijającego".. co wychodzi w walce z np Trolem Wojownikiem czy jakims uzbrojonym mobem Chyba,że taką to ma spełniać rolę... to przyznam że na przeciętne mobki całkiem fajna broń, serdecznie polecam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|